Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba13Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba14Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba15 
Lori
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba13Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba14Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba13Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba14Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba15 
Natalie
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba13Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba14Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba15 
Jake
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba13Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba14Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba13Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba14Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba15 
Sean
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba13Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba14Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba13Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba14Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba15 
Renata
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba13Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba14Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba15 
Taliia
Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba13Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba14Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Oh and who do you think you are? //Ettina//

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 2:56

"Det ser faktisk sådan her ud så folk ikke har noget at gøre her, så det ser for det meste meget tomt ud"
Hun havde ikke fortalt ham om at han havde en slave og havde heller ikke i sinde at fortælle ham det. For han virkede ikke til, at være den rigtige man snakkede om sådan noget om. Hun havde bedt Arason om at blive hjemme og passe huset, men der virkede alt for stille til, at han havde været der, men hun kunne regne ud, at han havde stukket af, men hun viste godt at hun ville få fat på ham så snart ham her var smuttet videre. Hun betragtede hans krop imens han bar på bylten, hun beundrede faktisk hans spændte muskler. Hun så på ham og smilte roligt til ham. "Tja du kunne bare smide det ved døren" hun grinte lidt og kiggede op mod himlen. Det begyndte at hagle meget "Skal vi ikke gå indenfor så skal du nok få noget at drikke" Hun åbnede døren og gik ind "Bare kom indenfor" Hun smilte roligt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 3:00

''Jamen mange tak for tilbuddet.''

Han smilede og han fulgte bare efter hende indenfor. Han kiggede rundt, og slæbte bylten med ind og stillede den i gangen. Han kiggede roligt på hende. han havde ikke den store ide om hvad pokker der foregik normalt i hendes hus. Han gik hen imod hende stille.

''Nå hvor er så det rum hvor du normalt holder mænd fanget i mens du piner dem, indtil de tigger dig og at have sex med dem?''

Han sagde det med et legende tonefald fordi han bare mente det i sjov men han sprgte også om det fordi han ikke helt kunne lade være med at tro på at hun var en dominatrix. Han så på hende.

''Men drikkelse? hvad har du?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 3:09

Hun lukkede døren efter ham og gik ind i stuen. Hun så på ham og rystede på hovedet "Du opgiver ikke var? Jeg er ikke sådan forstå det nu bare" Hun var ret irriteret over at han ikke troede på det hun fortalte ham, men det var nu også hans problem. Hun så roligt på ham "Ja, vand er her nok af hvis det kan friste?" Hun så roligt på ham og kiggede så rundt i hendes ret lille hytte hvor stuen og køkkenet var i et og der var kun et værelse med en køjeseng og med 2 skabe og der var et badeværelse. Hun gik ud på badeværelset og hang skindet hun havde fået op over en snor. Hun gik ud til ham igen og tog sin hætte af hovedet igen. Hun glattede sit hår ud igen med hænderne og ventede på et svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 3:12

''Nej, men denne gang var det dog også mest men i sjov. ''

Han smilede bare stille til hende, og han gik bare med hende ud i køkkenet. Han nikkede egentligt bare til det med vand, fordi det var da bedre end så meget andet, og han drak jo alligevel ikke alkohol så det var ganske fint.

''Jamen vand er helt fint.''

Han smilede stille, og inden hun sagde noget havde han selv fundet et glas frem og havde taget noget vand, og han stillede sig så bare med ryggen mod væggen op af køkkenbordet og så stille på hende mens han langsomt drak sit vand.

''Men sig mig helt ærligt, hvad var grund til at du ville dræbe det dyr selvom jeg stod og var igang med at dræbe det?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 3:23

Hun stillede sig op af køkkenborget der stod overfor det hans stod op af og så på ham "For at være ærlig var det synd for dyret at lide og det skulle hellere dø med det samme inden du havde skadet det helt" hun satte sig op på køkkenbordet og kiggede på ham. Hun kiggede ud af vinduet og vejret lignte ud til at det ikke ville være bedre før til næste dag. Hun så ned i jorgen kort og så op på ham igen "Det ser ud til at det vil være dårligt vejr til i morgen. Du kan godt blive her til i morgen hvis du vil det?" hun kiggede på ham og hoppede ned af køkkenbordet og gik hen til spisebordet og tog et æble. Hun gik tilbage til køkkenbordet og satte sig på det igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 3:26

''Jeg ved ikke om jeg skal tro dig eller lade være.''

Han smilede bare roligt til hende. Dette var meget underligt, og han var tæt på at grine da hun tilbød ham at blive og overnatte. han kunne sagtens holde til lidt haglen. Det var ikke noget problem for ham. Han smilede bare roligt til hende, mens han kiggede lidt rundt.

''Det er helt okay jeg kan sagtens holde vejret ud det skal du ikke bekymre dig om. det er et større problem med den varme du har herinde.''

Han svedte stadig, efter at have slæbt den store bylt og han hev sin skjorte af fordi han simpelthen havde det for varm. han smilede bare stille til ehnde og håbede ikke det gjorde hende noget.

''Men hvad er det du mener der adskiller dig fra andre sortelvere?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 3:34

Hun grinte lidt af ham og betragtede hans overkrop lidt. Hun så ned i jorden lidt og kiggede så op på ham med et blik der viste en blanding af sorg og vrede "Har ikke levet med sortelvere siden jeg var 5 år...blev uønsket født og da jeg var 5 ville de ikke have mig så de satte mig ud i skoven og da jeg var 9 fandt en dæmon mig som tog sig af mig. Han opdragede mig og passede på mig, som var jeg hans egen datter..." hendes stemme knækkede og hun anede ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun kiggede ned i jorden og kæmpede for ikke at begynde at tåre eller noget. Hun havde ikke følt den sorg hun havde nu siden dengang dæmonen som passede på hende døde. Hun hoppede ned af køkkenbordet og gik hen til et vindue og kiggede ud af det. Hun følte sig knust.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 3:38

''Nåå, men jeg tror at det blot har gjort dig til et stærkere væsen.''

Han registerede godt at der var sket noget med hendes humør. Han kiggede bare over på hende, men han sagde ikke noget om at græde eller noget i den stil. Det eneste han gjorde, var at stille sig hen til hende, og give hende et klap i røven før han vendte sig rundt, tømte glasset og stillede det fra sig. han gik så bare lidt rundt.

''Men det er da et meget hyggeligt sted du bor... Men på trods af at du siger du ikke er en dominatrix, hvor hængere lugten af mand, og blod så overalt?''

Han kiggede på hende. Han så ikke noget galt i at være dominatrix som sådan, fordi de fleste af dem jo kun havde frivillige 'slaver' og det var jo kun fordi de gerne ville have sex de var det.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 3:45

Hun så ned og vendte sig rundt imod ham da hun mærkede at hun fik en klap på røven. Hun så på ham "Det er fint hvis man vil være alene, men der kommer bare mange folk der ikke kender til skovens farlige dyr og hvordan man beskytter sig selv, så sker der tit der kommer en mand eller flere der er såret. Derfor er lugten af mand og blod her og der forsvinder ikke bare lige" Hun holdt øje med ham "Hvorfor var det egentlig min røv lige skulle have et klap?" Hun gik stille hen imod ham og undrede sig over hvorfor han havde klapet hendes røv bare sådan uden videre. Hun stoppede op foran ham og kiggede op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 3:48

Noget i ham sagde hun løj men han kunne ikke sætte en finger på hvorfor han mente hun løj så han var vel bare nød til at tro på hende. Han smilede stille til hende, da hun kommenterede på at han havde klappet hende i røven og han trak bare på skuldrende.

''Fordi jeg kunne, og for at se din reaktion... Og vel også for at mærke om den var så fast som den så ud...''

Han grinede bare og da hun stod henne ved ham, så han hendes bare i øjnene, og hans arme gled hurtigt rundt om hende, og han tog hende på røven, før han slap hende og trak sig væk fra hende igen.

''Jo den er så fast som den ser ud... En veltrænet, velholdt smuk krop...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 3:57

Hun så på ham og smilte og rystede lidt på hovedet. Der var noget ved ham der fik hende til at få dårlig samvittighed over den måde hun havde bahandlet Arason på, men hun viste ingen tegn på det. "Har i mænd ikke lært man spørger om lov først?" hun grinede lidt af ham og så ham i øjnene. Hun blev ret overrasket da han lagde sine arme om hende og tog hende på røven. Hun havde det som om hun var limet fast på stedet og ikke kunne flytte sig. Hun bakkede lidt væk fra ham da han slap hende igen. "Øhm tak...tror jeg" hun var blevet meget flov og anede ikke hvad hun skulle gøre af sig selv længere og hvor blev hendes opdragelse af? Hun forstod det ikke. Hun blev opdraget til at kunne dræbe uden nåde og nu...følte hun sig nærmest svag når han var i nærheden af hende. Hun var virkelig flov over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 3:59

''Jo, men hvis jeg havde spurgt om det havde du set mig som svag.''

han så bare stille på hende, og han grinede lidt. han gik lidt rundt. Han kiggede over på hende og han forstod ikke hun kunne have så meget tøj på det var jo virkeligt varmt inde i det lille hus, det var der ikke nogen tvivl om. Han smilede stille og roligt til hende.

''Burde du ikke smide den store trøje? Det er jo hamrende varmt herinde...''

Han smilede bare roligt, og han satte sig bare ned på en stol. han kunne godt lide at være der. Han kunne lide det her virkeligt meget, det var hyggeligt og behageligt. Han smilede roligt til hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 4:09

"Ikke nødvendigvis" Hun kiggede på ham og smilte stille. Hun havde der rimeligt varmt, men hun kunne ikke få sig til at tage noget af tøjet af. Hun vendte sig mod ham og så på ham. "Er du nu helt sikker? Tja her er vel ret varmt nu du siger det" hun tog sin hættetrøje af og smed den hen på en stol. (Hendes overkrop ser ud som på billedet) Hun gik hen og satte sig på en af sofaerne som stod i et hjørne af stuen og smilte roligt til ham "Hvad laver du ellers sådan til hverdag?" hun smilte roligt til ham og ventede på et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 4:13

Han smilede stille, og gik med rolige skridt hen imod hende. Han sendte hende et varmt smil da hun smed sin trøje, og han kunne ikke lade være med at tænke på at det der ville han gerne se helt uden tøj og gerne siddende oven på ham. Han grinede stille over hans egne tanker.

''Hvorfor skulle jeg ikke være sikker på det? Hey din krop er jo smuk og tiltrækkende.''

Han gik hen og satte sig ned ved hendes side i sofaen. Han lænede isg hurtigt ind imod hende og kyssede hende på halsen. han smilede stille og lagde en hånd på hendes lår. Han tog lidt fast i hendes bukse ben og trak lidt til....

''Dine ben har det jo også varm... Lad mig hjælpe..''

Han smilede legende til hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 4:23

Hun så på ham da han satte sig ved siden af hende. Hun smilte roligt til ham og lukkede sine øjne da han kyssede hende på halsen. Hun åbnede sine øjne og kiggede ned på hans hånd da han lagde den på hendes lår. Hun gled ned og ligge da han trak i hendes bukseben. Hun begyndte at grine og så op på ham. Hun lagde sit hoved på skrå og prøvede at aflæse hans ansigt uden rigtigt at finde ud af hvad det var han ville. Hun smilte roligt til ham men også lidt flovt "Øhm...Ok da" Hendes ben havde lagt sig over hans skød da han havde trukket i hendes bukseben. Hun anede ikke helt hvad det var han ville, men hun kunne heller ikke få sig til at sige imod eller noget for der var noget ved ham der tiltrak hende mere end hun havde troet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 4:27

''Uff... sikke en tøjstil du har under... Du giver mig jo tanker...''

Han smilede drillende, og han lænede sig bare ind om hende, og flyttede hendes ben før han lagde sig ind over hende. Hans hånd gled ned af hendes mave, og forsvandt ned under hendes tøj kort og berørte hendes underliv, før han satte sig op igen, han smilede stille til hende.

''Hvorfor ikke bare smide det sidste af dit tøj? Og så fjerne mit også? Så er vi da sikre på ingen får det ubehageligt.''

Han blinkede til hende og hans smil var legende og drilsk. Han kunne ikke lade være med det, men om det var gået op for hende hvad han lavede vidste han endnu eikke om det car.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 4:33

Hun grinede lidt "Det var ikke min mening" Hun så på ham og smilede og lukkede sine øjne stille. Hun gispede lidt da hun mærkede hans hånd rørte ved hendes underlv. Hun satte sig op og så på ham "Tror du nu det er en god ide?" hun rejste sig og gik hen til bogreolen og kiggede lidt efter en bog. Hun vrikkede drislk med røven for at drille ham lidt og kiggede tilbage på ham kort. Hun kiggede tilbage på bøgerne og kiggede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 4:36

''Hvis det ikke havde været en god ide havde jeg aldrig foreslået det... Så jeg synes du skal gøre det.''

Han smilede legende og drilsk. han knappede sine bukser lidt op for at gøre det nemmere for hende. det her skulle nok blive en god dag alligevel. Han smilede bare stille som han sad der og kiggede på hende. Han så mere behaget ud med bukserne lidt åbnede end tidligere.

''Det er så varmt, det bliver bare ubehageligt med tøj på.''

Han smilede drilsk og knappede en enkelt knap mere op for at understrege at han mente det var en god ide.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 4:43

Hun smilte til ham og gik hen og satte sig ved siden af ham igen. Hun så op og ned af ham og smilte roligt til ham. Hun trak stille hans bukser ned og grinte lidt. Hun lagde sit hoved sødt på skrå og smilte "Hvad er det egentlig du vil?" hun lagde sig dovent ned og smilte sødt til ham og lagde sine ben over hans skød. Hun lagde sine arme lidt hen over hendes hoved og ventede på at se hvad der skete. Hun så på ham med et glimt i øjet og lagde sit hoved sødt på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 4:47

''Det skal du nok finde ud af.''

Han smilede drillende, og da hun havde taget hans bukser af ham, lænede han sig ned over hende, og åbnede hurtigt og uden spørgsmål og eller tøven alle de spænder der var i hednes tøj, ja det kunne det vel knap kaldes, men de spænder der var, og han så så bare stille på hende, mens han kyssede hendes bryst og mave. Han så legende op på hende.

''Se selv det er en god ide... Specielt hvis du lige får det fjernet helt... Du kan vel allerede mærke nu at du kan lide det?''

Han smilede bare stille, og satte sig så tilbage og lænede sig bagud hvor han afventede om hun ville rejse sig og smide tøjet helt og så bagefter tage sig af hans tøk og fjerne det sidste helt også.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 4:54

Hun trak vejret ret tungt da hun mærkede hans hænder famlede rundt på hendes krop da han prøvede og åbnede alle de spænder der var i hendes tøj. Hun gispede lidt da han kyssede hendes bryst og mave.Hun mærkede en underlig trang til mere af hans berøringer. Hun rejste sig og tog det sidste af hendes tøj af og lod det falde til jorden . Hun følte sig lidt dum da hun bare stod der uden noget tøj på overhovedet. Hun nikkede stille til hans spørgsmål og satte sig igen ved siden af ham. Hun trak det sidste af hans tøj af og kyssede lidt hans kind. Hun så på ham og smilte roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 4:57

''Se meget bedre ikke sandt?''

Han smilede legende til hende. Han kyssede hendes læber kort, og så ned af hendes hals og hendes bryst. han nappede hende blidt i brystet inden hans kys fortsatte ned af hendes mave hvor han stoppede da han nåede til hendes navle og han kiggede op på hende.

''Smuk og sexet uden tvivl...''

Han smilede legende til hende, mens hans kys gled længere ned og hans hoved gled ned mellem hendes ben hvor han med hans hånd spredte hendes ben hvor han gren om hendes lår, og hans tunge og hans kys gav sig så i kast med at kærtegnede hendes underliv. Lidenskabeligt og en smule vildt.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 5:04

"Tjo har du vel ret i" Hun kyssede ham hurtigt igen da han kyssede hende på munden. Hun lagde sit hoved bagover og trak vejret tungt af hans kys og kom med et lille gisp da han nappede hende i brystet. Hun sukkede kort af nydelse og så ned på ham "Mener du jo ikke" Hun var flov men ville ikke vise det så hun lagde sig stille ned. Hun lukkede sine øjne og prøvede at slappe ad. Hun trank vejret tungt da han begyndte af kysse hende længere nede og spredte stille hendes ben. Hun kom med nogle svage støn en gang i mellem og vred sig lidt. Hun lagde en hånd ved hans baghoved og nussede ham i håret og sukkede. "Det kilder"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 5:07

''Enten så hold mund eller tag imod komplimentet!''

Han sendete hende et drilsk blik og et skævt smil, før han bare vendte tilbage til det han havde været igang med før med hans tunge. Hans bevægelser med tungen omkring hendes klitoris blev vildere og vildere ganske langsomt. han kunne lide at gøre dette, men han vidste ting han bedre kunne lide. han smilede legende til hende, før han stoppede efter lidt tid, og han løftede hende op og satte hende på knæ foran sofaen med hendes front mod sofaen og ham lige foran...

''Så Ettina så bør du vidst gøre gengæld?''

han smilede legende og lænede sig lidt tilbage, før han afventede om hun ville gøre noget, og i så fald hvad hun ville gøre overfor ham.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 5:16

Hun blev heæt paf da han sagde at hun skulle holde mund hvis hun ikke kunne tage imod komplimenter. Det gjorde hende lidt vred, for hun hadet når folk ville bestemme over hende. Hun skulle lige til at flejne ud på ham da han fik hende til at glemme alt om det, da han fortsatte. Hun kiggede undrende op på ham da han satte hende ned foran sofaen på knæ. Hun anede ikke hvad hun skulle gøre eller noget som helst. Hun havde aldrig prøvet sådan noget her før, som faktisk var et godt tegn på, at hun ikke var som andre sortelvere. "Hvad er det du vil have? Jeg forstår det ikke" Hun så op på ham som et stort spørgsmålstegn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh and who do you think you are? //Ettina// - Page 2 Empty Sv: Oh and who do you think you are? //Ettina//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum