Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Isn't that mine? ~Arason~
Side 1 af 2 • 1, 2
Isn't that mine? ~Arason~
Omgivelser: en masse væsener - mange af dem berusede
Tid: 23.47
Vejr: Lun aftenbrise - stjerneklar himmel
Jo var denne aften på vej hjem fra en tur på discoteket. Hun havde været ude at feste og havde fået lidt for meget at drikke. Hun var iført en en lang,l sort kjole med dyb V-udskæring og dyb udskæring i ryggen og et par høje sorte hæle. Om halsen bar hun en sølvkæde med en safirblå sten. Hendes løse hår med de fine krøller lå hen over den ene skulder. op ad benet var fastspændt et spænde, hvori hun havde sat både sin pistol og sin kniv. Nogle af de vigtigste ting i livet, som hun ikke ville efterlade derhjemme. Hun vaklede hen ad gaden og måtte støtte sig op ad en mur. Alt var en smule tåget, og hun ville ønske at hendes brødre havde taget med denne aften, så hun ikke skulle gå alene hjem. Hun kunne godt tænke og vidste godt hvor hun var og hvad hun foretog sig, så meget havde hun heller ikke fået, men hun havde kvalme og hun ville ærlig talt bare gerne hjem i seng. Den dejlige store og bløde seng.
Hun bøjede sig forover og kastede op. Med den ene hånd støttede hun sig op ad muren, mens den anden hånd holdt fast om sit hår, så der ikke kom bræk på det. Det lettede lidt på kvalmen og hun kunne mærke at hun tænkte lidt klare, men hun var stadig beruset og kunne stadig ikke gå ordenligt i de høje sko.
Gæst- Gæst
Sv: Isn't that mine? ~Arason~
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg kunne også være hård mod dig og torturere dig indtil du gav mig den?" hviskede hun stille ind i hans øre. Hun stod nu bag ham med en hånd på hans ene arm og holdt pistolen mod hans kæbe. "Bare et forkert ord, og jeg blaffer hovedet af dig, kære." Hun sendte ham et charmerende smil, men følte sig samtidig lidt skidt tilpas. Hvorfor skulle han også lige vælge at stjæle fra hende mens hun var beruset. Det var simpelthen ikke fair. Men hun lod til at have situationen under kontrol og viste ikke på et eneste tidspunkt tegn på svaghed.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
med mordere han sukket og gik med hende han ende altid med at det her ville
ske for ham altid med at folk fik deres ting tilbage på den ene eller anden måde "og vi kan ikke bare tale om det eller hvad" sagde han og gik med hende stadigvæk han sukket og tog sig til hovedet
Gæst- Gæst
Tyler så overrasket på hende. "Nårh ja, det kan man jo også," sagde han. "Er du fuld?" spurgte han, da hun kom til at snuble lidt på de høje hæle, inden hun igen stod ret og førte tyven med ned ad en gang. "Lad være med at spørge!" råbte hun bare efter Tyler og hev tyven med ind i et rum.
"Hvad siger du så?" spurgte hun og kiggede på ham med et smil, da de stod inde i rummet. Rummet var stort set tomt, bortset fra en stol, men jernklappere på begge armlæn og på de to yderste stoleben, som ville holde tyven fast, når han satte sig. På væggene hang der et par våben og forskellige torturredskaber.
Gæst- Gæst
virklige meget han kunne ikke lade være med og komme med et smil men da mænden der var lidt ældre talte til hende var det hendes bror det lød det til Arason ville nu heller ikke mene hun var hans type det mente han ikke selv da da de kom der ind og hun havde lukket døren kiget han på hende "det var hygliget og møde dig men nu tror jeg jeg går" sagde han og gik over mod den lukket dør men stoppet op da hun spurgte om hvad han syndes om rummet "det er fint til og afhøre i" sagde han og kiget på hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han sætte sig ned i stolen og vente på at hun ville begynde og stramme
den omkring ham med spænde han sukket og kiget på hende "hvis jeg nu gir dig halskæden må jeg så gå" spurgte han om og kigget på hende han ville ikke virke svag men det var han jo siden hende her kunne fange ham han sukket og kiget på hende "hva sigde du du fr halskæden jeg smutte probleme løst"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvor smart er det at pointere en kniv mod halsen af en, som stadig har en kniv i hånden?" spurgte hun og inden han kunne nå at reagere, havde hun stukket sin kniv ind i maven på ham og trukket sif selv fri. "Ved du hvad? Jeg tror faktisk ikke jeg har noget imod at torturere dig alligevel," sagde hun køligt. Al hendes gode humør var væk. Hun lagde bare armene over kors og kiggede surt på ham. "Det var du altså selv uden om," sagde hun og kiggede ned på hans mave, hvor hendes kniv nu sad. Den var ikke gået så dybt ind da den ikke vare så stor, da den kun var beregnet til at snitte folk og ikke andet, men det gjorde ondt, det vidste hun det gjorde, for hun havde selv prøvet at få den stukket i benet før.
Gæst- Gæst
til et eller andet han kiget op på hende og der var et par tåre og spore på ham "er det alt den store stygge pige kan gøre" sagde han men var nød til og holde på siden men nede på hans underliv kunne man se at han tænde på det men han havde ikke selv lagt mærke til det i nu men han kiget nok ned på et tidspunkt og fandt ud af at han tænde på det han begynde og kravle over mod døren og ville væk herfra
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så, at han prøvede at dække, at han havde fået jern på. "Nåårh hvor er det synd for dig," sagde hun og lød som om hun tale til et lille barn der ikke havde fået sin vilje. "Hvad skal vi gøre ved det? Skære den af?" Sagde hun out sendte ham et smil. Ja, det kunne jo egentlig være meget god tortur. Hun gik hen og samlede den blodige kniv op, hvorefter hun gik hen og stillede sig foran han igen. Hun svingede kniven mellem fingrenene, mens hun tænkte over sit næste træk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Mael kom ind i rummet. "øøh, Tyler sagde at jeg kunne finde dig her," sagde han og kiggede ned på tyvens blodige mave, og den fine rift, som han lige havde fået på halsen. "Han har taget min halskæde og derefter truede han mig med en kniv," sagde Jo, som svar på Maels spørgende udtryk. "Men hvorfor skyder du ham så ikke bare og så tager din halskæde tilbage?" spurgte han. "Hvad ville han få ud af det? lære at man ikke provokere mig? Så ville han jo vær død, hvilket ikke ville være sjovt! Og hvorfor spørger alle om det?" spurgte hun, rimelig irriteret over at blive afbrudt. "Nå ja, okay. Men vi har fået nogle papirer, som du skal skrive under på, og derefter vil Alvaro gerne tale med dig, noget om nogle penge tror jeg..." Jo kiggede irriteret hen på ham. "Ja ja, lige så snart jeg er færdig med ham her. Og hvordan skal jeg blive færdig, hvis du ikke lader være med at forstyrre mig!?" Mael himlede med øjnene og mumlede et eller andet før han gik ud ad døren igen og lukkede den.
"Nå hvor kom vi fra?" sagde hun stille, mens hun sendte tyven et smil.
Gæst- Gæst
komme ind gjorde det ikke bedre men han bliv glad da hendes bror gik r "og hvis jeg nægte hva så du kan jo ikke beholde mig her for altid"
svarde han og komme med et smil han lukket øjne da hun jo gav ham en rift på hans hals han var bange men ville ikke lade hende se det så det var en go ide og ha lukket øjne også da hendes bror var kommet ind eller han trode da det var hendes bror han tog sig til halsen mens han havde lukket øjne så han ikke kunne se hva der skete og så hun ikke kunne se at han tændt på det og var bange ens øjne røbet altid en "og desuden jeg frygtere dig ikke" løgne kom han med
Gæst- Gæst
Hun begyndte at grine, da han sagde at han ikke var bange for hende. "Ha! Så det er du ikke? Lad du dog bare blive i den tro," sagde hun og skar en rift over hans kindben. "Hvad siger du? Er du stadig ikke bange for mig?" sagde hun nedladende til ham og lod kniven hvile på hans skulder uden at skære ham. "Hvornår har du tænkt dig at overgive dig og give kig min halskæde?"
Gæst- Gæst
"jeg kan aligvel ikke g hvis jeg gav dig den jeg har mistede for meget blod" sukket han han rækket om bage hans skuldere og kiget på hende "jja jeg er ikke bange for dig og hvis du har et problem med det er det din egne skyld" svarde han håndliget tilbage for ham var de blivet et spil nu "hva får jeg hvis jeg fortælle dig hvor den er" svarde han drilende hende han havde ike haft det så sjovt i lang tid
Gæst- Gæst
Jo var begyndt at kede sig over deres lille smalltalk, så derfor tog hun kniven og skar en dyb flænge i hans skulder, for at få tiden til at gå. Han kunne jo også bare komme til sagen og aflevere det der tilhørte hende, men det kunne jo også være, at han hellere ville pines? Det virkede i hvert fald sådan nogle gange.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» So.. A vampire huh? Im a werewolf.. I hope that it isnt a problem.//Julianne//
» mig og mine billeder ;) ;)
» mine tegninger
» Mine billeder.
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine