Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
Isn't that mine? ~Arason~
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Isn't that mine? ~Arason~
Gæst- Gæst
Hun stak kniven ind i siden på ham, hvorefter hun skubbede ham forover. "så tag den! Jeg gider ikke lege med dig mere!" råbte hun i frustration over at han var så umulig at få noget ud af. Han talte hele tiden uden om, gad ikke aflevere, og nød at blive tortureret. Hvordan kunne det dog være muligt?
Hun gik hurtigt hen til døren og vendte sig irriteret om. "okay du vinder! Men du må altså stadig få en småkage inden du går," sagde hun og prøvede at fremtvinge et smil.
Gæst- Gæst
væk imens han kiget på hende "ikke mere toture" snøfte han han kunne ikke klare toture mere han havde prøvet og vende det om men det kunne man ikke "tag din halskæde det her er ikke det vær" sagde han og tørte tårne væk og tog sig til siden han var for svag til og fjerne den kniv hun havde genemborede ham med
Gæst- Gæst
Hun så hans tårer og hørte hans snøften, og hun fik det pludseligt dårligt.
Hun gik hen til væggen og trak en skuffe ud, hvoraf hun fiskede en lille kasse op ad. Hun gik hen til ham igen og satte sig på knæ. Hun tak kniven ud af ham og kastede den ned i den anden ende af lokalet, hvorefter hun åbnede den lille kasse. Hun fiskede noget vat og tape op ad kassen og kiggede på ham. Hun lagde vatten over de to åbne sår, han havde i siden og tapede enderne fast til huden, så det ikke flyttede sig. Derefter fiskede hun en rulle forbinding op ad kassen. "Hvis bare du vil lade mig hjælpe dig, så behøver du ingen læge,"sagde hun og kiggede ned på de to steder, som hun lige havde lappet sammen med vat.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Desuden køber man Ikke sine egne ting," sagde hun da han spurgte,hvorfor hun ikke bare have købt sin egen halskæde. Hun rejste sig igen og gik hen mod døren. "Har du lyst til en småkage?" spurgte hun.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det stærkeste, du kan få, er et glas mælk. Du har ikke fortjent andet," sagde Jo og rakte tyven en hånd, så han kunne bruge den til at trække sig selv op med. Hun sendte ham et smil. "Nå, men nu hvor du ikke længere har min stjålne halskæde, behøver jeg vel ikke at kalde dig tyv længere... Hvad kan jeg kalde dig?" spurgte hun og så ned på ham.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» So.. A vampire huh? Im a werewolf.. I hope that it isnt a problem.//Julianne//
» mig og mine billeder ;) ;)
» mine tegninger
» Mine billeder.
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata