Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Love never dies... ~Jacob~
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Love never dies... ~Jacob~
"Hej," sagde han kægt og blinkede til hende. "Navnet er Jacob og vi skal have en lille kamp," Inden Jade kunne nå at sige noget imod, havde han kastet snebolden så den ramte hende på kravebennet. Han grinte lumsk.
Gæst- Gæst
"Din.. Din!" Svarede hun ham. "Hvad skal jeg måske kæmpe med, jeg er god med knive?" Svarede hun ham drilsk men hævede lidt på et bryn.
Gæst- Gæst
han grinte kægt og lumsk, hvor han derefter formede endnu en snebold i sine blege hænder og gjorde an til at kaste den, men så snart han skulle til at kaste den, kom Josh gående ind i rummet og spærrede sine store brune øjne op.
"Jacob!" råbte han højt og løb ind i Jacobs favn, så han tabte snebolden.
Jacob glemte helt sit kæge smil og omfavnede sin lillebror med et kærligt smil på sine blege læber.
Gæst- Gæst
//Gemmer krea XD Soory ^^//
Gæst- Gæst
Den hvide kjole flagrede om hendes krop mens hun løb. Hun ville ikke stoppe! Det var befriende at mærke vinden mod hende. Regnen gjorde hendes kjole våd, men det gjorde hende intet. Det sorte hår var løst. Det var ikke så krøllet da regnen jo havde gjort det vådt. Hun smilede skævt. Men smilet forsvandt da hun så Jacobs hus. Hun stivnede, og stoppede op.
Jacob!
Joshs glade stemme fik hende til at smile igen. Hun skulle faktisk snakke med Jacob om noget... Så hvorfor ikke aflægge et besøg? Hun gik hen til huset, bankede på, og åbnede døren. Hendes blå lysende øjne fangede Jades skikkelse, og et lusket smil kom på Nilles læber. Hun så på Jacob, og Josh. Hendes smil blev mere blidt da hun så Josh. Måske det også skyldes at hun så på Jacob?
"Jeg håber ikke jeg forstyrrer." Hun lukkede døren bag sig for at sige 'jeg går ingen steder.' Hun lænede sig op af døren.
Gæst- Gæst
Han gav til sidst slip på Josh, men kun for at løfte ham op og kaste ham op i luften, for at hører den søde lille drenge latter. Han lagde ham over skuldren, men havde ikke regnet med at se den person som lige var kommet ind ad døren.. Og så på denne tid af døgnet, ikke at han ikke var glad for at se hende, men han havde aldeles ikke regnet med det. Han satte Josh ned og sendte Nille et skævt smil og derefter et til Jade.
"Altså nej jeg, Legede bare med Josh," han pegede ned på josh, som bare stod og så forvirret på dem alle. Selvfølgelig.. nu skulle tingene nok gå godt..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Godt, for jeg skal snakke med dig." Hun trådte væk fra døren. "Det angår om din klan." Et lusket smil kom atter over hendes læber.
"Rygter kommer, og går Jacob. Men i minder bliver de. Det var ikke særlig svært at opsnuse at du er klan leder." Hun gik lidt rundt, og udforskerede rummet.
Gæst- Gæst
Han kiggede først hen på Jade, sendte hende et skævt smil, selvom han faktisk kunne se på hende hvordan at hun havde det. Så snart Nille nævnte hans klan, blev han straks mere vågen og fokuserede på det hun sagde.
"Fint, jeg stoler på jer to," sagde han og kiggede ud af vinduet. "Jeg er leder af en klan og hvad er der med den?" han kiggede hen på Nille igen.
Han ville gerne vide hvis der var noget med den, eftersom han holdte af dem som var medlem af den.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er den imod ... Dæmonernes leder?" Hun ville ikke sige hans navn. For hvis hun gjorde kunne folk sladre.
Gæst- Gæst
"Nej," svarede han og kiggede på hende, og derefter ned på Josh, som stadig stod og så tøvende op på ham, som ville han have Nille og jade til at gå, da han kunne mærke den dårlig steming.. "den er ikke imod vores leder,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Man skal jo være sikker." Hun rettede sig op. "Jeg... Må hellere gå." Hun smilede skævt, og gik hen imod døren. Hun kunne godt mærke hvis hun ikke var velkommen. Det var hun ikke nu.
Nu ville hun lade Jacob, og Jade diskutere. Eller se om Jacobs følelser for Jade var blevet så stærke at han var ligeglad med Nille. Nille? Nille var ligeglad nu. Hun ville ikke lade sine følelser for Jacob stå i vejen mere... Selvom det var svært. Hun pakkede sine følelser ned. Gemte dem. Hun gik hen imod døren, og åbnede den. Hun gik hurtigt ud, og lukkede den forsigtigt.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» You say that you dont love her... //Jacob//
» Love and caring ruins you ~Josh&Jacob~
» Hope that never dies. Or ...? (Eik)
» It's you ~ Jacob
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine