Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba15 
Valentine
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba15 
Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba15 
Lori
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba15 
Sean
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba15 
Lenore
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba15 
Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba15 
Jake
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba15 
Edgar
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Oh... Not again - Hauraki

Side 3 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste

Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 20:50

Hun smilede over skuldren til han da han gav hende et klap i røven og gik efter hende, hun låste døren op til værelset og da de begge to var inde låste hun den bag sig og inden hun rigtig kunne nå at reagere havde han taget fat i hende og taget hende ind i hans arme, hun smilede til ham "ja det gør du vel.." hun hev kort efter vejret igen da han kørte sine hænder ned af hendes krop, hun søgte hans læber og da hun mødte dem kyssede hun ham blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 20:52

han holdt kysset og skilte deres læber og begyndte at lege med hendes tunge. han lagde sin hånd ned i hendes trusser og tog dem af hende og kørte så hånden mod hendes underliv. han ville seom han kunne tænde hende. om han så skulle være blid eller hård i sex delen. men den del ville de komme til. han smilede frækt og satte sig på knæ foran hende og begyndte at slikke hendes underliv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 20:57

Hun sukkede mod kysset da hans tunge skilte deres læber og begyndte at lege med hendes tunge, hun begyndte også at lege med hans tunge.
Hun smilede da han tog hendes trusser af og gav et lavt støn fra sig da han kørte sin hånd mod hendes underliv.. hun sukkede nydende da han gik på knæ foran hende og begyndte at slikke hendes underliv... hun stod bare helt stille... noget som hun ikke havde gjort før.. hun plejede at have styr på det her.. det var hende som pelejde at være hurtig og vild... men med ham her... så kunne hun ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 21:06

ser man de.. elev slog læreren" sagde han frækt og blev ved med at slikke hendes underliv. han ville prøve noget lidt frækkere og stak der efter sin unge ind i hendes underliv. han ville så gerne høre hende stønne, så han blev ved. han trak sin tunge til sig og rejste sig. "Du blev da vist godt våd der hva" sagde han og slikkede sin læbe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 21:14

Hun smilede, men det var kort da hun gav endnu et suk fra sig, hver en muskel i hendes krop var spændt og da han stak sin tunge ind i hendes underliv gav hun et blidt støn fra sig. Hun sukkede da han tog sin tunge ud og betragtede ham da han rejste sig og stod foran hende, "Mhm... ja" hun smilede frækt til ham men stod bare egentlig og kiggede på ham... hun vidste seriøst ikke hvad hun skulle gøre... og hende som havde arbejdet med sådan noget her i så mange år..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 21:19

han tog det sidste af hende og lagde hende ned i sengen og tog sig eget tøj af. han smilede frækt og kyssede hende frækt og legede igen med hendes tunge. han tog på hendes bryst imens. der var noget over hende, som virkelig tændte ham. men han kom til at tænke på, at en kvinde faktisk aldrig havde rørt hans krop, men det skulle ikke stoppe ham i at lege med hendes tunge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 21:23

Hun lod ham ligge hende ned i sengen fuldstændig blottet for hans syn og betragtede ham mens han tog sit eget tøj af, hun sukkede mod hans læber da han kyssede hende og igen begyndte at lege med hendes tunge, hun legede også med hans for at gengælde kysset... for bare at kunne gøre lidt... hun mærkede han tog på hendes bryst og lagde så armene om hans nakke og trak ham helt ned mod sig så han lå oven på hende og kyssede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 21:35

"Jeg har aldrig gjort det før" sagde han flovt. han vidste faktisk ikke hvordan man gjorde. han kravlede ned og slikkede hendes bryst og kørte to fingre ind i hende. han havdehørt at nogen gjorde det, så det ville han prøve. han bevægede sine fingre, og så på hende imenst. han slikkede hendes bryst mens han bevægede sine fingre inde i hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 21:40

Hun smilede til ham og strøg hans kind... han havde intet at være flov over, alle havde deres første gange... det havde hun jo også selv haft.
Hun betragtede ham da han kravlede lidt ned af hende og begyndte at slikke hendes bryst, hun stønnede da han kørte to finger op i hende og trak vejret dybt og kom med nogle støn da han begyndte at bevæge sine finger, man skulle tro han havde gjort det før... for det var slet ikke dårligt... "Mhm... er du sikker på du aldrig har gjort det før" spurgte hun drillende inden et støn gled over hendes læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 21:43

jeg er sikker smukke, jeg er jomfru.. som man vist kalder det" sagde han. "Hvorfor tror du da at jeg har gjort før, jeg har læst lidt på lektiken" sagde han og tog en bog fra sin jakke, om emnet sex. "da jeg jo ikke gik rundt, så læste jeg bare om det" sagde han frækt og trak sine fingre ud efter lang tid og slikkede sine fingre rene. "Du bliver da gdt tændt hva" sagde han. *Nu har jeg tændt hende..hvad var så det næste man gjorde* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 21:49

Hun smilede til ham, det var ikke fordi hun ikke troede på han ikke havde haft sex før.. det var faktisk bare en kompliment, "det var en kompliment.." hun smilede blidt til ham og betragtede bogen han hev frem fra sin jakke... han læste sex bøger..? hun smilede frækt til ham og betragtede ham, hun gav et nydende suk fra sig da han trak sine fingre ud af hende, hun nikkede let og kiggede på ham... hun måtte se at komme igang... hun satte sig op og lagde ham ned på ryggen så hun sad oppe på ham, hun smilede ned til ham på en drilsk måde og lod sine finger køre op og ned af hans brystkasse i meget små pirrende bevægelser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 21:57

han rødmede og så på hende. men han var også nervøs. meget endda. han kunne forføre, men ville han være god i sengen, eller ville han blive en, som hun ville grine af. han sank nervøst, men kunne fornemme en kildende fornemmelse, som der gik igennem hans krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 22:02

Hun kunne se nervøsitet hos ham.. hun vidste nøjagtig hvordan han havde det... hun havde været sammen med så mange fremmede fyre... hun var lige nervæs hver gang hun skjulte det bare meget godt.
Hun kyssede ham ned af hans hals ned over hans bryst og op igen til hans mund hvor hun bed ham blidt i underlæben og smilede til ham.. han havde ingen grund til at være nervøs... "Nu ikke så nervøs.." hun strøg hans kind og kiggede ham blidt i øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 15:50

jeg er bare ikke erfarende, jeg kender ikke til meget" sagde han og lagde en hånd på hendes hofte. hvorfor pokker var han dog så nervøs. han bed sig hårdt i læben. "Lær mig ikke at være nervøs" sagde han og så ind i hendes øjne. hvor han dog hadet at være nervøs, men okay han havde levet i flere hundrede år, uden at have haft sex, så var man da også en værre dødbider

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 16:17

Hun smilede til ham, hun skulle nok få ham det lært, det var ikke så svært som man skulle tro.
Hun bukkede sig ned mod hans ansigt og kyssede ham på munden.. "det kan jeg desværre ike lære dig ikke at være... Men efter et par gange er nervæsiteten gået over" hun smilede kærligt til ham og kyssede ham igen på munden før hun løftede sin røv og gled over hans lem, hun gav et blidt støn fra sig mens hun stadig holdt kysset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 17:22

et par gange?" sagde han forvirret. han rødmede, da han mærkede hendes underliv, og hendes kys. hun tændte ham virkeligt. han kunne mærke at hans lem begyndte at vokse, så han så overrasket på hende. hvad betød det lige, når det skete. var det godt eller var det skidt. han hadet han intet vidste om det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 20:51

Hun smilede til ham og kyssede ham på munden, hun begyndte roligt at løfte sin røv op og ned og hendes underliv op og ned af hans lem, hun gav små frække støn fra sig mens hun kiggede ham i øjne og kyssede ham på munden af og til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 20:57

brune totter kom frem i det hvide hår. han stønnede af hende. *Jeg må fortælle hende mit fulde navn* tænkte han og tog på hendes bryst imens. han nød at mærke hendes underliv om hans lem. han fik sat sig op og holdt om hende og slikkede hendes bryster. han slikkede derefter hendes hals.og lagde en hånd på hendes røv og stak to fingre ind i hendes røv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:04

Hun betragtede de brune totter der kom frem fra hans hvide hår, hun strøg en hånd gennem hans hår og kiggede lidt undrende på ham.. Hvordan kunne det lige lade sig gøre at skifte hårfarve, hun kom ud af sine tanker da han tog om hendes bryster og sukkede hans lem var vokset det kunne hun tydeligt mærke da han satte sig op og holde om hende imens hun slikkede hendes bryster og hals, hun stønnede da han stak to fingre op i hendes røv, "Du har da rimelig meget styr på det.." hun smilede kærligt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:07

nu har jeg.. hvad var det du kiggede på ved mit hår" sagde han og bevægede sig. han kunne mærke han var ved at blive hård. "Jeg må fortælle dig en ting, mit fulde navn er Kaname Hauraki Inex Kuran" sagde han og kørte en hånd igennem hendes hår. ville hun mon bede ham skride nu, hvor han havde holdt sit fulde navn skjult

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:17

Hun smilede til ham, "dine brune totter... Hvordan..?" hun stønnede da han bevægede sig og holde sig ind mod ham, hun kiggede ham i øjne og smilede da han afslørede sit navn, hun lukkede kort øjne da han strøg en hånd gennem hendes hår, "Hm.. Det var noget af et navn.. Mit er Carolyn Lynie Wolfwind" hun havde slet ikke sagt sit navn... Så de stod vist lige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:21

jeg er rigtig brunhåret, men farvede det is hvid for enlig at skjulte mig, derfor kalddte jeg mig inex, og jeg brugte navnet Hauraki, så ingen skulle kende mit fornavn" sagde han og mærkede han blev mere og mere hård. *Det vist ikke godt* tænkte han. han trak sig ud og kom på væggen. han blev flov og dækkede sit ansigt med puden. det var ikke lige hans plan at komme på væggen. han kunne bare ikke holde tilbage mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:27

Hun nikkede og smilede til ham, hun viklede en af hans brunetotter om hendes finger, hun stønnede da han blev mere og mere hård, hun kiggede lidt undrende da han trak sig ud og kom på vægen, hun betragtede ham da han dækkede sit hoved med puden, hun tog den blidt væk fra ham og kyssede ham på munden, hun havde altså ikke haft noget imod han havde kommet inde i hende, hun smilede kærligt og strøg hans kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:30

jeg vidste ikke om du ville være klar til hvid jeg kom i dig" sagde han og rejste sig og gik hen til vasken på badeværelset og vaskede det hvide hårfarve ud af sit hår. så han var helt brun håret igen. han tog et håndklæde og tørrede sit hår. "Tja det er sådan min sande hårfarve er rigtigt" sagde han og gik hen og fjernede hans sæd fra væggen. han lagde sig hos hende og smilede. "Skal vi prøve igen" sagde han frækt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 22:40

Hun smilede svagt til ham, "hm.. Det er ret normalt for mig... Jeg arbejder med sådan noget her" hun kiggede efter ham da han gik ud til vasken og betragtede ham da han vaskede den hvide hårfarve ud.. Hun smilede af den flotte brune hårfarve han havde, "behold den... Den er flot" hun smilede kærligt til ham da han gik hen og lagde sig ved siden af hende igen, denne gang var det hende der rødmede da han spurgte om de skulle prøve igen... "Det kan vi da godt" hun smilede til ham og betragtede hans øjne og kørte en hånd gennem hans hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 3 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum