Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 EmptyIdag kl. 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba15 
Valentine
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba15 
Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba15 
Lori
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba15 
Jake
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba15 
Lenore
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba15 
Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba15 
Sean
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba15 
Abigail
Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164715 indlæg i 8728 emner

Oh... Not again - Hauraki

Side 2 af 16 Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Næste

Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:13

han tog sit gas mod sin mund og tog en tår af sin vin. "Hm en årgang 1886.." sagde han og smilede og tog endnu en tår vin. "My lady hvorfor smadret de dog deres glas i væggen" sagde han forvirret. han satte sit glas, og bandt et elastik i sit hår, så det sad i en hestehale, og så det ikke faldt ned i hans ansigt igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:15

Hun kiggede over på ham.. mh... en fyr som havede styr på hvad han drak...ikke lige noget man så hver dag, hun stillede sin flaske ned med whisky og smilede kortvarrigt til ham, "jeg skulle ikke bruge det til noget..." hun trak på skulderne og drak så af sin flaske igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:22

okay så, men De ved vel godt at folk kan skære sig på det ikke sandt" sagde han og tømte sit glas i en mundfuld. han havde drukket vin mange gange før, og da hans smagsløs var så trænede som de var, så kunne han smage årgangen for en vin. nogen han ikke pralede med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:26

Hun gav op... hvorfor pokker kunne han ikke bare slappe af... være ung... være ligeglad med alt... "Ah for pokker... kan du ikke bare være ligeglad med alt for et sekund altså.." hun kiggede rundt og stilte sin flaske på bordet, hun rejste sig op og kiggede på ham.. han var jo umulig... "jeg gir op..." hun rystede på hovedet og gik hen imod døren, hun kiggede lidt tilbage for at se om han fulgte efter... selvom hun var lidt ligeglad... eller var hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:29

han blev siddende. han samlede noget af det smadrede glas op og smed det ud. "Sådan så kommer ingen til skade" sagde han og forbandt sin ene hånd med sit lommetøtklæde. han havde skåret sig. men virkede ligeglad med det. han så rundt for at se hvordan folk dansede. sådan kunne han jo ikke. *hvorfor mon hun blev så sur* tænkte han. han sukkede og opgav. han betalte for drinksene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:33

Hun kiggede lige en sidste gang efter ham og fandt ham i gang med at betale for deres drinks.. hun sukkede og slog ud med armene før hun gik ud af døren, ud i natten hvor det stadig regnede, hun havde lagt hans frakke og hans tørklæde på stolen hun sad på og stod nu kun i det tøj hun have haft på i starten... den bare hud mødte den kolde blæst og snart var hun gennemkold igen... hun sukkede og gik frustret rundt i gaderne da hun stadig ikke kunne finde hjem... til sidst satte hun sig op af en mur og lagde ansigtet i hænderne og begyndte lavt at græde men langsomt blev det højere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:36

han havde taget sin frakke og halstørklæde og var gået efter hende. "Hvor gik de..mener du?" sagde han blidt og tog hende med hen til diskoteket igen og købte hende en varm kakao. "Var det noget jeg gjorde forkert, siden du gik, du virkede meget vred over mig" sagde han og så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:41

Hun kiggede op på ham da han stod ved hende og sukkede, hun fulgte med dog tavs tilbage til diskoteket.. hun havde ingen anelse over hvad hun skulle sige.. han bekymrede sig bare for meget... han slog sig ikke løs... hun sukkede og fik det lidt dårligt over at hun bare var sur men han købte en kop varm kakao til hende, det kunne hun ikke være bekendt og det vidste hun godt... hun sukkede, "Nej... Undskyld... men.. ah.. du bekymre dig for meget" hun sukkede og kiggede ned på den varme kakao

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:46

det har jeg altid gjort, jeg tænker altid på andre før mig selv..det er lidt en dum vane.. hvad med jeg holder om med at tænke på andre, helt holder op med det" sagde han. *Så må jeg lade slave børnene lide, de har kun mig til at beskytte.. nå men jeg skal ikke være den ansvarlige mere* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:50

Hun rystede på hvoedet, nej det var jo ikke det hun mente... han skulle bare lade vær med det nogle gange.. han skulle ikke holde helt op med at bekymre sig om andre... hun sukkede dybt... "Det var altså ikke det jeg mente... åh.. jeg mente du bør slå dig mere løs... åh for pokker.. det nytter jo ikke.. du forstår det jo alligevel ikke" hun sukkede og hendes blik var stadig på den varme kakao

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:54

jeg vil prøve at lære okay, men nu har jeg levet så længe med gamle love og regler, så jeg skal lige lære først" sagde han venligt og bestilte en flaske rødvin. han så på glasset han havde og smed det ind i væggen, ligesom hun havde gjort og drak derefter af vin flasken. hvilket han normalt aldrig ville gøre overhoved. men han ville så gerne lære at slå sig løs

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 22:00

"jeg forstår..." hun kiggede hurtigt op da han bestilte en hel flaske vin og smilede bredt da han smed glasset han havde fået med vinen ind i vægen som hende og drak af flasken.. "Hm.. du lære hurtigt..." hun fik en genial ide, hun tog flasken fra ham og stillede den fra sig.. der var ingen der tog den så det skulle han ikke bekymre sig om...
hun tog ham i armen og hev ham med ud mod dansegulvet og ned til de andre... hun stillede sig midt i sammen med ham og smilede til ham, "lad os se hvor hurtigt du lære dette" hun smilede drilsk og begyndte danse rundt om ham.. og op af ham.. hun var strodsalt en stripper og vis han kiggede på de andre mænd omkring var de grønne af misundelse... de kende hende nemlig godt.. men ingen havde fået lov til at danse med hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 15:28

han kløede sig i håret. "Okay, det der kan jeg så ikke, jeg ved ikke engang hvordan du bevæger dig sådan der... kan du lære mig det" sagde han venligt. han lagde sine hænder på hendes hofte og snoede hende rundt. så de så ind i hinandens øjne. han sank, og kørte så sin krop frækt ned af hendes, så godt han nu kunne, og han fik gjort det meget frækt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 17:46

Hun smilede til ham da han sagde at han ikke kunne finde ud af det hun gjorde... men han skulle jo bare lige lære det... hun skulle til at svare ham men stivnede da han lagde sine hænder på hendes hofter, hun mødte hans blik og kiggede ham ind i øjne, hun frembragte et smil og kiggede på ham da han kørte sig ned af hendes krop.. meget frækt, hun sank en klump... men det var slet ikke dårlig ment... hun kiggede smilende på ham inden hun hev ham op af hendes krop, hun lagde sin varme hånd på den del af hans kolde bryst som var blottet og gik rundt ham mens hun kørte hånden fra hans bryst til rundt om hans nakke til hans kind og kiggede ham så i øjne... "du kan jo godt..." sagde hun med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 19:04

jeg skal jo bare lære, er der mere som du gerne vil lære mig" sagde han og lagde en hånd på hendes røv. hansank, men ville ikke stoppe sig selv nu, han måtte slå sig løs. han stivnede, da han fik lyst til at bide hende. han lagde sin ene hånd for sin mund for ikke at gøre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 19:56

Hun smilede.. han ville gerne lære mere.. der var ikke så meget mere at lære ham... det næste var nok en anelse over hans grænse... altså sex... hun vidste selvfølgelig ikke hvor hans grænse var... men hun kunne næsten tænke sig til det... Hun trak vejret dybt da han lagde en hånd på hendes røv... i hendes ellers blege ansigt blev der dannet to røde runde ringe på hendes kinder... hun rødmede...
Hun lagde hovedet på skrå da han lagde en hånd for hans mund, hun smilede og tog blidt hans hånd væk... hun vidste godt hvorfor han havde gjort det... hun var jo trådsalt et menneske... Hun gik lidt tættere på ham med hans hånd i hendes væk fra hans mund... hun smilede til ham og lænede sig mod hans øre... "er du sulten" hendes hvisken var drilsk og det samme var hendes blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 20:05

ja jeg er sulten, men jeg vil ikke skade dig" sagde han. han skammede sig over sin sult, mest fordi den fik ham til at skade. han kunne ikke holde sulten tilbage mere og tog hende ind i sine arme, og bed hende i halsen. han vidste det kunne gøre ondt på hende, så han kørte en hånd ned af hendes bryst, for at aflede hendes talker fra hans bid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 20:13

Hun smilede kærligt til ham med hovedet på skrå og betragtede ham.. hun gav et lille gisp fra sig da han trak hende ind i hans arme, hun gav en lav pive lyd fra sig da han bed hende, hun gjorde alt for at holde det høje piv tilbage... for at beskytte ham for de folk de var omgivet af... men tydelig vis ikke lagde mærke til noget.. men smerten var stor og lige da hun skulle til at pive højt mærkede hun hans hånd ned af hendes bryst... hun sukkede og trykkede sig blidt ind mod ham... smerten var ikke glemt men den blev holdt tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 20:16

efter lidt tid slap han bidet. "Undskyld" sagde han og rev sin skjorte itu og forbandt hendes hals. han fjernede blodet fra sin læbe og sukkede. han havde skadet hende. han så ind i hendes øjne. der var skam i hans blik, han skammede sig over at have bidt hende. han så kort væk. da hans tårer kanaler blev fyldt med blod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 20:20

Hun sukkede da han efter lidt tid slap bidet, hun rystede blidt på hovedet da han undskyldte... hun havde selv bedt om det... hun havde jo gået tæt på ham... hun kiggede lidt svimmelt på ham da han rev hans skjorte itu og forbandt hendes hals, hun kiggede op på ham og skammen var tydelig, hun sukkede da han vende hovedet væk fra hende... hun lagde en hånd på hans kind og vende hans ansigt mod sig og plantede sine fine varme læber mod hans kolde læber, efter noget tid som føltes som sekunder men faktisk var minutter slap hun hans læber og kiggede på ham stadig med hendes hånd mod hans kind... hun kunne ikke rigtig sige hvorfor hun havde gjort det... men hun havde bare haft lysten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 20:25

han holdt hende tæt ind til sig. og tørrede sine øjne. "Jeg ved ikke hvad det er, men bryder mig ikkeom at skade dig" sagde han og så kort på hendes læber. han rystede hurtigt tanken om at kysse hende ud af hoved igen. han tog hende med hen til en væg og holdt hende imod den. han så de blev stirret på, så han kyssede hende på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 20:31

Hun kiggede ham ind i hans øjne som han tørrede og smilede blidt til ham, "men... du har heller ikke skadet mig" hendes stemme var lidt halv svag da hun var lidt svimmel og svag efter han havde taget noget af hendes blod... hun støttede sig op af ham da han tog hende væk fra dansegulvet og hen til en væg som han holde hende op af... hun hev kort efter vejret og lagde armene om hans nakke da han kyssede hende på munden, hun nussede ham blidt i nakken og lagde ikke rigtig mærke til dem der kiggede på dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 20:33

han kørte en hånd ned mellem hendes ben. "Sig hvis jeg gør det rigtigt" sagde han og nussede sine fingre mod hendes underliv. han kyssede hendes hals og lagde den anden hånd på hendes bryst. han ville lære alt af hende, om så sex kom på talefod. han havde jo holdt sig fra kvinder, og nu slog han sig bare løs

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 20:41

Hun følte hans hånd køre ned mellem hendes ben, hun trak vejret dybt og nikkede kort, hun sukkede da han nussede sine fingre mod hendes underliv, hun mærkede hans kolde men dejlige læber mod hendes hals og hans anden hånd mod hendes bryst... hun kunne ikke rigtig sige noget... hun ville kludre i ordene... hun bed sig i læben og kiggede op på ham og istedet for at sige til ham han gjorde det rigtigt sendte hun ham et nydende blik... men vis det var sex han lagde op til... skulle de nok have et værelse i stedet for et offentligt rum... hun lagde hænderne mod hans bryst og skubbede ham blidt væk, hun gik hen til baren og fik en nøgle til et rum og kort efter var hun henne hos ham igen... hun dinglede med nøglen... "vil du lære mere så følg med mig" hun smilede drilsk til ham og gik hen imod det værelse de havde fået

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 20:45

han tog hans jakke og gik med hende. han gav hende endda et klap i røven. da de gik ind på værelset. han smed jakken på en stol. han tog fat i hende og tog hende ind i sine arme. "Jeg lære hurtigt" sagde han frækt og kørte hænderne ned af hende. han villetage hende nu, have sex med hende, både for og bag fra

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 2 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 16 Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum