Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
I didn't expect to see you again - Jacob - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
I didn't expect to see you again - Jacob - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
I didn't expect to see you again - Jacob - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
I didn't expect to see you again - Jacob - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
I didn't expect to see you again - Jacob - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
I didn't expect to see you again - Jacob - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
I didn't expect to see you again - Jacob - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
I didn't expect to see you again - Jacob - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
I didn't expect to see you again - Jacob - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
I didn't expect to see you again - Jacob - Page 2 Voteba13I didn't expect to see you again - Jacob - Page 2 Voteba14I didn't expect to see you again - Jacob - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

I didn't expect to see you again - Jacob

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

I didn't expect to see you again - Jacob - Page 2 Empty Sv: I didn't expect to see you again - Jacob

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 20:36

Jacob var en af dem som man kunne tale med, han fortalte aldrig hemmeligheder videre og han var ret så god til at lytte til andres problemer, specielt fordi han selv havde været udsat for så meget. Det at hun indrømte det, gjorde bare at han fik en større respekt for hende, ikke at han kom til at se ned på hende. Når man kunne indrømme sine fejl, fortjente man at blive anerkendt.
"Bare rolig," sagde han med et smil og nikkede høfligt til hende. "Jeg skal nok passe på dig og faktisk så syndes jeg det er respektabelt at man kan indrømme at man har en form for et problem," Han lænede sig tilbage i stolen med armene bag hovedet og kiggede sig kort omkring, inden han kiggede hen på hende igen, med et varmt smil og et glød i de krystalblå øjne. Han var nu sikker på at han nok skulle klarer den og det skulle hun også.. Det var en behagelig følelse for ham at han allerede kunne mærke at de var ved at bygge et venskab op..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum