Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Do you want to dance?? //Zankuji// EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Do you want to dance?? //Zankuji// EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Do you want to dance?? //Zankuji// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Do you want to dance?? //Zankuji// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Do you want to dance?? //Zankuji// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Do you want to dance?? //Zankuji// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Do you want to dance?? //Zankuji// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Do you want to dance?? //Zankuji// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Do you want to dance?? //Zankuji// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba13Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba14Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba15 
Genevira
Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba13Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba14Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba15 
Jake
Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba13Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba14Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba15 
Valentine
Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba13Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba14Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba15 
Edgar
Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba13Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba14Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba15 
Abigail
Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba13Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba14Do you want to dance?? //Zankuji// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Do you want to dance?? //Zankuji//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:00

S: Diskotek
T:00:00
O: Masser af unge mennesker
V: Klar nat
P: Ligesom på billede

Nessa havde lige fået en lækker sex on the beach drik.
Hun gik væk fra baren og fandt sig et lille bord i mørkt hjørne men man kunne se hendes blå lysene øjne.
Hun sad ved siden af bordet og dansede for sig selv.
Hun kiggede ud på de andre folk i rummet, *det er ikke nogen stille klub* tænkte hun for sig selv.
Det eneste hun kunne lige nu at gøre var at danse lidt for sig selv og da hun var færdig med sin drak ,gik Nessa ud på danse gulvet og dansede en sexet dans med hele kroppen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:05

Zankuji sad roligt oppe i baren og fik sig en gang rom og cola som var en drink han godt kunne lide og roligt fik han drukket det hele, roligt rejste han sig op og kiggede rundt og fik roligt øje på en der dansede for sig selv ude på gulvet, og uden sådan og tænke over det gik han hen til hende og lænede sig tæt nok hen til hendes ene øre "du danser godt"sagde han roligt til hende.
Han lænede sig tilbage så han stod normalt og ventede på at hun skulle reagere på at han var henne ved hende og det hele, men hvis hun ikke gjorde det så måtte han bare sige mere til hende end det han havde gjort nu her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:16

Nessa smiler sødt.
''Tak skal du have, har du nogen moves eller er du mere til at stå i baren ''Spørge Nessa,smiller og fniser en lille smule.
Menes de står der på danse gulvet ,snurre hendes hale rundt om hans arm.
Hun danser videre menes hale satdig er på hans arm, hun kigger ind i hans flotte grønne øjne med sine lysene blå øjne.
Nessa's hale giver slip fra hans arm og hun går væk fra danse gulvet og over til sin drink som var på det lille bord i hjørnet.
Da hun stod der viftede hun med halen ligesom han skulle kom med der over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:26

Han kiggede på hende og nikkede roligt til at han ville med over til der hvor bordet var og sådan, roligt gik han hen til bordet og satte sig ved det og så på hende *sikke noget tøj og ha på*tænkte han roligt og smilte for sig selv og kiggede bare på hende "Hvad laver du så her udover at danse"spurgte han roligt og så lidt rundt også på hende igen.
Han viste ikke hvad han sådan selv lavede her men han var der og nu snakkede han jo så med hende og alt det så det var da ikke helt skidt og ha været komme her ind og sådan noget.
han så på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af mens han ventede på at hun ville sige noget til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:32

''hmm ja, det et godt spørgsmål min herre'' Smiler Nessa til ham.
''Jeg er her for at finde ud hvad der er her omkring, er ny her'' Sagde Nessa og tog en slurk af sin drink.
''Hvad laver du selv her og hvad er dit navn forresten?'' Spørge Nessa om og kigger ind i hans øjne.
*Wow! de er flotte* Siger Nessa og rødmer.
Hun puster lidt ud for det var ved at være lidt for mange mennesker her på klubben men det gik.
Nessa drak bare videre på sin drink og ventede på et svar menes hun kiggede på ham og på dem der dansede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:37

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "mig jeg laver ikke meget her er her så tit og en ting mere velkomme til byen"sagde han med et stille og roligt smil og lod roligt en hånd køre op af hendes lår med blide bevægelser og den slags.
Han så på hende "Mit navn er Zankuji"sagde han roligt og så på hende "Hvad er dit"spurgte han roligt og så på hende med et smil, og slappede roligt af mens han bare sad der og ja forførte hende roligt og håbede på at det ville komme til at gå på en måde og sådan.
Han ventede roligt og viste ikke hvad han mere kunne sige til hende for der var vist ikke rigtig mere lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:48

Nessa kigger ned på hans hånd som er på hendes lår, tager halen og løfter hånden væk. ''Jeg hedder Nessa og jo tak jeg kender ikke rigtig det her sted men regner med jeg skal snue lidt rundt når det bliver lyst igen'' Smiler hun og rødmer.
''Puha jeg må heller få en drink mere'' Siger Nessa og går hen mod baren.
Hun tog noget vodka og cola hen til bordet og kom tilbage med 2 glas.
''Nå hvad går du og laver i din fritid, hvad arbejder du som?'' Smiler Nessa og hælder noget i glasset.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:53

Han kiggede på hende og smilte roligt "mig jeg laver ikke det vilde i min fritid men arbejder som våbensmed"sagde han roligt og så på hende da hun havde 2 glas med ned til bordet og slappede roligt af, han var ikke den der sådan drak vodka men det kunne jo ikke skade hvis han gjorde det bare lidt en gang imellem og alt det.
han så på hende med et smil "hvad med dig har du fundet dig noget som helst siden du komme her til"spurgte han roligt.
Han viste ikke hvad han lige skulle ha sagt og havde godt se at hun rødmede men hvorfor viste han ikke lige rigtig endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 21:59

Hun tager en slurk.
''Uh våbensmed det lyder som en hårdt arbejde, du må have mange muskler'' Siger hun sexet og smiler sødt.
''Nej jeg har ej, ved ikke rigtig hvor jeg skal gå hen. Jeg hopper lidt rundt her og der'' Siger Nessa og kigger opgivende på Zankuji.
'' Er dæmon så ved ikke lige hvor mange vil bryder sig om jeg hopper rundt og laver alt muligt her i byen'' Siger Nessa og smiler kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 22:06

Han kiggede på hende "måske kigger jo ikke ligefrem på mig selv i spejlet"sagde han roligt og hørte det hun sagde "hmm træls altså kunne da godt bruge en til at bringe de våben ud som jeg laver til folk"sagde han roligt og så på hende og viste ikke om det var noget for hende, eller om hun hellere ville noget andet.
Han så på hende "hvad så med bosted har du noget af det"spurgte han roligt og så på hende med et smil og man kunne næste høre på ham at han ville hjælpe hvis han kunne og at det, men han havde så også kun to rum i huset hvor det ene var taget af en anden som bor ved ham så der var et tilbage hvis hun kunne bruge det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 22:14

Hun smiler rigtig meget og ser på ham.
''Jeg troede mennesker var bange for dæmon osv'' Siger Nessa.
Hun drikker lidt mere vodka.
''Nej jeg bor ingen steder'' Siger Nessa ''Men jeg har bare overnattet i skoven eller i gyderne'' Siger Nessa og kigger på ham.
*Ham kan jeg lide, han er mega sød og flotte øjne* Tænker Nessa og smiler for sig selv.
''Men arbejdet er ikke lige mig elles tak, er ikke rigtig god til våben'' Siger Nessa.
''Du ligner der imod du er god til lave våben med alle de muskler'' Siger Messa sexet og bruger lidt charme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 22:20

Han kiggede på hende med et stille smil "okay altså det var et tilbud men det med at du ikke har noget og bo vil du låne mit ene værelse men det bare sådan betaling skal der være lidt af men det er til at finde ud af om hvordan og hvor ledes"sagde han roligt og så på hende med et smil.
Han så på hende og lænede sig ind mod hende og kiggede roligt hende i øjne og lod deres læber roligt møde i et roligt kys og roligt lod han sine ene hånd igen køre op af hendes lår og roligt vider ind mellem hendes ben og så på hende "du siger til hvis jeg går for langt ikke"sagde han roligt og nussede hende roligt mellem bene mens de sad der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 22:26

Nessa skubber Zankuji væk '' Du er mega sød og kan godt lide dig men hvis vi skal have noget sammen skal jeg lærer dig at kende bedre først'' Siger Nessa og kigger væk.
Hun hoster lidt for hun ved ikke hvad hun skal gøre.
''Kender du et andet sted jeg måske kunne få et job så jeg kan få penge til at bo hjemme ved dig for synes ikke det lød dårligt?'' Siger Nessa og rejser dig op og står foran Zankuji og kigger dybt i hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 22:32

Han så på hende og slappede roligt af "hmm andre steder hmm altså der altid brug for strippere et eller andet sted her i byen men ellers ved jeg ikke hvor der vil være arbejde henne"sagde han roligt og så på hende.
Han forstod hende godt da hun ville lære ham at kende bedre end de gjorde nu her så han tænkte ikke mere på det og ventede til efter noget tid og alt det, han så på hende "hvad så nu siden du står der og ser smuk ud"sagde han roligt og så på hende mens han ventede på at se hvad hun ville sige til ham og sådan.
Han slappede roligt af og viste ikke om der var noget hun ville nu her eller om hun bare ville stå op lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 22:45

''Stripper'' Siger hun chokket ''Ligner jeg en, da?'' Spørge hun og vifter med halen.
''Jeg tror jeg vil danse lidt'' Siger hun og smiler.
Hun kysser han hurtig ham på kinden og løber ud på danse gulvet.
*ham her kunne jeg måske bliver partner med ham her* Tænker Nessa og smiler.
Hun danser rundt på danse gulvet og ser hen på Zankuji.
Hun danser rundt og rundt, bruger lige charme samtidig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 22:59

Han kiggede på hende "nej det vil jeg ikke sige du gør"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af og viste ikke om han skulle gå ud til hende på danse gulvet eller hvad han skulle.
Han så på hende med et smil på sine læber og gik så ud til hende og gav sig til at danse med hende og viste ikke om det var sådan hun ville danse eller hvad det var men han gjorde sit bedste for at danse med hende og sådan.
Han så på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af og viste ikke hvad der ville ske lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 23:07

Nessa er på Zankuji og smiler sødt.
Nessa danser og rør ved Zankuji bildt.
''Er du ok? Eller skal vi et andet sted hen, måske du kan bestemme'' Spørge Nessa.
Hun smiler sødt og danser rundt om ham men kigger os lidt på ham.
'' nåå har du en dame? eller er du enspænder? Spørge Nessa.
Nessa danser videre menes hun venter på svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 23:27

Han kiggede på hende "nej har ikke en dame"sagde han roligt og så på hende og viste ikke hvor hun sådan helt vil hen med det her men det fandt han da nok ud af og alt det.
Han så på hende og slappede roligt af mens han dansede med hende og det.
Han så på hende og viste ikke om han skulle sige noget eller hvad han skulle "hvad med dig har du en fyr da"sagde han roligt og viste jo ikke hvad han ellers lige skulle ha sagt nu men det var jo ikke meget andet og sige når hun havde spurgt ham om han havde en dame og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 23:42

''Nej det har jeg ikke, jeg leder stadig efter den rette'' Siger Nessa og smiler.
Hun hvisker i hans ører ''Vil du med et andet sted hen eller hvad. Synes du kun går efter mig så måske kunne jeg gå med dig?''
Hun danser videre og kærtegner Zankuji blidt mens hun prøver danse lidt sexet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 23:54

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lyttede til det hun sagde til ham og tog roligt hendes hånd og trak hende med sig op i et rum hvor de var alene kun dem og ikke andre end dem.
Han så på hende og gik hen til hende og kyssede hende roligt på munden "håber du mente det her"Sagde han roligt og kyssede hende på halsen og tog hende på røven imens, men var ikke helt klar over om det var sådan noget her hun mente eller hvad det var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 0:02

Nessa kysser også ham på munden.
''Men jeg synes vi skal partner før vi skal gøre det, undskyld'' Siger Nessa og trækker sig væk og på vej ud af døren.
Gå ud af klubben og satte sig på en bænk ude udenfor.
*er det kun det han vil med mig*
Nessa sad bare og kigger på himlen og tænkte helt vildt som han bare ville udnytte hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 0:09

Han kiggede på hende og hørte ordet partner og alt det og viste godt hvad det var hun mente med det, roligt gik han ud til hende og så på hende før han roligt satte sig "partner altså du vil komme sammen med mig når jeg kun er et menneske"sagde han roligt og så på hende og viste ikke om der var følser eller om hun var ville prøve sig selv af eller hvad det var hun ville.
Han så på hende og ventede på at se hvad hun ville sige til det her og sådan noget og havde da lyst til hende men det måtte vente.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 0:16

''Det er det jeg mener med vi skal lærer hinanden at kende for jeg går ikke i seng bare sådan, jeg gøre det kun med den partner hvis jeg får en engang og det var derfor jeg sagde det'' Sagde Nessa og så på ham.
''Undskyld hvis jeg har ødelagt din aften eller giver dig forkert signaler men jeg går bare ikke i seng med folk bare sådan, jeg skal finde den rette partner'' Siger Nessa, smiler og kigger på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 0:25

Han kiggede på hende og slappede roligt af "jeg vil godt være partner med dig søde"sagde han roligt og så på hende og viste ikke hvad hun ville sige til det men håbede på det bedste.
han så på hende og slappede roligt af og anede ikke hvad han sådan ellers kunne sige lige nu for han var vist lidt påvirket men det kunne ikke sådan ses på ham på nogen måder eller noget som helst.
Han så på hende og viste ikke hvad hun ville sige lige nu og her men forhåbentlig noget godt håbede han på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 0:34

''Min partner hmm, nu siger du det ikke bare for at komme i seng med mig eller har du følelser for mig?'' Spørge Nessa undrene.
Hun undrede sig over det for tidligere på aften havde han prøvet på det og hun følte måske han bare ville være det for at komme i seng med hende.
Nessa kiggede bare på stjernerne og håber på det bedste.
Hun tog fat i sit hår og vidste ikke rigtig om hun skulle gå sin vej eller finde en anden hvis det nu vidste sig han havde følelser for hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum