Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba13Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba14Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba15 
Genevira
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba13Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba14Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba15 
Jake
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba13Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba14Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba13Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba14Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba13Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba14Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba13Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba14Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba15 
Abigail
Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba13Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba14Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Do you want to dance?? //Zankuji//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 0:41

Han kiggede på hende "men hvad beslutter du dig for man kan jo sige det mere op til dig lige nu"sagde han roligt og sad bare der og slappede roligt af mens han ventede på at høre hvad hun ville sige for han var på en måde ikke helt klar over hvad han lavede lige nu.
Men lavede han noget han ikke skulle fik han det nok at vide dagen efter og alt det, han så på hende og smilte roligt til hende og viste ikke hvad hun ville og ikke ville så det var noget hun måtte fortælle han og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 0:54

'' hmm jeg synes du er meget sød men måske bare som ven, for synes du fortjener finde den rette pige der kan giv dig de behov du har føler for, jeg ikke kan give det du søger.
Jeg vil gerne kende dig bedre og se om vi får følelser for hinanden. Så er det jo op til dig nu og fortælle hvad du synes om det hele'' sagde Nessa og smilte til ham.
Nessa var meget spændt på se hvad han sagde, det var nærmest en tale hun holdte.
Han var sød mod hende men han tog nogen hurtige skidt som Nessa ikke lige var vane til og derfor syntes hun han måske skulle finde en anden der ville gøre det med ham som hun ikke ville og hun følte ligesom hun var måske lidt hård ved ham men som alle har vi har hormoner i kroppe som man ikke kan styre nogen gange og det må man lærer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 1:27

Han kiggede på hende og slappede roligt af "altså du ved godt at kvinder som dig altid går glip af det der er sjovt når i er sådan der ikke"sagde han roligt og så på hende og smilte roligt og viste godt hvad han snakkede om og det hele.
Han så på hende "du vil da ikke undgå det der er godt i live vil du"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af og viste ikke hvad han sådan ellers lige skulle sige der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 9:59

''Nej det vil jeg ikke, men lige sådan noget kan jeg vente på'' Siger Nessa og rejser sig op og kigger på ham.
Nessa undrede sig mest over hvorfor han forstod ikke hvorfor hun var sådan en pige der ikke bare gjorde.
Hun tænkede virkeligt meget og stod bare og kiggede på ham.
''Nej jeg vil ikke undgå det men der skal være den rette mand, der skal behandler mig specialt '' Sagde Nessa og gik nogen skidt væk fra ham.
Hun fik det helt til at lyde hun var med i en film som teenager osv.
Nessa gik tilbage til ham og sukkede et lille suk og slappede af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 21:04

Han kiggede på hende "og du siger at det måske ikke kunne være mig der kan behandle dig specialt"sagde han roligt og så på hende og viste da godt hvad hun mente med det hele, men han ville da se hvad der kunne komme til at ske og alt det, han så på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad hun ville sige lige nu siden hun kom tilbage.
Han så på hende og gik roligt tæt på hende og fik hende roligt ind til vægen og kærtegnede hendes kind roligt og løftede op i hendes hovede og kyssede hende roligt på munden mens han førte hånden ned af hendes krop og sådan, roligt som hånden kørte ned af hendes krop ende den mellem hendes ben og nussede hende roligt og tiltrækkende "spred bene lidt søde"sagde han roligt og forførende til hende og ville se hvordan hun ville reagere på hans meget forførende måde og være på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 22:06

Der kom ild i halen og truede mod ham da hun skubbede ham væk og rejste sig op.
'' Pas nu på pretty boy'' Sagde Nessa og havde tænder en flamme i hånden.
''Jeg siger det ikke igen nu vægler du at lege med ilden min søde ven'' Siger Nessa sur.
Hun var virkelig sur over han blev ved med at komme i bukserne på hende og det bliver hun træt af men mest at det hele han bare hørte noget og det fløj ud af det ene øre igen.
*Typisk mænd* tænkte hun og slukke lige så stille flammen igen.
Hun begyndte lige så stille gå, det eneste man kunne se var hendes hale der var ild i stadig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 22:36

Han kiggede på hende "jeg passer skam på men mærk på din krop søde godt nok lader du som om du ikke vil men din krop er ikke enig med dig i det"sagde han roligt og så på hende og stod bare der og ventede på at høre hvad hun ville sige til det nu her for han var som han var, og nu ville han se hvad hun ville gøre i dette her øjeblik selvom hun var sur og alt det, han var rolig og ikke bange for hende på nogen måde da han havde mødt så mange af hendes slags så han var bare som han var og alt det.
Han kiggede på hende og ventede nu bare på at hun ville sige eller gøre noget ved denne her sag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 22:57

''Høre du efter hvad kvinder sige min preety boy?'' Siger Hun sur.
Det var så uforskammet over for kvinder bare udnytte dem på den måde synes hun.
''Hvad vil du gøre hvis du fandt den rette pige? Hvordan ville du så få hende til at kunne lide dig?'' Spurgte Nessa.

''Hvis jeg var den kvinde ville jeg ikke bliver imponeret af en mand sådan sorry to say my boy men det er godt jeg fandt ud af hvordan du var inden vi startede noget som jeg måske ville fortryde til sidst'' Sagde Nessa og gik lidt hen mod ham men stadig på vagt.
Hun slappede lidt mere af, måske havde han en dårlig barndom eller noget da han kunne ville have sex.
Hun troede under den mand var der sikkert noget gemt der måske skulle lukkes ud, en følelse, dårlig forældre? et eller andet.
Men Nessa tro saksten hun kunne få ham til at tale om det for hun kunne mærke der var et eller andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 23:03

Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad hun mente lige nu og viste ikke hvorfor hun sådan kom tilbage "altså nok kan jeg være en klovn men ved hvordan en kvinde krop for det meste fungere med den lidenskab og nogen kvinder prøver og gennem den men det svært når kroppen vil og tag fx dig Nessa din krop vil ha det men dit hovede har en anden ide om at den rette og alt det hvad hvis han aldrig dukker op hvad vil du så gøre"sagde han og så på hende og hørte hvad hun sagde "du ved ikke noget som helst om mig"sagde han og kiggede på hende og var rolig og alt det og hun skulle ikke komme og sige sådan til ham og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 23:21

''Nej men det er derfor jeg vil lærer at kende folk først og jeg ved hvad jeg vil have unge mand! Og ved der kommer en dag men det være du vil være det eller hvad efter som du siger det'' Siger Nessa drillende.

''Jeg er ikke en pige der bare vil gå i seng med folk og det har jeg sagt mange gange men det forstår du ikke, nej jeg kyssede dig men jeg har også hormoner og elsker mænd ligesom du elsker kvinde så klap lige hesten'' Sagde Nessa roligt og trækker vejret dybt.

Nessa forstod snart ikke mere hvor det her førte hen, var han bare en der ville have sex med alle eller havde han følelser for hende men ville bare skynde på tingene.
Flere og flere spørgsmål spand op i hovedet på Nessa, hun havde bare lige nu lyst til at sove et trygt sted.
Nessa bevægede benene lidt efter havde stået lidt i et stykke tid, hun tog også nogen skidt så det ikke gjorde så ondt i hende ben.
*Måske skal jeg skift stil, det kan være derfor man bliver forvirret af det* Tænkte Nessa og sukker højt.
Men mænd skulle også styre sig når de så sådan nogen kvinder i den her verden syntes Nessa men der var nogen der ikke var sådan og det måtte hun finde sig i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 23:30

Han så på hende og slappede roligt af "ja ja det ved jeg godt men i kvinder vil bare ikke indrømme at i bliver tændt af os mænd mange gange men ved du hvad glem det"sagde han roligt og gav sig stille til at gå roligt forbi hende "men du ved jeg kan lide sex og det jo sådan jeg er men du tør nok bare ikke ligge dig ordenligt ud med mig"sagde han roligt og så på hende og ville se hvordan hun tog en udfordring og alt det.
Han gik roligt vider og ventede på at hun ville gå med eller lade være det var op til hende men han var bare rolig over for hende lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 23:37

Hun vendte sig om men stod at kiggede.
'' Ja jeg kender dig ikke men hvis du har hørt efter ville jeg gerne lærer dig at kende og jeg ved godt du kan lide det men jeg er ikke sådan vil bare gå i seng med dig, måske er vi forskellig'' Siger Nessa roligt og sukker.

'' Jeg synes den her samtale er kommet for langt for jeg ville gerne give det en chance hvis du stopper med at komme i bukserne på mig og prøver lærer mig at kende i stedet for men det er op til dig nu'' Sagde Nessa og vendte sig om.
Hun gik tilbage til bænken og satte sig, nød bare stjernerne.
Hun måtte hun bare se om han svarede hende eller om han bare gik.
Hvor hun troede hvis han bare stoppede med det kunne de sikkert få en venskab eller noget.
For vis man bare lærte hinanden og ens grænser vil jo alt gå, det havde hun lært sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 23:44

Han kiggede på hende og stoppede op og gik roligt tilbage og så på hende "hvorfor vil du så gerne lære mig og kende når jeg er som jeg er kan jeg jo ikke være noget godt menneske og være venner med"sagde han roligt og så på hende og satte sig roligt ned men på lidt afstand fra hende og sådan.
han kiggede på hende og ventede på at hun ville svar på det for hun virkede lidt vild efter og vide hvem han var og alt det halløj der og han kunne godt lide og vide hvorfor hun sådan var vild efter og komme til at lære mere om ham og alt det, og lige nu var hun da den eneste der ville det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 23:57

'' Ved ikke der er et eller andet over dig, der interesser mig ikke alt det med sex men de personlighed og du mener ikke du kan være det godt menneske? Jeg tror alle har et godt menneske ind i sig og jeg ved sikkert du har en også men du lader den ikke komme ud'' Siger Nessa og smiler sødt til ham menes krydser hende ben.

Den tænke gange har Nessa altid haft med hun vidste der var et godt menneske ind i alle mennesker uanset hvad de siger, hun var lidt spændt på høre hvad han svare.
Men hans personlighed fandet hende på en måde, ikke alt det sex noget men bare hans personlighed var noget hun kunne lide.
For Nessa hørte tit selv om nogen mænd var kold over for andre men der var altid en pige der kan finde en sande sind ud af manden og det troede godt hun kunne med Zankuji.
Men det får hun at se måske tog hun fejl måske ikke, men hun håber han var en der kunne lade en special pige til at vise hans sande jeg frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 0:03

Han kiggede på hende og kunne virkelig ikke forstå hende lige nu "det er der sikkert men den er ikke fremme og komme heller ikke for man skal være en hård banan her i verden for bare overleve"sagde han roligt og så på hende og viste ikke om hun forstod det han mente med det.
Han så lidt rundt og viste ikke hvorfor han sad der men han kunne vel ligeså godt snakke med hende som han kunne lave alt andet, han så på hende og ventede roligt på at hun ville sige noget til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 0:12

'' hmm'' Mumlede hun.
'' Det har du nok ret i man skal være det men sådan er jeg ikke, jeg overlever hvis jeg har nogen venner med mig'' Siger hun og smiler.
''Men så forskellig er vi åbenbart'' Sagde hun og så ned på jorden.

''Nå, jeg går ind igen ind til baren'' Sagde Nessa og rejste sig op.
''Så må du bestemme om du vil med'' Sagde Nessa og gik.

Da hun åbnede døren ind til klubbe kom larmen som en stor bølge, hun satte sig på en bar stol og tog en drink.
Hun tænkte over måske tog hun fejl måske var han ikke den som hun troede han var, nu måtte hun jo bare se om han kom eller ej, op til ham.
Nessa trækker på skulderne og drak videre på sin drink, menes hendes hale viftede i katte lignede bevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 0:29

Han kiggede på hende og nikkede roligt og blev bare der på bænken i godt stykke tid da han ikke havde lysten til at gå indenfor mere nu han ville bare sidde der og kigge op på himlens mørke og se på stjernerne og alt det.
Han var blevet på en måde som en sten på bænken og alt det og viste ikke hvad han sådan ellers skulle lave ud over at kigge på det han nu kiggede på *hvad tænker hun på og bare udtale sig om mig på den måde med at jeg er godt menneske og alt det vrøvl*tænkte han for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 1:07

Nessa fik det lidt dårlig måske havde hun været for hård ved ham.
Hun gik lige så stille ud og satte ved siden af ham.
'' Hey høre her du må undskyld hvis jeg er for hård ved dig, er ikke særlig god til at skabe venner'' sagde Nessa stille og kiggede op på stjernerne.

Hun havde det dårligt over hvordan det samtalen havde udviklet til, hun indså det var måske svært at skabe nye venner her i byen men det måtte det vise sig.
Der sad hun bare så stille og kiggede på de stor stjerner på himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you want to dance?? //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Do you want to dance?? //Zankuji//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum