Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 EmptyIdag kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba15 
Lori
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba15 
Jake
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba15 
Valentine
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba15 
Celenia
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba15 
Edgar
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba15 
Lenore
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba15 
Abigail
En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba13En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba14En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164701 indlæg i 8727 emner

En enøjet forfatter - Lynie

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:09

han skilte deres læber og legede med hendes tunge. han havde virkelig meget lyst til hende. men mon hun også havde lyst til ham, som han havde til hende. han kyssede hendes hals og lagde dynen over dem og smilede frækt. han kærtegnede hendes kind, og kørte hånden ned af hendes side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:14

Hun sukkede da han skilte deres læber og begyndte at lege med hendes tunge, hun legede med, med sin tunge og lagde sine hænder på hans bryst og tog hans trøje blidt af.
Hun sukkede af hans kys på hendes hals og smilede da han lagde dynen over dem, hun smilede frækt tilbage til ham.
Hun lagde hovedet mod hans hånd og følte hans hånd ned af hendes side, hun skælvede svagt og smilede blidt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:19

han tog tøjet af hende og smilede frækt. "Har du lyster ligesom jeg har søde" sagde han kærligt og kyssede hende fra halsen og ned af kroppen. han slikkede hendes mave og op til brystet. han begyndte at sutte hendes bryst, og føle på hende mellem hendes ben. han stak sine fingre ind i hende og bevægede dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:29

Hun smilede til ham da han tog hendes tøj af og nikkede kærligt til ham, "Ja det har jeg" det havde hun i den grad, hun havde lysten til ham og den var ret så stærk, hun sukkede blidt af hans kys ned til hendes krop, hvor han slikkede hendes mave op til hendes bryst som han suttede, hun stønnede af nydelse, hun vred sig kærligt under ham og mærkede hans finger køre op i hende og bevæge sig, hun stønnede og bed sig frækt i læben, hun rakte ned efter hans bukser som hun tog af samt hans boksershorts

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:33

han smilede og blev ved med at sutte hendes bryst. han tog med sin frie hånd fat i hendes hånd og lagde den ved sin lem. han slap der efter hendes hånd og tog på hendes bryst imens han suttede det. han stak en finger mere ind i hende, så han havde 3 fingreinde i hendes underliv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:40

Hun stønnede af hans sutten mod hendes bryst, hun lod sin hånd blive ført ned til hans lem og holde den der selvom han slap hendes hånd igen, hun begyndte at køre sin hånd op og ned af hans lem mens hans suttede hendes bryst.
Hun udbræd med et støn da han kørte en tredje finger op i hende, hun vred sig kærligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:43

han stønnede over at hun rørte hans lem. han blev meget stiv af det. han trak sine fingre ud og begyndte at gnide sin lem imod hendes underliv, lidt for at pirre hende. han tog så fat i sengen og fik ført sig ind i hende. Han nød at mærke hendes varme våde underliv om sin lem, for det gjorde ham nemlig endnu mere stiv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:49

Hun smilede af hans støn og at han blev sttiv da hun hørte hans lem. Hun stønnede da han trak sine fingre ud af hende og gned sit lem mod hendes underliv, "André" hun stønnede da han trængte ind i hende og lagde sit hoved tilbage, hun kiggede stadig op på ham med nydelse skrevet i hendes øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:55

han så på hende og havde fat i sengen og bevægede sig i hende. nydelsen lyste klart i hans øje. han fik ført sig dybt ind i hende. han bevægede sig lidt hurtigt og suttede på hendes bryst imens han bevægede sig i hende. han masserede hendes ene bryst imens han bevægede sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 1:59

Hun kiggede ham dybt i øjne og som nydelsen lyste fra hans øjne, hun smilede af det men hendes smil blev afbrudt af et støn da han førte sig dybt i hende og bevægede sig ret så hurtigt i mens hans suttede hendes bryst. Hun sukkede da han masserede hendes bryst, hun nød det fuldt ud, hun trak vejret dybt for hver stød han gav ind i hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 2:19

han bevægede sig hurtigere og bed hende frækt i øret. han fik dem vendt, så han selv var nederst. han løftede hende op og ned, så han bevægede sig inde i hende. han stønnede og så på hende. han slikkede frækt sin læbe. "Du er så sexet skat" sagde han kærligt og smilede frækt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 2:24

Hun stønnede højere da han bevægede sig hurtigere og sukkede nydende da han bed hende i øret. Hun lod ham vende dem om og smilede kort til ham da hendes smil blev brudt af et støn da han løftede hende op og ned af hans lem, hun hjalp ham lidt og løftede sig også selv op og ned i takt med at han gjorde det. Hun rødmede da han slikkede sig sin læbe og sagde hun var sexet, hun blinkede frækt til ham, "der er vist kun en her der er sexet og..." støn "og det er dig" hun smilede kærligt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 11:45

Den sexet er nu dig skat, du er kærlig og blid, du elskelig, og du kan se det gode i folk, du forelskede dig i mig, selvom jeg fortalte dig at jeg var dæmon. Du så noget i mig, som ingen har set før min elskede"sagde han og smilede kærligt. Hans hår dækkede hans venstre øje, og det var han tilfreds med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 11:51

Hun smilede op til ham med et kærligt smil og nussede hans kind, "mine ord om dig er ikke værd at blive nævnt, de er ubrulige for det jeg føler for dig" hun kyssede ham på munden lidenskabeligt og intenst, hun strøg blidt håret væk fra hans venstre øje og nussede ham lige ved siden af det, "du er så smuk"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 11:59

Du er ligeså smuk, som den smukkeste lilje, så ren og hvid som den nyfaldne sne, og dine læber er rødere end den smukkeste røde rose, dine øjne funkler som tusind stjerner, ingen anden kan måle sig med dig, du er solen, du er månen og du er nattens stjerneskær" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 12:03

Hun smilede bredt af hans ord, men hun følte sig dårlig til mode da hun ikke kunne gengælde dem, hun ville så gerne, men hendes ord kunne ikke måles med hans, hun sukkede blidt, "du har vendt min liv om, der er blev hundred gange bedre end det var, jeg boede på gaden men se nu her.. Jeg bor sammen med den eneste jeg elsker i hele verden... Dig" men hun ville prøve alligevel, hun smilede blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 12:10

Han smilede glad. "Jeg er kun din søde," sagde han kærligt. "Skat hvad slags blomster kan du lide, jeg tænkte til haven" han blidt. For han kendte en blomster handler, som der skyldte ham et par tjenester. Han tænkte hvertfald på en urtehavem og æbletræer. Og en køkkenhave, til fx ærter, jordbær, salat og den slags

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 14:10

Hun smilede til ham "og jeg er kun din" sagde hun smilende til ham. Blomster... hun vidste ikke rigtig hvad for nogen hun bedst kunne lide, faktisk havde hun ikke meget forstand på blomster, hun havde boet på gaden og ikke i skoven.. men hun kendte da nogen blomster "Roser.. Tullipaner.. øh.. jeg kender altså ikke mange..." hun kiggede lidt flovt på ham, piger burde kende til blomster det vidste hun godt... men hun havde været hjemløs... der var ikke så mange blomster omkring en...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 18:15

hvad vil du sige til at vi fik alle mulige roser og liljer" sagde han. han ville helst ikke nævne at han vidste noget om blomster, eller at han enlig huskede hvem der havde skade hans øje. hans ejen herre, og som han havde fundet ud af desværre stadig levede, selv efter kampen med andré

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 18:59

Hun trak på skulderne, hun ville ikke kunne sige hun ikke ville da hun ikke kende noget til blomster, så... det måtte han jo bestemme egentlig... men hun følte nu at hun blev nød til at sige noget, "Hm... det ville sikkert blive flot søde" hun vidste hvordan roser så ud... liljer.. hm.. knap så meget, men det var sikkert flotte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Fre 15 Feb 2013 - 19:22

han tog nogle tegninger, og mærkede at hans raske øje sveg. han gik ud og vaskede sig i ansigtet. det raske øje havde aldrig sveget før. han troede det var noget han havde forstillet sig og tørrede sit ansigt i håndklædet. han så blod i håndklædetog smed det hurtigt til vask. *Pokkers mit skadet øje bløder igen* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 16:06

Hun kiggede undrende efter ham da han gik fra sengen til et andet sted, hun kunne høre vand.. Hun rejste sig stille op og gik ud til ham, hun så lige at han smed håndklædet til vask, hun kiggede spørgende op på ham, hun bevægede sig roligt og forsigtigt hen til ham med blikket på ham, "skat er der noget galt" hun lagde hovedet på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 20:55

mit skadet øje er begyndt at bløde igen" sagde han og tog noget bandage og forbandt sit venstre øje. "Det sker nogen gange" sagde han trist. han så på hende og gik hen og tog håndklædet og lagde det i blød, for at få blodet af det. "Jeg ville ikke skræmme dig søde" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 22:42

Hun sukkede og gik helt hen til ham så hun stod foran ham, hun syntes det var synd for ham med hans øje, det måtte ikke være sjovt det kunne hun godt tænke sig til, hun betragtede ham mens han band bondage om sit venstre øje, hun smilede blødt til ham.
Hendes blik fulgte ham da han gik hen og lagde håndklædet i blød, hun gik forførende hen til ham og lagde armene om hans nakke og kiggede ham i øjne, "du skræmte mig ikke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Gæst Lør 16 Feb 2013 - 22:59

han så på hende. han havde et slags bånd om halsen. som han normalt brugte til sit hår, når det irreterede ham. "Jeg er træt af mit øje skat..." sagde han og så på hende. han ville så gerne kunne se hende med begge sine øjne, men det kunne han jo desværre bare ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En enøjet forfatter - Lynie - Page 3 Empty Sv: En enøjet forfatter - Lynie

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum