Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
Your.. Wait what!? ~Nille~
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Your.. Wait what!? ~Nille~
Hun satte sig ved et bord og kiggede rundt gid Nille bare ville komme tilbage.. Hun manglede nogle at snakke med..
Gæst- Gæst
Sv: Your.. Wait what!? ~Nille~
Altså, ikke sådan normalt.
Men Nille var vendt tilbage.
Det vidste hun. Hun havde besejret Dæmonen.
Hun havde en brun jakke med hætte, sort tanktop, sorte jeans, og sorte converse på. Hætten var over hovedet så den gemte hende. Det sorte, og lidt krøllet hår var løst. De indianske træk var tydelige. Regnen gjorde hendes tøj vådt, så hun kom brasende ind i en café.
Hun så rundt med de blå øjne... Og mærkede glæden ved at se... Caroline! Nille smilede, og satte sig hen foran hende.
"Caroline," hun trak hætten af hovedet da dusørplakaterne kun havde en tegning af Dæmonen som var død. Nille smilede skævt.
Gæst- Gæst
"Nille?.." mumlede hun kort, hun var forvirret.. eller havde Nille måske aldrig været død.
Gæst- Gæst
"Du er sikkert forvirret. Det er jo ikke hver dag en person kommer tilbage fra de døde. Og da slet ikke med en ny race." Hun smilede skævt.
Gæst- Gæst
Caroline sank en klump, det var hårdt at sluge i en ruf.. Hun havde sådan manglet nogle at tale med, Wave var også død.. Nicolas havde forvandlet hende til det væsen som hun hadede mest.. Så hun var fyldt med blandede følelser.
"Ja du dæmon, det opfangede jeg inden du gik ind. Og du har ret det ikke alle der bare skifter race.." Svarede hun og kiggede op på Nille. "Som du måske kan opfange er jeg blevet vampyr." Hvis Nille kendte Caroline ordenligt ville hun vide at det var en af livets største byrder for hende. Fordi hun kunne leve evigt, side om side med Ophelia og Christian.. Men nu også Nille og Jacob..
Gæst- Gæst
Hm. Sikkert ikke mere. Hun døde, men kom tilbage. Og Jade havde jo sagt... Med et så Nille trist ud, og så ned. Nille lukkede øjnene, og tvang tårerne tilbage. De var lydige, og tårerne forsvandt. Inden de var kommet ud.
"Nej, men den krop jeg kom i var Sjæledæmon." Sagde hun kort. "Ja, det har jeg lagt mærke til. Hvordan er det sket?" Hun så på Caroline igen.
Gæst- Gæst
"Det en lang historie" svarede hun kort og så selv ned.
HUn sukkede lidt men kiggede op på Nille med et halv stort smil og rejste sig hurtigt op og omfavnede Nille med et halv hårdt klem.
"Jeg troede lige jeg havde mistet alle.."
Gæst- Gæst
Nille smilede stort da Caroline omfavnede hende.
"Så let er jeg ikke at slippe af med." Hun grinede lavt, og rejste sig op. Hun krammede Caroline ind til sig.
Gæst- Gæst
"Det jeg glad for." Svarede hun Nille med en glad stemme. Wave var død kort efter Nille, og nu havde Caroline mødt Nicolas. Og pokker tag de havde kysset, hun havde virkelig de mest fantastiske følelser for Nicolas. Men af en grund ville hun ikke have dem, hun vidste ikke hvorfor.
Gæst- Gæst
"Morderen får ikke en chance til." Måske var ikke for klogt at sige morderen var Sean? Var det ikke noget med at Caroline, og Sean var venner? Ha! Det var de ikke længere hvis Caroline vidste at Sean havde dræbt Nille... Eller også... Tog... Caroline, Seans parti. Åh gud.
Gæst- Gæst
"Godt så!" Altså til morderen ikke vil have en chance for at dræbe hende igen. "Jeg er bare så glad for du tilbage, det helt ubeskriveligt." Sagde Caroline med et stort smil.
Gæst- Gæst
"Det var Sean der slog mig ihjel." Nille så hurtigt væk.
Gæst- Gæst
"Det jeg ked af.."
Gæst- Gæst
"Det er okay, jeg er jo tilbage, ikke?" Hun så hen imod døren, og stivnede. "Vi skal ud, nu!" Hun tog Caroline om armen, og rev hende med ud af en bagdør. Nille tyssede, og gik hen af en gyde. Hun stoppede op da hun kunne se to skikkelser stå lidt væk. De havde armene over kors. Nille så sig over skulderen, og fik på to mere.
"Okay... Vi må vidst kæmpe vores vej ud." Hun smilede skævt.
Gæst- Gæst
"Ja, men hvem er de?" Spurgte hun med en hvisken.
Gæst- Gæst
"Dusørjægere." Lød Nilles korte svar. Åbenbart var der kommet en dusør mere på hende. Mændene så på dem med stikkende øjne.
"Slå blondinen ud." En af mændene gik hen imod Caroline, og en hen imod Nille.
Men Nilles reflekser var hurtige. Manden der var på vej mod Nille havde en dolk i hånden. Nille blokerede hans slag da han slog ud efter hende, og hun sparkede ham i maven. Hun lavede et flot spark på den hånd der holdte dolken, og dolken endte tæt på væggen. Hun tog den hurtigt, og rettede den mod mandens strube. Men manden var for hurtig. Han greb fat i hånden, og vred den om. Nille peb lavt, og sendte en hård vind på mandens ansigt så han måtte lukke øjnene. Hun sparkede bagud, og ramte mellem hans ben. Hun anbragte en hånd på hans brystkasse, og skubbede ham ind i væggen. Hun stak dolken i hans mave.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nille trak vejret hurtigt, og så rundt.
"Mørke! NEj! Få det væk! Caroline!" Skreg hun hulkende, og vred sig. "Få det væk!!!" Hun råbte så højt hun kunne. Stille tårer strøg hidsigt ned af hendes kinder. Hun vred sig, og råbte, skreg, og klynkede. Mørke... Der var mørke overalt! Hun kunne ikke se! Det var mørket igen!
Gæst- Gæst
"Du stadig her.. Rolig.. Bare tænk på lyset.." Sagde Caroline, hvad skulle hun ellers sige? Caroline havde ingen anelse om hvad der forgik med Nille ligenu. Men hun vidste at det kun gjorde hende ked af det at se Nille have det sådan. Caroline strøg Nille over håret.
"Du er stadig her, jeg lader ikke nogle skade dig." Sagde hun beroligende, med den stemme hun havde som kunne lyde ligesom en gudinde.. Caroline brugte den ikke så tit men den var god at have når folk skulle beroliges.
"Det skal nok gå."
Gæst- Gæst
For hun havde flået mandens sjæl itu... Hun var tæt på at dø.
Gæst- Gæst
"Du skal nok klarer den." Sagde hun kort og stille, og satte i løb med sin overnaturlige fart. Hun løb så hurtigt hun kunne igennem strålerne fra solen. Caroline kom til et hus hun havde lejet et par dage, og skønte sig ind og satte Nille i sofaen. Caroline var i halv panik, og sad på gulvet ved siden af Nille og bad til hun nok skulle klare den.
Gæst- Gæst
Nille begyndte langsomt at røre på sig. En finger rykkede lidt på sig. Hun trak vejret mere hurtigt. Hendes hjertebanken blev hurtigere... Indtil den blev langsom igen. Til sidst bankede hendes hjerte hurtigt afsted, og hun satte sig hurtigt op. Hun havde spærret øjnene op.
"Hvad fanden i helvede skete der?!" Råbte hun.
Gæst- Gæst
"Godskelov!" Udbrød Caroline og fjernede tårerne, Caroline smilte til Nille. "Du virkede næsten som var du døden nær.." Svarede Caroline stille og kiggede på Nille og havde lyst til bare at fange hende i et stort kram.
"Gør det aldrig igen!" Sagde hun med en alvorlig klang i stemmen.
Gæst- Gæst
"Hvem er du?!" Hun kravlede væk fra Caroline. "Døden nær?!" Hun så desperat rundt efter noget at forsvare sig med.
Hun trak vejret hurtigt, og rejste sig op.
"Kom ikke nærmere!" Nille stilte sig i angrebs position.
Gæst- Gæst
"Nille rolig! Det mig Caroline?" Svarede Caroline stille med en beroligende stemme... Caroline sank en klump og så på Nille..
"Nille det mig?" Sagde hun igen, og rejste sig op. Hun vidste ikke om Nille kunne finde på at angribe ligenu... Det var som Nille havde glemt hende..
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Wait. You said I am what? -Assorian
» Wait what tha no fucking no kat
» Wait.. why didn't you tell me something was up?
» wait do i know you //Amaranthe//
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata