Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
I miss you "dad" //Sean//
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: I miss you "dad" //Sean//
"Jamen så kan man jo sige han har brugt sit liv på noget fornuftigt" svarede han bare og rettede sig op fra den gravsten han stod op af, strakte sig så der lød lette knæk gennem hans ryg og skuldre, lod skuldrene køre lidt rundt og lod blikket glide rundt i omgivelserne. Han måtte se at komme videre. Han havde arbejde at lave. han viste ikke om han stolede nok på sortelveren foran sig, hun havde endnu ikke bevist at hun kunne gøre krav på hans respekt. Men måske ville de mødes igen.
"Jamen jeg vil trække mig tilbage. Jeg har intet mere at spørge om...For denne gang" niveau et var altid at kende folk. Finde ud af hvad de var for nogen. Niveau to var at finde ud af hvor meget de viste og kunne. Ettina var stadig et sted mellem de to.
- Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Hun så roligt på ham da han rettede sig op og strækte kroppen. Hun kunne høre hans skuldre og ryg sige knæk som stod han alt for tæt på hende da det skete. Der var fordele og ulemper ved og have en så god hørelse som hun havde. Hun så roligt på ham med et drilsk smil på læberne "Nå fik man pludselig hurtigt travlt med og komme væk herfra?" man kunne høre klangen af drilleri i hendes stemme. Hun syntes det var ret underligt, at han pludselig fik så travlt sådan uden videre.
Gæst- Gæst
"jeg er en travl mand. At være samme sted i længere tid betyder ofte problemer for mig. Hvis du tager det, som i at jeg har en del travlt, så ja" han smilte let tilbage, som om det hele var ligegyldigt, som om intet af det betød noget.
"Jeg har intet mere at gøre her" afsluttede han det så. Han bevægede sig over nogle tilfældige grave uden rigtig at tage sig af, at der var begravede folk under ham. Dem man normalt skulle vise respekt. Han vadede over deres grave uden at vise dem den mindste opmærksomhed. for ham var det bare tilfældige skeletter nede i jorden.
Han lod kort blikket glide over sin vens grav, da han var gået helt op til den. og den lille grav ved siden af, som han kun gav et kort blik. Ettina ville stadig være tæt på, så langt væk fra hinanden havde de heller ikke været.
Han rystede let på hovedet. Og lignede mest en der allerede var på vej væk...
- Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Side 2 af 2 • 1, 2
» What did i miss//Eira//
» What did I miss? (Kain)
» Hello there miss //Alexandra//
» I miss you? ~ Rowan.
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth