Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba13Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba14Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba15 
Jake
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba13Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba14Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba15 
Sasha
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba13Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba14Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba15 
Renata
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba13Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba14Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba15 
Lenore
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba13Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba14Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba15 
Genevira
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba13Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba14Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba15 
Celenia
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba13Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba14Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba15 
Marcus
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba13Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba14Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba15 
Elizabeth
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba13Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba14Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba15 
Emery
Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba13Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba14Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin)

Go down

Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin) Empty Fjende jeg anede ikke at jeg havde en (Katlin)

Indlæg af Gæst Søn 17 Feb 2013 - 22:38

tid: 18:45
sted: gyderne
vejr: solen er for længest gået ned
Omgivelser: halvfulde og fulde mænd står omkring gyderne

En engel var ikke lige hvad man havde forventet i gyderne , hendes hang dort bølgende ned over hendes skulder, hende kinder var lette rosa af kulden. På hendes arme hang mindst fire armbånd på hver arm som raslede når hun tog nogle skridt Hun små løb og bed ikke mærke i alle de mænd som kiggede på hende hun ledte efter en bestemt gyde hvor hun havde en aftale med sin mor. Hun anede ikke hvorfor hendes mor havde valgt dette sted det virkede ikke ligefrem som et engle sted. Hun foresatte og jo længere hun kom ind i de snorede gange af gyder som nok forsatte i lang tid endnu.

Hun stoppede op og kiggede sig over skulderen, hun sank en klump bag hende stod mandlig skikelse hun vendte sig skulle lige til at da en stemme så kold som is , hans stemme fik hende til fryse til stedet, hun vidste ikke hvem hun vidste ikke hvad hun skulle gøre sig selv hun var ikke den bedste kæmper og hun næsten sikker på at det havde hun heller aldrig været, hun ville heller flygte. Hun gav sig til at løbe. Hun turdte ikke se sig tilbage derfor hørte hun ikke hvad det var manden ville sige. Hun forsatte ned til gyde som var længere væk derfra kunne måske flyve væk, hun gemte sig bag skraldekontainer i hvad der føltes som timer. Da sikker på han ikke var fulgt efter rejste og smilede svagt det lykkedes hende at slippe.

Hun forsatte ned til gyden, men hendes mor var ingen steder at se, hun undrede sig over at hun ikke var der. Hun rynkede brynet og forsatte imod gydens ende måske var der, men der kunne hun ikke se hende. Måske havde hun glemt aftalen? Hun anede ikke hvad skulle andet end at vente.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum