Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// EmptyIdag kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba13Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba14Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba15 
Lori
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba13Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba14Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba15 
Jake
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba13Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba14Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba15 
Valentine
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba13Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba14Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba15 
Edgar
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba13Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba14Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba15 
Lenore
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba13Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba14Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba15 
Abigail
Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba13Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba14Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake//

Go down

Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Empty Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Man 18 Feb 2013 - 12:43

S: Firestep Diskotek
O: en masse fulde og dansende væsner.
T: 23.47
V: Skyet, køligt, let regn

Jo var ude på dansegulvet, og hun dansede tæt op ad en hel gruppe fyre. Det var sjovt, men i morgen ville hun sikkert ikke kunne huske det alligevel.
Hun stoppede med at danse, og gik hen til baren, hvor hun bestilte en cola med rom. Hun lænede sig ind over bardisken, hvorefter hun tog sin drink, og lod den kølige væske suse ned gennem halsen. Det var dejligt med noget koldt i denne varme og fugtige luft.

Den fine knold, som Jo havde sat i håret, inden hun tog ned på diskoteket, var nu roddet og hang en anelse løs. Hendes dybblå kjole sad stadig pænt omkring hendes slanke krop. Den var nedringet og lårkort og ejede et par tynde gennemsigtige stropper. skoene havde hun smidt, så de 1.82 meter var blevet til 1.73. Hendes sko var ikke til at få øje på nogen steder, så det ville nok ende med, at hun skulle gå barfodet hjem.

Jo tømte sit glas og satte sig på gulvet med ryggen lænet op ad bardisken. Der var en som stak hende et glas med kold væske i hånden, og hun tog det for munden uden at tænke over det og bundede glasset. Det var bare vand. Hun kiggede op og så sin bror stå og smile til hende. "Jeg tager hjem nu, vil du med?" spurgte han. Jo rystede på hovedet. Hun var ikke færdig med at feste. Det kunne godt være, at hun virkede lidt udkørt nu, men hun skulle bare have et glas vand mere, og så var hun igen klar til at feste. Hendes bror gav hende endnu et glas vand i hånden. "Vi ses der hjemme." Jo nikkede og fulgte ham til udgangen med øjnene.
Hun tømte endnu en gang glasset og kiggede ud over forsamlingen. Var hun klar til at feste igen? Hun rejste sig op og bevægede sig ud på dansegulvet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Empty Sv: Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 0:03

Mathias gik ned af den triste og våde gade, det regnede let, så han havde trukket hætten på hans kappe op. Mathias var på vej ned til baren, han manglede føde, og det var nemt at finde de slags steder.
Han skulede på bar døren, "åben hele natten" stod der på et stort skildt.
*selvfølgelig var den åben hele natten, det var en bar, som var super populær*
Han trak i dør håndtaget og gik ind, der lugtede af sved og alkohol, men også af blod, den sidste lugt gjorde ham intet, han kantede sig vej op mod baren.
"En drink tak" sagde Mathias til manden som stod i baren.
Mathias tog i mod drinken og tog en slurk af den, *det smager forfærdeligt, men det gælder om at blende sig ind* tænkte han og kiggede rundt efter et muligt offer, han lagde mærke til en ung kvinde som var godt i gang ude på danse gulvet, han fik øjnkontakt med hende og smilede sødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Empty Sv: Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 23:29

Jo stoppede endnu engang med at danse og gik igen op mod baren. "Det stærkeste i ejer," sagde hun og lænede sig ind over baren. "Jeg har sådan en forfærdelig irriterende ting som bare bliver ved med at slå mig lige her." Hun prikkede en finger ind mod tindingen.
"Tror du ikke, at du er ved at blive en smule afhængig af alt det alkohol Jo?" spurgte tjeneren med et hævet øjenbryn. "Det er hvist bedre at du får noget vand, hvilket også er det eneste, som hjælper på hovedpinen i det lange løb." Jo trak på skuldrene og tog imod det glas vand, som tjeneren gav hende. Hun var godt klar over, at tjenerene plejede at være ligeglad med sådan noget og kun var ude på at få flest muligt penge, så det var nok Tyler, som havde smidt en sum penge i deres pengekasse for at sørge for, at hun ikke fik andet end vand for resten af aftenen. Måske et par øl også.

"Er du lige ankommet?" spurgte Jo og kiggede over mod en ung fyr, som stod med en drink i hånden og ikke virkede særligt beruset. Det kunne også være at han var. Hun havde jo også lidt svært med at skelne mellem et par ting, med alt det alkohol, som var blevet hældt ned gennem hendes halsrør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Empty Sv: Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 0:02

"Ja det er jeg" svarede han den unge kvinde, "mit navn er Mathias, og dit er?" Han kiggede på hende.
Hun så ud til hun havde fået lidt for meget at drikke, men det gjorde det jo også bare nemmere at nedlægge hende. Mathias var dog ikke helt sikker på at det skulle være hende, for der var noget specielt, hun havde en udstråling som var fantastisk.
Mathias havde været her et par gange før, det havde endt i mange forskellige ting.
Men en ting måtte han dog videt, om hun var en dæmon, for Mathias havde alt for dårlige erfaringer med dæmoner, 1 gang var hans sjæl næsten blevet spist.
Det havde været slemt nok..
Mathias havde bare altid haft det problem, at han var hurtige til at få en slags følelser for en person, om det så var en dæmon elller menneske var ligegyldigt, det kunne være ret irreterende nogle gange, men her på det sidste var det slemmest

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Empty Sv: Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 0:12

"Mit navn er Joanna... Men folk kalder mig Jo," sagde hun med et smil og tog en tår af sin vand. Nøj hvor smagte vand egentlig utrolig ringe, når man havde fået smagt så meget alkohol i løbet af aftenen. "Stik mig en øl, jeg er ved at være træt af vand," sagde hun til tjeneren, som bare rystede på hovedet. "Ser du, jeg lavede en aftale med din bror og han sagde..." Jo afbrød ham ved at stille glasset hårdt ned på bordet, så vandet skvulpede op over dets kanter. "Ja det tænkte jeg nok," mumlede hun. "Men hvis du er bange for, at han vil kræve sine penge tilbage, så kan du da bare få dem igen af mig." Tjeneren sukkede og rystede opgivende på hovedet. "Ja ja, jeg skal heller ikke blande mig," sagde han og gav Jo en øl. Hun smilede, tog den for munden og tog en stor slurk.
"Nå Mathias... hvad bringer så dig til denne fremragende fest?" spurgte hun. Hun ville gerne snakke om et eller andet, så hun ikke behøvede at drikke hele aftenen væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Empty Sv: Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Søn 24 Feb 2013 - 15:04

"Ja den er vel udemærket... Måske lidt for mange personer til min smag meen... Det går da, hvad er det med tjeneren ikke måtte give dig noget at drikke?"
Mathias kiggede igen på hende. Hun var ret fuld, han kunne lugte det på lang afstand.
Han satte sig en smule tættere på hende og lod sine øjne vandre op af hende til hendes øjne. De var ret smukke, men han havde set smukkere.
Han hævede sit glas til sin mund og tog en ordenligt tår, hvor efter han bestilte et glas til.
"Her men husk den unge dame skal ikke have for meget" Mathias grinede en smule "det skal jeg nok lade hver med"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Empty Sv: Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake//

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 21:48

"Min bror passer bare på mig. Han betalte tjeneren for kun at give mig vand." Hun trak på skuldrene og så på den øl hun havde i hånden. Egentlig have hun ikke særligt lyst til mere at drikke, så hun tog endnu en tår og stillede den derefter fra sig.
Jo blev ikke så nem fuld. Man kunne godt se på hende at hun havde fået meget at drikke, men hvis en helt normal person drak ligeså meget som hun havde drukket ville de ikke have særlig meget under kontrol længere. Jo kunne godt tænke og tale og gå nogenlunde normalt. Hun var vandt til at drikke i store mængder og derfor påvirkede det hende ikke så meget som det engang gjorde.
"Du er ligesom min bror," sagde Jo, da Mathias sagde til tjeneren, at Jo ikke skulle have så meget mere. De havde nok alle sammen ret. Selvom hun ikke blev så nemt påvirket af det var det stadig ikke sundt at drikke så meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake// Empty Sv: Would you like to dance with me? //Mathias Mandrake//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum