Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
good afternoon my pretty //becie// EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
good afternoon my pretty //becie// EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
good afternoon my pretty //becie// EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
good afternoon my pretty //becie// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
good afternoon my pretty //becie// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
good afternoon my pretty //becie// EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
good afternoon my pretty //becie// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
good afternoon my pretty //becie// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
good afternoon my pretty //becie// EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
good afternoon my pretty //becie// Voteba13good afternoon my pretty //becie// Voteba14good afternoon my pretty //becie// Voteba15 
Jake
good afternoon my pretty //becie// Voteba13good afternoon my pretty //becie// Voteba14good afternoon my pretty //becie// Voteba15 
Sasha
good afternoon my pretty //becie// Voteba13good afternoon my pretty //becie// Voteba14good afternoon my pretty //becie// Voteba15 
Lenore
good afternoon my pretty //becie// Voteba13good afternoon my pretty //becie// Voteba14good afternoon my pretty //becie// Voteba15 
Katrina
good afternoon my pretty //becie// Voteba13good afternoon my pretty //becie// Voteba14good afternoon my pretty //becie// Voteba15 
Edgar
good afternoon my pretty //becie// Voteba13good afternoon my pretty //becie// Voteba14good afternoon my pretty //becie// Voteba15 
Celenia
good afternoon my pretty //becie// Voteba13good afternoon my pretty //becie// Voteba14good afternoon my pretty //becie// Voteba15 
Marcus
good afternoon my pretty //becie// Voteba13good afternoon my pretty //becie// Voteba14good afternoon my pretty //becie// Voteba15 
Renata
good afternoon my pretty //becie// Voteba13good afternoon my pretty //becie// Voteba14good afternoon my pretty //becie// Voteba15 
Taliia
good afternoon my pretty //becie// Voteba13good afternoon my pretty //becie// Voteba14good afternoon my pretty //becie// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

good afternoon my pretty //becie//

Go down

good afternoon my pretty //becie// Empty good afternoon my pretty //becie//

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 23:34

S: devouring darkness kirken
T: 16.00
O: en prædike skranke lys, bænke og andre kirke remedier
V: regnende
P: et sort jakke sæt med en død rose i lommen

smerten ved at miste nogen man er knyttet til. den følelse var en nær ven af Jacks sammen med hans to andre venner Gin og Vodka. han satte sig foran alle de lys han havde tændt. en præst kom ind mens han sad der "tilgiv mig fader for jeg har syndet" han vendte sig rundt smilende mod præsten "det er kun meningen at du skal tænde et lys for hver synd" præsten så bare på ham og Jack stirrede tilbage "jeg ved det men jeg løb tør for hylder at sætte lysende på" han smilede hult til denne præst "er du klar over hvem jeg er eller hvad" Jack rettede på sit jakke sæt og smed den døde blomst væk. han gik hen til præsten og rakte hånden frem, præsten tog den men trak den igen som fik han et stød "du stak mig" Jack vendte hånden op af "ups undskyld det var bare så fristende at prøve min nye nerve gift. hvad syntes du om den, det er min egen opskrift" i samme øjeblik faldt præsten rallende om på gulvet med skum omkring hans mundvige og sat trådte lidt væk "uhh for meget rabies" han tog en lille blok frem fra en inderlomme og skrev den ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

good afternoon my pretty //becie// Empty Sv: good afternoon my pretty //becie//

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 20:53

Ligesom så mange andre eftermiddage havde Lily ikke rigtig noget at give sig til så hun valgte at gå sig en tur. Hun kom forbi kirkegården, og havde egentlig også tænkt sig at fortsætte, hvis det ikke var fordi, hendes øre havde opfanget en lyd som kom inde fra selve kirken. Det lød lidt som om der var en der var ved at blive kvalt og var ved at gå i panik. Lily valgte derfor at gå op til kirken i ren nysgerrighed og undren. Måske havde denne person brug for hjælp?
Hun åbnede døren ind til kirken og kiggede ind. Det første hendes blik opfangede, var præsten, som lå på gulvet med hvid skum ud ad munden, og som ikke var så meget mere i live. Det næste hun fik øje på var en mand i jakkesæt. En hver anden ville vende om med det samme og lade som om de aldrig ville have været der uden at sætte nogen form for spørgsmålstegn. Men sådan var Lily ikke. Nysgerrighed var hendes drivkraft, det der gav hende mulighed for at lave andet end at sidde på en stub i skoven hele dagen. Det der gav hende spænding i livet.
"Undskyld, har i brug for hjælp?" spurgte hun og trådte ind i kirken og lukkede døren bag sig. Hun tænkte at der nok ikke var så meget hjælp at give, men et eller andet skulle hun jo sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum