Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
So Many things to say.. -Nille-
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: So Many things to say.. -Nille-
"Det er i nemlig. Men måske lidt for meget?" Hun smilede kækt, og havde et varmt glimt i øjnene. Hun blev med ét helt alvorlig. Hun foldede hænderne i skødet, og så på ham. "Josh, jeg vil gerne hjælpe dig. Du kan sagtens fortælle mig hvad der er galt." Hun smilede svagt.
Gæst- Gæst
"Joh ser du jeg.." stammede han og kunne ikke få de rigtige ord ud af sin mund. Hver gang han forsøgte, var det som om at der kom en låge op foran munden, så de ikke kunne blive sagt. "Jeg føler at jeg er lidt af en fejl Nille.." Han kiggede ned i gulvet, da det var noget som han bestemt ikke var stolt over. "Min far var en voldtægtsmand og min mor hun.. Hun forsøgte at dræbe mig da jeg helt lille.. Hun forsøgte at kvæle mig.." Nu fik han det da endelig sagt til nogen..
Gæst- Gæst
"En fejl?" Hun rystede lidt på hovedet. Hun tog om hans håndled, og trak ham hen for at han kunne sidde ved siden af hende. Hun så alvorligt på ham.
"Josh, du er ikke en fejl. Du er alt andet end en fejl. Din mor prøvede sikkert bare at sikre dig fra et forfærdeligt liv. Den tid er ovre nu, Josh. Du er en sød dreng, og det vil du en dag indse. Du ved jeg har ret." Hun smilede svagt.
Gæst- Gæst
"Tak Nille, men jeg.." han blev afbrudt da hun snakkede videre. Det nille sagde havde hun vel ret i.. Josh mor, Lola, havde forsøgt at kvæle ham, men det var under et tidspunkt hvor de andre kvinder stod omkring hende og tikkede hende om det, da de ikke ønskede at han skulle ende som sin far og de andre sønner. tanken om det, fik ham til at få kuldegysninger, så i stedet smilte han stort til Nille. "Tak, du har ret, den tid er over," Han sænkede sit smil en anelse. "Tak for at du ville lytte,"
Gæst- Gæst
"Jeg lytter altid til dem der står mig nær's problemer, Josh." Hun smilede skævt, og et varmt glimt var i hendes blik. "Du har hjulpet mig, og jeg bekymrer mig om dig. Du kan altid bede mig om hjælp." Hun rejste sig op. "ER du sulten eller tørstig?" Hun så spørgende på ham.
Gæst- Gæst
"tak," sagde han og rejste sig. "Jeg vil også altid lytte til dig Nille," han smilte til hende, inden han kiggede rundt i korværelset. "Altså, jeg må indrømme at jeg er en smule sulten," Lige efter han havde sagt de ord begyndte hans mave at knurre højt. "Okay, meget sulten," han grinte over sig selv.
Gæst- Gæst
"Det lyder godt. For der sker en del omkring denne Skammer" Hun grinede lavt, og smilede drillende. Hun hævede drillende et øjnebryn. "Lidt?" Hun rystede kærligt på hovedet og grinede lavt. "Kød eller vegetar mad?" Hun så spørgende på ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Dygtig dreng." Hun smilede drillende, og grinede lavt over den rumlen der kom fra hans mave. "Så kom." Selv foretrak hun sjæle, men kød var der intet galt i. Sjæle mættede hende bare bedre. Hun gik ned i kroen.
Gæst- Gæst
"Hvad gør du med mad? Du er jo dæmon," han sørgede for at hviske det, så folk ikke skulle føle sig truet, eller bange..
Gæst- Gæst
"Jeg spiser det, jeg kan altid få en sjæl senere." Hviskede hun tilbage. "Vil du have noget at drikke?" Hun så spørgende på ham. Hendes blik søgte rummet efter dusørjægere, og hendes blik mødte en af mændene der gloede på hende.
"Ignorer dem." Hun vendte ryggen til mændene, og så efter kromutter der var igang med at finde to tallerkner.
Gæst- Gæst
"Ja tak, et glas vand ville være rart," sagde han med et smil og så lidt med, da kromutteren var igang med at finde et par tallerkner frem. "Jeg skal prøve," Det kom som en mumlen, imens han skævede over til de irriterende mænd, som han kunne kylde en stol efter hvis det var det som skulle til. En af dem hviskede noget til den anden, som bare gav ham endnu mere lyst til at kaste den stol, nøjagtig den stol der stod lige ved siden af.
Gæst- Gæst
Da kromutteren kom med to tallerkner med kød, og stillede det foran dem, bestilte Nille hurtigt et glas vand. Hun skulle ikke have noget at drikke. Hendes blik landte kort på mændene, og hun sukkede lavt. Hun kiggede på Josh.
"Slap af, de kan intet gøre os, det ved du." Hun smilede skævt, og puffede drillende til ham med hoften. Og dog... Hvorfor så mændene sådan på hende?
"Vent her. Jeg vil finde ud af om mændene vil det jeg tror." Det hun troede var om mændene gloede sådan på hende fordi hun... Ja, var en kvinde. Hun så kort på Josh inden hun gik ud af kroen.¨
Hun stillede sig lidt tæt på døren, så man hurtigt så hende.
Gæst- Gæst
"Hej smukke, vil du slutte dig til vores selvskab?" han nikkede hen imod bordet hvor de andre mænd sad..
Gæst- Gæst
"Nej, jeg klarer mig. I virker ikke som de bedste at snakke med." Hun smilede uskyldigt, men hendes stemme var lidt flabet. Hun tog nogle servietter fra et bord, da hun var gået indenfor igen, da hun lod som om det bare var det hun skulle. Hun gik hen til Josh igen.
"Hvis han ligner en der er godt vred, sig til." Nille havde ryggen vendt mod manden, og fronten mod Josh. Hun foldede servietterne sammen, som om hun ikke havde noget andet at lave.
Gæst- Gæst
"Han er godt vred," hviskede han..
Manden gik langsomt hen imod nille med truende skridt.
Gæst- Gæst
"Jeg ville passe på hvis jeg var dig." Hun vendte sig hurtigt mod Josh. "Tag kødet, og løb efter jeg har brugt min skammer stemme." Hviskede hun lavt og vendte sig så mod manden igen.
"Se mig i øjnene..." hendes øjne blev ikke sorte. Hun tog et krus med øl, og kastede mod manden. Hun hoppede op på bardisken og var klar på de ville genkende hende.. Og jagte hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men det havde Nille regnet med. Hun havde taget den ene daggert frem fra sin læderstøvle, gemt sig i en skygge, tæt ved kroen, og ventede på dusørjægeren. Hun lagde en hånd på hans mund, og skar hans strube over. Hun tørrede blodet af daggerten i hans tøj, og smilede skævt.Hun gik hen til kroen igen.
"Josh!" Råbte hun, og ventede udenfor kroen.
Gæst- Gæst
"Ja?" sagde han og smilte uskyldigt til hende. "Du kaldte?"
Gæst- Gæst
"Du må spise kødet alene." Hun rettede sig op. "Jeg skal til og hjem." Hun trak på den ene skulder, og så lidt væk.
Gæst- Gæst
"Hvorfor?" spurgte han hende med en rolig stemme, for at vise hende at han ikke ville tvinge hende til at blive, men mere bare vide hvorfor hun pludselig ønskede at forsvinde fra ham, sådan uden videre.
Gæst- Gæst
"Jeg skal hjem til Toby." Sagde hun med et skævt smil. Hun gav ham et hurtigt kram. "Husk, du kan altid komme til mig.. Selvom jeg er svær at finde.. Men der er altid en måde at finde mig på... Eller få mig til at komme." Hviskede hun lavt. Hun vendte ryggen til ham, og begyndte at gå.
//Out xD
Gæst- Gæst
//OUT xD//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» To many things - Becie
» Sometimes bad things happens - Jacob
» I see things that nobody else see - Alexander.
» Two different things, but they are still the same. (Sajro)
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata