Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
Sometimes bad things happens - Jacob
Side 1 af 2 • 1, 2
Sometimes bad things happens - Jacob
S: Ashen Wood Forest
V: Det sner og det er køligt
O: Naturen, træer, dyr, skov
P: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sneen faldt og lagde sig på jorden som var for kold til at kunne smelte sneen og til sidst var jorden dækket af hvidt sne, det samme var træerne, planeterne og buskene, det var smukt det var det virkelig, vinter var Arycia yndlings årstid sneen man kunne lege i, julen, humøret og det flotte landskab der blev skabt ved hjælp af sneen, det var magisk.. fantastisk, hun sukkede dybt og kiggede op mod himlen men den var ikke til at se, for det første var det allerede mørkt og så dækkede træerne det meste af himlen så den ikke var til at se, Arycia var på vej hjem hun havde været ude i ret lang tid og nu skulle hun hjem til Arason, hun smilede ved tanken om ham og tænkte på den første dag de mødtes... hun rystede på hovedet, rystede tanken væk og grinte så lavt af sig selv, *sikke noget at tænke på*
Hun var klædt varmt på med pels og en varm trøje og bukser, samt noget udstyr og et sværd i sit bælte, hendes violin sad omme på ryggen af hende og hendes det samme gjorde buen til at spille med, hun var fuldt udstyret i dag hvorfor vidste hun ikke, men efter hun var begyndt at beskytte Arason mere og mere begyndte hun også at passe mere på hende selv, hun var blevet meget forsigtig og hun tog ikke nogen chancer som hun havde gjort før, hun holde sig inde for skovenes grænser og var ikke så meget ude i byen som hun plejede med sine venner og de undrede sig sikkert meget over at hun ikke havde været sammen med dem den sidste uge, men hun havde det som om hun skulle et eller andet og havde aldrig rigtig tid selvom hun faktisk havde masser af tid, men hun følte det bare ikke og holde sig hjemme hvor hun nogen gange kunne tage sig sammen til at gå ud som hun havde gjort den dag, hun sukkede endnu engang og gik lidt hurtigere på vej hjem.
Gæst- Gæst
Sv: Sometimes bad things happens - Jacob
Perfekt!
Han var i sit rette element.. Her kunne de vamle ild betvingere godt pakke sammen, med dette landskab omkring ham, var han som en soldat i et værelse fyldt med våben.. Granater, pistoler.. Alt der kunne bruges i kamp..
Han smilte lumsk under den blå hætte, betragtede et hvert væsen der nu måtte gå forbi ham.. Han sad oppe i et træ som sædvanlig og nød at han kunne holde øje med alt omkring sig..
Onde tanker strejfede hans sind lige nu.. Man kunne ikke finde den gide Jacob i ham lige nu.. Det var halskæden og victorias skyld.. Victoria var en ældre dæmon som havde påvirket ham, ved at give ham den fortryllede halskæde på.. Bare det at hin var i nærheden af ham kunne påvirke ham..
Og lige nu.. Var han kun påvirket..
Han havde de krystalblå øjne lukket, lige indtil han hørte lyden af et par skridt under ham.. Endelig.. Noget at lege med..
Han sprang ned fra træet og landede foran personen, med ansigtet gemt under hætten.
"Godaften," sagde han lumsk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Så mange valgmuligheder hun kunne få ud af et enkelt ord som godaften.. Han mente det jo bare som en hilsen og ikke et helt andet sprog..
"Jeg mente det som en hilsen unge dame," grinte han og lagde armene på kors. "Men hvis du vil se det på andre måder så værsgo," Han kiggede hen på hende, med sine krystalblå øjne der var skjult under hætten.. "Hvad laver du herude helt alene?" Han prøvede at skræmme hende, måtte han indrømme.. Men ja, som sagt var han en smule påvirket..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
præcis ligesom ham selv.. han havde intet hjem og ingen steder at sove udover den friske natur, men hvad pokker.. det var vel også sundt at sove under åben himmel og nemmere uden larmen fra byen..
"Jeg vandre rundt, ligesom dig," sagde han og gav sig til at gå til siden, med hænderne foldet bag ryggen. "Jeg keder mig tit herude, men.. Hvis du vandre, hvad søger du så efter? Jeg søger ikke efter noget, men du kunne ligne en der ventede på at se noget eller nogen?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
I stedet placerede ham dem langs hans side og stoppede med at kredse, for at kigge på hende.
"javel ja," sagde han og smilte lumsk. "Så har du vel intet du skal nå?" Han satte hovedet på skrå, så man kunne ane de hvide lokker inden under hætten. "Hvad siger du så til en rask lille slåskamp?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mig græde?" sagde han, efterfulgt af et grin. "Tro mig, jeg græder ikke over spilt mælk og desuden," Han holdte en kort pause, for at tilføje et lumsk og selvsikkert smil. "Så taber jeg ikke,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han stillede sig selv i angrebs position og smilte lumsk til hende.
"Dit trick," sagde han og blinkede kort.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han hoppede væk og drejede om, for at kigge på hende.. Hun var ikke spor bange af sig, det måtte han indrømme..
Han grinte bare kort, inden han gjorde en håndbevægelse, så der kom is rundt om hendes ben, så hun sandsynligvis ville falde om..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilte lumsk og gik nogen skridt tilbage, inden han gav slip på isen om hende fødder.. Han rettede sig tilfredst op og smiskede.
"Giver du op?" spurgte han med en drilsk og selvsikker undertone.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
En smule forskrækket hoppede han op i et træ, kiggede ned på hende.. Det kunne ligne at han havde gjort hende vred.. Med næven i jorden kiggede hun op på ham med lysende øjne og et ondt smil.. Jep, han havde gjort hende vred. Og, det var nok ikke lige det bedste at gøre en varulv vred..
Han tog sig kort til kinden, et par enkle dråber blod gled ned fra den og ramte træstammen.. Han lagde hånden ved siden af sig igen, og så hurtigt som et lyn, sprang han ned mod hende.. I hans hånd var han langsomt ved at dane en stråle af is..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej," svarede han og landet perfekt på benene, da hun undvigede hans angreb. "Jeg er ikke skræmt,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da hun kastede ham væk, landet han endnu engang på benene, som en kat på spring.. Alle musklerne i hans krop var spændt..
"Ja jeg er dæmon," sagde han med et lumsk smil. "Og du er en varulv," han løftede på et øjenbryn.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det virkede nu heller ikke rigtig på ham, det havde John selv testet på ham, men uden resultat.. Jacob nægtede at lade sig håne..
Et lille sæt i ham, spredte sig som regn spredte sig udover en kold jord, da hun skubbede ham op mod træet.. Et kort øjeblik sortner det for hans øjne, som havde nogen slukket på en kontakt i et oplyst rum..
Han skubbede det dog hurtigt væk og placerede hænderne på hendes håndled.. Langsomt spredte is sig ned over hendes arme.
"Og du har generet dæmon," vrissede han og bred sig fri.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» To many things - Becie
» Things Unsaid -Alane-
» Two different things, but they are still the same. (Sajro)
» So Many things to say.. -Nille-
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata