Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Just torture me so much you want! Im not gonna let you win! -Nicolas og Caroline-
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Just torture me so much you want! Im not gonna let you win! -Nicolas og Caroline-
Gæst- Gæst
Sv: Just torture me so much you want! Im not gonna let you win! -Nicolas og Caroline-
Gæst- Gæst
"Det gør jeg altid." Svarede hun ham med et skævt smil, og prøvede at bide smerten i sig. Men masken var noget af det Caroline også kunne holde inde, det var en kvindes mest dyrebare eje. Masken til at skjule hvad de virkelig tænkte og følte. Caroline smilte bare stille til dem, og lod dem ikke vise at hun enlig følte smerte af hendes sår. Hun kiggede overpå Nicolas da hun kunne mærke at han kiggede på hende. Hvad var der galt med hende, hun kunne da ikke føle noget for en som næsten havde slået en af hendes nærmeste ihjel.. Heldigvis havde hun stoppet det.. Så skaden var alligevel ikke så slem, Jacob var i live. Caroline kiggede på himlen, månen gik snart ned og solen ville stråle og brænde hende og Nicolas som ild hvis de ikke fik fart på.
"Eller måske skal vi bare løbe og satse." Sagde hun stille og kiggede op på dem, hun vidste at hun ikke kunne løbe helle vejen. Men måske var det en chance at tage? Caroline kiggede stille på Nicolas, og nikkede kort.. Måske.. Måske ville det være dumt.. Men farer var noget Caroline altid søgte uden at hun enlig var klar over det.
Gæst- Gæst
"Jeg kan sidde på din ryg," sagde han med den tonelege som Nicolas selv havde brugt overfor ham, en tone der fortalte at man ikke var helt begejstret for personen, men ikke ønskede at skade dem. Han stillede sig om bag Nicolas og ventede på et svar om det var godt nok.
Gæst- Gæst
En mørkeblond ung kvinde kom gående ned af trappen. Hun stillede sig ved Jacobs side klar til at følge ham op på et værelse så han kunne få noget ro og hvile."Følg med mig. Jeg vil vise dig et værelse."
Nicolas forlod dem begge for at hente Caroline. Han satte igen i løb og var hurtigt oppe i overnaturlig fart. Efter et par minutter var han igen henne ved Caroline. Han stod et øjeblik og samlede kræfter igen, men det tog ham ikke mere end 30 sekunder før han samlede hende op som han altid gjorde. Med en arm rundt om hendes ryg og en anden under hendes knæ. Han gav sig til at løbe, hans kræfter blev mindre og mindre, men han ville ikke stoppe før Caroline var i sikkerhed, ligemeget hvad det krævede.
Gæst- Gæst
"Lad hver med at udmatte dig selv, jeg kan selv løbe." Sagde hun stille, og smilte en smule. Hun vidste at hun ikke selv havde mange kræfter, men hun kunne da tage chancen. Solen var ved at stå op, og snart ville den nå dem.. Hvis de ikke skyndte sig noget mere..
Gæst- Gæst
Jacob hoppede af hans ryg, så snart han kunne fornemme på det hele at de var noget frem, selvom Jacob var sikker på at han nok selv kunne have klaret turen.. Men Ja.. Nicolas tilbød jo selv at hjælpe pga. Caroline.. Et kort øjeblik kiggede han rundt med stor nysgerrighed, men lod den ligge for at smile venligt til Linetth som kom hen for at hjælpe ham.. Nicolas måtte være rig, siden han havde råd til en hushjælp eller hvad man nu kaldte det.. Han nikkede høfligt til hende og fulgte med hende ind på værelset, inden han kort kiggede sig over skulderen for at se Nicolas forsvinde ud af døren for at hente Caroline..
Gæst- Gæst
[i]Linetth gik op af en trappe og viste Jacob ind på et af de mange værelser der var at finde i overetagen. Linetth gik hen og sørgede for at sengen var redt flot op til Nicolas' gæst. "Hvis der er noget du mangler kan du bare kalde hr." Linetth vendte om og var på vej til at forlade rummet, da hun kom i tanke om et spørgsmål, hun ønskede at stille alle Nicolas tog med hjem. Hun vendte sig om mod Jacob igen. "Hvad er grunden til Nicolas ikke har gjort det af med dig?"
Gæst- Gæst
"Hey!" Råbte hun til dem, og var hurtigt oppe ved mennesket selvom han var muskuløs så Caroline godt at hun havde en chance. Såret var ikke i hendes tanker mere, hun snerrede af både mennesket og dæmonen. Hun løb dog hen til dæmonen og brækkede hans arm om og knækkede nakken over på ham som var det en lille gren. Hun kiggede på mennesket med et lumsk smil, det mordiske tanker var kommet over hende. Men hun kunne se solens stråler snart ville nå dem, hun snerrede af mennesket og løb op foran det og kiggede ham i øjne.
"Gå væk fra os, og næste gang du ser et glimt af en kniv dræber du dig selv." Sagde hun med brug af sin evne, og manden gik sin vej. Caroline ændrede dog mening og sprang på manden og drak hans krop tom for blod. Hun tørrede sig for munden og efterlod kroppen livløs. Hun kiggede på Nicolas, og begyndte at se om hun kunne løfte ham lidt op.. Men uden held.. Hun fandt en nydelig ung engel der kom gående forbi dem, Caroline løb op foran hende og tvang hende til at forholde sig roligt. Hun bed hul på kvinden, og uden selv at drikke for meget. Så stak hun kvindens blodige arm på Nicolases løber så blodet ville rande ned og måske forny hans energi.. Inden solen kom op. Caroline mærkede smerten fra hendes sår igen, og ømmede sig.. Dog healede det hurtigere efter hun havde fået blod..
Gæst- Gæst
"Åh, det skal jeg da nok," sagde han med et venligt smil, efterfulgt af et høfligt nik. "Men.. Nej, ikke noget," han rystede på hovedet og kiggede kort ned i jorden, inden han kiggede op igen og hen på hende. "Fordi jeg er bedste venner med Caroline tror jeg.. Jeg er ikke sikker.." han løftede på sine skuldre. "Men, jeg gider ikke at gøre mig klog på ham,"
Gæst- Gæst
[i]Linetth så på Jacob med et undrende blik. Hun hadede når nogle var ved at sige noget, men så lod vær. Det var dog skjult godt, da hun bare så undrende ud. "Sig det bare. Det er meningen jeg skal tage godt imod hr. Nicolas' gæster. Du er hans gæst." Hun havde lagt mærke til at han var såret, men fordi han tydeligvis ikke var ligegyldig for Nicolas, sagde noget hende at Nicolas ville sørge for han var okay. "Nårh.. Ja. Caroline betyder meget for hr. Nicolas. Han vil gøre alt for at hun er sikkerhed. Tror jeg." Hun smilede kort, men lod hendes ansigt blive en neutral mine igen kort efter. "Det er også svært. Jeg har prøvet i årevis."
Gæst- Gæst
"Klare du dig?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» you are gonna kill me fine just make it quick Caroline
» Into the Wild~Caroline&Nicolas~
» When the day is over someone will be dead l Caroline & Nicolas.
» Born enemies -Nicolas & Caroline-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine