Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Into the Wild~Caroline&Nicolas~ EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Into the Wild~Caroline&Nicolas~ EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Into the Wild~Caroline&Nicolas~ EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Into the Wild~Caroline&Nicolas~ EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Into the Wild~Caroline&Nicolas~ EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Into the Wild~Caroline&Nicolas~ EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Into the Wild~Caroline&Nicolas~ EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Into the Wild~Caroline&Nicolas~ EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Into the Wild~Caroline&Nicolas~ EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Into the Wild~Caroline&Nicolas~ Voteba13Into the Wild~Caroline&Nicolas~ Voteba14Into the Wild~Caroline&Nicolas~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Into the Wild~Caroline&Nicolas~

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Into the Wild~Caroline&Nicolas~ Empty Into the Wild~Caroline&Nicolas~

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 19:48

Solen var på vej ned og havde malet himlen flot bordeux, kulden kom frem fra halvmånens skær. Nattevæsnerne kom ud af fra deres skjul, og kiggede efter en hver form for bytte. Angela havde tænkt sig at gå på jagt efter vampyrblod, fordi det gav hende mest styrke. Og snart fik hun øje på en blond lille vampyr tøs for enden af bordellet. Det var enlig kun her hun var fordi hun ville gå igennem byen og videre på sin lille tur. Men kvinden var nu heller ikke en som lignede en der ville deltage i bordellets 'specialiteter.'
Angela skifede form til hendes lyshårede jeg, og kastede hårdet tilbage. Hun havde en sort frakke, med en hvid skjorte inden under.Hendes sorte leggings havde et par skræmmer men det var ikke efter noget specielt.
"Godaften." Sagde hun pænt til den blonde kvinde, og smilte stort for at få hendes tillid.

Sidst rettet af Angela Lør 23 Mar 2013 - 12:06, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Into the Wild~Caroline&Nicolas~ Empty Sv: Into the Wild~Caroline&Nicolas~

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 22:21

Caroline gik igennem byen, solen var gået ned. Og derfor var det tid til at komme frem fra skyggerne og ud i mørket. Hun var kommet forbi dette bordelle som enlig bare gav hende lyst til at kaste op, og vende om bagefter. Hun ville ikke engang skænke det et blik, og mænd samt kvinder der stod der hviskede bare om det i krogene. Pludselig var der en lyshåret kvinde bag hende som snakkede venligt til hende. Men skindet kunne bedrave.
"Godaften." Svarede Caroline venligt og venede sig imod kvinden. Der var noget mærkeligt over kvinden, som om der var to sider af hende. En mere drablig og en mere menneskelig, ikke på samme måde som Caroline selv. En anden måde som hun ikke ville sætte sin fingre på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 22:30

Angela skjulte sin lumske facade med hensyn til hende ideer, og planer. Hun smilte skævt til denne kvinde, som enlig ikke virkede andet end uskyldigt. En skam hun ikke kunne foruse døden foran sig? Angelas øjne holdte sandheden væk, hun var blevet en udemærket skuespillerinde.
"Skøn aften ikke sandt?" Spurgte hun for at bevare høfligheden mellem dem. Angla ville jo ikke afsløre sig, men hun ville heller ikke komme til at dræbe en forkert vampyr. Hun hvæste tænder og satte tænderne i halsen på vampyren, men kom i tanke om Nic ikke ville blive så glad hvis det var Caroline hun var ved at tage blod fra. Så hun stoppede og så på kvinden, der var taget lildt blod men ikke vildt meget. Hun tørrede den lille smule blod der sad i mundvigen væk og kiggede på kvinden.
"Må jeg sprøge om dit navn inden jeg fortsætter?" Spurgte hun med et lumsk smil, og holdte et fast greb i kvindens arm.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 22:35

Caroline så en anelse mistorisk på kvinden.
"Jo den er.." Hun nåede ikke at sige mere, før hun mærkede et sæt tænder borre sig ned i hendes nakke. Og suge blod?! Sugede vampyrer fra vampyrer!? Caroline mærkede hun stod fast denne vampyr eller hvad hun var, hun var stærk. Caroline bed tænderne sammen, og da kvinden spurgte om hendes navn blev hun bare mere forvirret og hævede på et bryn.
"Hvorfor skulle jeg sige det til dig?" Spurgte hun halv koldt, men det stramme greb fik hende til at tænke hun havde en chance hvis hun sagde det.
"Mit navn er Caroline, tilfreds?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 22:40

Angela strammede grebet hårdere da kvinden ikke ville give sit navn frivilligt. Men allgievel gav hun sig, kvinden hed Caroline. Men kunne der ikke være mange vampyr kvinder i denne verden som hed Caroline? Okay hun kunne ane denne kvinde var en nyfødt vampyr, hvilket måske også var derfor hun var en anelse stærk. Dog lod det til altid næsten var under kontrol.
"Navnet Nic. Nicolas siger det dig noget?" Spurgte hun og var lige ved at sige Nic, mest fordi det var hun så van til at kalde ham. Angela lagde hovedet lidt på skrå, og ventede på svar. Hvis kvinden ikke kendte til Nic så kunne det jo være ligemeget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 23:02

Hvad vidste kvinden her om hende, hvad vidste kvinden om Nicolas? Caroline så en anelse forviret ud, og undlod at svare lige først. Men kvinden fjernede ikke sit greb om hendes arm.
"Hvorfor skulle jeg svare dig! Selv hvis jeg gjorde, hvorfor skulle jeg så ville svare dig?" Spurgte Caroline koldt, og hævede et bryn af kvinden. Caroline vidste ikke om det var en som ønskede Nicolas død eller noget, så hun holdte munden lukket. Hun ville først vide hvad kvinden skulle bruge det til.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 23:07

Angela rullede øjne af denne vampyr, skulle hun virkelig til at finde sit indre monster inden hun fik ngoet frem i denne Caroline.
"Svar mig!" Snerrede Angela og hvæste tænder igen, og klemte hårde på Carolines arm. Angela vred den om, for at vise Caroline at man ikke skulle prøve at løbe om hjørner med hende. Angela hævede et bryn og lod igen sine tænder stikke langsomt og smertefuldt ned i Caroline blot uden at suge andet end en lille smugle.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 23:13

Caroline var klar over sin egen stædighed og var glad for den. Men kvinden gav ikke op, og endte med at få Caroline til at halv skrige da tænderne satte sig smerte fuldt i hende. Men det pissede blot Caroline af og hun tog lyn hurtigt en kniv op af hendes støvle og satte den i maven af kvinden og drejede den rundt til kvinden slap hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 23:19

Angla mærkede kniven i hendes mave, og gispede. Den havde hun ikke set komme.. Det måtte hun indrømme, hun bed tænderne sammen da Caroline drejede kniven rundt i hendes mave. Angela stønnede lidt halvt af smerte, men slap så kvinden og trak selv kniven ud. Hun var vred ligenu, inden skulle dolke hende. Og slet ikke slippe levende fra det. Angela snerrede og så truende på Caroline, hun løb om bag hende og brækkede nakken på hende så hun fik ud som et lyn.

Få timer senere havde hun slæbt Caroline med sig, hun ville vide om hun kendte Nic. Det var den eneste grund til at hun ikke bare havde dræbt Caroline på stedet. SElvom Nic ikke ville dræbe Angela ville hun jo heller ikke have ham til at hade hende resten af livet. Angela havde bundet Caroline i et lille rum, solen var stået op. Så når Angela rullede et gardin op ville solen ramme Caroline bare i nok tid inden hun ville dø. Det var en god form for tortur.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 23:25

Caroline nåede ikke at reagerer før hun gik ud som et lys.
Hun vågnede op noget tid efter, og var spændt fast med arme og ben til en stol. Hun kunne ikke bevæge sig overhovedet hun var fanget. Hun kiggede på kvinden med et hævet bryn.
"Var det virkelig nødvendigt?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 23:29

Angela gik helt hen til Caroline, og buggede sig ned så deres hovedet var udfor hinanden. Angela smilte lumsk og lagde hovedet lidt på skrå.
"Måske ikke men det var sjovt." Svarede hun og rettede sig op og gik om bagved og rullede gardinet op så solen ramte Carolines ryg. Angela kunne let som ingenting gå i solen. Hun kiggede på Caroline.
"Lad os tale."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 23:37

Smerten angreb hendes ryg og hun skreg værre end nogensinde før.
Solen vampyrens værste fjende af alle.
"SJovt?!" udbrød Caroline blandet med et skrig til.
"FInt hvad vil du vide?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 23:44

Angela rullede gardinet for igen, og gik op foran Caroline. Hun kiggede Caroline lige ind i øjne og hævede et bryn.
"Jeg vil vide om du kender en som hedder Nicolas?" Sagde Angela igen og fandt snart denne tøs skide irriternde. Men hun ikke ikke bare dræbe uden at være sikker i sin sag, Nic skulle nødig blive sur. Han ville blive sur over det hun gjorde ligenu hvis det var. Så ikke mere sur end hun kunne tackle.
Angela satte en kniv ned i låret på Caroline.
"Og jeg vil vide det nu!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 23:51

Solen brændte ikke mere, nærmere var det bare bivirkningerne som gjorde ondt. Caroline kiggede alvorligt på kvinden.
"JEg siger ikke noget om nogen!" Snerrede Caroline vredt. Og klyngede næsten da kniven hakkede ned i hendes lår. Men bed tænderne sammen af smerte.
"Nej! stik dig selv en omgang tortur!"det sidste blev sagt med hendes evne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 23:55

Angela rullede øjne.
"du jo håbløs pigebarn!" Knurrede Angela og hævede atter på sit bryn. Pludselig fik hun noget over sig, at hun skulle toturer sig selv.. SElvom hun ville kæmpe imod styrede hun ikke sig selv, men hun fik rullet gardinet op så solen brændte på Caroline igen. Men Angelas krop styrrede hende ud i køkkenet hvor hun fandt et par store køkkenknive som hun kiggede lidt på inden hun satte den ene hårdt i sin mave. Hun kiggede lidt ud af vinduet og fik øjenkontakt med en inden hun faldt på knæ. Med skrig inde fra stuen.. Stuens skrig var fra Caroline som snart ikke ville kunne bære solens stråler mere. Angla kiggede på den sidste kniv, og skulle til at sætte den i hjertet af sig selv. Hun styrrede ikke selv sin egen krop..

//Smeten af aftalt så det ikke godmode ^^ Rækkefølge; Mig, Nic også Car ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 0:04

Nicolas havde været ude for at få noget mad i en gyde. Han kom gående med nogle få bloddråber siddende om hans mund. To bekendte dufte af blod blev rodet sammen, men duftene var bekendte, hvorfor kunne han ikke finde ud af. De var for blandet sammen. Han gik forbi et vindue og så et par velkendte øjne forsvinde, falde. Angela. Dernæst lød et skrig, Carolines skrig. Han havde selvfølgelig tænkt sig at gå derind for at se hvad der skete med Angela, men nu hvor Caroline også var der, havde han endnu større grund til det. Det første han så var Caroline der var sat fast til en stol med solens stråler brændende mod hende. Han gik med hastige skridt over til vinduet og dækkede det til, selvom han tydeligt mærkede de brændende stråler. Han var hurtigt ude i køkkenet hvor Angela var. Han tvang kniven ud af hendes hånd og tog fat i hendes krave, mens hun forsøgte at rive hende med ind til Caroline, men grundet hendes smerte og blodmangel ville det ikke blive alt for svært.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 0:12

Caroline nåde ikke rigtigt at reagerer før solens stråler ikke længere brændte så meget, Caroline pustede ud og så ryggen af Nicolas. Hvad lavede Han her? Havde Han en forbindelse med den kvinde? Caroline tænkte så meget at smerten nærmest blev mindre. Hun kigger imod åbningen for at se om der kom nogle ind til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 0:17

Angela kiggede op på ham, og blinkede et par gange da kniven blev taget fra hende. Hun blev nærmest trukket op i hendes krave af Nicolas. Hun kiggede på ham med tomme øjne, hun var under kontrol til at torturer sig selv. Det var det eneste hun havde i tankerne, så hun fulgte enlig fik nok med ham ind til Caroline selvom hendes muskler begyndte at spænde sig, og hendes hovede prøvede at komme ud af den tvang den var sat i. Angela kiggede kun på Nic.
"Slip mig!" Fik hun så sagt da hun kom til sig selv, og hvæssede tænder af ham. Hun ville aldrig gøre ham noget, men det var en advarsel.
"Jeg var bare ved at få mig en hyggelig sjov snak." Sagde Angela og lød helt uskyldig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 0:22

Nicolas havde forventet at hun ville gøre modstand, men da hun ikke gjorde trak han hende bare med en til Caroline. Han så skiftevis på dem begge. Selvom han ikke var vant til Angelas blonde udseende, vidste han stadig at det var hende. "Hvad er det lige i har gang i!?" Han så med sammenknebne øjne på Angela. Hendes ord var så typisk hende, men han kendte hende nok til at vide en "hyggelig sjov snak" ikke betød det. Caroline havde gjort noget der ikke passede Angela og derfor skulle hun tortureres. Ikke meget anderledes end hvad Nicolas ville gøre, men når det gik udover Caroline kunne han ikke stå og se på. "Hold nu op Angela. Det her ligner ikke en sjov og hyggelig snak." Han så over på Caroline, det var ikke hendes skyld. Det var han sikker på. "Så fortæl mig hvad du har gang i. Lige nu." Hans stemme indeholdte ikke den følsomhed han plejede at vise over for dem begge.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 0:29

Caroline så dem komme ind, angela hed kvinden.. men hvad havde de to med hinanden at gøre? CAroline så på Nicolas kun ville snart gerne fri fra den her stol, hun hævde et bryn af deres måde at tale sammen på. Hvor godt kendte de lige hinanden? Bedre end hun havde turde håbe på i hvertfald.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 0:34

Angela hævede et bryn af sin brors lange tale, det var som at være til en historie time for hende om borgerkrigen. Hun rullede øjne, men så kunnne hun godt se at det måske var den Caroline Nicolas han kendte. Så forstod hun bedre, hun kiggede kort på kniven som stadigvæk sad i Carolines ben. Hun fjernede hurtigt blikket fra den, og håbede ikke det var noget Nic bemærkede. Dog var Carolines tvangs evne stadigvæk over hende, bare en lille smule.. Angela bed tænderne sammen.
"Alstå, jeg var sulten." Sagde hun bare og kiggede på Nic, måske ville hun få lidt balade men hun var ligeglad. Også med den stemme han gav hende, den havde hun så tit fået af hendes mor. Så hun var van til den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 0:42

Nicolas slap Angela og lod hende falde ned uden at spekulere på om hun ville kunne føle smerte ved at lande på gulvet. Nicolas gik hen til Caroline. Han bandt hende op så hun kunne komme fri. Hurtigt og så smertefrit som muligt rev han kniven ud af hendes lår. Han så hen på Angela og rystede på hovedet. Han var utrolig vred på hende. "Det er fint at du var sulten Angela. Jeg kender det og det gør Caroline også. Men du vidste at den pige jeg havde fortalt om hed Caroline og alligevel tager du chancen. Jeg ved godt vi er søskende og jeg ikke kan hade dig. Men det her er virkelig ikke i orden." Nicolas vendte sig om og satte sig på hug foran Caroline. "Hvordan har du det?" Hans stemme gik fra at være vred og bebrejdende, til at være omsorgsfuld og bekymring.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 0:50

Han fik hende helt fri, hun knækkede sin nakke på plads og så Nicolas i øjne. Hun sank en klump og nikkede til ham.
"Ja jeg klare mig." Svarede hun med at lidt svagt smil.
ANgela og Nicolas var søskende, og Han havde åbenbart nævn hende for sin søster. Hvem vidste hvad de havde snakket om sammen. CAroline kiggede stadig væk på Nicolas.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 0:57

Angela landede på benene og kom ikke til skade da han slap hende, hun forstod at han var vred. Men hun havde ikke håbete han var så vred, hun rullede øjne og fandt det som om han overreagerede bare en bitte smule. Hun kiggede på ham da han spurgte hun Caroline var okay, hvilket fik hende til at fnyse lidt og smide armene overkors. Hun kiggede ned på dem, og rystede så på hovedet.
"Jeg tog da ikke chancen, hvis jeg havde taget chancen var hun død forlængest. Nic vrede kommer du ingen vegne med, desuden troede jeg du var blevet mere sjov. Ikke sådan en som legede prinsen på den hvide hest. Jeg ved ikke hvad i to har for en ting mellem jer, men jeg vil ikke være en del af den." Svarede hun og gik ind i køkkenet. Hun satte sig på gulvet for at prøve at styre sit eget hovede imod at gøre noget dumt. Men lyden kunne hørers da hun samlede en kniv op fra jorden. Hun skar sig nedover sin arm, hun prøvede at kæmpe imod. Mon Caroline havde glemt det.. Eller 'glemt' det.
Men Angela måtte være stærk hallo, hun var jo ikke svag!? Hun vred sit eget håndled om for at hun slap kniven. Og rejste sig op. Hun blødte ned langs den ene arm, hun rettede sit håndled på plads igen. Hun ville virkelig ikke blande sig i Caroline og Nic's kærligheds historie..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 10:21

Nicolas forstod ikke hvorfor Angela havde gjort som hun gjorde. Enten var det for at have det sjovt, eller fordi Caroline ikke gjorde som Angela ønskede. Det var sjovt, for Nicolas kunne sagtens gøre det mod en anden, han havde gjort det mod Carolines bedste ven, men når det kom til nogen han selv holdte af, var det bare at holde sig væk. Nicolas lagde mærke til at Angela forlod rummet, og da Caroline sagde hun klarede sig fulgte han efter hende. Nicolas forstod ikke hvad der skete med Angela. Hvorfor begyndte hun nu at skære i sig selv? Han så undrende på hende. "Du ved hvordan det er at være forelsket. Du ved hvordan det føles at ville gøre alt for at beskytte ham. Sådan har jeg det med Caroline, Når nogen skader hende bliver jeg vred. Men jeg kan ikke være vred på dig særlig længe. Men lad vær med at gøre det igen. Jeg stoler på dig." Nicolas satte sig på gulvet ved siden af hende. "Men hvorfor skader du dig selv? Det ligner dig ikke?" Nicolas havde det ikke godt med at have efterladt Caroline såret, men han var udmærket klar over hun sagtens kunne klare sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum