Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Into the Wild~Caroline&Nicolas~
Side 1 af 2 • 1, 2
Into the Wild~Caroline&Nicolas~
Angela skifede form til hendes lyshårede jeg, og kastede hårdet tilbage. Hun havde en sort frakke, med en hvid skjorte inden under.Hendes sorte leggings havde et par skræmmer men det var ikke efter noget specielt.
"Godaften." Sagde hun pænt til den blonde kvinde, og smilte stort for at få hendes tillid.
Sidst rettet af Angela Lør 23 Mar 2013 - 12:06, rettet i alt 2 gange
Gæst- Gæst
Sv: Into the Wild~Caroline&Nicolas~
"Godaften." Svarede Caroline venligt og venede sig imod kvinden. Der var noget mærkeligt over kvinden, som om der var to sider af hende. En mere drablig og en mere menneskelig, ikke på samme måde som Caroline selv. En anden måde som hun ikke ville sætte sin fingre på.
Gæst- Gæst
"Skøn aften ikke sandt?" Spurgte hun for at bevare høfligheden mellem dem. Angla ville jo ikke afsløre sig, men hun ville heller ikke komme til at dræbe en forkert vampyr. Hun hvæste tænder og satte tænderne i halsen på vampyren, men kom i tanke om Nic ikke ville blive så glad hvis det var Caroline hun var ved at tage blod fra. Så hun stoppede og så på kvinden, der var taget lildt blod men ikke vildt meget. Hun tørrede den lille smule blod der sad i mundvigen væk og kiggede på kvinden.
"Må jeg sprøge om dit navn inden jeg fortsætter?" Spurgte hun med et lumsk smil, og holdte et fast greb i kvindens arm.
Gæst- Gæst
"Jo den er.." Hun nåede ikke at sige mere, før hun mærkede et sæt tænder borre sig ned i hendes nakke. Og suge blod?! Sugede vampyrer fra vampyrer!? Caroline mærkede hun stod fast denne vampyr eller hvad hun var, hun var stærk. Caroline bed tænderne sammen, og da kvinden spurgte om hendes navn blev hun bare mere forvirret og hævede på et bryn.
"Hvorfor skulle jeg sige det til dig?" Spurgte hun halv koldt, men det stramme greb fik hende til at tænke hun havde en chance hvis hun sagde det.
"Mit navn er Caroline, tilfreds?"
Gæst- Gæst
"Navnet Nic. Nicolas siger det dig noget?" Spurgte hun og var lige ved at sige Nic, mest fordi det var hun så van til at kalde ham. Angela lagde hovedet lidt på skrå, og ventede på svar. Hvis kvinden ikke kendte til Nic så kunne det jo være ligemeget.
Gæst- Gæst
"Hvorfor skulle jeg svare dig! Selv hvis jeg gjorde, hvorfor skulle jeg så ville svare dig?" Spurgte Caroline koldt, og hævede et bryn af kvinden. Caroline vidste ikke om det var en som ønskede Nicolas død eller noget, så hun holdte munden lukket. Hun ville først vide hvad kvinden skulle bruge det til.
Gæst- Gæst
"Svar mig!" Snerrede Angela og hvæste tænder igen, og klemte hårde på Carolines arm. Angela vred den om, for at vise Caroline at man ikke skulle prøve at løbe om hjørner med hende. Angela hævede et bryn og lod igen sine tænder stikke langsomt og smertefuldt ned i Caroline blot uden at suge andet end en lille smugle.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Få timer senere havde hun slæbt Caroline med sig, hun ville vide om hun kendte Nic. Det var den eneste grund til at hun ikke bare havde dræbt Caroline på stedet. SElvom Nic ikke ville dræbe Angela ville hun jo heller ikke have ham til at hade hende resten af livet. Angela havde bundet Caroline i et lille rum, solen var stået op. Så når Angela rullede et gardin op ville solen ramme Caroline bare i nok tid inden hun ville dø. Det var en god form for tortur.
Gæst- Gæst
Hun vågnede op noget tid efter, og var spændt fast med arme og ben til en stol. Hun kunne ikke bevæge sig overhovedet hun var fanget. Hun kiggede på kvinden med et hævet bryn.
"Var det virkelig nødvendigt?"
Gæst- Gæst
"Måske ikke men det var sjovt." Svarede hun og rettede sig op og gik om bagved og rullede gardinet op så solen ramte Carolines ryg. Angela kunne let som ingenting gå i solen. Hun kiggede på Caroline.
"Lad os tale."
Gæst- Gæst
Solen vampyrens værste fjende af alle.
"SJovt?!" udbrød Caroline blandet med et skrig til.
"FInt hvad vil du vide?"
Gæst- Gæst
"Jeg vil vide om du kender en som hedder Nicolas?" Sagde Angela igen og fandt snart denne tøs skide irriternde. Men hun ikke ikke bare dræbe uden at være sikker i sin sag, Nic skulle nødig blive sur. Han ville blive sur over det hun gjorde ligenu hvis det var. Så ikke mere sur end hun kunne tackle.
Angela satte en kniv ned i låret på Caroline.
"Og jeg vil vide det nu!"
Gæst- Gæst
"JEg siger ikke noget om nogen!" Snerrede Caroline vredt. Og klyngede næsten da kniven hakkede ned i hendes lår. Men bed tænderne sammen af smerte.
"Nej! stik dig selv en omgang tortur!"det sidste blev sagt med hendes evne.
Gæst- Gæst
"du jo håbløs pigebarn!" Knurrede Angela og hævede atter på sit bryn. Pludselig fik hun noget over sig, at hun skulle toturer sig selv.. SElvom hun ville kæmpe imod styrede hun ikke sig selv, men hun fik rullet gardinet op så solen brændte på Caroline igen. Men Angelas krop styrrede hende ud i køkkenet hvor hun fandt et par store køkkenknive som hun kiggede lidt på inden hun satte den ene hårdt i sin mave. Hun kiggede lidt ud af vinduet og fik øjenkontakt med en inden hun faldt på knæ. Med skrig inde fra stuen.. Stuens skrig var fra Caroline som snart ikke ville kunne bære solens stråler mere. Angla kiggede på den sidste kniv, og skulle til at sætte den i hjertet af sig selv. Hun styrrede ikke selv sin egen krop..
//Smeten af aftalt så det ikke godmode ^^ Rækkefølge; Mig, Nic også Car ^^
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Slip mig!" Fik hun så sagt da hun kom til sig selv, og hvæssede tænder af ham. Hun ville aldrig gøre ham noget, men det var en advarsel.
"Jeg var bare ved at få mig en hyggelig sjov snak." Sagde Angela og lød helt uskyldig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Alstå, jeg var sulten." Sagde hun bare og kiggede på Nic, måske ville hun få lidt balade men hun var ligeglad. Også med den stemme han gav hende, den havde hun så tit fået af hendes mor. Så hun var van til den.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja jeg klare mig." Svarede hun med at lidt svagt smil.
ANgela og Nicolas var søskende, og Han havde åbenbart nævn hende for sin søster. Hvem vidste hvad de havde snakket om sammen. CAroline kiggede stadig væk på Nicolas.
Gæst- Gæst
"Jeg tog da ikke chancen, hvis jeg havde taget chancen var hun død forlængest. Nic vrede kommer du ingen vegne med, desuden troede jeg du var blevet mere sjov. Ikke sådan en som legede prinsen på den hvide hest. Jeg ved ikke hvad i to har for en ting mellem jer, men jeg vil ikke være en del af den." Svarede hun og gik ind i køkkenet. Hun satte sig på gulvet for at prøve at styre sit eget hovede imod at gøre noget dumt. Men lyden kunne hørers da hun samlede en kniv op fra jorden. Hun skar sig nedover sin arm, hun prøvede at kæmpe imod. Mon Caroline havde glemt det.. Eller 'glemt' det.
Men Angela måtte være stærk hallo, hun var jo ikke svag!? Hun vred sit eget håndled om for at hun slap kniven. Og rejste sig op. Hun blødte ned langs den ene arm, hun rettede sit håndled på plads igen. Hun ville virkelig ikke blande sig i Caroline og Nic's kærligheds historie..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Just torture me so much you want! Im not gonna let you win! -Nicolas og Caroline-
» Born enemies -Nicolas & Caroline-
» A wild beast //Katsas//
» Wild and free! -Arason-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine