Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Long time since last time? //Alane// - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Long time since last time? //Alane// - Page 2 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Long time since last time? //Alane// - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Long time since last time? //Alane// - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Long time since last time? //Alane// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Long time since last time? //Alane// - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Long time since last time? //Alane// - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Long time since last time? //Alane// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Long time since last time? //Alane// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba15 
Lori
Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba15 
Jake
Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba15 
Valentine
Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba15 
Abigail
Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba13Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba14Long time since last time? //Alane// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Long time since last time? //Alane//

2 deltagere

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Fre 15 Mar 2013 - 2:02

"Hvorfor kan du dog ikke det?"

Hun så forvirret på ham. Burde det at han havde følelser for hende ikke betyde at han ville være der endnu mere for hende og ville prøve endnu mere at holde hende sikker. Eller var der noget hun enten havde overset eller misforstået? Alane kiggede forsigtigt på ham. Var det her virkelig enden på deres venskab, ville det virkelig ødelægge det hele som han var så sikker på, eller kunne det vendes til noget positivt? De grønne øjne indeholdte en dyb glød af bekymring, bekymring for at dette virkelig var enden på deres venskab. Men nej det ville hun virkelig ikke tillade!

"Hvordan kan du være så sikker. Er det ikke nu du burde overbevise mig om at du er min type i stedet for bare at give op? Jeg ved da for gus skyld ikke hvem min type er, jeg har været i et forhold. Det eneste jeg har sagt at det højst sandsynlig var en type som ham jeg ville falde for igen"

Alane så på ham og bed sig i læben, hvorfor kunne han ikke bare se på tingene lidt mere positivt. Men han havde ret. han var ikke hans type, hun ville have en som var parat til at kæmpe for hendes følelser og ikke en som bare gav op. Hvad kunne hun dog bruge det til?

"Det her kan også skabe nye ting... Og jo jeg har brug for dig som både min bror men i det her tilfælde er han et forelsket fjols som du selv kalder du det. Det ændre da for guds skyld ikke hvem du er Sajro og det er dig jeg har brug for uanset hvordan du er"


_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Fre 15 Mar 2013 - 2:10

''Ved jeg ikke, er bare bange for at ødelægge noget mellem os...''

Fordi jo lige meget hvad ville han jo altid forsøge at hjælpe hende, selv om han så var smaks forelsket i hende og hun ikke kunne se sig selv sammen med ham på nogen måde det ville ikke stoppe ham i at ville hjælpe hende. han kunne godt forstå hvorfor hun troede han gav op men det var ikke det, det var bare så kunne han lægge det væk lige nu, indtil hun var tænkte helt klart. Han så på hende.

''Du misforstår... Det var for at jeg kunne lægge det væk nu, søde... Du er lige kommet ud af et forhold, du virker emotionel ustabil, og jeg vil ikke ved et uheld komme til at udnytte det, jeg vil have at når du vælger en skal du ikke være udnyttet bevidst eller ubevidst.''

Han så på hende med et varmt smil og fjernede hendes hænder fra hans ryg men han slap dog tilgengæld ikke han holdt dem bare foran sig mens han stille talte videre. han forstod godt hun syntes han virkede pessimistisk. Han var dog ikke sådan helt længere. Han sendte hende et varmt smil ved det sidste hun sagde.

''Du betyder jo så meget for mig Alane...''

han kunne ikke engang sige det hele han havde villet før han bare lagde armene om hende i et kram endnu engang.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Lør 16 Mar 2013 - 3:26

Hun rystede stille på hovedet og så ham i øjnene Med et dejligt men lille smil, de grønne øjne lyste stille med den varme som også lå i hendes smil. Det var tydeligt at dette ikke havde ændret hendes syn på ham til noget negativt.

"Sajro, lad være. Der skal mere til for at ødelægge tingene mellem os. Det skal du altså vide"

Kulden var efterhånden begyndt at bide lidt på hendes bare hud. Kuldegysninger spredte sig over hele hendes krop men hun ville ikke sige noget, det her var langt vigtigere end at hun bare frøs en smule. Han åbnede for en gangs skyld for hans følelser og bekymringer helt hvilket hun var glad for. Let strøg hun noget af det vilde hår ud af øjnene men placerede den så omkring ham igen, hun var helt stadig lidt bange for han pludselig bare forsvandt og der ville gå lang tid før hun så ham igen.

"Du har ret i at jeg måske ikke har helt styr på mine følelser lige for tiden. Men du vil ikke kunne udnytte mig skal du vide, jeg kan sagtens sige fra hvis tingene bliver for meget men jeg kan også godt sige til hvis jeg vil have mere hvis du altså forstår hvad jeg mener. Bare fordi jeg er ked af det er det ikke ensbetydende med jeg vil tage en masse handlinger jeg vil fortryde senere"

Hun sendte ham et dejligt og charmerende smil mens hun så ham i øjnene. En stille kulderystelse gik igennem hendes krop og atter engang spredte der sig kuldegysninger over hendes krop. Alane lod ham bare fjerne hendes arme og lod ham egentlig også bare holde hendes hænder. Roligt klemte hun hans hænder men kun ganske blidt. Selvom han lige havde indrømmet hans følelser overfor hende havde hun det stadig ikke underligt med at han så hendes i undertøj.

"Du betyder virkelig også meget for mig Sajro"

Hun smilede til ham, et varmt og indbydende smil. Hendes arme fandt deres vej omkring hans nakke, det krævede dog at hun stod på sine tæer men det gjorde hende ikke det mindste.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Lør 16 Mar 2013 - 4:14

''det er jeg glad for at høre søde.''

Han sendte hende et varmt smil, mens han så ned på hende hun var en smuk pige og endelig en der var andet for ham end sex. Han havde altid haft et lidt skævt syn på kvinder siden Lyssa var død, og det værste var at selv mens de havde været gift havde der været følelser for Alane.

''Jeg ved jo bare ikke... MÅske du kunne være trist og nemt misforstå dine egne følelser... Jeg vil jo aldrig kunne drømme om at såre dig.''

Han så smilende ned på hende, det her var både rart og ubehageligt. At så sådan her med hende. Han var i vildrede med hans egne følelser også. Ikke for hvad han følte for hende men mere om hvad han ville gøre. Han så på hende med et varmt og kærligt smil, da hun lagde armene om nakken på ham og syntes egentligt det var med til at forvirre ham... han var vant til at kvinder gjorde det for at lægge op til et kys.

''Alane, jeg elsker dig virkeligt... Både som jeg nu har sagt med nye følelser men stadig som alt andet du også er.''

Han kyssede hende bare blidt på hendes læber hurtigt, og kort. Han vidste ikke om hun syntes det var for meget.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Lør 16 Mar 2013 - 11:03

Hun gengældte smilet han sendte hende. Et varmt og fortryllende et. Hun slap kort hans hænder for at rette hendes bh sådan den sad mere lige og bøjlerne i den ikke gjorde ondt mere. Efter det lod hun sine hænder finde hans igen og hun gav dem endnu et blidt lille klem for at vise hun var her for ham. Det måtte være utroligt svært at sige det her til hende, hun kunne let ikke forestille sig det. Men hun var glad for at han havde fortalt hende det, hun satte stor pris på det. Alane havde virkelig ikke haft den mindste fornemmelse om det her så det kom faktisk også meget bag på hende.

"Sajro bare rolig. Jeg kan skam godt tænke klart selvom jeg er ked af det, det skal du ikke bekymre dig om"

Hun sendte ham et forsikrende smil for at berolige ham, han skulle ikke bekymre sig om det, hun kunne sagtens tænkte klart. For Alane havde det med at ligge armene om nakken på en fyr intet at gøre med et kys men han havde sikkert også prøvet en del flere ting end hende, hun kunne stadig blive helt genert når hun kom tæt på nogen. Hun anede ikke hvad hun skulle sige så hun kiggede egentlig bare op på ham med et dejligt smil, hendes kinder var dekoreret med en smule rødt, det lå som et fint støvlag hen over hendes kinder og næse.

"Tak"

Det betød meget for hende at han stadig holdte af hende på den samme måde som før selv efter han havde erkendt sine følelser for hende. I det hans læber ramte hendes spærrede hun øjnene op og kiggede på ham. Hendes læber var varme og silkebløde. Hun virkede ikke afvisende men bare overrasket og meget af det endda. Rødmen på hendes kinder blev kun stærkere, hun så op på ham, hendes øjne lyste med uskyldighed men også med forvirring og overraskelse.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Lør 16 Mar 2013 - 11:11

''Det er jeg glad for at du kan, jeg var bare bekymret da jeg jo bare vidste hvordan jeg havde været efter Lyssas død.''

Han vidste dog godt at det var nok noget andet end det var for hende, hans var måske en tand værre. Han så roligt på hende som hun stod der foran ham, smuk som hun altid var, og med det både dyriske og uskyldige over sig på samme tid. Det var noget af det der gjorde hende til noget så specielt og fantastisk som han så hende som.

''Så lidt... ved du godt at røde kinder virkeligt klær dig?''

Han smilede bare drillende til hende, og da hans læber slap hendes så han på hende, havde hende stadig tæt på sig og havde bare lyst til at gøre det igen fordi hendes læber var så rare og bløde, samt hun var som hun var. Han så roligt på hende, og ned på hendes læber kort.

''Undskyld hvis jeg gør dig forlegen.''

Han smilede roligt, varmt men stadig en lille smule drillende og under det var der også noget dyrisk inden han bare kyssede hende igen, denne gang mere kærligt og ømt.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Lør 16 Mar 2013 - 11:37

"Ja okay. Men jeg er skam også glad for din bekymring og omsorg skal du vide"

Hun lod sin tunge glide ud og fugte sine læber, det så egentlig ret så sensuelt ud men det var også tydeligt det ikke var det hun prøvede på, hun havde bare tørre læber. Alane nød at være i hans arme, hun følte sig altid så tryg men hun vidste ikke helt om det var på en anden måde nu eller om det var det samme som før for hende men der var vel kun en måde at finde ud af det på og det var at prøve. Dog havde hun ikke tænkt sig at starte et forhold allerede igen. Ikke når hendes følelser for Sean stadig var så stærke som de var.

"Hold din mund"

Hun daskede ham blidt og drillende, hendes tone var tydeligvis også drillende. Alanes kinder blev egentlig bare mere røde da han pointerer hun rødmede. Så meget havde hun heller ikke ændret sig men der var selvfølgelig nogle ting i hende som havde ændret sig, det kunne hun og ville hun heller ikke benægte. Hun så op på ham og smilede stille til ham, hendes smil var varmt og fortryllende. Alane viste ikke rigtig hvad hun skulle sige til det han sagde så derfor sagde hun heller ikke rigtig noget. Dog blev hun lige så overrasket da han kyssede hende denne gang. Hendes læber stadig lige så indbydende. Hun besluttede sig dog for at det ikke kunne skade at prøve at gengælde kysset så det gjorde hun. Hun var dog stadig langt fra sikker på om hun havde følelser for ham men det måtte tiden jo vise.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Lør 16 Mar 2013 - 11:47

''Så lidt søde''

Han smilede roligt til hende. Han kiggede på hende og han kunne ikke lade være med at synes hun var så utroligt smuk, sød, uskyldig men stadig forførende på samme tid. hun var en dum pige på det punkt han grinede bare lidt da hun daksede til ham og sagde han skulle holde mund, han fandt det morsomt.

''Nej, du er jo smuk sådan, du ser nøsten uskyldig ud så.''

Han smilede flabet til hende, og han kunne ikke lade hende helt være da hun gengældte kyset lidt. han lod kysset blive mere krævende og holdte det lidt imens han trak hende tæt ind imod hans krop. Det var dog ikke engang fordi han tænkte på at han stod næsten nøgen og hun var lige så let påklædt.

''Alane? Hvorfor skal du være så skøn, så smuk, så lokkende bare i hvordan du er som person?''

Han blinkede drillende til hende og grinede en smule drillende også.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Man 18 Mar 2013 - 15:24

Hun smilede stille til ham, han havde godt nok mange søde ord på læberne i dette øjeblik. Let fik hun sin arm fri og strøg noget løst hår om bag øret for at det ikke skulle sidde i hendes øjne så hun ikke rigtig kunne se noget. Et smil, et fortryllende men også lokkende smil lå over hendes læber og det samme glimt kunne ses i hendes øjne men det virkede ikke til at hun bevidst prøvede at lokke ham.

"Hvem siger ikke også at jeg er uskyldig?"

Selvom hun måske kunne opføre sig som om hun havde så meget erfaring blandt dette emne havde hun været seksuelt aktiv tre gange i hele sit liv så hun var ret så meget en nybegynder men det sagde hun ikke til nogen. Hun fik et chok da han hev hende helt tæt på og det krævende kys. Hendes negle borede sig ind i hans hud af ren overraskelse og måske også en smule nydelse? Alane kunne ikke gøre for det men det tændte hende, den dominans og magt han havde over hende. Hun skubbede sig blidt fri fra hans greb, et eller andet sted skræmte det her hende lidt men det var ikke derfor hun skubbede sig fri, hun frøs. Roligt gik hun om bag den samme skærm som hun havde været bag før, hun trak en langærmet skjorte på og knappede et par knapper men man kunne stadig se hendes kavalergang tydeligt. De grønne øjne kiggede på ham og hun smilede skævt mens hun blidt bed sig i læben, denne gang var det tydeligvis for at drille ham.

"Fordi sådan er jeg jo tydeligvis"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Man 18 Mar 2013 - 15:48

''Siger ikke du ikk er det, men tror ikke på det helt...''

Han svarede hende flabet noget i ham havde lyst til at sige til hende at hvis hun var det skulle han md glæde sørge for at hun ikke var det længere. Han sendte hende et stille og roligt smil, og så efter hende da hun gik. han havde virkeligt nydt det kys. Han kunne ikke lade være med at blive helt varm inden i.

''Ej det der er da synd.''

Han svarede drillende tilbage fordi hun selv havde drillet ham og gik hen til hende. Han lagde hurtigt armene om hende og hans læber ramte hendes hals hvor blidt kys landede hele vejen op til hendes læber. han så hende i øjnene da han slap hendes læber igen.

''Du er uden tvivl det mest sød og lokkende der kan eksistere.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Man 18 Mar 2013 - 16:02

Hun var måske en det mest uskyldige af alle i hele verdenen men lige på dette punkt havde hun ikke særlig meget erfaring så det var også derfor det skræmte hende lidt. Måske også fordi at hun altid bare havde tænkt på ham som hendes bror men nu skulle det hele til at vendes på hovedet eller hun burde i hvert fald give ham chancen for at omvende hendes tankegang eller hvad man nu end skulle kalde det. Hun lod kort sine fingre glide over halskæde hun havde fået af Sean, hun bar den stadig. Hvorfor skulle hun tage den af, den symboliserede et godt minde for hende.

"Hvad snakkede du dog om?"

Stemmen der kom fra hende var helt igennem uskyldig men havde stadig en undertone af drilleri, hun håbede virkelig at det her ikke ville ødelægge noget mellem dem. Set nu hvis hun ikke kunne se forbi en fact at han havde og stadig var som en bror for hende. Det var faktisk lidt underligt. Alane så op på ham da hans arme sneg sig omkring hende og hun blev trukket hen mod ham. Et lille su af nydelse kom fra hende da han kyssede hendes hals. Hende skinder var med det samme helt røde, det var ret pinligt. Forsigtigt gengældte hun kysset som han lagde mod hendes læber. Ærlig talt anede hun ikke hvad hun skulle sige.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Man 18 Mar 2013 - 16:24

Han smilede bare roligt til hende. HAn havde aldrig tænkt på hende som kun hans søster der havde altiv været denne snært af at han ønskede hun skulle være mere end det, og han havde altid håbet på at han ville få muligheden for det en dag. HAn sendte hende et varmt og kærligt smil.

''Alane... du er... Du er hvad man kan ønske sig.''

Han sagde det roligt, og trak hende tæt ind imod sig. Hans arme holdte hende tæt ind imod ham, og han kyssede hende lidenskabeligt. han kunne ikke stå ret godt imod og da slet ikke når hun ikke lod til at have noget imod det. Han kyssede hende ned af halsen og gjorde noget som han vidste hun kunne lide... Han nappede hende i halsen...


_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Man 18 Mar 2013 - 20:40

Tænk at hun skulle stå her i armene på nok den største landsforræder når hun både havde kontakt med Sakref selv, hans søn og så selvfølgelig Akuma. Hvad ville de ikke gøre ved hende hvis de fandt ud af dette. Men på den anden side havde hun aldrig set nogen efterlysninger af ham eller havde hørt om at han var eftersøgt. Sajro fortalte ikke særlig meget om hvad han lavede og han havde jo sådan set forklaret hende hvorfor, det var hemmeligt og måtte holdes inde for klanen. Hun blev revet ud af sin tankestrøm da han sagde noget ti ende. De grønne øjne fløj op og mødtes hans men hun sendte ham et lille smil. Hun anede ærlig talt ikke hvad hun skulle sige så hun smilede til ham og atter engang rødmede hun. Pokker tage den forbandede rødmen.

Alane lod sig blive trukket ind til ham. Hun mærkede den muskuløse brystkasse mod hendes knapt så muskuløse. Hun kiggede op på ham og smilede stille og forsigtigt. Af en eller anden grund var hun lidt nervøs og bange, hvorfor vidste hun ikke men det var nok fordi hun var bange for hun ville gå ind til noget hun ikke var klar til endnu. At han ville tage det forkert. Atter engang gengældte hun kysset, hendes læber varme og silkebløde. Hendes kys var lettere generte og forsigtige. Stille lod hun sine øjne glide i da han kyssede hende på halsen. Et overrasket med sensuelt lettere lavmeldt støn forlod hendes læber.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Man 18 Mar 2013 - 20:45

Han smilede over hendes lave støn. Han så på hende roligt, og smilede bare ganske stille. Han kunne ikke lade være med at ønske han havde fortalt hende dette for længe siden. han burde ikke have ladet hende tro andet nogensinde. Han smilede roligt til hende, og trak hende tæt ind til sig og krammede hende bare tæt.

''jeg burde have fortalt dig dette for længe siden... jeg burde have løbet ud i skoven og have fundet dig den dag jeg opdagede hvor vild med dig jeg var.''

Han smilede roligt, og slap hende så langsomt. Han ville heller ikke presse hende alt for meget. Han smilede roligt til hende, og han tog stille fast i hendes hænder og holdt stille om dem inden han smilede til hende, og gav hende et kort kys.

''Du er så smuk når du rødmer søde.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Man 18 Mar 2013 - 20:55

Åh gud, det her var så pinligt, kunne hun ikke bare have været stille. Let lod hun sit blik falde ned, hendes fødder var pludselig meget interessante, hun turde næsten ikke kigge op på ham, hvad ville han dog ikke tænke om hende. Hun måtte være noget så billig i hans øjne. Sådan som hun stod og stønnede så snart han lagde hænderne på hende og at hun i det hele taget lod ham røre hende. Roligt lagde hun sit hoved mod hans brystkasse og lukkede sine øjne i.

"Det er okay, du var bange og frygt får os til at gøre de dummeste ting som vi ikke altid selv er herre over"

Forsigtigt løftede hun blikket og så på ham, hendes kinder var stadig dækket af et fint rødt lag støv. Skjorten hun havde på afslørede midterstykket på hendes bh som var en sort streng af stof. Skjorten hun havde taget på var figurpasset og en kridhvid farve. Hun lod sine fingre flette sig med hans mens hun så op på ham. Hun gengældte det korte men søde kys.

"Tak"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Man 18 Mar 2013 - 20:59

Han så på hende, ja han var bange men mere end det følte han at Lyssa havde forjent hans loyalitet. Det var jo sådan han var, han var tro når han havde en han elskede. Han sendte hende et stille smil, og bukkede sig ned til hendes øre og hviskede hende ganske ganske drillende i øret, fordi han syntes det var sjovt.

''Dine støn er også søde.''

Han så på hende ganske roligt, og smilede. han var i godt humør. Han lagde godt mærke til hendes tøj men tænkte ikke over det rigtigt, fordi han syntes ikke det var vigtigt. Han smilede roligt til hende, mens han ikke var sikker på hvad han skulle sige mere.

''Fryser du stadig?''

Han smilede roligt til hende, og kyssede hende på halsen igen, inden han lod sig sætte ned på sengen med hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Man 18 Mar 2013 - 22:33

Hun begyndte stille at køre en hånd gennem håret for at prøve at tæmme det lidt så det ikke virkede så vildt mere, dog gik det ikke særlig godt. Hun strøg pandehåret ud af øjnene igen og lod det derved glide om bag øret. Hun sukkede opgivende og så så op på ham med et lille smil. Hendes smil var varm og indbydende. Roligt lod hun ham komme tættere på, kuldegysninger spredte sig over hendes krop da han hviskede hende i øret. Atter engang daskede hun drillende til ham. Hun havde en drillende tone da hun snakkede.

"Hold din mund"

Alane lod sit blik vandre over teltets indre, det lignede faktisk ikke et telt men det var hyggeligt og hun følte sig hjemme her. Dog var her lidt koldt men det var nok grundet det kolde vejr udenfor og så at hun ikke rigtig havde fået varmen ordenligt efter at have vært gennemblødt. Hun så på ham med et dejligt smil på læben.

"Ja lidt men det er ikke så slemt"

I det de ramte sengen slap hun stille hans hænder og lod sig falde tilbage på madrassen, lige så lang hun var. Roligt lod hun øjnene glide i og hun slappede egentlig bare af.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Man 18 Mar 2013 - 22:38

''Undskyld søde men det er jo sandt.''

Han kunne ikke modstå det og han kyssede hende igen på halsen og nappede hende blidt. Han havde jo bare vidst at hun kunne lide det da han havde vist hende at det var noget der var dejligt som den første nogensinde. Han smilede så bare roligt til hende, og han kravlede roligt hen til hende i sengen.

''Jamen så lad os få varme i din krop?''

Han smilede roligt til hende og aede hende blidt på ryggen, mens han trak ehnde helt tæt ind på sig og lagde et enkelt ben over hende, og trak så en dyne hen over dem. Han smilede roligt til hende, og det blev så for varmt så han smed skjorten hun havde lånt ham.

''Lige du godt?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Man 18 Mar 2013 - 22:51

En drillende men dyb knurren kom fra hende mens hun kiggede ham i øjnene. Et dyrisk men drillende og legende glimt i øjnene på hende. Atter engang lod hun et lille men sensuelt støn undslippe hendes læber. Hun så meget forførende ud som hun stod der med lukkede øjne og et ansigtsudtryk af ren nydelse. Hun lod ham kravle hen til hende i sengen. Hun betragtede ham stille. Et rovdyr, han var et rovdyr og det var der ingen tvivl om. Hun havde kunne mærke de skarpe tænder mod hendes hals men hun havde ikke været bange men blot nydt det. Nogle tanker gik igennem hendes hovede. Nogle ikke helt så rene hvilket fik hende til at rødme. Varmet hende, ja den kunne forstås på mange måder. En rødmen lagde sig over hendes kinder igen.

"Lyder rart og varmt"

Alane fulgte bare med ham som han hev i hende og lod hm egentlig bare gøre som han ville med hende lige nu. Der gik meget kort tid og så var hun allerede ved at dø af varme pg derfor skubbede hun dynen af dem. Hun drejede hovedet og så ham i øjnene.

"Ja, hvad med dig?"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Man 18 Mar 2013 - 22:55

''Men ikke så rart som du er smuk.''

Han smilede bare og kyssede hende lidenskabeligt. Han kunne ikke lade hende være han var overvældet af hans egne følelser for hende og specielt fordi han havde holdt dem inde så længe var de virkeligt kraftige nu hvor han lod dem få lov til at komme frem. Han så ned af hende...

''Ja jeg ligge godt, nu hvor jeg ikke er ved at dø af varme mere.''

Han smilede bare flabet til hende, og egentligt havde han ikke stor lyst til hende seksuelt men han havde bare lyst til hendes nærvær han så på hende roligt, og kyssede hende ned af halsen, og rørte kort hendes kraveben med hans kys men heller ikke mere...

''har du det ikke varmt?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Tirs 19 Mar 2013 - 10:50

Halvdelen af tiden anede hun ikke hvad hun skulle svare til alle de komplimenter han kom med. Hun kunne sige tak men blev det ikke også for meget i længden. Han Skulle jo helst ikke blive træt af hende. Det ønskede hun ikke og hun ønskede heller ikke at sætte hans håb for højt da hun ærlig talt ikke rigtig kendte til sine egne følelser endnu. Hun gengældte det lidenskabelige kys, roligt lod hun sine arme ligge sig om nakken på ham og lid sine fingre kradse ham blidt i nakken.

"Jamen det var da heldigt jeg så tænkte på dit behov også"

Alane gengældte det flabede smil og lid sine arme forblive om hans nakke mens hun stille lukkede øjnene i. Jo hun svedte lidt men det var ikke så slemt endnu.

"Jo det er da lidt varmt men ikke noget jeg ikke kan holde ud".

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Tirs 19 Mar 2013 - 11:02

''Det har du jo egentligt altid gjort.''

Han smilede varmt til hende, og egentligt syntes han det var ved at blive en smule akavet det her, fordi han ikke vidste noget om hvor han havde hende henne. Han smilede roligt til hende. Han kunne ikke lade være med at være glad for at have hende hos sig. Om det var som søster eller andet var lige meget. Selvfølgelig håbede han på at hun gengældte hans følelser.

''Jamen du skal da sørge for at du ikke får det skidt, ellers må jeg jo hjælpe.''

Han blinkede legende til hende og en smule flabet inden han bare let knappede skjortens nederste knap op, og langsomt åbnede den hele vejen op, men han var meget opmærksom på hende og på om hun muligvis syntes det var for meget. Han lagde så bare armene om hende og kyssede hendes hals og nappede hende lidt.

Han smilede bare roligt, mens han nussede ehndes ryg med blide fingre. Han så på hende imens, og for at drille hende lidt satte ahn sig over hendes hofter og holde så hendes håndled fast ned mod madrassen.

''Hej.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Tirs 19 Mar 2013 - 13:09

"Jamen Sajro, det er fordi jeg holder så meget af dig"

Hun smilede til ham, et fortryllende smil. Forsigtigt lænede hun sig op og kyssede ham blidt på kinden faktisk nærmere sagt i mundvigen. Roligt så ham på ham, hendes kinder var helt røde og hun lod sit blik falde. Hun havde besluttet sig for at give ham en chance og prøve at skubbe tankerne væk omkring han var hendes "bror". Men det skulle ikke stoppe hende i at give ham en chance.

"Og hvordan ville du hjælpe med det?"

Hendes stemme var ikke mere end en hvisken som både har sensuel men også uskyldig. Hun havde hvisket ham direkte i øret og så nu på ham med et drillende smil. Det sensuelle blik lå stadig i hendes øjne som han knappede skjorten op. Hum havde en velholdt og flot krop. Den sorte tribal tatovering snoede sig fra hendes hofte, op langs hendes side og sluttede mellem hendes skulderblade. Atter engang stønnede hun da han nappede hende blidt og hendes negle borede sig ned i hans nakke, ganske blidt. Hun fik et chok da han pludselig sad ovenpå hende og havde fanget hendes hænder. For sjov vred hun sig i hans greb. En drillende knurren kom fra hende da han sagde Hej.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sajro Tirs 19 Mar 2013 - 13:19

Han smilede roligt til hende, og så bare på ehnde. Han elskede at se hende rødme det var så sødt. Det her var grunden til at han elskede hende. Han turde dog ikke sige det til hende at han elskede hende da det virkede så forkert. Han var ikke sikker på hvad han skulle sige. han var usikker på sig selv og på hvor han havde hende egentligt. Han kiggede roligt på hende.

''Det er jo ikke så svært... Kunne også rulle dig udenfor.''

Han grinede legende til hende, mens han smilede til hende som han holdte hendes hænder fast imod madrassen og han havde det meget sjovt med at hun vred sig. hans milede legende til hende, og kyssede hende på halsen, han så på hende og sendte hende et drillende smil over hendes støn...

''Du er så kær når du stønner.''

Han blinkede til hende og nappede hende i underlæben og kyssede ehnde lidenskabeligt og en smule krævende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Alane Tirs 19 Mar 2013 - 13:35

Hun sukkede blidt og lod sig blik glide rundt. Han prøvede tydeligvis at holde det tilbage men hvis han gjorde det hvordan kunne han så finde ud af om hun også ville have ham. Det gik hende lidt på nerverne. Hvis han ikke engang gad prøve men bare ville kysse hende og pille ved hende så kumme ham godt bare glemme det og pakke det hele pænt væk igen for det gad hun virkelig ikke. Stille rullede hun med øjnene men havde dog et smil på læben.

"Du er da også bare så kedelig"

Alane lod ham bare holde hende nede og lå nu helt stille. Han fik ikke rigtig nogen reaktionen fra hende da han kyssede hende på halsen. Lige nu virkede det som om ham bare ville kysse hende og slet ikke andet. Hvorfor ville han ikke tale om det, Forhelvede da! Hun opfattede ikke noget før hun mærkede det krævende kys. Hvordan kunne han kræve noget af hende nu hvor det ikke var godt nok hun prøvede at give ham en chance?! Han fik ikke rigtig nogen reaktionen ud af hende ved kysset. Hun så meget eftertænksom ud.


_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Long time since last time? //Alane// - Page 2 Empty Sv: Long time since last time? //Alane//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum