Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
YOU?!? //Nicolas// - Page 2 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
YOU?!? //Nicolas// - Page 2 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
YOU?!? //Nicolas// - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
YOU?!? //Nicolas// - Page 2 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
YOU?!? //Nicolas// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
YOU?!? //Nicolas// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
YOU?!? //Nicolas// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
YOU?!? //Nicolas// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
YOU?!? //Nicolas// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
YOU?!? //Nicolas// - Page 2 Voteba13YOU?!? //Nicolas// - Page 2 Voteba14YOU?!? //Nicolas// - Page 2 Voteba15 
Abigail
YOU?!? //Nicolas// - Page 2 Voteba13YOU?!? //Nicolas// - Page 2 Voteba14YOU?!? //Nicolas// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

YOU?!? //Nicolas//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

YOU?!? //Nicolas// - Page 2 Empty Sv: YOU?!? //Nicolas//

Indlæg af Gæst Lør 13 Apr 2013 - 19:18

Nicolas ville ikke have imod at hun gav ham skylden for at have ødelagt hendes liv. Han gik tættere på hende og lagde blidt en finger under hendes hage og løftede hendes hoved en anelse. "Det må du skam gerne tro kære. Men jeg fik dig til at hade dig selv, for at have dræbt din kæreste. Så i al den had du følte for dig selv, fik din underbevidsthed dig bragt ud i problemer. Så ligemeget hvor meget du nægter, er det min skyld." Han træder tilbage og ser på hende. "Du har ikke noget jeg vil have. Men hvis jeg finder noget, så skal jeg nok finde dig. Og hvis du så ikke tager imod mit tilbud.. Så held og lykke." Han vender sig om og går samme vej han kom fra, Nicolas havde ikke mere at sige til hende. Så han kunne lige så godt forsvinde, men hvis hun havde noget at sige til ham, havde hun stadig chancen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

YOU?!? //Nicolas// - Page 2 Empty Sv: YOU?!? //Nicolas//

Indlæg af Rafaela Søn 14 Apr 2013 - 11:26

Hun stod bare stille og kiggede lidt ned i jorden. Hun havde intet og sige til denne fyr. Det var ikke hans skyld, at hun har haft problemer med forskellige racer siden hun var kommet hertil. Hun så, at han var kommet tæt på hende for hun opdagede, at hans sko var tæt på hende. Hun ville ikke se op på ham, men hun blev tvunget i det, at han havde lagt en finger under hendes hage og løftet hendes hoved så hun så op på ham. Hun ville ikke høre på det han sagde, men hun var vel nød til det. Han ville åbenbart have skylden for og ødelægge hendes liv. Hun kiggede på ham "Tro hvad du vil, men jeg ved sandheden" hendes stemme var kold. Hun var ligeglad med, at han ville have skylden. Hun rykkede sig lidt fra ham. Hun kiggede på ham "Det kommer fandme an på, hvad det er du beder mig om for jeg er ikke med på hvad som helst!" hun nærmest bed det efter ham. Hun kiggede på ham da han begyndte og gå væk fra hende. Var det alt det han ville? Minde hende om, at den fyr som havde angrebet hende og Roland var der hvor hun var? Han var seriøst dummere end en dør i hendes verden så kunne han sige hvad han ville.

_________________
YOU?!? //Nicolas// - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

YOU?!? //Nicolas// - Page 2 Empty Sv: YOU?!? //Nicolas//

Indlæg af Gæst Lør 20 Apr 2013 - 11:08

Nicolas havde skam andre planer for Luce, men han ville ikke fortælle hende det. Hun skulle nok finde ud af det, hun skulle nok få øjnene op for at han ville mere end at minde hende om fortiden. Han ville ødelægge hele hendes fremtid også, det havde han ikke gjort godt nok, åbenbart. Han stopper op og smiler en anelse for sig selv, før han går videre og forsvinder.

//Out.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

YOU?!? //Nicolas// - Page 2 Empty Sv: YOU?!? //Nicolas//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum