Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
You know the truth.. Dont you?.. -Caroline-
Side 1 af 2 • 1, 2
You know the truth.. Dont you?.. -Caroline-
Jacob var der selvfølgelig.. Men.. Måske ville Jacob ende med at efterlade ham, så snart han fik øjnene op for at han blot var en engel og ikke en simpel dæmon som ham selv. Hvad hvis han smed ham væk? Aldrig ville se ham igen? Så var Josh alene, ingen grund til at leve. En tanke om at dræbe sit yngre jeg, kørte igennem ham, men han rystede det hurtigt væk og gik pludselig ind i nogen, så han nær var væltet..
"Min fejl," sagde han undskyldende og kiggede med et smil hen på den anden person. "Jeg skulle have set mig for," Det gik op for ham at ansigtet foran ham virkede bekendt..
Gæst- Gæst
Sv: You know the truth.. Dont you?.. -Caroline-
"Det helt okay." Caroline kunne mærke sin blodtørst men der var noget velkendt over det ansigt, som mindede hende om Lola. Måske en bror eller nevø?
Gæst- Gæst
"Undskyld, du forekommer mig bare så bekendt," mumlede han og kiggede hende i øjnene med sine chokoladebrune øjne. "Mit navn er Josh og nu.. er det her et skud i tågen, men hedder du tilfældigvis Caroline? Kender du en Jacob?"
Gæst- Gæst
"Ja jeg er Caroline, og jo jeg kender en Jacob." Svarede hun og kneb øjne lidt mistroisk sammen, og hendes muskler var spændte hvis han ville angribe.
Gæst- Gæst
"Måske lyder det ondsvagt for dig, men jeg er lille Josh, du ved den knægt Jacob render rundt med.. Det er mig, jeg er blot for fremtiden.." fortalte han og håbede på at hun lyttede ordentlig med. "Du kan fortælle mig om min mor og far.. Du ved.. Kvinden fra kælderen og alt det.. Jeg.. Jeg vil bare så gerne vide det," Han så bedende på hende.
Gæst- Gæst
"Din Mor, Lola Brazil. Var en af de smukkeste kvinder jeg havde mødt. Hun var smuk både indeni og udenpå, hun var engel som dig. MEn fanget samme sted som mig, af manden Kirl. Dæmon og ønskede sexual nydelse helle tiden.. Han.. Han var din far.." Sagde Caroline og vidste det var hårdt at få at vide.
Gæst- Gæst
"Jeg.." hviskede han og rystede på hovedet. "Tak, for at du sagde det," Han kiggede op på hende med et trist blik, inden han kiggede ned i jorden og ville begynde at gå.. Han ville ikke give mere besvær.. En fejl.. Han var bare en fejl..
Gæst- Gæst
"Josh jeg ved du ked af det over det.. Men du på ingen måder som ham?" Sagde hun ligeud, og man kunne se hvor alovligt at hun mente hvad hun sagde. Caroline hævede et bryn af ham, og lagde begge hænder på hver af hans skuldre og så ham i øjne.
Gæst- Gæst
"Hvordan kan du vide det?" spurgte han en anelse spydigt. "Du kender mig jo ikke," Han fortrød lidt at han sagde det så spydigt, men det var som om at han ikke kunne få andet end tanken om sin far ud af sit hoved og lyden af sin mors skrig.. "Undskyld," Han kiggede skamfuldt ned i jorden.. "Det var ikke min mening at sige det sådan,"
Gæst- Gæst
"Måske kender jeg dig ikke, men jeg kendte ham." Svarede hun som om det ikk sagde hende noget mere, men det gjorde det.. Kun en anelse, men det var noget som bare skulle komme over. Caroline så på Josh. "Jeg kan lugte det på dit blod, en lille ting man ikke siger højt men ja." Hun kom frem med et kærligt smil, engleblod og jomfrueblod en fin delicatesse. Caroline så på Josh igen. "Men han havde bare taget for sig, og hvis ud havde været som ham så havde du også gjort. Men udfra dit blod så har du ikke gjort det." Hun kunne ikke lade hver med at grine en lille smule, men på kærlig vis.
Gæst- Gæst
Pludselig kunne han mærke en rødmen overtage sine kinder, da det gik op for ham hvad hun mente helt præcis med lugten på hans blod.. En lille trang til at råbe: Hey!, om op i ham, men i stedet kiggede han bare ned i jorden og lagde sine arme på kors, alt imens rødmen blot blev kraftigere og kraftigere..
Ja.. Han var en jomfru, men det ragede da ikke andre gjorde det? Men, det var vist ikke så nemt at skjule det for en vampyr, eftersom de åbenbart kunne dufte det i blodet..
"Meget morsomt," mumlede han og kiggede stadig flovt ned i jorden.
Gæst- Gæst
"Det da ikke noget at være flovt over, så der bare mere 'bid' i dig." Sagde hun drilsk og hun ikke lade hver med at komme med et lille grin til.. Igen kærligt ment. Caroline var i sit gode humør idag.. Heldigvis for Josh, også havde hun fået noget blod at drikke. Så han var også udenfor farer.
Gæst- Gæst
Det fik ham til at kigge op på hende, med et løftet øjenbryn og et ansigt der fik ham til at ligne et stort spørgsmålstegn.
"Jeg vil ikke have at der skal være bid i mig?" sagde han forvirret, men kunne alligevel ikke lade være med at grine, da hendes muntre latter smittede meget. Jacob havde skam fortalt ham om Caroline, at hun havde en evne til at få ham til at smile og gøre ham glad.. Nu kunne Josh se hvorfor.. "Det er for risikabelt, specielt også fordi jeg er en engel.. Jeg er et stort tag selv bord?" Han grinte og løftede dramatisk på sine arme, for at demonstrere sin mening. "Jeg vil ønske at jeg havde.. Nej lige meget.." Han rystede på hovedet og lagde sine arme på kors.. Det var en helt anden historie, som Caroline ikke behøvede at vide..
Gæst- Gæst
"Det er virkelig reikabelt, nogle vil måske overveje dig som deres egen personlige blodpose." Svarede hun ham med et drilsk glimt i øjet, hun satte sig hen på en bæk, og klappede et par gange ved siden af hende, med hensyn til at han skulle sætte sig ved siden af hende. Caroline lukkede øjne og lod en stille vind gribe ind i hendes hår, bare at mærke vinden var fantastisk. Stjernerne lyste så klart så klart, hun smilte for sig selv. Og kiggede så hen på ham igen.
"Lola snakkede tit om hendes liv hjemme, og omkring hun var gift.. Med en varulv, de havde to døtre.. Calla og Lily." Sagde Caroline stille, af hentydning til at Josh muligvis havde to halvsøstre i denne verden, som muligvis var i live. Caroline mente hvad hun sagde, hun havde brugt mange dage på at snakke med Lola.. Derfor var der engang imellem et ar bølger af skyld som slog ind på hende, og gjorde at hun følte sig skyldig over Lolas død. Mest af alt på grund af at Lola, havde været den som Caroline havde snakket mest ved.. Og selvfølgelig var hun blevet straffet for Carolines handlinger, men Caroline havde dræbt ham.. Hun fik hævnet alt.
"Jeg ved du ikke vil hører det, men nogle gange må man kende sandheden omkring det helle.." Sagde hun så og rettede sig op, hun bukkede sig lidt forover og lod derfor sine underarme hvile på hendes lår. Hun vendede hovedet imod Josh.
"Han dræbte hende, Lola.. Han dræbte hende.. På grund af mig.." Caroline tog en dyb indånding. "Jeg stak af fra ham.. Og tydeligvis ville han have hævn, for jeg var den Lola snakkede mest med.. Selvom hun var ældre end mig, så passede hun på mig.. Hun var som den mor jeg ikke havde med mig.. Selvom jeg ikke boede i kælderen ved jer.." Caroline holdte en pause, og holdte sine tårer tilbage..
"Men jeg fik min hævn, hævn for alle. Jeg dræbte ham, imens Jacob så på."
Gæst- Gæst
Han dræbte hende pga. Caroline..
Halv søstre..
Josh kunne til sidst ikke lide at hører det mere, så han rejste sig op og kiggede ned i jorden. "jamen.. Så er han jo død.. Livet er perfekt.. jeg har søstre, som er perfekte.." Han kiggede ikke op på hende, ikke en eneste gang.. "Alt er bare.. Perfekt," Hans stemme var kold..
Gæst- Gæst
"Perfekte er det det som du sammenligner folk med nu til dags. Jeg ved du har det svært med dig selv ligenu! Det ved jeg for jeg kan se det på dig, men derfor betyder det ikke alle er perfekte forhold til dig! Josh alle har problemer, der nogle som elsker dig." Sagde hun så hårdt, og sank en klump. Hun vidste Jacob elskede ham, efter den dag Kida næsten truede Jacob ved at kvæle Josh.. Hun vidste hvor meget Josh bestød for Jacob.. Caroline så Josh i øjne, og lagde sin hånd på hans skulder. Hun havde en sort handske på som beskyttede folk imod hendes nye evne, som hun ikke kunne styre helt endnu. Caroline kiggede ham meningsfuldt i øjne.
"Måske ser det perfekt ud men intet er perfekt. Og jeg fortæller dig kun de ting her, fordi du ville vide dem. Du fortjener at vide de ting, og en eller anden dag. Så vil du vise hvem du er. Og så det ligemeget hvem du barn af, du kan gøre en forskel Josh. Det ved jeg du kan." Sagde Caroline med et smil på læben.
Gæst- Gæst
Han lukkede sine øjne i, klemte dem og det samme med hans hænder. Den dag blev så tydelig for ham nu..
Han så sin mor for sig, sidde og omfavne ham, imens hun engang imellem strøg ham over håret. De andre kvinder var samlet omkring hende, de så ned på Josh med kolde øjne, som ønskede de at dræbe ham og den eneste beskyttelse han havde var sin mor.. Eller, det troede han..
"Dræb ham nu Lola, vil du risikere at han bliver ligesom sin far!?" spurgte en af kvinderne spydigt.
Lola rystede på hovedet og klemte hårdere om Josh. "Nej men.."
"Men hvad? Lola, du har to døtre udenfor hulen.. Det skader ikke hvis du mister ham, han er jo søn af en voldtægtsmand,"
Langsomt blev Lola greb løsere og løsere om Josh, som lyttede hun til hvad de sagde og snart ville give ham til kvinderne så de kunne dræbe ham..
"Det ved jeg," hviskede hun..
Stemingen blev pludselig anspændt og stille, kvinderne sagde ikke mere, men kiggede ned i jorden, alt imens Lola begyndte at klemme hårdere og hårdere om Josh, som ville hun kvæle ham.. Josh gispede efter vejret, skreg at hun skulle stoppe, men hun blev ved.. Lige indtil døren blev åbnet og hans far trådte ind..
Hun ville have dræbt ham.. Hun ville have dræbt ham!? Josh knyttede sine hænder hårdt, inden han spredte sine vinger ud og fløj op i luften med lynets hast. For ikke at sårer nogen, satte han sig i et træ og krympede sig helt sammen.
Gæst- Gæst
"Josh kom herned?" Sagde hun med en kærlig stemme først, men så gentog hun sig selv og den blev mere alvorlig.. Selvom det ikke ville hjælpe hende. Caroline satte fart på og sprang op på den gren han sad på.
"Josh?" Spurgte hun stille og lagde en hånd på hans skuldre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Josh hun hadede dig ikke okay?" Sagde Caroline med et stille smil. "Jeg har set hende med dig siden du var to år gammel. Hun ville sikkert bare ikke have at du skulle ende som de andre af hans sønner." Tilføjede Caroline stille og sukkede lavt. En enkelt forkert bevægelse fra dem begge, eller et eller andet dyr ville få hende til at miste balancen. Men så havde Caroline en sidste nødplan.. Flagermus! Ulempen var at ens tøj blev alt for stort og gled af. Derfor gjorde hun det ikke så tit igen.
Gæst- Gæst
"Måske," mumlede han. Hans stemme var så småt ved at blive varm igen.. Et spørgende blik blev sendt hende. "Er du sikker på at du ikke vil ned på jorden igen? Det ligner at du er ved at falde,"
Gæst- Gæst
"Jeg er helt sikker," Svarede hun ham venligt. "Jo det ville være meget rart." Svarede hun og prøvede at rejse sig op, da hun væltede ned af træet.. Og styrtede imod den hårde jord, hun reagerede dg hrutigt. Og landede på sine fødder imens hu sad på hug. Hun rettede blikket imod Josh.
"Jo jorden er vidt det bedste sted for mig."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg troede ikke at der var mange af jer tilbage, men vi overså vel nogle?" Sagde en kold stemme bagved hende, og Caroline vendede sig rundt da hun mærkede en træpind. Bare en alm en borre sig ind i hendes hjerte. Den kunne ikke dræbe hende, men vidste Josh det? Det gjorde stadigvæk ligeså ondt. Caroline faldt til jorden, og gispede.. Hun var død til den blev trukket ud. Men ham som havde stukket hende ned vidste udemærket hvad hun var, og hvordan hun skulle dræbes. Så han fik nogle til at komme med noget hvidløg for at svække hende. Da han opdagede der var en engel tilstede, en engel som Caroline ikke havde skadet.
"Du kan gå igen knægt, vi tager den herfra."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» No one can tell me the truth, because accutally.. What is the truth? >Lola<
» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
» Du må være Caroline. //Caroline//
» This is the truth. -Nille-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine