Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
You know the truth.. Dont you?.. -Caroline-
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: You know the truth.. Dont you?.. -Caroline-
"Vi reddede sig bare for en vampyrs angreb!?" Sagde en og kiggede helt uskyldigt på Josh.. HAn havde da hjulpet en dreng.. Hvorfor blev han så sur over det?
Lederen gik imod Josh, og slog ud efter ham imens han prøvede at kæmpe imod sin frygt. Det var svært, men han prøvede.
Caroline lå stadigvæk på den kolde jord, hun kunne tænke.. Hun ville dræbe disse mænd nu.. Og vreden tog over, og fik hendes øjne til at åbne. Hun kæmpede sine arme op til trædolken og trak den ud af hendes hjerte.. Hun rejste sig stille op, og lod de lange tænder komme til syne. Hun satte dem i en af jægerne, og tømte hans skrigende krop for blod. Hun rev hjerterne ud på alle undtagen lederen. Hun gik truende imod ham, ingen spor af omsorg i hendes ansigt. Det var forsvundet. Caroline snerrede af ham, og da han løb.. Så løb hun efter ham, og inde i et hjørne rev hun hans arme og ben af.. Og inden han døde, lod hun ham ligge og lide.. Hun gik ud til Josh igen, med en blodplet så stor der hvor dolken havde siddet i hendes hjerte.
Gæst- Gæst
"Caroline?" sagde han en anelse tøvende.
Gæst- Gæst
"Du skal ikke være forvirret, man det klart når du tydeligvis ikke har set en vampyros før. Eller det ved jeg jo ikke om jeg har." Svarede hun med et kækt smil, og grinte kærligt. Caroline vidste jo ikke om han havde mødt Blair, men hvis han havde så havde hun holdt ham i live.. Caroline gik helt hen til ham og lagde sine arme overkors. Hun ville ikke rører ham med sine fingre, for hun havde ikke lært at styre sin nye evne endnu.
Gæst- Gæst
"Nej, jeg har ikke set en vampyros.. Og jeg troede at du.. Jeg troede at du var død, jeg mener.. Du fik jo en dolk igennem dit hjerte, hvordan overlevede du lige det? Er det noget en vampyros kan?" Der kom en masse spørgsmål på en gang, han kunne ikke gøre for det, det røg bare ud af ham som et vandfald og så snart det gik op for ham, kløede han sig flovt i nakken og kiggede væk. "Undskyld, jeg er desværre alt for nysgerrig," han så derefter op på hende igen med et skævt smil.
Gæst- Gæst
"Jeg kan ikke dø ved hjælp af en alm. trædolk.. Der skal meget specifikke ting til, og jeg kan ikke engang selv huske dem. Det var bare noget en som hedder Nicolas fortalte mig." Svarede Caroline med et smil, og trak lidt på skuldren på venligvis.
"Det kan jeg se, og jeg kender det alt for godt." Svarede Caroline igen, og kiggede op på natte himlen.
"Men jeg vil råde dig til ikke at få kontakt med mine fingre. Medmindre du vil blive stegt."
Gæst- Gæst
"Okay så, jeg gætter på det er en evne du har," sagde han og ventede på et svar, selvom han ikke så på hende.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» No one can tell me the truth, because accutally.. What is the truth? >Lola<
» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
» Du må være Caroline. //Caroline//
» This is the truth. -Nille-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine