Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
The sun. The moon. The truth -JoshxSarah-
Side 1 af 2 • 1, 2
The sun. The moon. The truth -JoshxSarah-
Sted: Carolines nye hus.
//
Stella havde givet Josh adressen, men hun ville være sikker på at Caroline faktisk var til stede. Hun bankede stille på hoveddøren og da ingen åbnede vadede hun blot indenfor. Huset stod tomt - eller sådan så det ud. Ud af det blå blev hun sprunget på, at nogle af Julians mænd. De havde da selvfølgelig hørt om den lille sammenkomst omkring at planlægge Julians død. De spændte hende fast til en stol, hvorpå de gav sig til at slå hende for at få hende til at fortælle, hvor Josh og Matt var henne,men som om at Stella ville fortælle dem det?
"Spyt ud dume kælling!" Råbte den ene hende i hovedet så hun kunne mærke de klamme spyt ramme ind på hendes ansigt. Hun ville ønske hendes hænder var fri nok til at fjerne det fra hendes ansigt! Stella kiggede op på dem, og gjorde sig klar da endnu flere slag ramte hende i træk - hun følte sig så svag. Hun hadede følelsen af at hun behøvede at nogle til at komme og redde hende - så ynkelig som hun jo var. Hun troede hun var nået, men hvad hvis det hele bare var i hendes hoved. Det måtte det næsten være. Stella rystede konflikten med sig selv ud af hovedet da hendes nakke næsten gav et knæk da hovedet blev slynget til siden. Ikke at hun brækkede nakken, men slaget var blot hårdt. "Skal vi give dig den samme behandling som vi gav Josh, eller har du i sinde at fortælle mig, hvor de er henne?" Snerrede den ene, med sin klamme ånde der stank af røg henover hendes næse. Så spyttede hun ham i hovedet - en dejlig spytklat lige i hovedet, blandet med blod. "Jeg fortæller jer intet." Knurrede hun igen. "Så må vi gøre det på den hårde måde." Svarede han koldt til hende, og greb fast om hendes hånd. "Det er ellers nogle nydelige hænder du har dig. Sig pænt farvel til dem." Grinnede han hånene og gik lidt væk fra hende. Han rodede lidt i en taske, hvor han tog en kniv op. Han lod sine fingre balancere henover bladet, imens man kunne se hans grønne øjne reflektere i bladets blanke klinge. Samme øjenfarve som Julian og hende selv. Stella knyttede sine hænder sammen og rystede på hovedet. "Fortæl mig det nu bare, og der sker ikke dig mere." Sagde han så og kiggede på hende som en lille pige der kunne bestikkes med en karamel eller nået i den stil. Stella rystede på hovedet. "Det her får dig vel på andre tanker." Sagde han så og gjorde an til at svinge armen med kniven imod hendes håndled. Stella klemte hurtigt øjnene sammen og gjorde klar til at mærke smerten. Men den kom ikke.
Hun tænkte det nok var Josh, men der var ingen skrig efter lys og der var intet lys. Hun åbnede stille øjnene, og så sin far suge livet ud af sin egen søn. Han lod liget falde til jorden og lod de dybe mørkegrønne øjne kigge ind i Stellas. Hun sank en klump, og holdt derefter vejret. Wait a second. Did he just help her? Stella så forvirret og mistroisk på Julian. En anden mand kom frem, også en af hendes halvbrødre. "Julian, hvad skete der. Dræbte hun ham?" Spurgte han skeptrisk og kiggede ned på sin døde halvbror. Julian rystede en enkelt gang på hovedet. "Det var hans straf for ikke at parere ordre. Jeg bad jer om at tage jer af den blonde vampyrtøs. Ikke Stella. Forstået?" Kort efter brugte Julian sine spøgelsesevner til t løfte kniven fra jorden og bore den igennem halsen på den anden søn. Stella gispede kort og så på den kniv der sad i halsen på den unge mand. Dog sortnede det sig kort for hendes øjne og hun kunne mærke, hvordan hun ligeså stille blev slæbt hen på en sort sky.
Hun bemærkede ikke, at hendes såkaldte far slap hende fri, og løftede hende med sig. Det så ganske normalt ud på gaden. En far der kom gående med sin datter i sin favn - det så alt for normalt ud til at virke mistroisk. Stella begyndte at vågne stille op, men slagene i hendes ansigt gjorde stadigvæk at hendes blik var sløret. Hun følte sig ikke tryg, hvilket hun allerede vidste at det hverken var Josh, Matt eller Romeo som havde hende i deres arme. Hun var stille ved at komme sig - det var jo ikke alvorlige skader som ville tage langtid at heale, men indtil hun kunne sætte sine fødder fast på jorden igen, ville hun ikke kæmpe imod - hun vidste trods alt ikke, hvor hun befandt sig lige nu.
Varmen omfavnede pludselig hendes hud og hun mærkede, hvordan hun blev lagt ned i nogle bløde tæpper. Hendes øjne var halvåbne, men så snart hun lagde ned farede hun op i siddende tilstand. Hun kiggede vildt rundt til hendes blik stoppede på Julian... Stella sprang hurtigt op på benene og sank en klump. "Hvad vil du?" Spurgte hun koldt og lidt forstrækket.Hun trådte et par gode skridt bagud til hendes ryg mødte en mur. Det overraskede hende at han ikke rørte sig ud af flækken. "Tale." Svarede han blot kort og enkelt, hvilket var det som gjorde Stella blev helt ved siden af sig selv - for hun stolede ikke på ham - og med god grund? "Du skulle have det afvide af en eller anden ikke sandt?" Spurgte han så og det fik Stela til at rette opmærksomheden imod ham. "Vide hvad?" Spurgte hun lidt skeptisk. "Sandheden." Svarede Julian enkelt uden at tøve. Hvilken sandhed? Hun kunne mærke, hvordan hendes hjerte bankede vildt afsted. "Hvilken sandhed?" Spurgte hun så og bed tænderne sammen lige efter ordene var sagt. "I så mange år. Har jeg prøvet at fnide ud af, hvad der gik galt med dig. Og sandheden er. Der gik intet galt. Du fik den opdagelse du havde brug for... for at blive... lige som mig." Sagde han så. Det følte som om Stellas hjerte gik i stå. "Jeg er overhovedet ikke som dig." Svarede hun hurtigt igen, med et alvorligt blik i øjnene. "Nå ikke. Du kan lide kvindekroppe ligeså godt som jeg selv kan. Du elsker at de dåner over dig, at du får lov til at berører dem." Sagde han og gik et skridt tættere på dem. "Dine halvbrødre nyder magten. Men du. Du nyder at have kontrollen over det. At du kan få dem til at føle sig specielle. Lige til, at du ikke får nået nyt ud af det mere. Så smutter du." Han stoppede op foran hende. "Vi er ens Stella." Tilføjede han så. Stella stod med et tomt blik i øjnene. Imens tankerne slog sig løs i hovedet på hende. Til sidst blev det for meget og hun faldt ned på sine knæ og klemte sine øjne i. Det kunne ikke være sandt. Det lød så sandt det han sagde. I al den tid hun havde været så meget imod ham, var hun så bare en kvindelig kopi af ham? Det kunne ikke passe. Så slog hun blikket op og kiggede direkte ind i Julians øjne. "Jeg er overhovedet ikke som dig." Hviskede hun så i en høj nok tone til at han ville kunne hører det.
Så rejste hun sig op og stod lige foran ham. "Hvis du tror, at du kan få mig vendt imod Josh og Matt. Så tror du gruligt fejl." Sagde hun så. Julian lod et skævt smil komme frem på sit kolde ansigt. "Jeg vil ikke have dig til at vende dig imod dem. Jeg vil have du skal joine mit hold her." Hans ord fik STella til at spærre øjnene op og blinke et par gange. "Er du seriøs?" Spurgte hun og lod et grin ud af imellem hendes læber. "Sig ikke at du er seriøs." Tilføjede hun så og rystede på hovedet. Hun rystede på hovedet. "Det var virkelig ikke smart af dig, at komme til Carolines hus alene." Sagde han så og greb om heneds hals. "Hvem sagde jeg var der alene?" Spurgte hun så irriteret og sparkede ud efter sin spøgelsesfar.
Sidst rettet af Stella Ons 8 Okt 2014 - 23:10, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: The sun. The moon. The truth -JoshxSarah-
Og som Stella sagde, hvem sagde, at hun var alene? Imens Julian var fokuseret på, at holde sin datter nede, kom Ghost springende bagfra og lukkede sine enorme kæber om Julians skinneben. Den høje lyd af knækkede knogler genlød igennem rummet.
"Hun er aldrig alene," lød Josh stemme bagfra. Uden det mindste tegn på frygt, gik han hen imod sin far, hvis ene ben stadig var lænket sammen med Ghost kæber. Den store ulv havde ikke frivilligt tænkt sig, at give slip på ham.
"Og hun er bestemt ikke som dig," Havde det ikke været fordi, at det ikke kunne skade spøgelset, ville der allerede været en dolk stukket igennem hans kranium lige nu. Josh ville så gerne se ham lide. Det var ved, at blive den største længsel han nogensinde havde følt inde i sig selv.
Julian grinte lumsk og så fra Stella til Josh. "I er begge som mig og det ved i. Dybt nede i jer lever jeres 'dæmon' og inden længe kan i ikke holde den tilbage længere," Den fod der ikke var fanget af tænder og savl, sparkede ivrigt til Ghost hoved og til sidst måtte den store ulv give slip.
Knurrende trak han sig tilbage, stadig med de stikkende øjne lagt på Julian.
Som altid virkede Julian selvsikker. Eller, han virkede ikke bare selvsikker. Han var selvsikker og det skræmte Josh mere end han turde indrømme. Hvad skulle der lige til for, at denne mand ikke havde selvsikkerheden hos sig? Hvor dybt skulle man lige grave hullet før han endelig ville være bange for at falde ned i det?
Julian så med sine stikkende og lusket øjne hen på Stella. "Dybt nede min pige, du ved at du gemmer den, du ved at din dæmon er dernede!"
Nogen burde stikke en sok i kæften af spøgelset. Hverken ham eller Stella havde tænkt sig, at give efter for deres indre dæmoner! Det kunne han glemme alt om kunne han!
//Nok ikke det bedste svar, undskyld :3..
Gæst- Gæst
Takket være hendes hurtige reflekser kunne hun parerer et angreb fra Julian som brugte sine nye evner stråelende - han fik et sværd sendt igennem luften imod Stellas hoved, men lyden - bare lyden af nået der skar igennem luften i den fart fik hende til lige i sidste sekund at fremmane et sværd selv som blokerede det andet - så det blot faldt til jorden foran hendes knæ. Hun slog blikket op og sank en klump.
Gæst- Gæst
Julians vrede hærgede dog først, han kastede et sværd efter Stella og ville have ramt hende, hvis ikke hun havde været hurtig og undgå det. Hjertet sad i halsen på Josh. Det havde været alt for tæt på!
Nu var det nu. Der var ikke mere tid at spilde, de måtte gøre alt i deres magt for, at holde Julian hen, så han ikke fandt ud af, at Caroline og Jacob ledte efter hans knogler. Fik de fat på disse knogler, kunne de besejre ham en gang for alle.
Hurtigt sprang Josh imod Julian, knyttede næven og indledte et hårdt slag på hans kind, så det uforberedte spøgelse kort vaklede på sine ben. Øjnene gnistrede, da monstret løftede blikket og så på sin skuffelse af en søn. Lysten til at dræbe gik nu monsteret til hovedet og han ville ikke stoppe, før englen lå død for hans fødder.
Som en vred pitbull, farede Julian i flæsket på Josh, hvor den ene stærke hånd sneg sig om hans hals, imens den anden ivrigt slog imod hans mave. Josh ømmede sig, krympede sig sammen af slagene fra den hårde knytnæve. Til sidst vred han sig ud af grebet, drejede sig om livet på Julian og endte bag ham, ved den udækket ryg. Spøgelset nåede knap nok, at blinke før Josh var begyndt, at hamre sine knyttede næver imod hans ryg..
Julian gjorde sig usynlig og forsvandt endnu engang i den gennemsigtige luft. Med øjnene på stilke, så Josh sig omkring og trak knap nok vejret. Før eller siden ville monsteret dukke op igen.
Gæst- Gæst
"Hvis mig, hvad du har i dig. Eller er det kun Joaquin som har en chance for indre styrke i dig?" Spurgte Julian hånene inden han sendte en træpæl afsted imod Joshs ben, for at få ham fældet ned i jorden.
Gæst- Gæst
Joaquins stemme blev som sagt ignoreret, selvom Josh måtte indrømme, at det var svært at tackle denne situation. Flere gange havde han haft mareridt om, at dette ville ske og nu skete det rent faktisk. Det idiotiske monster var endnu engang i live, med hænderne dybt begravet i Stellas hår, hvor han svingede hende rundt og rundt, let som en fjer i hans favn. Arrigt knurrede Josh for sig selv og forsøgte, at følge Julians bevægelser, selvom det var svært når idioten gjorde sig usynlig, som den kujon han nu var. Det hele skete så forbandet hurtigt, lige i det øjeblik Josh ville kaste en af dolkene, tog han alt livs energien fra Stella og for en lillebror der ikke kendte til et spøgelses magi, så det nu ud som om, at hans søster lå død på jorden ikke så langt fra ham.
Nu... var... det... nok!
Han så bare koldt på sin såkaldte far. Hver en følelse var forsvundet fra ham, kun øjnene formåede, at lyse op i had og hævnlyst. Da dolken blev kastet imod hans ben, undgik han den hurtigt og sprang imod Julian, med alt den hurtighed en archangel kunne besidde.
Et vindsus om Julians øre var alt monstret ville kunne nå, at mærke før det blev til en dolk i ryggen og et hårdt slag i baghovedet, så Julian måtte give efter og falde på knæ. Josh placerede hårdt fodden imellem Julians skulderblade, hvor der kun gik et sekund, før han pressede til og tvang spøgelset ned, at ligge på sine knæ.. Bagerst i Josh sind, kunne han høre hvordan ryggen på hans far var ved, at knække under hans fod. Det var en dejlig lyd..
Ingen skulle dræbe hans søster og slippe godt fra det! Han sparkede en sidste gang til Julians hoved. Sparket havde været så hårdt, at blod nu trillede ned af panden på spøgelset. Josh var hurtigt henne ved Stella.. Med hjertet pumpende i kroppen, faldt han på knæ ved siden af hende og løftede hende op i sin favn..
"Stella?" spurgte han uroligt med en hviskende stemme.
Gæst- Gæst
Stella lagde bare der. Kold som is. Huden så noget så bleg ud, at man ikke kunne tro andet end hun var død. Men i virkeligheden var hendes puls bare så lav at han ikke kunne hører den.
Stella blev slugt ind i et univers af drømme.
Med et køligt blik gled det rundt i kroens rum, inden hun så endelig fik øje på hvad hun søgte, det var sjældent man så et smil på hendes læber, men ligenu viste det sig. Det var.. Jasmin. '' Hvad så min tøs? Hvad skal vi lave i aften? '' Jasmin var ikke forventnings fuld. Hun håbede bare det, ville blive en hyggelig aften. '' Jeg elsker dig Stella. '' Jasmin smilede en del, og begyndte hurtigt at omfavne hendes krop, så hun ikke ville fryse helt. "Jeg elsker også dig Jasmin, af hele hjertet." Hviskede hun forførende i hendes ører.
Det var en stor bølge af minder, der slog hende som om, at hendes hjerte var ved at give hundrede procent op med at slå.
"Alexandria Escada Lows. Bloddæmon."
Hun lod blikket glide op på Josh. "Hun var smuk, men falskhed gør skønheden forsvinder." Sagde hun og lød næsten som om hun var i trance, det var fortiden der bankede på.
”I tænker sikkert, hvad dette lille hus er til. Jeres svar skal blive besvaret, det er her, hvor vi sætter de gravide kvinder ind. Det rigtigt søde skat, så heldig er du. Der er alt hvad du har brug for, så du kan overleve derinde.” Sagde han og derved greb han om Stella, og smed hende ind af døren til huset, og låste døren efter sig.
Stella kiggede rundt i panik, der var glas og flasker med blod nok til at hun kunne overleve. Hun kiggede sig rundt, og det tog hende ikke langtid at finde et vindue, hun bankede løs på ruden, men det var ikke ’rigtig’ glas, det ville ikke gå i stykker. Stella gik i panik, for første gang overtog frygten hende, mest fordi hun stod alene – i en situation, hvor hun ikke vidste hvad hun skulle gøre. Stella begyndte at græde, imens hun råbte: ”Jeg beder dig. Du må ikke efterlade mig herinde alene. Jeg har brug for hende!” Råbte Stella flere gange, imens tårerne flød ned af hendes kinder.
Stella bankede sig selv, hvis hun virkelig var gravid, så ville hun dræbe barnet inden det nåede at blive til noget rigtigt. Stella skreg til sidst op, da hun hamrede ind i hjørnet af en væg. Der løb blod ned af hendes ben og en lille blodklatagtig lignende ting lagde på jorden. Stella samlede det op, inden hun gav sig til at grine af smerte.
"Jeg har brug for hende!”
"Du reddede mig Nora. Jeg er dig evigt taknemlig." Hviskede hun imellem Noras læber og kyssede dem kort igen. "så hellere tilbringe tid med dig" Nora gav hende et hurtigt kys.
Alle minderne suste stadigvæk rundt, men modsat den ønskede virkning, fik det blot Stella til at kæmpe hårdere og hårdere for at få sin livsenergi tilbage. Den sætning som fik hende tilbage....
"men jeg kan ikke slippe følelsen af at jeg bare elsker dig...så vil du Stella, gøre mig den store ære at være min kæreste, hende jeg vil elske til evig tid og altid være hos" Spurgte Nora spændt.
Stella slog øjnene op og satte sig op i et slidt sekund, med øjnene spærret op som om de kunne falde ud, og et ordenligt åndedrag. Hun blinkede et par gange og sukkede så lettet ud. Helt død var hun ikke, men tørstig. Hun var virkelig tørstig, og det eneste hendes hoved kunne fokusere på var Joshs hjerte der bankede, pulsen der pumpede. Duftens af hans hud, det fik hende til at springe op på benene og gå væk fra ham med hænderne oppe i håret, som om hun prøvede at fjerne stemmen i sig som bad hende angribe ham. Hun ønskede det jo ikke.
Gæst- Gæst
Det var små skærende stik i hans hjerte, at han bare sad og så ned på hendes lukkede øjnene i håb om, at de ville igen skulle se på ham, med det blik kun en søster kunne se på en med.
Julian skulle fortryde dette... Efter alt det manden havde gjort, var dette over stregen og mere end noget andet i verden, ønskede Josh at finde monstret dødt i dets bur.
Stellas krop var så kold, at det føltes som at sidde med et stykke is, men i modsætningen til en klump is, havde man ikke lyst til at give slip på hende, selvom hun var ved at fryse ens hænder af..
"Vågn nu op," hviskede han.. Det kunne nærmest lyde ynkeligt, som han tikkede om, at hun skulle vågne. Hvis det endte sådan her, ville han aldrig tilgive sig selv.
Heldigvis, efter hvad der føltes som flere timer, vågnede hun op og han kunne ikke have været mere lettet. Så da hun skubbede ham væk, var det næsten ikke til at acceptere, men han valgte at lade det ligge og se hvad der skete. Roligt rejste han sig og forsøgte, at gå hen imod hende, fuldkommen ligeglad med, at hun lige havde skubbet ham væk.
For pokker, hun var i live, han var lettet og lykkelig!
"Hvad skete der?" spurgte han med sin bekymrede broderstemme. "Hvad gjorde han dog ved dig? jeg troede du var død,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det lettede lillebrorens hjerte, at hans storesøster stod i live foran ham. Hurtigt skulle det lettede hjerte, dog komme til, at banke igen, da lyden af hans egen stemme kom bag fra. Hvordan i al..
Mere nåede han ikke, at tænke, før han vendte sig om og så til sin skræk, en der lignede ham på en prik. Det kunne ikke passe.. Stellas muligheder gav ham kuldegysninger. Umuligt, han kunne ikke have en tvillingebror! Det måtte ikke være sandt! Han kunne umuligt have været nede i kælderen med ham uden, at han ville have opdaget det. Det var simpelthen for urealistisk.
Dog var der ikke tid, til at spørge ind til det nu. Hans eget spejlbillede truede hans søster og ham selv. Spørgsmålene måtte vente til senere! Hurtigt trak han sine dolke op af deres beholdere og spændte hver en muskel i kroppen.
"Hvem du end er, så vil jeg sætte pris på, at du ikke brugte mit ansigt," sagde han advarende. Nok skulle spørgsmålene vente til senere, men det var så svært ikke, at stille en masse oppe i sit hoved. Fyren lignede ham for guds skyld! Han måtte have noget, at vide om dette! "Jeg husker ikke at have en tvillingebror,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Som min søster så pænt sagde det.. I er intet værd, at samle på," Han gjorde et nik til Stella, som i et tegn på, at de skulle angribe nu. Dolken der var blevet grebet så stramt om, blev nu endelig kastede hen imod den fremmede og allerede derefter, var han klar til at kaste nummer 2.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Heldigvis havde Stella mere held i, at ramme den fremmede, selvom det hurtigt drænede hende for energi. Han lagde roligt en hånd på hendes skulder, et tegn på, at hun skulle tage den med ro. Den fremmede havde ikke nemt ved, at stikke af nu.
Hurtigt løb Josh hen til den fremmede, greb ham/hende om halsen og satte spørgende hovedet på skrå. "Et sidste ord før du ryger over på den anden side med dine brødre?" Han greb en af sine dolke, med den hånd der ikke var i et stramt greb om den fremmedes hals. Nogen fordele var der vel ved, at være en archangel..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
En lyd lidt fra dem fik stella til at løbe derover og springe direkte på ryggen af den nuankommende shapeshifter. Synd for ham st han kom på det forkerte tidspunkt. Stella tæmmede ham hurtigt barbarisk for blod og tog nogle stykker kød med sig. Lyden af flænset kød måtte ikke havde været just appetitvækkende for hendes kære broder, mn hun havde behøvet det. Blodrester sad omkring hendes mund, som det rovdyr hun jo også var. Hun gik over imod Josh igen.
Gæst- Gæst
Tankerne blev ødelagt, så snart hun/han begyndte, at snakke om en person der havde løjet for hende og det skulle ikke undre Josh, hvis det var ingen andre end Julian han/hun snakkede om. Havde idioten virkelig bildt en af sine sønner ind, at ham og Stella var svage og ude af stand til, at forsvare sig selv? Julian var en større kujon end Josh troede. Det var sku da helt utroligt..
Da den fremmede nævnte, at de blot var monstre, tog Josh sig selv i, at løsne grebet om halsen en smule. Han ønskede ikke, at være det monster han frygtede for, at blive. Der var ingen meldenhed, at finde i hans øjne, men grebet blev en smule løsnet. Den fremmede var nu i stand til at trække vejret.
Stellas ord fik ham til at dreje hovedet om, hvor han så spørgende på hende. Havde hans storesøster også kunne fornemme det mærkelige ved denne situation? De tænkte garanteret det samme... Hvorfor havde den fremmede ikke skiftet om til sin rigtige form.
En stakkels shapeshifter kom forbi på det forkerte tidspunkt. De gnaskende lyde og det rædselslagene skrig, lukkede han ude ved, at se på den fremmede. Nok havde han det ikke godt med det, men der var intet, at gøre ved det, da Stella trods alt skulle have mad.
"Hvem er du?" Hans stemme var rolig men bestemt. "Julian har bildt dig alt for meget lort ind, han er monsteret... det er vi ikke,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han stønnede irriteret for sig selv og placerede hænderne bag hovedet. Ja, hvad pokker skulle de nu gøre? Hvad var så anderledes denne gang? At hun var en pige? At hun lignede Stella og var en tvillingesøster? Der burde ikke være den store forskel, eftersom de andre også var deres halvbrødre og havde gjort nøjagtig det samme som hende eller vent... Voldtog hun også kvinder? Eller, var hun grusom på en anden måde?
Han lod hænderne falde ned langs sin hofte igen, hvor han gik hen imod Serah, der blev presset op af muren af Stella. "Jeg ved det ikke," svarede han Stella lavmælt og tog ikke øjnene fra tvillingesøsteren. "Du mener ikke, at vores far er et monster huh? Hvordan hjælper du i hans gruppe i det hele taget? Fanger du kvinderne for ham?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» You know the truth.. Dont you?.. -Caroline-
» Damn it Moon Moon -Moo-
» How to kill with the truth - River
» Moments Of Truth - Rowan
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine