Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Stop it!!! //Alexandria// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Stop it!!! //Alexandria// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Stop it!!! //Alexandria// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Stop it!!! //Alexandria// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Stop it!!! //Alexandria// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Stop it!!! //Alexandria// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Stop it!!! //Alexandria// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Stop it!!! //Alexandria// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Stop it!!! //Alexandria// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Stop it!!! //Alexandria// Voteba13Stop it!!! //Alexandria// Voteba14Stop it!!! //Alexandria// Voteba15 
Jake
Stop it!!! //Alexandria// Voteba13Stop it!!! //Alexandria// Voteba14Stop it!!! //Alexandria// Voteba15 
Sasha
Stop it!!! //Alexandria// Voteba13Stop it!!! //Alexandria// Voteba14Stop it!!! //Alexandria// Voteba15 
Renata
Stop it!!! //Alexandria// Voteba13Stop it!!! //Alexandria// Voteba14Stop it!!! //Alexandria// Voteba15 
Lenore
Stop it!!! //Alexandria// Voteba13Stop it!!! //Alexandria// Voteba14Stop it!!! //Alexandria// Voteba15 
Genevira
Stop it!!! //Alexandria// Voteba13Stop it!!! //Alexandria// Voteba14Stop it!!! //Alexandria// Voteba15 
Celenia
Stop it!!! //Alexandria// Voteba13Stop it!!! //Alexandria// Voteba14Stop it!!! //Alexandria// Voteba15 
Emery
Stop it!!! //Alexandria// Voteba13Stop it!!! //Alexandria// Voteba14Stop it!!! //Alexandria// Voteba15 
Taliia
Stop it!!! //Alexandria// Voteba13Stop it!!! //Alexandria// Voteba14Stop it!!! //Alexandria// Voteba15 
Madelena Gray
Stop it!!! //Alexandria// Voteba13Stop it!!! //Alexandria// Voteba14Stop it!!! //Alexandria// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Stop it!!! //Alexandria//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 0:41

TidStedOmgivelserPåklædningVejr
13:00
Strandsten og klippernøgen udover et håndklæde om livet.Varmeste dag længe, føles som sen forår


Matic var lige kommet op af vandet og stod og tog lidt af solens stråler til sig, men han besluttede sig for at det var der ikke lige nogen grund til alligevel. HAn havde lyst til at bade mere, så han smed håndklædet endnu engang og hoppede ud i vandet. Han svømmede et godt stykke ud selvom han vidste mange sagde det var farligt og uansvarligt.

''hvorfor skulle dette være farligt?''

Han sagde det bare til sig selv, som han lagde og flød rundt ude i vandet. HAn smilede op i mod himlen. Han havde fundet sig et sted på stranden fyldt med klipper hvor der ikke var andre der kom, og det gjorde det nemt for ham at slappe af...

''Her er jo skønt.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 0:49

Vejret var skam skoont, perfekt til en tur op mod stranden, perfekt vejr til at sole sig og hvem ved maaske have det sjovt. Hu fik dog ooje paa en ung mands underdel, som hun svoommede ind mod land, han var da...meget noogen, hun smilede, svommede under ham, men taet nok til at hendes hale ramte hans fooder. Hun havde ikke mange morskaber i livet, saa hvorfor skulle dette ikke vaere en af dem, hvorfor ikke skraemme en to bennet, de var saa dejlig sjove at drille.
Hun dukkede op paa bag ham, man kunne lige ane hendes bryster bag det blondte haar. Hun smilede og lagde armene om ham "jamen goddag" hviskede hun forfoorende i hans oore, mens hun lod haanden glide ned af hans bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 1:00

Han mærkede en hale og han trak straks sine ben til sig da han fik et chok, han vendte sig rundt da han regnede med noget bag ham men nej, det var bag ham nu utroligt nok, og han mærkede så et par arme lukke sig om ham, ikke særligt betryggende, ahn sukkede så...

''Goddag.''

Det var ikke rart for ham, mest fordi han ikke vidste hvad han skulle synes om det, hun var sådan forførende hvilket forvirrede ham fordi på en side var det frækt, og på den anden var det meget meget ubehageligt... Hans krop reagerede dog som man kunne forvente på en kvindes berøringer...

''Æhm kunne du slippe mig?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 1:11

Hun klukkede og lod bevidst sin hale roore hans ben "nej det tror jeg nu ikke mester" hviskede hun og grinede stille "du ved jeg er en smile sulten" hun lod taenderne glide op af hans hals, englelig havde hun jo ikke taenkt sig at goore ham ondt, men ja...hun traengte til underholdning. Hun lod haenderne glide ned af hans bryst, det var ikke hver dag hun var saa taet paa en mand "du ved folk advarer hinanden om at hoppe i vandet...af gode grunde kaere" hun gav slip paa ham og forsvandt under vandet, kun for saa at dukke op foran ham, med hoved paa skraa "du er jo noogen...taenk jeg troede i gik med beklaedning" hun grinede smukt og rystede paa hoved af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 1:15

Han var en smule bange men utroligt nok fik hendes tænder ham bare til at få kuldegysninger da han egentligt godt kunne lide det på en sær og forkert måde. Han rystede det af sig. Han smilede til hende.

''Jamen så bid dog!''

Han sagde det hårdt fordi han vidste han ville kunne klare det. At hans evne nok ville træde i kraft. Han smilede roligt til hende. han så på hende da hun var foran pludseligt og han ned af sig selv og så han var opstemt hvilket var pinligt...

''Ja men du er jo også nøgen... Og det er jo kun fordi jeg bader at jeg er det.''

Han så på hende og så efter en vej uden om hende så han forsøgte at svømme forbi hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 1:23

Hun klukkede og rystede paa hoved af ham "aah kaereste det tror du" hun tog hans haand lagde det foorst paa sit bryst, men foorte den laengere ned "fool efter" hviskede hun og foorte hans haand ned over maven og videre ned til hvor hendes ben skulle havde vaeret "kun min overdel er noogen kaere bader" hun smilede straalende og saa ned af ham lagde hoved paa skraa "jamen dog" hun rystede paa hoved og gav slip paa hans haand igen. Hun koorte haanden igennem haaret og koorte det over paa den ene side, saaledes at hendes ene bryst var bart

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 1:29

''Ja men stadig, det er den mere interessante del der er nøgen...''

Han havde altid ment at en kvindes mest interessante del af kroppen var hendes overkrop. Ikke bare brysterne men også maven, faktisk specielt maven, han syntes ikke der var noget mere lækkert end en god mave...

''hmmm god mave...''

Han smilede bare til hende, hun var en smule forvirrende og hun gjorde ham tændt, og han hadede det fordi han kunne mærkede på hende at det bare var en leg og at hun intet mente med det. Han så på hende...

''Ja okay du tænder mig... Fint det ved vi begge nu...''

Han rødmede som en tomat og forsøgte igen at svømme forbi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 1:41

Hun smilede og trak paa skulderne "jeg maa indroome at baade deres overdel og underdel er ganske...tiltraekkende". Hun lagde haanden paa hans bryst og lod den glide langsomt ned over hans mave "fin mave selv" hun smilede og haevede oojenbrynet. Hun nikkede kort, han var taendt af hende, det var ikke lige alle der sagde det til hende...saa maaske kunne hun bruge det "mhh du er taendt af mig....faktisk nu hvor du siger det, kunne jeg faktisk bruge dig til andet end middags mad" hun svoommede rundt om ham. Hun stoppede foran ham og lagde armene over kors, dog rynkede hun brynet da han blev rood i ansigtet "er dit ansigt okay..." Hun lagde en haand paa hans kind, en blid, men dog nysgerrig berooring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 1:46

Trods at han troede hun bare legede med ham gjorde hendes ord dog et vist indtryk på ham. han var ikke sikker på hvorfor men han stillede det dumme spørgsmål. Han følte sig så dum.

''Synes du?''

Han så på hende og lagde hovedet på skrå da hun sagde at han måske kunne bruges til andet end bare mad. det var vel lidt af en fordel for ham var det ikke? han kunne ikke lade være med at stille endnu et dumt spørgsmål...

''hvad mener du?''

Han så på hende roligt, og var usikker han grinede og smilede bare da hun spurgte om han var okay, og han nikkede bare.

''Ja det er en reaktion når man bliver flov så rødmer man...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 1:56

Hun smilede og nikkede "mhh havde du hale kunne du gaa ud fra at vaere en sirene" hun smilede og nussede ham rundt paa brystet. Nok var hun drillende, men hun looj ikke og ja hun mente skam hvad hun sagde. Hun svoommede rundt om ham og stoppede bag ham, igen lagde hun armene om ham "I want you...ikke som i at vaere min...selvom jeg er sikker paa at det ville vaere hyggeligt, men nej mere som jeg vil have dig" hun lagde haanden mod hans lem og smilede "get it" hun kyssede hans skulder "roodme...mhh det udtryk har jeg ikke hoort foor....underligt" hun trak paa skulderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 2:00

''Var det et kompliment?''

Han smilede bare, og mærkede hende helt tæt på sig, dette overraskede ham meget, dette udviklede sig på en helt anden måde end han lige havde forventet det i første omgang. Han sendte hende et stille smil..

''Så burde vi vel komme på land?''

han så på hende roligt, og et stille suk slap hans læber da hun rørte ved hans lem. det var rart det føtes godt og alt i alt så forvirrede hun ham. han så på hende. Han var usikker. Han var meget usikker. Han så ned af hende...

''Sjovt... Og ja jeg forstår...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 2:05

Hun klukkede "alle sigee sirener er smukke...saa ja det var ment som en kompliment" hun stroog ham rundt paa maven og kyssede igen hans skulder "god ide kaere" hun lagde sin haand i hans og svoommede mod land. Hun kendte til det med at skulle vaere menneske, hun havde gjort det foor....ikke tit men foor. Hun gav slip paa ham da hun var kommet helt ind paa land, mens hun trak sig selv op paa overfladen "hvorfor sjovt" spurte hun og saa paa ham...hvad var sjovt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 2:10

''Jamen så mange tak da.''

Han smilede roligt til hende og svømmede bare med hende ind på stranden. han så på hende roligt, Alle hendes berøringer var en tand for gode. Han smilede roligt til hende. Han så på hende da hun trak sig op.

''Det er sandt Sirener kan ligne mennesker helt?''

Han smilede roligt til hende, og kunne ikke lade være med at kysse hendes skulder ganske ganske blidt, inden han lagde sin hånd på hendes mave... han smilede til hende...

''Fordi så vil jeg da gerne se hvor smukke ben du har.. Det sjove var at du ikke kendte til at rødme.''

han trak hans håndklæde hen og bredte ud så de da havde et sted at lægge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 2:16

Hun nikkede "det var skam saa lidt" hun trak sig helt op paa land og det sekund hendes ben ikke roorte vandet kom to slanke ben frem "ja det er meget sandt kaere....og dog det er ikke let at gaa" hun trak paa skulderne og sukkede da han kyssede hendes skulder og lagde haanden paa hendes mave "mhh jeg har levet i vandet i godt 155 aar...selvfoolgelig kender jeg ikke til de ting" hun kravlede hen mod hans haandklaede og smilede, hun skubbede ham ned og ligge og kravlede over ham, kyssede hans mave og op af hans bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 2:23

Han smilede bare roligt og legende til hende, det her var godt nok ikke lige det han havde forventet der ville ske. Han smilede roligt til hende og så på hendes slanke ben og nikkede bare til hende.

''Så er det godt at gå ikke er det du skal lige nu.''

Han mærkede hende lægge ham ned og han smilede bare roligt da han mærkede hendes kys ramme hans mave og så op af hans bryst en dejlig følelse der gjorde ham rigtigt godt rent fysisk. Han smilede bare til ehnde.

''Det var længe...''

han grinede, og han lagde bare sine hænder på hendes velformede baller, og masserede dem blidt. Det var dejligt dette...

''Er du en dominant kvinde?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 2:29

Hendes haar var allerede toort og det blonde haar kroollede smukt "ja det kan man jo sige" grinede hun mod hans bryst. Hun kyssede ham videre op, op af halsen, kaeben foor hendes laeber ramte hans "jeg er stadig ung, der er sirener der er aeldre" hun gispede da hun foolte hans haender mod sine baller, dog fik det et forfoorende smil frem "maaske...vil du da tage mig" spurte hun og tog hans haender lagde dem mod sit bryst med et fraekt glimt i oojnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 2:36

''virkelig... Men heldigvis ligner du ikke en på den alder...''

Han smilede roligt, og mærkede godt at hun reagerede lidt sjovt da han lagde sine hænder på hendes baller. Han smilede bare da hun flyttede dem til hendes bryst. Han kyssede hendes læber og fik dem vendt rundt sådan at hun lagde under ham Han smilede roligt...

''155 år i vand, hvor lang tid uden sex så?''

Han smilede bare legende til hende og kyssede hendes hals, før hans ene hånd gled ned mellem hendes ben, og en enkelt finger gled op i hende som en start for at vende hende nogenlunde til det der ville komme.

''DU er ikke jomfru vel?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 2:44

Hun trak paa skulderne "ja...jeg kan sige jeg er heldig, jeg ligner i det mindste en paa 20" hun grinede og trykkede sine laeber mod hans da hans kysssede hende, hun lagde armene ud til siden og smilede op til ham. Hun nussede ham op af bag laaret med sin fod og blottede sin hals "mhh ja nok dem alle" hun trak paa skulderne og stoonnede "uheldigvis ja...men jeg gaar ud fra du er det samme, jeg tvivler paa at en fyr der gaar i seng til hoojre og venstre ville roodme" pointerede og lagde sin haand mod hans lem, hun smilede og koorte fingrene op af hans skaft

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 2:48

''Nej ikke Jomfru faktisk...''

Han sukkede lidt, han havde jaft sex mange gange faktisk men derfor var det altid flovt at vise den slags overfor fremmede folk. han smilede roligt til hende. Han så på hende stille og mærkede hendes hånd om hans lem...

''Mmhhh...''

Han sukkede nydende og han lod en finger mere glide op i hende og han legede med dem i et lettere hurtigt tempo. Han kyssede hende passioneret, og vidste dette ville gå galt...

''Gør jeres første gang også ondt?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 2:55

Hun nikkede "jamen tillykke med det...i to bennet har jo ogsaa det hele" grinede hun og rystede paa hoved, hun ville da ikke have noget imod at vaere to bennet selv og dog hun var glad for at vaere hvad hun var...hun kunne jo ikke aendere det. Hun stoonnede, lagde haenderne mod hans kinder og kyssede ham igen, hun nappede ham i underlaeben og trak paa skulderne "jeg er ligeglad....nu goor det" brummede hun og kyssede ham ned af halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 3:01

''Er du misundelig på at andre har været her før dig?''

Han smilede bare drillende til hende, og kyssede hende bare da hun havde hænderne på hans kinder. Han smilede bare og nikkede da hun sagde han bare skulle gøre det. han smilede og sukkede roligt inden han lod sig meget forsigtigt trænge op i hende ganske forsigtigt...

''Har du trængt til det siden du ville mig?''

Han smilede roligt og nappede hende blidt i halsen. han smilede roligt til hende mens han ganske langsomt begyndte at beævge sig frem og tilbage i hende. han smilede roligt til hende...

''Ondt?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 3:09

Hun grinede "naeh...jeg er nu mere misundelig paa at du kan gaa" hun saa paa sine ben og derefter ham. Hun smilede og haevede oojenbrynet "du holder af at kysse ser jeg" klukkede hun og gispede da han traengte ind i hende, det var ikke fordi det gjorde ondt, det var bare overraskende. Hun trak paa skulderne "who knows" hun lagde armene om hans hals, trykkede sig op mod han og kyssede ham haardt. Hun stoonnede svagt og rystede paa hoved "nej" hviskede hun og koorte fingrene ned af hans ryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 3:14

''Det er en behagelig ting ja.''

Han smilede roligt til hende, og kyssede hende igen, mens han bevægede sig frem og tilbage i hende. han sukkede blidt over det da det føltes godt. Han sukkede nydende imod hendes læber, og han steg langsomt i fart og styrke men ikke virkeligt voldsomt...

''Du har en fantastisk krop...''

Han sukkede det nydende i hendes øre, og han fik kuldegysninger over at hun havde hendes finger til at glide ned over ahns ryg det var som om hun kildede ham lidt, så han lavede nogle sjove bevægelser...

''Mmmhh...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 3:20

Hun kyssede han igen og sukkede mod hans laeber midt i kysset "det er det skam" hun kradsede ham ned af brystet og kyssede ham ned af halsen "mhh du er nu ikke saa skidt selv kaere" hun sukkede og skod brystet op da han satte farten op. Hun klukkede lidt sammen med ham og nappede ham i skulderen, lagde armene om ham, kradsede ham ned af ryggen "mh" sukkede hun og lagde hoved tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 3:30

''Du kan lide det?''

Han smilede legende til hende og kyssede hende lidenskabeligt. Han mærkede hende kradse ham og sjovt nok tændte det ham meget, hvilket faktisk overraskede ham meget undrende. han så på hende ganske stille. Han smilede bare...

''mmmhhh...''

Han sukkede lidt igen mens han nappede hende i halsen og hendes øre. han vidste ikke hvad han mere skulle gøre. han smilede derfor ned til hende og viskede hende i øret...

''Noget du vil prøve?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stop it!!! //Alexandria// Empty Sv: Stop it!!! //Alexandria//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum