Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
Wow.. You.. Wow.. -Alexandria-
Side 1 af 2 • 1, 2
Wow.. You.. Wow.. -Alexandria-
O: En strand, der er begyndelsen til en ø..
V: Solskin..
T: Middag.
Josh lukkede sine øjne i og indsnuste den dejlige duft af sand, vand og salt.. Hvis folk kom forbi ham, ville de finde ham skør. Han lå i vandkanten på ryggen i bar overkrop og nød bare den måde solstrålerne drillede hans rene hud på, samt vandet som engang imellem strøg op til ham og efterlod hans ryg og sider våde.. Hver gang vandet ramte ham, grinte han for sig selv, men åbnede ikke sine chokoladebrune øjne op. Det var som om at han var på ferie.. Lyden af havet, sandet og den dejlige duft af natur, var som at stå i paradis haven. Lige nu, var det nok også bare det han trængte til, efter alt det der var sket for ham. Alt det han havde fået at vide, sin far og mor.. Sin race..
Han lukkede sine øjne hårdere i, for at skubbe tankerne væk.. Han måtte tage den med ro, det måtte han bare.. Heldigvis for ham, var der ingen til stede, så de kunne sende ham forvirret blikke og løfte på øjebryn af ham.. Der var kun ham og lyden af havet..
Han lukkede sine øjne en smule op, men kun for at lukke dem hurtigt igen, da solens stråler var kraftige.. Et kort øjeblik, lod han sig forsvinde i den dejlige duft og lyd..
Gæst- Gæst
Sv: Wow.. You.. Wow.. -Alexandria-
Gæst- Gæst
Han smilte skævt til hende og lyttede til hendes smukke sang, hypnotiserede af hende..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"En engel," svarede han med en stemme så varm og rolig.. Kuldegysningerne spredte sig i ham, da hendes hånd kærtegnede den ømme hals hud.. "Og.. Du er en sirene ikke?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Et skævt og genert smil, voksede på hans læber, da hun kaldte ham en smuk engel. Det var der aldrig nogen som havde sagt til ham..
"Nej, det er ikke afskyelligt," sagde han stille og kiggede hende i øjnene. "En sirene er da et fantastisk væsen, smuk og kan leve i havet,"
Gæst- Gæst
Hun grinede kort "jeg har aldrig vaeret saa taet paa en mand uden at ville lokke ham ud i vandet....jeg fooler mig virkelig som en nonnne, jeg har aldrig kysset en dreng" grinede hun og sukkede, hendes oojne laa paa ham og hun saa taenksom ud "men jeg er sikker paa at du da maa have mange beundre...du er jo smuk" hviskede hun og stroog fingrene igennem hans haar.
Gæst- Gæst
"Så har vi da noget tilfælles," sagde han med et varmt smil, imens han stadig kiggede hende i øjnene. "Jeg har heller ikke kysset en pige," han løftede forsigtigt på sine skuldre. "Mig? Beundre? Det tror jeg ikke, jeg har det som om at hver en pige jeg møder ser mig som et barn," Han grinte kærligt, men han stoppede hurtigt og kiggede hende i øjnene igen. "Men, du skal nok finde en som elsker dig,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja, det er vi," grinte han og kiggede kort ud i horisonten, inden han kiggede hen på hende igen, med en anelse røde kinder og en biden i sin underlæbe. Om han ville kysse hende? Pludselig kunne han mærke at han blev genert, så han var bange for at rødmen i hans kinder blev alt for tydelig.. Han kunne ikke se noget galt i det.. Hun var smuk og virkede sød.. Men, nu var det jo heller ikke sikkert at hun ville have et kys, men at hun måske blot spurgte ham for en test eller noget i den stil..
"Ja," hviskede han og smilte skævt til hende.
Gæst- Gæst
Hun satte sig op og vendte om, for saa at skulle forsvinde vaek. Hun sticnede da han svarede hende. Hun vendte sig mod ham, lagde en haand paa hver side af hans hoved, sit bryst mod hans, hendes hale mellem hans ben. Hun smilede og stroog ham over kinden, hun bed sig i laeben "saa kys mig" hviskede hun og koorte haanden igennem hans haar. Blidt og alligevel saadan en blidt berooring
//ingen krea sorry
Gæst- Gæst
For et kort øjeblik så det ud som om at hun ville forsvinde, så han havde en lille fornemelse om at han gjorde noget forkert, men da hun hørte hans svar vente hun sig om imod ham igen, så han svor på at han sank en klump. Rødmen voksede op til hans kinder, hvilket fik ham til at frygte at han ville ende med at springe i luften over hvor varmt han havde det.. Han lukkede kort sine øjne i, men åbnede dem igen, for at finde hendes ansigt tæt på hans eget.. Hendes ord fik ham til at rødme mere, samt blive nervøs for sig selv.. Var det en effekt hun havde på alle?
Kysse hende.. Noget i ham sagde nej, men flertallet vandt og lige nu stemte flertallet ja.. Han lukkede blidt sine øjne i, hvor han derefter placerede sine læber blidt på hendes.. Det kom som et lille chok for ham at mærke hendes bløde læber, men han faldt hurtigt til ro..
Gæst- Gæst
Hendes foorste tanke var at blive bange, for dette var saa nyt og fremmede....ikke som i at hun var nonne agtig, men som i at hun ikke altid lige blev kysset af folk. Hun lagde armene om hans halsen paa ham, trykkede sig mod ham og gengaledte hans kys
Gæst- Gæst
"Nej, du har ikke gjort noget galt," hviskede han stille og grinte kort, men kærligt. "Det er bare noget jeg gør når jeg bliver genert anlagt," Han klukkede for sig selv, stadig med et skævt smil på sine læber..
Pludselig kom der en ny bølge vand op til dem, så det kort fik ham til at huske hvor han egentlig var henne..
Gæst- Gæst
//i guder....ingen krea
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Forsigtigt lod han sin ene hånd kører igennem hendes hår, men han placerede den hurtigt tilbage til sin plads igen..
"Jeg var også bare nysgerrig," sagde han, for at vise at han ikke havde noget imod at hun havde kysset en anden, det så han ingen grund til at have. "Tak, det tager jeg som en kompliment," Han grinte kærligt og lyttede til hendes næste spørgsmåls. "For at være ærlig, så er det en smule underligt, jeg har nemlig altid troet at jeg var en dæmon ligesom min bror, men ellers.. Er det ikke så tosset.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilte varmt til hende og skubbede de dumme tanker væk. Forsigtigt rejste han sig op, hvor han derefter luntede ud i vandet. Ved hjælp fra en kiggen over skulderen, sendte han hende et stort smil og gjorde et nik til at hun kunne følge med ham.
"Vi kunne tage en svømme tur? Så kunne du vise mig lidt af din verden," Inden hun ville kunne nå at svarer, sprang han ud i vandet og lod det kolde vand omringe ham, som et koldt og lødt tæppe.. Han dykkede kort, men kom op til overfladen, hvor han kiggede rundt efter hende..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Så snart de kom under vandet, havde han sine øjne lukket et kort øjeblik, gør han åbnede dem og så en drømme verden foran sig.. Det var et vidunderligt syn! Smukke krystal fisk svømmede rundt omkring de farverige koraller. Aldrig havde han troet at det ville være så smukt, men der havde han taget fejl.. Det var vidunderligt..
Han smilte varmt til Alexandria og svømmede nær hende. Da hun placerede en hånd på hans kind, sendte han hende et kærligt smil og et glimt i sine chokoladebrune øjne..
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Hello you//Alexandria//
» Stop it!!! //Alexandria//
» You saved me. Thank you - Alexandria.
» you i have a girlfriend so stop it//Alexandria//
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata