Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Living Nightmare. ~Sean~
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Living Nightmare. ~Sean~
"Uh, den er go den her!" Sagde hun og tog endnu en slurk fra flasken. Hun rakte den herefter til Sean, og nikkede overbevisende. Hun kiggede rundt i huset, var der mon andre spændende ting? Caroline's blik flakkede nysgerrigt rundt for noget spændende, og kiggede så på Sean igen med et stille og roligt smil.
Gæst- Gæst
Han tog endnu en tår af flasken og tilbød Caro den, hvis hun ønskede sig den.
"Det eneste der mangler nu var noget musik" smilte han roligt og slikkede sig kort på underlæben, hvor en dråbe fra flasken havde sat sig.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
"Ja det gør der.." Svarede hun men lyste så lidt op igen. "Men hvis det nærmeste diskotek ikke er langt væk.. Så kan jeg løbe i skyggerne i lidt tid. Desuden så kan jeg sagtens lade få solglimt strejfe min hud." Svarede hun og tog endnu en tår, og rakte flasken til Sean.
"Med mindre du vil gemme det til en anden go gang." Svarede hun og kiggede ham i øjnene, med et stille dog venligt smil på sine læber.
Gæst- Gæst
Han tog imod flasken og lod endnu en gang nogle gode slurke glide ned gennem hans hals. I et øjeblik gled billedet af en utilfreds Neph sig igennem hans hjerne. Eller måske ligefrem Alane, selv om hun nok mere ville grine: Ham fuld med en vampyr midt på dagen!
sådan var det vel for mørkets væsner. Brugte dagen, som andre brugte natten.
"Der må helt klart være en i nærheden. Jeg mener...De er jo spredt over hele byen" han slog ud med armene, med flasken i den ene hånd som skvulpede let ved bevægelsen. Han smilte let.
"Jeg finder altid hvad jeg leder efter. Jeg går ud og kigger, så du ikke spilder dit liv på at lede" han tog endnu en god slurk af flasken, rakte hende den og gik over til døren. På vejen greb han puden fra sofaen og kastede den endnu en gang mod hende. Bare for sjov.
"Bliv her" så forsvandt han ud af hoveddøren...
Dagen virkede til at blive ret varm og frisk. Folk var allerede begyndt at stå op og skabe liv i byen.
Han ledte lidt hist og her. Selv om han kendte meget af byen, kendte han dog ikke hver eneste hjørne - Netop derfor havde han spioner over det hele.
Nogle gader derfra lå der et diskotek der stadig havde åben. De sidste festaber prøvede stædigt at danse videre, selv om de fleste allerede var taget hjem. Han smilte let. perfekt.
så gik han tilbage for at fortælle Caro om vejen.
Han trådte ind af døren og lod blikket glide gennem det mørke rum.
"Done. Kun få gader herfra" smilte han så.
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Da han trådte ind i døren rejste hun sig op, hun var frisk ligenu.
"Det kan jeg sagtens nå med ekstra fart." Svarede hun og nikkede, det var intet problem for hende at nå. Hun kørte en hånd igennem sit hår.
"Skal vi tage afsted så?" Spurgte hun, de skulle nok få gang i morgenen. De var nattensvæsner, de skulle nok kunne komme ind. Caroline smilede skævt til Sean, og lagde armene lidt overkors.
Gæst- Gæst
"Jeg ventede bare på dig" smilte han let. Ejeren af huset kunne også komme når som helst. Ville sikkert melde til vagterne at der havde været noget og lave noget, drukket hans sprut og stjålet lidt tøj...Men sært nok intet andet. Inden ejeren sikkert ville puste afslappet ud og være lidt små paranoid de næste par dage, til den sære episode var glemt. Kunne han forestille sig.
Han lod hånden glide gennem det mørkebrune hår, pandehåret gled tilbage ned over hans pande, mens resten strittede ud til alle sider. Armbåndet om hans håndled klirrede en anelse, men kun nok til at han selv kunne høre det.
"Lad os komme afsted." Sagde hun drillende og begyndte at gå hurtigt langs murstensvæggene, udenfor solens rækkevide. Hun vendte blikket om for at se om Sean var med, de gyldne lokker svingede yndefuldt rundt om hendes ansigt når hun vendte ansigtet imod ham. Hun smilede let og gik dog stadigvæk, hun rettede blikket frem for sig og fortsatte med at gå.
"Hvor langtvæk ligger det nu?" Spurgte hun og kiggede lidt rundt.
Gæst- Gæst
"Lige snart. et par huse mere" svarede han roligt. Caroline måtte ikke længere være en almindelig vampyr. De fleste vampyrer kunne ikke tåle solen det mindste, men Caroline kunne gå lidt i den, uden at tage synligt skade.
Snart kom de dertil. Han holdt lidt øje med Caroline, men da hun ikke så ud til at få det dårligt begrund af solen, valgte han bare at åbne døren til diskoteket og holde den åben for hende med et lille smil og et blink i øjet.
Gæst- Gæst
Han tog imod glasset med et drillende smil og der gik ikke lang tid før det var tomt. Han greb ind over baren og tog i stedet flaske og tog en god tår af den, før han hældte op i glasset igen. Musik satte i gang og han så over på Caro med et lusket smil. Han satte glasset på baren og tilbød hende en hånd.Nu skulle de dødelige se hvordan man dansede...
"Kan jeg byde Dem op til en dans?" han bukkede let og så smilende op på hende, som en skoledreng der var ved at flirte med en pige der gik mindst to klasser over ham.
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» A living forest?! -Lostariel-
» The first rule of truly living(Damon)
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
» XX - So.. My dear Sean, what would the night entertainment be? ~ Sean
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata