Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Be a better man. ~Josh~
Side 1 af 2 • 1, 2
Be a better man. ~Josh~
Gæst- Gæst
Sv: Be a better man. ~Josh~
"Caroline!" sagde han bekymret og løb hen på siden af hende, hvor han forsøgte at tørre noget af vievandet af hende. Han var blevet ældre siden hun så ham sidst.. Hans muskulatur var blevet tydeliger og han var blevet en anelse højere, samt det brune hår var blevet kortere.. Men, han var også vokset indeni. Han var stærkere og klogere.. Med et alvorligt blik kiggede han hen på Logan, vreden glimtede i de brune øjne. "Hvem er du!"
Gæst- Gæst
"Jamen broder dejigt at se dig. Jeg troede du var yngre, men ligemeget. Godt du er her." Svarede Locan Josh, og smilte meget stolt. Caroline snerrede af Locan, hun skulle få Josh væk fra ham. Locan var den af alle sønnerne som mindede mest om sin far, og også den eneste som ville have hævn over sin fars død. Og han ville ikke gøre det nensomt. Caroline snerrede stadigvæk, hvilket fik Locan til at rette opmærksomheden imod hende.
"Thi dog stille din ubetydelige tøs!" Han vidste præcis hvad han skulle sige for at få hende til at krybe sammen.
Gæst- Gæst
"Godt jeg er her?!" snerrede han og hjalp Caroline med at rette sig op, klar til at hjælpe hende hvis det var det som skulle til. "Du skal ikke tale sådan til hende! der er ikke andre end dig her som er ubetydelig!" Selv om han ikke kendte denne Logan, så kunne han allerede fornemme at han ikke var bedre end den mand de var blevet skabt af.
Gæst- Gæst
"Jeg er din bror, jeg vil have os til at være en familie. Den familie som du ikke har, jeg vil tage dig med og være min bror. Vi kan være familie, er det ikke hvad du altid har ønsket dig? En familie som holdt sammen?" Spurgte Locan, og kiggede kun på Locan han kiggede ikke engang på Caroline mere. Hun var mindre betydelig ligenu, for nu havde han en chance for at få Josh på hans side.
"Josh, jeg vil have dig til at være min bror."
Caroline ønskede et bryde ind, men hun ville se om Josh kunne tackle Locans evne. Evnen til at få folk til at se ham som en de ikke kunne dræbe. Derfor havde Caroline ikke dræbt ham endnu, det irritede hende så meget.
Gæst- Gæst
"Virkelig?" hans stemme var ikke længere vred, mere fortvivlet og rolig. "Vil vi kunne være en familie?" Han så spørgende på ham.
Gæst- Gæst
"Ja vi kan være familie, brødre. Rigtige brødre." Svarede han meget overbevisende, og gik over imod ham, og lagde en arm over hans skulder. Og kiggede frem for sig. "Kan du forstille dig det? Du kunne få den familie som du altid har ønsket dig." Tilføjede Locan, og kiggede Josh i øjnene.
Caroline så på dem, og sank en klump.
"Josh hør han lyver for dig." Sagde hun stille og roligt, hun kiggede på hans reagtion.
Gæst- Gæst
"Jeg behøver ikke længere føle mig ubetydelig?" han så spørgende på Logan og udviklet langsomt et stort smil på sine læber. "Du har ret, vi kan være den familie," hans smil forsvandt da lyden af en anden stemme rungede igennem luften, en stemme som pludselig gjorde ham vred.. Hende der var skyld i hans mors død helt fra starten af. "Hvem skulle jeg ellers lytte til? Dig?" Han så vredt på Caroline. "Jeg kan få en familie Caroline, hvorfor skulle jeg ikke lytte til det?"
Gæst- Gæst
"Ja du skal lytte til mig.. For jeg vil hjælpe dig." Svarede Caroline ham halvt fornærmet. Locan rystede på hovedet.
"Ikke lyt til hende, hun har ikke formålet alt end at dræbe dine forældre. Hun vil også dræbe dig, hun spiller med dig, manipolere med dig så hun ikke skulle være din fjende. Josh Caroline vil dig intet godt, hvad med at du viser hende at du ikke vil manipoleres med.?"
Gæst- Gæst
"Du lyver, du ønsker at dræbe mig ligesom min mor ville," sagde han og kiggede hende i øjnene. "Du ønsker at være en forræder, du vil ikke hjælpe mig, du vil hellere være fri for mig!" Det sidste blev sagt med en hvæsen, inden han brugte sin evne imod hende, ved at se hende i øjnene med sine lysende øjne, der ikke længere var varme og kærlige..
Gæst- Gæst
"Jeg er ikke imod dig, hvis jeg ønskede dig død. Så havde jeg dræbt dig, Locan er den eneste som jeg ønsker død. Josh vågn op, du kan ikke holde med ham, han er den onde her!" Sagde Caroline alovrligt, og hævede et bryn. Hun lagde håndfladen på hansskulder, uden fingrene. Hun kiggede ham i øjnene, så hvis han brugte sin evne så ville han få et brændende chok fra hendes fingre.. Det ville hun garentere ham, hun ville ikke lade ham vinde. Caroline så på ham..
Gæst- Gæst
"Du lyver, i lyver allesammen for mig," han brugte sin evne imod hende og knyttede langsomt sine næver..
Gæst- Gæst
Caroline lagde alle 5 fingre på hans skulder, som sendte oceaner at brændende smerte lige igennem ham, det ville være værre med 10 fingre men hun brugte kun 5, men det var stadigvæk meget kræftigt smerte. Caroline blev ved selvom frygten var der.. Hun kæmpede imod så godt hun kunne. Hun måtte ikke give op, hun var nået så langt og måtte kæmpe imod lysten til at give op og græde.. Hun måtte ikke bugge under for dette..
Gæst- Gæst
Der var mørkt og koldt, han var mørk og kold, hvor var han? han kunne slet ikke finde hoved og hale på det hele..
"Logan," hviskede han..
Gæst- Gæst
Locan skulle jo spille en kærlig storebror, og lagde en arm om Josh.
"Se Josh hun vil bare være din fjende." Sagde han overbevisende. "Skal vi ikke vise hende at vi ikkeer så nemme at slippe af med?" Locan havde to evner den anden var indenfor healing. Han kørte hånden hen over Josh så han healede for smerten.
Gæst- Gæst
"Caroline," sagde han med en stemme der var forvirret og lød som en hungrende hvisken. "Er du min fjende? Ville du dræbe mig?"
Gæst- Gæst
"Pas på hun snyder alle, hun har dem om sin lille finger. Hun bruger dig som sin dukke, pas på." Sagde han yderst overbevisende, og lød så beskyttende at man ikke kunne andet end at lytte og føle at han havde ret.
Caroline snerrede af Locan.
"Jeg ikke din fjende det er han." Svarede hun og hendes vrede gjorde at hendes stemme blev kold, det var ikke ligenu hendes stemem skulle være kold..
Gæst- Gæst
"Du lyver," sagde han bare til hende og så stadig på hende med det dømmende blik, hvor man kunne ane en smule længsel efter kærlighed i dem. "Du lyver som alle de andre, du er ikke bedre end min mor var!" Han vrissede af hende og gik hen ved siden af Logan. "Du har ret Logan.. Hun er en fjende.."
Josh var ikke sig selv.. Logans overbevisende ord og hans naive sind, samt sårede hjerte gjorde at han var svag i den sag..
Gæst- Gæst
Locan overspillede lidt for at se hvor han havde Josh henne.
"Josh hjælp.." sagde han..
Gæst- Gæst
"Giv slip på ham Caroline!" råbte han og forsøgte at skubbe hende væk. "Du får ikke lov til at dræbe ham, han er min bror!" Der var en lille form for søgen af melidenhed i hans stemme.. Den ene side af Josh kæmpede på en måde for at komme frem, men han kunne ikke..
Gæst- Gæst
"Nårh ja den bror som torturede mig, sikke en god bror du har dig. Hvad med at finde den søster du har i Terrorville som faktisk er i live?" Spurgte hun så og hævede et bryn.
Gæst- Gæst
"Hvorfor skulle jeg tænke på hende?" sagde han koldt og knyttede sine næver hårdt sammen, så blodet strømmede fra hans håndflader og ned over hans håndled. "Jeg kender hende ikke og det er vist bedst at vi ikke kender hinanden, da jeg stammer fra noget hun sikkert hader overalt på jorden!"
Gæst- Gæst
"Tag dig sammen!" Råbte hun med vrede øjne. Hun klemte til om hans skuldre, hun havde hendes fingre som brændte på hans hud, den evne havde hun nemlig ikke lært at styre. Og hvis hun ikke fjernede dem snart, så ville smerten kunne dræbe ham. Caroline kiggede ham i øjnene.
"Du bruger ikke din evne på mig mere!" Sagde Caroline med sin evne, og tvang ham til ikke at bruge frygten imod hende.
Gæst- Gæst
"Jeg bruger ikke min evne på dig mere," mumlede han, efter hun havde brugt sin evne imod ham.. han bed sig i underlæben, for at ignorer den smerte hun sendte igennem ham med sine brændende fingerspidser.
Gæst- Gæst
"Du gør ham ikke noget!" Sagde Locan, men selvfølgelig havde Caroline opdaget hans fine skuespil overfor Josh.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» OMG! You look a bit like.. Omg.. ~Josh~
» why me? [Josh]
» please don't be mad //Josh//
» We are who we are ~Josh~
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine