Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
We are who we are ~Josh~ EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
We are who we are ~Josh~ EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
We are who we are ~Josh~ EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
We are who we are ~Josh~ EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
We are who we are ~Josh~ EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
We are who we are ~Josh~ EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
We are who we are ~Josh~ EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
We are who we are ~Josh~ EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
We are who we are ~Josh~ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
We are who we are ~Josh~ Voteba13We are who we are ~Josh~ Voteba14We are who we are ~Josh~ Voteba15 
Lori
We are who we are ~Josh~ Voteba13We are who we are ~Josh~ Voteba14We are who we are ~Josh~ Voteba15 
Valentine
We are who we are ~Josh~ Voteba13We are who we are ~Josh~ Voteba14We are who we are ~Josh~ Voteba15 
Jake
We are who we are ~Josh~ Voteba13We are who we are ~Josh~ Voteba14We are who we are ~Josh~ Voteba15 
Edgar
We are who we are ~Josh~ Voteba13We are who we are ~Josh~ Voteba14We are who we are ~Josh~ Voteba15 
Lenore
We are who we are ~Josh~ Voteba13We are who we are ~Josh~ Voteba14We are who we are ~Josh~ Voteba15 
Abigail
We are who we are ~Josh~ Voteba13We are who we are ~Josh~ Voteba14We are who we are ~Josh~ Voteba15 
Celenia
We are who we are ~Josh~ Voteba13We are who we are ~Josh~ Voteba14We are who we are ~Josh~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

We are who we are ~Josh~

Go down

We are who we are ~Josh~ Empty We are who we are ~Josh~

Indlæg af Gæst Man 6 Jan 2014 - 19:52

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
S: Josh's palæ xD
//

Mikayla var på vej hen for at besøge Josh, og selvom vagterne måske ikke var vilde med at lukke en varulv ind. Så havde hun jo været derinde før som shapeshifter, de vidste jo da forhelvede godt hvem hun var? Spørgsmålet var dog hvorfor hun var nød til at råbe lidt? Måske var det fordi hendes vrede var overreageret i forhold til hvad den plagede? Mikaya kom dog forbi og gik helt normalt rundt til hun fik øje på sin kære onkel. "Josh, jeg skal tale med dig." Sagde hun og lagde begge hænder på hans skuldre imens hun skubbede ham tilbage på hans værelse og lukkede døren efter sig.
"Jeg vil tage en chance og tale med min mor. Men jeg tror jeg får brug for dig til at overbevise hende og ikke bare rive hovedet af den nye ulv i byen." Tilføjede hun hurtigt og klappede hænderne lydløst sammen inden hun foldede dem og pegede hen på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We are who we are ~Josh~ Empty Sv: We are who we are ~Josh~

Indlæg af Gæst Ons 8 Jan 2014 - 12:37

Han stod og betragtede lærlingene. De fjollede rundt med smil malet på deres yndige ansigter. De yngste tumlede rundt oveni hinanden, imens de lidt ældre sad og snakkede, fyrede en joke af engang imellem her og der. Det bekymrede dem slet ikke at deres leder stod og så på dem. De opførte sig helt roligt omkring ham. Det behagede Josh at vide.. Han var en leder de kunne være rolige omkring. Mere ønskede han egentlig ikke at de skulle føle. Udover respect selvfølgelig.
Inden han overhovedet nåede at blinke, blev han skubbet ind på sit værelse, med en overraskende styrke fra Mikayla. Da han ville sige noget afbrød hun ham med sine ord. Ville hun fortælle det til Care? Det var jo fantastisk! Behøvede ham til at overbevise hende? Selvfølgelig ville han hjælpe med det. Mikayla var en niece, familie, og han ville støtte det sidste familie han nu havde tilbage..
"Godt, Care bliver lykkelig over at se dig, bare vent og se," sagde han med et smil og gik hen imod et skab, som han åbnede og fandt en lædderjakke at tage på.. Derefter vendte han sig om imod hende. "Jeg vil gerne hjælpe dig Miky, din mor får ikke lov til så meget som at krumme et hår på dig," Han svingede lædderjakken om sig. "Skal vi komme af sted?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum