Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
En dagbog ~ Kairi
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: En dagbog ~ Kairi
"Jeg ville ønske han havde fortalt os det noget før, men på den anden side, han var jo skræmt."
Ramiel forstod godt hvordan romeo havde det.
"Jeg ville ønske jeg kunne finde på noget.. Vi må vel være ekstra sød mod ham"
Gæst- Gæst
"Hvad tror du han siger til pandekager i aften?"
Hun grinede lidt, hun ville gerne gøre sin søn glad, så han ikke tænkte på det slemme han havde set ske.
Kairi- Antal indlæg : 924
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
Ramiel smiler over kairis forslag.
"Det tror jeg han ville blive meget glad for." Svarede ramiel. Romeo elskede pandekager!
Romeo kom løbende ud til Kairi og Ramiel med tegningen i hånden.
"Se, se hvad jeg har tegnet!!!" Sagde han ivrigt og viste dem tegningen der forestillede Ramiel der stak sit sværd igennem vampyrens mave. Bag ved Ramiel stod en hvid ulv, og så Amy og Kairi på tegningen. Det var godt tegnet.
Gæst- Gæst
"Den er fin skat."
Hun aede Romeo over håret, og så derefter på Ramiel. Hun håbede ikke han ville begynde at kritisere Romeos tegning. Nok var den lidt voldelig, men drengen havde jo bare brug for at få det ud af systemet. Hun så intet galt i at han havde tegnet det.
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
"Den er meget flot, Romeo."
Romeo smilede stolt og løb ind i huset igen for at hænge tegningen over hans seng.
Ramiel så på kairi. "Hvilken fantasi, hva?"
Gæst- Gæst
"Jah, jeg tror han ser dig som lidt af en helt. Han håber vist at du vil dræbe den væmmelige vampyr."
Hun grinede lidt igen, mildt og kærligt.
"Hellere det end at han hader mig."
Han hviskede det kærligt.
"Hvornår laver du så pandekager?"
Han smilede drillende.
Gæst- Gæst
Hun grinede lidt af det, han sagde, og smilede så.
"Hmm, jeg kan gå igang med det samme?"
Hun så op på ham og smilede drilsk.
"Det kunne du ja."
Han gav bare ikke slip på hende, med det samme. Han tog armene til sig nogle sekunder efter, og så smilende på hende.
Gæst- Gæst
Amy sad i stuen og pludrede, og smilede da hendes forældre kom ind igen. Hun så op på Ramiel og rakte armene op mod ham.
"far!"
"Hej Prinsesse." Han smilede skævt og gik ind i køkkenet med Amy."Se, mor laver pandekager." Han smilede blidt og kiggede skiftevis på amy og Kairi.
Romeo kom løbende ind i køkkenet, men stoppede hurtigt op for ikke at skræmme Amy ved at han løb. Han gik roligt ind i køkkenet.
"Uh, pandekager!" Han gik hurtigt hen til Kairi og så på mens hun lavede pandekagerne.
Gæst- Gæst
"Vil du prøve at lave en?"
Hun så på Romeo og ventede på hans svar inden hun gjorde noget.
Romeo kiggede på Kairi.
"Ja! Hvordan gør man?" Han rynkede lidt undrende på panden, lagde armene over kors, og så spørgende på Kairi.
"Jeg troede ellers at du skulle være en slags ulvekriger." Sagde Ramiel drillende til Romeo. Romeo rakte tunge af Ramiel.
Ramiel grinede lavt, og rystede kærligt på hovedet.
Sidst rettet af Ramiel Lør 15 Jun 2013 - 1:45, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Nu skal du se min skat."
Hun havde rettet sin opmærksomhed på Romeo, og med et smil stillede hun sig bag ham og holdt ham blidt på skuldrene. Hun rakte armene blidt rundt om ham, og tog fat i en pakke smør og en kniv, der lå på køkkenbordet.
"Først skal du have lidt smør på panden. Ikke for meget, og ikke for lidt. Sådan her, cirka."
Hun skar lidt af smørret, og smed det på panden, hvor det begyndte at smelte.
"Når det er smeltet, så tager du noget dej-" Hun tog en ske der stod i en skål med dej, tog panden i den anden hånd. "Og hælder på panden, sådan her." Hun hældte dejen på panden, stillede den på komfuret igen, og lagde skeen tilbage i skålen.
"Så venter du til dejen ikke er flydende mere, og så vender du den."
Hun vendte pandekagen, og tog den så af da den var færdig. Hun så ned på Romeo og smilede.
"Vil du prøve nu?"
Romeos øjne fulgte med på alt hvad Kairi gjorde. Han nikkede bekræftende til at hun sagde. Da hun spurgte om han ville prøve smilede han stort.
"Ja!" Han tog smøren og en kniv. Han skar lidt af smøret og lagde på panden, lige det perfekte stykke.
Da det var smeltet tog han dejen og hældte forsigtigt i panden som han havde i den anden hånd. Han stillede panden på komfuret igen. Da dejen ikke var flydende mere vendte han pandekagen roligt. Da den var færdig tog han den af. Han mente han havde gjort det rigtigt.
"Var det rigtigt?" Han så håbefuldt på Kairi.
Gæst- Gæst
Hun betragtede Romeo, og smilede da han gjorde alt præcist som hun havde vist ham det. Hun nikkede med et smil.
"Ja søn, det var rigtig flot."
Hun nussede ham blidt i håret, og gik så hen mod køleskabet.
"Hvad vil du have på den min skat?"
Hun så over på Romeo, og afventede hans svar.
Romeo kiggede kort over mod Amy, da han jo var meget beskyttende omkring sin lillesøster, eller storesøster... Lillesøster havde han det bedst med at kalde hende. Romeo kiggede på sin mor og rankede sig stolt over hendes ord mens han smilede stort. Han så ud af vinduet. Som den nysgerrige dreng, Romeo til tider var, fulgte han med sin mor over til køleskabet, dog mens han så lidt ud af vinduet.
"Æhm... Har vi syltetøj?" Spurgte han nysgerrigt.
Ramiel hørte noget skramle.. Ikke noget indenfor. Det kom fra romeos værelse. Som om nogen rodede derinde.
Gæst- Gæst
"Hindbær eller blåbær?"
Hun ventede på at han svarede, og bemærkede så en lyd et sted i huset. Hun så bekymret på Ramiel, og sendte ham et blik der sagde 'Find ud af hvad det er'. Hun brød sig ikke om tanken om at nogen måske var brudt ind i huset, og var en trussel for hendes børn. Hun ville dog heller ikke gøre dem unødigt bange, så det at hun så bekymret ud og sendte Ramiel et blik, skete ret hurtigt, og derefter smilede hun igen. Hun håbede ikke Romeo havde bemærket noget.
"Hindbær!" Sagde han så med et stort smil. Han kiggede ud af vinduet igen... Og spærrede øjnene op. Hans mund var et stort O. "Mor, se!" Han pegede ud af vinduet. Der var dog ingenting. Der var slet ikke noget. Romeo blev dog ved med at se fascineret ud af vinduet. "Der var en pegasus!" Sagde han ivrigt.
Ramiel så blikket, og rejste sig. Han lagde ikke mærke til hvad romeo sagde. Han gik mod romeos værelse, klar til at slå en eller anden ned! Han åbnede forsigtigt døren.. Og fik straks en kniv for struben. Nogle grønne øjne så ind i hans mandelbrune øjne. "Hvis du siger noget, slår jeg dig ihjel," var der en kvinde der sagde. Kvinden der holdte kniven. Ramiel smilede svagt. Han trampede hårdt ned i gulvet med det ene ben en enkelt gang.
Gæst- Gæst
"Orv ja! Den var godt nok flot."
I det samme hørte hun noget der lød som et tramp, og stivnede kortvarrigt. Hun så på Romeo, og fandt hurtigt på noget.
"Romeo, skat, vil du ikke lave nogle flere pandekager? Mor skal lige på toilettet. Åh, og hold øje med din søster også."
Hun smilede til Romeo, gik ud af køkkenet og lukkede døren bag sig. Forhåbentlig havde Romeo ikke opfattet noget som helst af hvad der i virkeligheden skete. Kairi kom ind i stuen og så en kvinde stå med en kniv foran Ramiels hals. Kairi blev forskrækket, men gik hen mod dem. Hendes øjnede lynede kort i et glimt af rødt, hun var klar på at bruge sin evne hvis det blev nødvendigt. Ingen skulle komme ind i hendes hjem og true hendes familie. Ikke ustraffet i hvert fald.
Ramiel kunne altså godt bruge sit sværd nu!! Hvorfor skulle det også være ude i hækken?! Han kunne ikke gøre noget. Han var forsvarsløs. Kvinden så mod Kairi og mistede sit fokus på ramiel... Ramiel udnyttede chancen, og slog sin knytnæve ind i kvindens mave. Kvinden trådte tilbage og bukkede sammen mens hun hostede. " latterlige engel!" Råbte hun højt.. Så højt at romeo hørte det.
Romeo gik ind i stuen... Og stivnede. "Hvem er det?!" Han pegede på kvinden. "Hun har en kniv!" Han krympede sig.
Gæst- Gæst
"Skat, gå ud i køkkenet igen. Vi skal nok tage os af det."
Hun havde et alvorligt blik, og håbede virkelig at Romeo ville gøre som hun sagde. Ellers ville det måske sætte både ham og Amy i fare. Efter at have snakket til Romeo, vendte hun igen sin opmærksomhed på kvinden. Kairi gik langsomt tættere på kvinden, og så på hende med et stift blik.
"Du har vidst noget du skal forklare. Hvem er du, og hvorfor er du brudt ind i vores hus?"
Kairis stemme var kold, ikke decideret hård men bare bestemt, og udtryksløs, præcis som når hun udførte en opgave for klanen.
Hurtigt havde Ramiel revet kniven ud af kvindens hånd og han gik hen bag hende. Han kiggede på Kairi men mest på kvinden.
"Jeg er her fordi.., jeg fik besked på det. Jeg hedder Mina." Svarede kvinden og så skiftevis på dem.
Gæst- Gæst
"Okay, Mina. Fortæl mig så, hvem gav dig besked på at bryde ind i vores hus? Og hvorfor?"
Hendes stemme var stadig bestemt, men ikke helt så hård som før. Kairi vidste jo selv hvordan det var at blive sendt på mission uden at kende den større mening med det, og bare skulle gøre som der blev sagt. Så en del af hende var villig til at give denne kvinde en chance for at forklare sig, og måske endda slippe fri hvis hun havde en god nok forklaring.
Mina så trodsigt på Kairi. "Hvad får dig til at tro jeg vil fortæ..." Mere nåede hun ikke at sige, før Ramiel havde revet hendes hoved bagud ved at rive i hendes hår. En advarsel. "Jeg blev sendt herhen, jeg skulle have fat i blandingen!" Skyndte hun sig at sige.
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Work to do. (Kairi)
» i'm not going to hurt you -kairi-
» Så mange ting, på så kort tid. Sig mig, er der en grund til al dette? (Kairi)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine