Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
En dagbog ~ Kairi
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: En dagbog ~ Kairi
"Hvilken blanding?"
Kairis stemme var stadig kold, og der var intet spor af, om hun vidste hvad kvinden mente eller ej. I virkeligheden havde hun en god idé om hvad kvinden snakkede om. Men ingen skulle røre hendes børn, ikke uden at Kairi ville forsvare dem i hvert fald.
Kairi- Antal indlæg : 924
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
"Romeo Gravezia Uchiha." Svarede Mina roligt. "Jeres søn." Hun havde et kækt smil om læberne.
Ramiel overvejede meget at slå hende ihjel... Men var det dumt? Ja, det var det. Han ventede på hvad Kairi sagde.
Gæst- Gæst
"Og hvad vil du så med ham? Eller rettere, hvad vil dine overordnede med ham?"
Selvom hun var dybt bekymret for sine børns sikkerhed, var der ingen tegn på disse følelser. Hun var god til at lukke af, og når først hendes evne blev vakt, var hun lige så kold og rolig som en klippeblok.
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
"Min overordnede ønsker hans blod, halv shapeshifter, halv engel. En lækker delikattese." Sagde Kvinden koldt og smilede ondt.
Nu var det ved at være nok! Kvinden skulle ikke tale sådan om hans søn! "Må jeg ikke nok slå hende ihjel?" Spurgte Ramiel snerrende.
Sidst rettet af Ramiel Tirs 6 Aug 2013 - 12:54, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Nej min skat,hvis vi slår hende ihjel bliver hun nok bare erstattet. Nej, vi skulle hellere sende hende tilbage til sin overordnede men en lille.... Besked. En lille hilsen, om du vil." Hendes stemme var stadig kold og udtryksløs.
Hun vendte igen blikket tilbage på kvinden, og lod denne gang det røde i øjnene overtage. Med lethed trængte hun ind i kvindens sind, og skabte en illusion af at hun blev tortureret på den grummeste vis i flere dage. Hun holdt blikket for at se det ske, og trak sig så derefter lidt tilbage. Kvinden faldt forpustet til jorden, og så forskrækket på Kairi.
"Hv... Hvad gjorde du? Er vi stadig her?" Hun krøb skræmt tilbage, og Kairi gik hen og tog fat i hende, og så op på Ramiel med et svagt smil.
"Værsgo min skat, du kan gøre hvad du vil, så længe du ikke slår hende ihjel."
Da Kairi fik røde øjne, rettede Ramiel sit blik et andet sted hen, han havde lært aldrig at se en person i øjnene, når vedkommende fik en anden øjnefarve, end personen oprindeligt havde. Noget han havde lært fra Skammeren. Skammeren som om og om igen, havde advaret ham om ikke at kigge hende i øjnene når de var sorte!
Er vi stadig her? Se, nu blev Ramiel forvirret. Nåååh ja. Kairis evne. Smart. Men han undrede sig over hvad hun havde fået kvinden til at tro. Ramiels blik lyste op, da han måtte gøre lige hvad han ville med kvinden, udover at slå hende ihjel som han ellers rigtig gerne ville. Beklageligvis gad Ramiel ikke at gøre noget ondt ved kvinden, nok var han en falden engel og lejemorder, men ond var han ikke. HAn greb blot fat i kvinden, trak hende udenfor, og smed hende så ellers ned i gaden. Han så på kvinden med et hårdt blik, der sagde det hele. Kom hun tilbage, ville han ikke tøve med at dræbe hende. Han gik ind i huset igen. Romeo løb hen til Kairi. "Hvem var kvinden?" Tonen i Romeos stemme var bestemt, han ville vide hvem den kvinde havde været og hvad hun ville, og han ville ikke give op før de havde fortalt ham det!
Gæst- Gæst
"Romeo, det at du er en blandingsrace gør dig meget værdifuld og speciel, ikke kun for din far og jeg, men også for andre folk rundt omkring, der kan ønske at gøre dig ondt. Kvinden her var sendt ud for at få fat i dig, netop pga. dit specielle blod."
Hun sukkede og satte sig i sofaen, og så op på Ramiel.
Gæst- Gæst
"Prøv på ikke at tænke alt for meget over det min skat. Bare husk at pas på dig selv når du er ude omkring i verden."
Ude i køkkenet sad Amy bare og spiste pandekager, med syltetøj smurt ud over hænder og ansigt, og da Ramiel kom ud til hende så hun op på ham med et kæmpe smil.
"Faaar!"
Ramiel smilede over Amy og gik hen til hende. Han tog hende op og hen til vasken for at vaske syltetøjet af hendes hænder og ansigt, hvor han derefter tørrede hendes ansigt og hænder. Han gik ind i stuen, stadig mens han havde Amy i favnen og kiggede på Kairi." Sover han?" Han nikkede mod Romeo, han havde hvisket, men højt nok til at Kairi ville kunne opfatte det.
Gæst- Gæst
”Ja. Han har vidst også oplevet nok for i dag.”
Kairi aede igen Romeo blidt over håret, og fik forsigtigt flyttet sig og lagt Romeo ned, lagde et tæppe over ham og gik hen til Ramiel. Hun kyssede ham blidt på kinden, og gik så ud i køkkenet for at snuppe nogle pandekager.
"Tror du at der kommer flere efter Romeo?" Ramiel bed sig i underlæben. Romeo vågnede ikke af, at Kairi flyttede sig og lagde et tæppe over ham.
Ramiel smilede kærligt til Kairi, da hun kyssede hans kind. Han satte Amy ned på gulvet igen, og smilede til hende, inden han fulgte efter Kairi ud i køkkenet. Han så nysgerrigt på pandekagerne. "Hvor mange pandekager er der tilbage?" Spurgte han.
Gæst- Gæst
”Det tror jeg ikke nej. Og hvis der endelig gør, så sender vi bare dem tilbage på samme måde.”
Hun smilede blidt, og følte sig sikker på at de nok skulle klare det uanset hvem der prøvede at skade dem. De havde jo begge deres evner, og selv vidste Kairi at hendes evne ville kunne få hende ud af næsten enhver knibe. Så hun var ikke bange. Hun gik hen og talte pandekagerne, og smilede så igen til ham.
”Der er i hvert fald nok til os to.”
"Men, det kan heller ikke fortsætte med, at vi lader dem gå, og så sende en ny." Sagde han og trak på den ene skulder. Han smilede kækt. "Vidunderligt! Jeg skal kun have to." Han gik hen til hende og kyssede drillende hendes kind. "Jeg elsker dig." Hviskede han kærligt, inden han trådte et skridt væk. Han havde et drillende smil om læberne. Han gik ind i stuen, og så til Romeo, som stadig sov. Ramiel så hen mod Amy, for at se hvad hun lavede.
Gæst- Gæst
"Nej det er rigtigt, men bliver de ved at sende folk så beder jeg dem føre mig til deres leder, eller beder folkene i min klan om hjælp. Så du skal ikke bekymre dig mere om det, skat."
Hun vidste godt at Ramiel ikke var så glad for at hun var med i klanen, men han havde sit arbejde og hun havde sin klan. Det var en aftale de havde lavet, så det ikke blev årsag til diskussioner.
Hun smilede og ville tage fat i ham da han hviskede til hende, men han var for hurtig, så hun vendte rundt og gik efter ham med et drilsk blik i øjnene.
Amy sad på gulvet i stuen og legede med sin dukke. Hun så op på Ramiel og rakte armene ud mod ham.
"Faar!"
Han lagde ikke mærke til at Kairi ville tage fat i ham, efter han havde hvisket til hende. Han smilede til Amy, og da hun rakte sine arme hen imod ham, samlede han hende op. "Kunne du lide pandekagerne, din bror lavede, prinsesse?" Spurgte han blidt. Han så hen imod Romeo, der sov på sofaen. Romeo vendte sig om, men han sov stadig.
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Work to do. (Kairi)
» i'm not going to hurt you -kairi-
» Så mange ting, på så kort tid. Sig mig, er der en grund til al dette? (Kairi)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine