Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Who are you? //remié phoenix//
Side 1 af 1
Who are you? //remié phoenix//
T: 19:00
S: The shadow peaks
V: Solrig men lidt vind
O: De gamle grotter Victor og hende boede i
P: Jeans og en mørk hættetrøje.
Shifty ville finde ud af hvad der var sket med Victor, hendes mester, nærmest hendes far, siden hun forlod grotterne har hun mødt ham en enkel gang, men nu høre hun at han er død, men hvordan?
Hun havde hætten trukket op over hovedet, mens hun stille går ind i grotten og kigger, Shifty undre sig over stilheden. *hvor er Jasper*
Jasper en lille schaufer hvalp med 3 hoveder, som Victor gav hende, der var ingen i grotten, trods var der stadig alle de ting som før.
"Victor? Jasper?" sagde Shifty stille, mens hun forsigtigt kiggede rundt i grotten og undersøgte alt igennem..
S: The shadow peaks
V: Solrig men lidt vind
O: De gamle grotter Victor og hende boede i
P: Jeans og en mørk hættetrøje.
Shifty ville finde ud af hvad der var sket med Victor, hendes mester, nærmest hendes far, siden hun forlod grotterne har hun mødt ham en enkel gang, men nu høre hun at han er død, men hvordan?
Hun havde hætten trukket op over hovedet, mens hun stille går ind i grotten og kigger, Shifty undre sig over stilheden. *hvor er Jasper*
Jasper en lille schaufer hvalp med 3 hoveder, som Victor gav hende, der var ingen i grotten, trods var der stadig alle de ting som før.
"Victor? Jasper?" sagde Shifty stille, mens hun forsigtigt kiggede rundt i grotten og undersøgte alt igennem..
Gæst- Gæst
Sv: Who are you? //remié phoenix//
Remié Phoenix: den røde skygge gemte sig en hule mellem de store tårne og slappede af efter en hård dag. han sad ved siden af et bål han havde lavet. han manipulerede med ilden. den strakte sig som en lang slange og lyste hele hulen op. han hørte en stemme fra en hule i nærheden. en kvinde stemme hun ledte efter nogen i den hule. Remié hoppede ud af hulen med et lille smil og med hans stav på ryggen. hans lighter sad godt fast i hans lomme. det var hans kæreste eje som han havde.
han gik hen gennem dalen hen til hende.
han gik hen gennem dalen hen til hende.
Gæst- Gæst
Shifty kiggede rundt i alle tingene, der måtte være noget der kunne forklare hvad der var sket med Victor.
Hun hørte en komme gående hen mod hende, hun rettede sig op og kiggede mod personen.
"hvem er du og hvad laver du i denne grotte" snerrede hun, hun kendte ikke personen, hun havde aldrig set ham før, så han skulle heller ikke være i Victor's grotte.
Hun hørte en komme gående hen mod hende, hun rettede sig op og kiggede mod personen.
"hvem er du og hvad laver du i denne grotte" snerrede hun, hun kendte ikke personen, hun havde aldrig set ham før, så han skulle heller ikke være i Victor's grotte.
Gæst- Gæst
han så på hende "nå la petité cherié har et temperament" han tog et kranium fra en hylde "sikke en rædsom samling" han så op "men jeg havde regnet andet for et... hvordan siger man det. dødsbo" han så op "årh du vidste det ikke måske" det var som juleaften igen. han knappede en lomme op og tog en nyheds artikel frem og begyndte at læse "den mørke figur kendt under alias Victor Van Tennebris blev fanget ved hjælp ude fra og henrettede for lukkede døre" han smed den ned på gulvet foran hende "det var et af min fars bedste jobs nogensinde" han smilede lidt. hans far havde lært ham alt og efterladt ham to ting. en lighter og en stav, den samme han havde på ryggen lige nu. det specielle ved den var at den var i to dele og kunne blive delt i to. han var klar på hvad som helst som kunne ske. hvis denne pige var i flæng med den fyr var hun måske farlig. men han var altid klar til konfrontation.
Gæst- Gæst
Shifty stod stadig ret, med hænderne hængende ned af kroppen, mens hun holdte øje med alle hans bevægelser "lad tingene være" snerrede hun endnu engang.
Hun var ikke begejstret over denne person, bestemt ikke i hendes gamle hjem.
Hun kiggede på artiklen, hun var overrasket over han var væk, men hun prøvede at skjule smerten for at have mistet sin mester.
Hun kiggede hurtigt op på ham da han foralte det var hans fars bedste job, han lagde armene på kors og kiggede på ham med et koldt blik "hvad har din far med dette at køre" sagde hun hårdt, hun var godt nok ikke den samme som Victor havde opdraget hende til, men der var stadig en del af hende der var blodtørstig og ville have hævn..
Hun var ikke begejstret over denne person, bestemt ikke i hendes gamle hjem.
Hun kiggede på artiklen, hun var overrasket over han var væk, men hun prøvede at skjule smerten for at have mistet sin mester.
Hun kiggede hurtigt op på ham da han foralte det var hans fars bedste job, han lagde armene på kors og kiggede på ham med et koldt blik "hvad har din far med dette at køre" sagde hun hårdt, hun var godt nok ikke den samme som Victor havde opdraget hende til, men der var stadig en del af hende der var blodtørstig og ville have hævn..
Gæst- Gæst
han rystede på hovedet "åh Cheri hvad har min far ikke at gøre med det her" han tog en cigaret frem fra sin lomme "har du noget i mod at jeg tænder en lille en inden" han satte den i spænd i hans mundvig og tog den lille lighter med en føniks på siden af den "min papa fortalte mig om den her forbryder med syge tanker og storhedsvanvid. han fortalte hvordan han havde gjort. betydningsfulde mennesker. sure og nu var det bare et spørgsmål om tid før han blev fældet" han smilede med cigaretten i den ene mundvig "og alt hvad min far gjorde var at lede de åh så naive guardians på sporet af den gamle mand og hans familie" han så på hende "kan du høre det, lyden af rebene der bliver strammet, den lave men tydelige knas når halsen knækker. nej hov" han læste "han blev halshugget indnu bedre den hvislende klinge og det bløde klonk" han smilede til hende "var det det du ledte efter ,en historie, eller nej..." han smilede lumskt "du vidste ikke han var død" han så på hende. denne pige var ikke klar over at den mand var død for længe siden.
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham med et koldt blik mens hun lyttede, "ja det har jeg faktisk noget imod" snerrede hun..
"din papa fortalte dig om en person, ja som tit havde syge tanker og en smule storhedsvanvid, men han havde et godt hjerte til nogle" Shifty snerrede kun af ham, hun kunne ikke lide måden han omtalte Victor på..
Hun så tomhjertet på han, hun skjulte sine følser dybt inde i huden, så det ikke kunne ses at hun reagerede på alt det han talte om med halshugning og det, Victor fortjente ikke den skæbne, det kunne Shifty så sagtens sige, eftersom hun havde et andet forhold til ham..
"jeg ledte efter svar... og du behøver slet ikke blande dig i tingene" hun snerrede endnu mere af ham denne gang.
Hun begyndte selv at rode ved alle tingene og fandt noget hun godt kunne tænke at få med tilbage til sit hjem..
Det smertede hende at hendes mester var død *hvor er jasper mon, han er nok løbet væk for at finde mad* hun tænkte lidt mens hun roede lidt rundt i tingene..
"din papa fortalte dig om en person, ja som tit havde syge tanker og en smule storhedsvanvid, men han havde et godt hjerte til nogle" Shifty snerrede kun af ham, hun kunne ikke lide måden han omtalte Victor på..
Hun så tomhjertet på han, hun skjulte sine følser dybt inde i huden, så det ikke kunne ses at hun reagerede på alt det han talte om med halshugning og det, Victor fortjente ikke den skæbne, det kunne Shifty så sagtens sige, eftersom hun havde et andet forhold til ham..
"jeg ledte efter svar... og du behøver slet ikke blande dig i tingene" hun snerrede endnu mere af ham denne gang.
Hun begyndte selv at rode ved alle tingene og fandt noget hun godt kunne tænke at få med tilbage til sit hjem..
Det smertede hende at hendes mester var død *hvor er jasper mon, han er nok løbet væk for at finde mad* hun tænkte lidt mens hun roede lidt rundt i tingene..
Gæst- Gæst
han smilede "men det er så fascinerende at høre om hvordan du var helt og aldeles blind over for hans klare arrogance og klodsede form for 'ondskab'" han lavede gåseøjne da han sagde ondskab "det er bare sørgeligt" han smilede drillende til hende og ventede på at hun knækkede. han havde en lille smule skyldfølelse over det "hvor gammel var du 5 6 år gammel da han lovede dig en verden uden vold og aggressioner. hvor ingen døde før tid og alle var lykkelige" han så bare på hende " og da du blev ældre opdagede du at han ikke ønsker andet end at kontrollere alle" han slukkede sin cigarette i et kranie på vægen " barndommens slør vare ikke evigt" han gik hen til udgangen "men jeg ved intet levende har været her i længe. de flyttede for lang tid siden" han pustede hen af en hylde og en masse støv hvirvlede op "du ved inden han stillede træskoene"
Gæst- Gæst
Hun lyttede roligt, mens hun roede på hylderne efter minder, Shifty kan godt tåle lidt af hvert, selvom det smerter hende, viser hun ikke de følser for nogle.
"Victor har altid lært mig at man måtte kæmpe for overlevelse, at man ikke skal stole på nogle, og at selv dem der ønsker mest fred selv søger nogle døde" hun havde en hård tone, men vidste altid hvad Victor ønskede hun skulle kunne og vide..
Hun stilte sig ret op, og havde fundet de ting hun ville have med tilbage, hun kiggede koldt på ham med armene på kors "ja han ville have kontrollen over alle, det har jeg altid vidst, jeg er trænet til at kæmpe ved hans side, jeg er van til hans hverdag, jeg kender alt til ham, mere end nogle andre nogensinde ville komme til" snerrede hun..
Hun gik lidt længer hen i grotten for at kigge sig omkring, indet udover nogle bøger hun kunne læse i en gang i mellem, der er nok mest om kamp teknikker i nogle af dem, det ville ikke komme bag på Shifty, hun ignorerede stor set alt hvad han sagde til hende til sidst, mens hun forsatte med at rode, trods at en fremmed var i hendes gamle hjem, virkede hun meget rolig over det..
"Victor har altid lært mig at man måtte kæmpe for overlevelse, at man ikke skal stole på nogle, og at selv dem der ønsker mest fred selv søger nogle døde" hun havde en hård tone, men vidste altid hvad Victor ønskede hun skulle kunne og vide..
Hun stilte sig ret op, og havde fundet de ting hun ville have med tilbage, hun kiggede koldt på ham med armene på kors "ja han ville have kontrollen over alle, det har jeg altid vidst, jeg er trænet til at kæmpe ved hans side, jeg er van til hans hverdag, jeg kender alt til ham, mere end nogle andre nogensinde ville komme til" snerrede hun..
Hun gik lidt længer hen i grotten for at kigge sig omkring, indet udover nogle bøger hun kunne læse i en gang i mellem, der er nok mest om kamp teknikker i nogle af dem, det ville ikke komme bag på Shifty, hun ignorerede stor set alt hvad han sagde til hende til sidst, mens hun forsatte med at rode, trods at en fremmed var i hendes gamle hjem, virkede hun meget rolig over det..
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Remié er manden der taler sjovt. // Remié Phoenix
» et møde i kroens "stille" larm - Remié Phoenix
» So how is this night going to be like? [Remíe]
» whaat are doing ( Remíe)
» Im just a werewolf (Remíe)
» et møde i kroens "stille" larm - Remié Phoenix
» So how is this night going to be like? [Remíe]
» whaat are doing ( Remíe)
» Im just a werewolf (Remíe)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine