Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Family needs family - Caroline - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Family needs family - Caroline - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Family needs family - Caroline - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Family needs family - Caroline - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Family needs family - Caroline - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Family needs family - Caroline - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Family needs family - Caroline - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Family needs family - Caroline - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Family needs family - Caroline - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba13Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba14Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba15 
Lori
Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba13Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba14Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba15 
Valentine
Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba13Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba14Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba15 
Natalie
Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba13Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba14Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba15 
Jake
Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba13Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba14Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba15 
Katrina
Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba13Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba14Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba15 
Sean
Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba13Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba14Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba15 
Lenore
Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba13Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba14Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba15 
Renata
Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba13Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba14Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba15 
Taliia
Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba13Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba14Family needs family - Caroline - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Family needs family - Caroline

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 17:24

"Okay den får du igen for!" Svarede hun efter at have fået en pude i hovedet. Caroline brugte sin vampyros fart og kom ombagved Eliza og slog igen med sin pude. Hun brugte farten igen op i sofaen og tog en vinglas og rakte imod hende.
"Tag noget blod, det er den bedste delikatesse!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 17:28

hun tog imod glasset ''skål for vores familie tøsse aften'' grinede hun sødt til sin søster.. hun tog en tår hun var tøstig.. meget hendes søster er den vigtigste i hendes liv sammen med kuki men lige nu var caroline den der bedtød mest for hende hun elskede sin søster mere end nogle andre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 17:37

"Skål!" Sagde hun og lod glassende klinge inden hun selv tog en tår. Den ellers så tørre hals blev mindre tør, det var dejligt med den følelse af blodet som virkede præcis som vand havde gjort før man blev vampyr. Caroline mærkede den søde fornemmelse af blodet, og drak op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 18:35

hun drak også op og smilede for sig selv og rødmer meget og drak det sidste ''åh gud det er længe siden jeg har fået blod og smiler for sig selv og rødmer meget, ''jeg savner dig meget'' sagde hun blidt og roligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 18:53

"virkelig? Jeg drikker det næsten hver dag." Svarede Caroline og satte sit glas fra sig. "Vi kan jo trods alt ikke undvære det." tilføjede hun med et smil. Caroline åbnede snack poserne og hældte en masse op i forskellige skåle.
"Jeg har også savnet dig, lad os bare have en hyggelig aften." Svarede hun og tog en håndfuld baconsnacks og spiste dem en for en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 19:36

hun smilede og tog en puse og kastede den i hovede på sin søster og grinede for sig selv og så på hende og slapper af med et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 19:44

Caroline nåede lige at gribe posen og åbnede den for at tage endnu en håndfuld som hun guffede i sig.
"Æd!" Sagde hun med et kærligt smil og grin, men med en drilsk alvorlig undertone. Imens hun rakte posen frem imod Eliza.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 20:24

Eliza tog posen fra sin vidunderlige storesøster og holder om hende og spister megetr af den og iver hende den tilbage og kaster en pude i hovede på hende og griner af det og smielr mod hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 20:26

Caroline grinte kærligt af Eliza, og blinkede lidt efter at have fået puden i hovedet. Caroline tog en kæmpe håndfuld chips og åd dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 20:35

Eliza tog nogle film frem hun havde fundet og cvidste sin søster ''gamle film'' sagde hun kærligt og smiler for sig selv og ser på hende og vil gerne ha hun ser dem og hbår hun vl se dem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 20:39

Caroline smilte.
"Årh jeg elsker gamle film!" Svarede Caroline med et kærligt smli, og klappede i sine hænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 20:57

eliza satte nogle på og smielde for sig selv og tænkte på en masse og smiler for sig selv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 20:59

Caroline tog sin pose med baconsnacks, og satte sig til rette imens de så film.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 21:27

Eliza satte sig ned og trykkede på knappen start og smiler for sig selv og tænker på kuki om han havde det godt og på om hendes søster ville blive okay... hun tur ikke fortælle Caroline hun var blevet kærester med kuki for hun ville sikker være mod det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 21:34

Caroline så film og åd af sine chips samt drak lidt alcohol til. Hun lod sine tanker flyde væk omkring Nicolas, hun ville prøve at tænke på noget andet. Bare lige iaften, og så ville hun prøve at finde ham. Og undskylde for hvad hun havde gjort..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 21:38

Eliza rødmer over det hun tænkte på over sin elskede hun så mod tvet mens hendes rødmen var blev ved og større..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 21:40

Caroline havde fokus på filmen og bemærkede ikke Eliza's rødmen. Hun savnede Nicolas så meget det var næsten tortur som skar dybere og dybere imod hendes hjerte..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 21:54

''caroline du kommer til at hade mig nu men... jeg... jg er kærster med kuki'' sagde hun bange til sin storesøster...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 22:48

Caroline blev mundlam, samlede følelser kom op i hende. Og hurtigt var følelser omkring meget andet også samlet der, både Nicolas.. Og andre ting som både havde pisset hende af og såret hende.. Alt var samlet et sted.. Hun havde mest lyst til at bare at gå sin vej, og aldrig tale med nogen igen.
"Efter alt hvad han har gjort mig, hvad er det så du ser i ham?" Spurgte Caroline en anelse koldt og rejste sig hurtigt op. Hendes ansigt var koldt som om der ingen følelser var tilbage i det ellers kønne ansigt. Dog havde hun ikke slukket dem, man kunne se dem hvis man kiggede hende dybt i øjnene. Hun var såret over sin søsters beslutning. Hun havde lyst til være at smutte, hun var vred og såret.. Caroline lukkede sine øjne. Og vendede om på hælene og gik imod hovededøren, hendes hjerte pumpede vildt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 22:54

Caroline den eneste som eliza holdte af og som hun elskede af kvinde... hadet hun hun græd ''eg vidste det'' græd hun og gik op på sit være eliza havde mest af alt lyst til at tage sit eget liv når hendes søster var så vredt på hende, hun lagde sig grædenxe ned på jorder og ville ønsk en varulv der havde vampyre kom og dræbte hende ''jeg acceptere din fyr selv om han er et kæmpe svin over for andre'' sagde hun alvorligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 23:00

Caroline tog nogle dybe indåndinger, da Eliza græd.. Og hun stoppede selv et kort øjeblik over Elizas ord omkring Nicolas.. Hun lukkede sine øjne i kort og vendede sig så om imod hende.
"Og så tror du Kukiu er bedre, måske skulle jeg tænke tilbage da han fakstisk satte flere knive ind i både arme, mave og ben på mig. Holdt mig fast til en mur, torturede mig for til at jeg knækkede midt over.. Hvor efter han gav sig til at voldtage mig, fordi at han ville vise at vi vampyrer ikke var noget værd? Skal jeg acceptere ham for det? Ved du hvad du er heldig at jeg overhovedet vil tale med dig! Måske skulle du åbne dine øjne før at det forsent at indse at han bare udnytter dig." Svarede Carolnie koldt Eliza, og smækkede døren bag sig og gav sig til at gå rundt nede i byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 23:03

Eliza låste døren og tog oli ud over alt i hust og tændte for alt lys huset og det gik ild i huset mens eliza sad der ind med tåre i øjnene ''du vil ikke se mig fint'' græd hun bange og los ilden tage over...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 23:08

Caroline vendede sig om og kiggede tilbage på huset da hun kunne dufte lugten af røg.. Hun var hurtigt oppe foran døren og rev i håndtaget.. Men det var låst..
"For saten tøs!" Snerrede hun inden hun gik et skridt tilbage, og sprakede døren hårdt op med hendes vampryos styrke. Hun kiggede rundt, hvad skulle hun gøre?! Caroline kunne jo ikke kontrolere ild eller vand.. Hun fandt hurtigt Eliza, og svang hende over skulderen og satte hende udenfor i sikkerhed.
"Bliv der!" Sagde hun med en avlorlig tone og løb ind i huset igen. Caroline ledte efter noget at slukke de truende flammer med. Hun holdt vejert.. Og mærkede hvordan flammerne prøvede at brænde hende, men en vampyr kunne ikke dræbes af ild..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 23:13

ELiza græd hun ville dø hun holdte sit kæreste ege ind til sig et billede af hende og hendes søster hun græd og ville bare væk hendes søster elskede hende ikke hendes liv ville aldrig blive det sammen igen aldrig.. hun græd og lå der hun så mod sin søster... og fandt en braslukker og slukkede så meget af branden som muligt og gik så tilbage til sin lads hvor hun skulle være..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 23:19

Caroline fik slukket for de andre flammer, og kiggede på Eliza. Med det samme blik som før, der var ikke nogen glæde at finde. Hun kiggede på Eliza.
"Er du rigtig klog!?" Spurgte Caroline halv rasende, og så alvorligt på Eliza. Caroline orkede ikke mere, derfor vendede hun bare ryggen til og ville gå ned i mod byen.. Tanken om at Eliza var kærester med Kukiu var nok til at have vendt hendes tanker på noget andet end Nicolas.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Family needs family - Caroline - Page 2 Empty Sv: Family needs family - Caroline

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum