Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Family needs family - Caroline
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Family needs family - Caroline
"Tag noget blod, det er den bedste delikatesse!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg har også savnet dig, lad os bare have en hyggelig aften." Svarede hun og tog en håndfuld baconsnacks og spiste dem en for en.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Æd!" Sagde hun med et kærligt smil og grin, men med en drilsk alvorlig undertone. Imens hun rakte posen frem imod Eliza.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Årh jeg elsker gamle film!" Svarede Caroline med et kærligt smli, og klappede i sine hænder.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Efter alt hvad han har gjort mig, hvad er det så du ser i ham?" Spurgte Caroline en anelse koldt og rejste sig hurtigt op. Hendes ansigt var koldt som om der ingen følelser var tilbage i det ellers kønne ansigt. Dog havde hun ikke slukket dem, man kunne se dem hvis man kiggede hende dybt i øjnene. Hun var såret over sin søsters beslutning. Hun havde lyst til være at smutte, hun var vred og såret.. Caroline lukkede sine øjne. Og vendede om på hælene og gik imod hovededøren, hendes hjerte pumpede vildt..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og så tror du Kukiu er bedre, måske skulle jeg tænke tilbage da han fakstisk satte flere knive ind i både arme, mave og ben på mig. Holdt mig fast til en mur, torturede mig for til at jeg knækkede midt over.. Hvor efter han gav sig til at voldtage mig, fordi at han ville vise at vi vampyrer ikke var noget værd? Skal jeg acceptere ham for det? Ved du hvad du er heldig at jeg overhovedet vil tale med dig! Måske skulle du åbne dine øjne før at det forsent at indse at han bare udnytter dig." Svarede Carolnie koldt Eliza, og smækkede døren bag sig og gav sig til at gå rundt nede i byen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"For saten tøs!" Snerrede hun inden hun gik et skridt tilbage, og sprakede døren hårdt op med hendes vampryos styrke. Hun kiggede rundt, hvad skulle hun gøre?! Caroline kunne jo ikke kontrolere ild eller vand.. Hun fandt hurtigt Eliza, og svang hende over skulderen og satte hende udenfor i sikkerhed.
"Bliv der!" Sagde hun med en avlorlig tone og løb ind i huset igen. Caroline ledte efter noget at slukke de truende flammer med. Hun holdt vejert.. Og mærkede hvordan flammerne prøvede at brænde hende, men en vampyr kunne ikke dræbes af ild..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er du rigtig klog!?" Spurgte Caroline halv rasende, og så alvorligt på Eliza. Caroline orkede ikke mere, derfor vendede hun bare ryggen til og ville gå ned i mod byen.. Tanken om at Eliza var kærester med Kukiu var nok til at have vendt hendes tanker på noget andet end Nicolas.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» The Family
» Once family, always family
» Family day - Fay
» After all, we're family now - Beth
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth