Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Where is my brother! ~Caroline~ EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Where is my brother! ~Caroline~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Where is my brother! ~Caroline~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Where is my brother! ~Caroline~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Where is my brother! ~Caroline~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Where is my brother! ~Caroline~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Where is my brother! ~Caroline~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Where is my brother! ~Caroline~ EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Where is my brother! ~Caroline~ EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Where is my brother! ~Caroline~ Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ Voteba15 
Jake
Where is my brother! ~Caroline~ Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ Voteba15 
Sasha
Where is my brother! ~Caroline~ Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ Voteba15 
Renata
Where is my brother! ~Caroline~ Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ Voteba15 
Genevira
Where is my brother! ~Caroline~ Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ Voteba15 
Celenia
Where is my brother! ~Caroline~ Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ Voteba15 
Lenore
Where is my brother! ~Caroline~ Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ Voteba15 
Taliia
Where is my brother! ~Caroline~ Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ Voteba15 
Madelena Gray
Where is my brother! ~Caroline~ Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ Voteba15 
Katrina
Where is my brother! ~Caroline~ Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Where is my brother! ~Caroline~

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 17:06

Angela havde ikke set Nicolas i noget tid nu, og ville vide hvor han var! Og derfor valgte hun at opsøge Caroline, for hvis nogen vidste hvor Nicolas var. Og Angela ikke havde nogen ide omkring det, så måtte det være Caroline. Angela gik igennem de mørke gyder, og havde lige tømt et par blodposer med Carolines blod. Så hun var stærk nok til at kæmpe imod Caroline ligenu. Angela fuldte imod Carolines fært, og da hun fik øje på hende, løb hun med sin overnaturlige fart op holdt et fast klem om hendes hals. Imens hun holdt Caroline op af muren så hendes fødder ikke kunne nå lidt.
"Hvor er han! Hvor er Nic!?" Snerrede Angela vredt til Caroline.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 17:10

Caroline stod der hvor hun kunne mærke Nicolas havde gået for flere dage siden.. Hun stod der, og lukkede øjnene. Hun savnede ham, tanken om at det var hendes skyld til at det var hendes skyld at det var Carolines skyld at han var væk. Caroline fik et chok da Angela var foran hende. Selvfølgelig var det den tøs hun havde løst til at møde, rent ironisk sagt. Angela var den sidste person i verden som hun havde lyst til at støde ind i. Caroline gispede kort efter vejret, Angela var stærkere end Caroline nogensinde havde mødt hende før. Angela måtte være vred eller så var hun bare ivrrig for at finde sin bror.
"Jeg ved ikke hvor han er!" Råbte Caroline igen, og kiggede på Angela. Kiggede ned på Angela som havde overrasket hende ret meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 17:18

Angela knurrede af hende, men slap så snart Caroline sagde hun ikke vidste hvor han var. Hun åndede dybt ind, og kunne faktisk dufte at han havde været her for ikke mange dage siden..
"Hvordan ved du så at han har været lige præcis her?" Spurgte hun koldt og hævede et afventende bryn af Caroline. Angela ville vide hvor hendes bror var, og det måtte gerne være noget.
"Hvad har du gjort ved ham!?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 17:46

"Jeg kender hans fært?" Svarede Caroline hun var stadigvæk meget såret over hans forsvinding, mon Angela ville blive ligeså hårdt ramt over at han var væk? Caroline følte sig nærmest skudt.. Over Angelas næste sætning.
"En eller anden tøs, var skyld i det. Men du jo sikkert ikke intraserret i den historie." Svarede Caroline hende koldt, og hævede et bryn af Angela.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 22:02

Angela var ikke i humør til Carolines små flabedeheder. Hun hævede et bryn.
"Ja jeg kan også hans fært, men den ender i gyden udenfor kroen." Svarede hun koldt og så koldt på Caroline. Hvorfor hun ikke kunne lide Caroline var et spørgsmål hun ikke kunne finde svar på. Angela hævede på brynet mere end før.
"Jo ligenu vil jeg bare gerne vide hvor min bror er henne." Svarede Angela med en kold agtig stemme, ikke kærlig.. MEn lidt blødet op ikke så kold som is mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 23:03

Caroline åndede tungt ud.
"Det var også der hvor han forsvandt." Forklarede Caroline stille og kiggede Angela i øjnene. Det har var ingen joke eller noget man skulle spøge med. Og hvis man gjorde tror jeg ikke kun det var Caroline man ville få balade med men også Angela. Caroline tænkte kort..
"Der var denne tøs som lavede kuk i din brors hovede så at hun endte med at sove med ham osv. For at få hævn over mig. Men jeg mødte hende så igen, hvor hun fjernede mine føølelser. Men jeg fik dem tilbage ingen jeg dræbte hende sammen med Nic. Eller Nic dræbte hende for at være præcis. Men så var han pludselig væk, han forsvandt ind i skyggerne, og jeg har ikke set ham siden.." Forklarede Caroline og bed sig lidt i læben.. Mon hun forstod mon de kunne arbejde sammen for at finde Nicolas?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 1:20

Angela blinkede et par øjne, hvis denne kvinde ikke var død så havde Angela dræbt hende for at manipolere med sin bror. Ingen skulle maniolre eller noget lignende med Nicolas! Angela lagde hovedet lidt på skrå..
"Underligt, Nic tager normalt ikke bare afsted uden at sige noget. Kun hvis det virkelig er nødvendigt, og at han ikke vil bringe andre i farer." Forklarede Angela og hævede på et bryn. "Jeg kender min bror, og tro mig han ville aldrig bare smutte i så langtid. Specielt ikke fra dig." Svarede hun kort. Angela kiggede på Caroline. "Men jeg vil finde ud af hvad han gør uden at sige noget til mig først."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 10:41

Caroline himmlede lidt med øjnene.
"Jeg kender også Nic, og jeg ved det er min skyld. Med min vrede så, forstår jeg godt at han tænkte at jeg aldrig vllle få mine følelser igen." Svarede Caroline stille og kiggede på Angela.
"Jeg vil også finde ham, men jeg kan komme tilbage om nogle dage så kan vi tage hen til hans hus i Terroville?" Spurgte Caroline og så lidt på Angela.
"Jeg ved vi ikke er de bedste venner, men jeg må og skal finde ham. Jeg giver ikke op, før jeg ved hvor han er og om han er okay." Caroline lød overbevisende, men hun mente også hvert et ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 12:44

Angela blødede lidt op i hendes blik.. Mest fordi Caroline måske faktisk var den rigtige for Nicolas. Hun ville virkelig give alt for at sikre sig at han varokay.
"Jo jeg vil også finde ham, men kom tilbage om et par dage så er jeg klar." Svarede Angela med et bestemt nik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 12:45

Caroline nikkede forståeligt til Angela, og løb så afsted. Hun skulle mødes med sin søster først, det havde hun måske brug for..

Nogle dage senere kom hun tilbage, hun havde ikke glemt deres aftale. Men hun var helt nede i kulkælderen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 12:47

Angela havde dukket en masse blod så hun var frisk til at klalrer sig når hun skulle finde Nicolas. Hun mødte op, og kunne med det samme se at Caroline ikke var okay. Men Angela vidste ikke om hun skulle være omsorgsfuld overfor hende, hun havde jo trods alt et ryg. Hvis hun skulle lyde ligesom Nic.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 12:48

Caroline nikkede til Angela.
"Kom med så tager vi til Terrovile, og finder på en plan." Sagde Caroline og prøvede at være hård. Hun tog Angela med til Terroville og hen itl Nicolas's hus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 12:50

Angela fuldte med Caroline, og kiggede på Nic's store hus. Hun var skuffet, han kunne da godt lade hende flytte ind. Der manglede jo ingen plads overhovedet. Og Angela boede i et hus i en gyde, wow.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 12:50

Caroline åbnede døren ind til entreen, og trådte ind samt lukkede døren efter dem. Hun gik ind i stuen og satte sig i en sofa.
"Kom bare ind Angela."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 12:52

Angela trådte ind, og kiggede rundt.
"Ligepludselig føler jeg at min egen bror godt kunne have tilbudt mig at flytte ind." Sagde hun rent ironisk og kiggede rundt inden hun satte sig i en stol overfor Caroline.
"Hva er planen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 12:53

Caroline smilede let over Angelas kommentar.
"Sikker på du vil det? Jeg har ligesom flyttet mig selv herind til han kommer tilbage." Forlarede hun med et skævt smil.
"Planen er vi skal finde ud af hvor han er henne. Du kender ham jo så godt, du må vide et eller andet."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 14:39

Angela lagde hovedet lidt mere på skrå.
"Ja jeg kender ham, men nu gav han mig jo ikke engang en lille smule hjælp. Jeg fik jo ikke ligefrem et kort eller noget at vide." Svarede Angela og smed det ene ben over det andet.
"Jeg ved ligeså meget som dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 14:43

Caroline følte ikke hun sammenarbejdede.
"Hør jeg ved du ikke kan lide mig, men kan vi ikke godt glemme det bare lige i to sekunder!" Udbrød Caroline så, og en tårer trillede ud af øjenkrogen på hende. Caroline kiggede alvorligt på Angela
"Hvad tror du han skulle?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 14:46

Carolines udbrud fik hende til at spærre øjnene lidt op, og åndede opgivende ud.
"Jo jeg skal prøve. Altså jeg har ikke snakket med ham siden du var der, så jeg ved det virkelig ikke.. Måske havde han bare noget han skulle nå, det ligner nemlig ikke ham at gå hvis nogle kunne bruge hans hjælp. Han kan være ond, men han er ikke altid så hjerteløs som han vil have folk til at se ham som." Svarede Angela og kiggede på Caroline. "Jeg lagde specielt mærke til det, når han var sammen med dig. Han er lykkelig glad."
"Tro mig hvis jeg vidste hvor han var så havde jeg taget af sted efter ham."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 14:51

Caroline åndede ud..
"Du har måske ret, hvis han bare er ude og ordne nogle.. Forresten, hvis en ung mand ved navn Dominic kommer hen og snakker med dig. Så må du ikke lade dig narer, så giv han gerne et par slag fra mig." Det sidste blev sagt stille og roligt.. Nærmest trist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 14:54

Dominic.? Det navn havde hun aldrig hørt det navn.
"Hvorfor? Hvad har han gjort dig?" Spurgte hun og lagde hovedet til den anden side. Hun ville faktisk gerne vide det, hun var ret god til at torturer folk. Caroline var måske ikke hendes yndlings person, men alligevel hvis hun ikke var der endag. Hvem skulle hun så irritere, og Nicolas ville ikke være den samme hvis noget alvorligt skete Caroline. Angela ville bare hører hende ud, nu blev det den søde side af Angelas personlighed som tog over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 15:04

Caroline vidste ikke hvorfor Angela pludselig var så venlig, det var vel bare en side af hende man sjældent så...
"Han.. Jeg ved ikke hvordan man skal sige det.. Han fortalte mig at ingen gad mig, at jeg var kedelig, at Nic sikkert var i gang med andre fordi jeg var kedelig.. At mine venner ikke kunne lide mig. At jeg var uelsket.." Caroline sagde det faktisk som det var, og så til Angela. Men hvem skulle hun ellers sige det til.?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 19:58

Angela fnøs, ikke helt koldt eller hånligt.
"Nic, han kunne aldrig finde på at forlade dig fordi du var kedelig. Tro mig jeg kender ham, han syntes ikke du er kedelig. Jeg tror, hæng mig ikke op på det. Men jeg tror næsten at du faktisk er hans første ægte kærlighed." Svarede Angela med et skævt smil, og så på Caroline. Det var den søde side af Angela som snakkede. Den var der også, bare ikke vist for mange. Ren forsvar for ikke at vise sig svag.
"Han kommer tilbage, det ved jeg."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 20:02

Caroline kiggede Angela i øjnene, selvfølgelig havde hun ret i sin sag fra Nicolas' side. Selvom hun ikke var tankelæser, eller andre måder kunne vide hvad han tænkte eller følte. Så var Angela hans søster, og søskende vidste mange ting omkring hinanden. Caroline så på Angela, og smilte skævt.
"Tak Angela, du kan virkelig bekymre dig om andre." Svarede Caroline og spillede lidt med øjnene. For at drille selvfølgelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 20:10

Angela rullede med øjnene af Carolines drilsk agtige kommentar. Hun hævede let på det højre bryn, og tog en pude som hun kastede med en stærk armbevægelse i retning af Carolines hovede. Angela kom med et lille kort grin.
"Ja, det kan jeg faktisk. Hvorfor er det sådan en stor overraskelse for alle?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum