Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 EmptyIdag kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba15 
Lori
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba15 
Valentine
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba15 
Jake
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba15 
Edgar
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba15 
Lenore
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba15 
Abigail
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba15 
Celenia
Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba13Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba14Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164701 indlæg i 8727 emner

Where is my brother! ~Caroline~

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 20:16

Caroline nåede at gribe den hård kastende pude, lige inden den ramte hendes hovede. Hun lagde den på sit skød.
"Det ikke svært, men ja alle har sider af sig selv som de skjuler." Svarede Caroline og trak lidt på skuldren, inden hun smilte let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Tors 2 Maj 2013 - 20:25

Angela lænede sig dybere tilbage i stolen.
"Jeg skjuler den ikke, jeg har bare været så god i så mange år. Så nu det min tur til at være mindre god. Desuden er det også min bror som er forsvundet, jeg ikke hjerteløs." Svarede Angela stille og så på Caroline.
"Men hvis han skulle være nogle steder så skulle det være langt væk herfra. Ellers ville han komme hjem engang imellem." Tilføjede Angela og åndede tungt ud, som om det var håbløst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 8:22

Caroline havde mødt folk som var hjerteløse, og selvom Angela bare gjorde som det bedst passede hende. Så nej betød det ikke at hun var hjerteløs. Caroline så stille på Angela, måske havde hun ret omkring Nic. For hvis han var i området ville han jo nok komme forbi.. Bare en gang imellem.
"Måske har du ret." svarede Caroline blot.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 16:40

"Caroline, han kommer tilbage tro mig. Specielt nu når han har dig. Du må ikke opgive håbet.. Og Dummernic eller dominic.. Whatever. Ham skal jeg nok sige et ord eller to, eller måske truer jeg ham.. Eller dræber ham. Det kommer an på mit humør." Svarede Angela og rejste sig op og kiggede ned på Caroline.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 21:23

Caroline rystede let på hovedet.
"Jamen tak for det, hvis det for min skyld altså." Svarede Caroline og lagde hovedet lidt på skrå. "Dit humør siger du, det må svinge en del." Svarede Caroline rent ironisk og med et skævt smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Where is my brother! ~Caroline~ - Page 2 Empty Sv: Where is my brother! ~Caroline~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum