Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner
Cursed ~Kani~
Side 1 af 2 • 1, 2
Cursed ~Kani~
Natten var faldet på, månen stod højt på himmlen den var halv. Stjernerne glimtrede som de smukkeste diamanter. Der var stille, ikke en regndråbe, ikke en lyd fra vinden. Der var vindstille, næsten ikke en eneste lyd kunne hørers i helle Firewood Village. Dog en lyd var der, lyden af stillethæle som klingede når de ramte asfalten, og udsendte en lille form for ekko.
Ejeren af de hæle var Caroline Thunder, vampyros.. Normalt plejede Caroline at være i nogenlunde godt humør, men hun var helt nede i kulkælderen. Hun kunne knapt nok smile til Nille hvis hun så hende. Hun følte sig efterladt, som en lille hund der var blevet efterladt af sin ejer. Caroline gik stille i de tomme gågader, hun havde lyst til at tage sit ejet liv ligenu. Hun følte ikke for at hun fortjente at leve længere, hendes følelser spillede meget med hende ligenu.. Hun havde brug for nogle som ville være derfor hende, en som kunne fylde det tomme hul som var efterladt efter Nicolas var forsvundet.. hun søgte ikke en ny kæreste, hun mente Nicolas kom tilbage på et tidspunkt.. Men hvornår anede hun ikke.. Hun søgte en som kunne være lige præcis den form for ven som hun behøvede ligenu.. Men om den person nogensinde ville komme var et meget godt spøgsmål..
Gæst- Gæst
Sv: Cursed ~Kani~
Gæst- Gæst
"Det gør ikke noget." Sagde hun lidt halv kvalt i stemmen af gråd, hun var mentalt knækket ligenu..
Gæst- Gæst
//Undskyld det blev kort, når det bliver aften bliver mine svar minder:-(
Gæst- Gæst
"Der ikke nogle som har gjort mig noget.. Jeg har bare mistet to af dem der betød mest for mig, eller de forlod mig bare.." Svarede hun og kiggede på den fremmede, og forsøgede at smile lidt.. Hun tørrede sine øjne, men det gik ikke langtid før endnu en tårer faldt ned af kinden..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Min kæreste er forsvundet. Min søster hader mig og løb væk.." Forklarede hun stille og blev lidt mere rolig da han nussede hendes ryg.
"Jeg hedder Caroline."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tak, det betyder meget." Svarede hun venligt, og gav et nik fra sig.
" i lige måde Kani." Tilføjede hun med et let smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det lyder godt, hvad så da? Har du mistet nogle fornylig, for så kan vi nemlig sørge sammen. Selvom at jeg ved min kommer tilbage.." Caroline var enlig bare høflig og tænkte ikke kun på sig selv, hvis han havde mistet nogle fornyelig så ville hun jo ikke bare være enlig om at skulle mundres op. Caroline kendte fakitsik Angela.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tak." Svarede hun med et skævt smil, hun havde en lille smule blod hængene på mundvigen, dog ikke noget hun havde bemærket. "Men hvorfor er du så sød imod mig?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jamen så lad os gå ind på kroen, og tage en drink samt skåle for livet." Sagde Caroline for at lyde lidt opmundrende. "Du skal lige vide noget.. Du kan sagtens tale ud, jeg er ikke en sladder taske." S´Tilføjede hun til at han frit kunne tale, hvis han ville have noget fra hjertet af.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Præcis, vi må vel bare slå os løs i aften." Caroline kunne sagtens være glad og i fest humør, hun havde lyst til at drikke. Måske kunne hun endda glemme smerten i hjertet i lidt tid, hvis hun tænkte på noget andet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mange tak." Svarede hun og gik indenfor i varmen, selvom hun ikke kunne mærke varmen på hendes hud. Caroline kiggede rundt, der var støj i kroen. Men Caroline kunne sagtens vende det døve ører til det, for hun ville bare have en hyggelig aften! Caroline kiggede bartenderen i øjnene på lang afstand.
"To store drink på huset." Sagde hun med en hvisken ingen hørte, men bartenden gjorde, og serverede to store drinks til dem. Caroline tog imod dem, og rakte den ene til Kani.
"Her."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lad os sige at jeg har en ganske særlig evne." Svarede hun med et skævt smil, og grinte kærligt.
"Bare kald mig Caroline, eller Car måske Care. Du bestemmer selv." Svarede hun og klappede ham på ryggen da han begyndte at hoste af grin. Caroline grinte selv, og tog en ny slurk af hendes drink. Hun grinte kærligt med ham, det var utroligt de havde lige mødt hinaden og de snakkede allerede næsten som de bedste venner. Caroline kiggede på Kani.
"Nogen speciel evne du ejer?" Spurgte hun nysgerrigt, og tog endnu en slurk af hendes drink.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Den virker på alle søde." Svarede hun ham, og lagde hovedet lidt på skrå. "Men fint, løb op på bordet op hop to gange op og ned." Hun kiggede ham i øjnene imens hun sagde det med sin evne, der var ingen mulighed for at slippe for den tvang hun satte på ham. Ikke før han havde gjort det hun havde sagt. Caroline smilede til ham, hun vidste den ikke skulle tages bogstavelligt, eller på at han elskede hende måden. Caroline forstod mærkeligt nok allerede hvad han mente. Da Kani fortalte om sin evne, kiggede hun på ham. Det var da meget specielt, lige noget som kunne hjælpe den pige hun hjalp.. Luce. Caroline hjalp Luce i psykisk træning samt fysisk. Caroline nikkede imponeret.
"Det da mega fedt!" Svarede hun ham med et stort smil, og tog endnu en tår fra hendes drink. Musikken blev skruet højrer op for, og man kunne tydeligt hører højtalerne som dunkede ud med musikkens toner. Caroline kastede et kort blik imod højtalerne, musikkens toner og rytme gjorde hende i bedre humør. Specielt fordi at det var danse musik.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» ~The Cursed Forest~ Jacob & Caroline
» Are you sure? ~Kani~
» Because the Night ~Kani~
» Is that true or a lie? ~Kani~
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth