Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Cursed ~Kani~
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Cursed ~Kani~
Gæst- Gæst
"Jeps, den virker." Svarede hun og tog endnu en slurk af sin drink. Hun kiggede på ham da han snakkede.
"Alle evner er specielle på hver deres måde, min kærestes søster kan for eksempel skifte til to personer. Min bedste ven kan fryse ting til is.. Der en masse muligheder." Svarede hun, Caroline ville have nævnt Nille's skammer evne. Men det var måske ikke sådan en god ide efter som der var en dusør på hende. Caroline fik et bredt smil frem på sine læber.
"Det ville være mig en fornøjelse." Svarede hun med et lille grin, den her aften skulle hun bare morer sig. Ikke sidde hjemme ved Nicolas, og tude øjnene ud fordi hun savnede ham så meget. Caroline tog ham med ud på danse gulvet, og begyndte at danse.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er iorden!" Svarede hun kærligt med et lille grin henover de ildrøde læber. Caroline kiggede på Kani, hun havde det sjovt, ihvertfal i hans selvskab. Caroline smilede sødt til ham imens de dansede til musikken som dunkede ud af højtalerne og fyldte rummet med de glade og mmusikalske toner. Caroline kunne mærke alkoholden i sine årer, dog uden at være fuld. Bare lettere hyper aktiv, Caroline havde ikke smilt sådan lige siden Nicolas var forsvundet. Det var underligt at smilet bredte sig på hendes læber, men blot et tegn på at hun var der. At hun havde følelser. Caroline dansede videre med Kani, natten var stadigvæk ung.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» ~The Cursed Forest~ Jacob & Caroline
» Are you sure? ~Kani~
» Because the Night ~Kani~
» Is that true or a lie? ~Kani~
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth