Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Cursed ~Kani~ - Page 2 EmptyIdag kl. 16:46 af Lenore

» It's been a long long time
Cursed ~Kani~ - Page 2 EmptyIdag kl. 12:52 af Genevira

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Cursed ~Kani~ - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Cursed ~Kani~ - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Cursed ~Kani~ - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Cursed ~Kani~ - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Cursed ~Kani~ - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Cursed ~Kani~ - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Cursed ~Kani~ - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba13Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba14Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Lori
Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba13Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba14Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Valentine
Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba13Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba14Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Natalie
Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba13Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba14Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Jake
Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba13Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba14Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Lenore
Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba13Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba14Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Renata
Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba13Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba14Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Katrina
Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba13Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba14Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Sean
Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba13Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba14Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba15 
Celenia
Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba13Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba14Cursed ~Kani~ - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164719 indlæg i 8728 emner

Cursed ~Kani~

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Cursed ~Kani~ - Page 2 Empty Sv: Cursed ~Kani~

Indlæg af Gæst Søn 19 Maj 2013 - 3:03

Kani så på hende med store øjne "Når så det gør den" men før han viste at det sto dhan oppe på et bor, han kunne godt tænke men det var som om han ikke kunne bruge sin krop selv, han mærkede boret imod sine fodder to gange, der viste han at hun godt kunne bruge sin evne imod ham, han smilede til hende da han kom til sig selv igen, han mærkede på sin ende arm for at være sikker op at han igen kunne bruge sin krop som det passede ham, han hørte hende snakke om at det var en fed evne han havde, men han fostod det ikke, for ah nkunne jo ikke bruge den imod alle hun dem som er blide, "Hvorfor er min evne så fed jeg kan jo kun bruge den imod blide væsner, du kan bruge din imod alle væsner" han hørte hvordan musiken var i gang han smilede til hende og sagde en venlig stemme, "Her den unge Caroline lyst til at danse med en som mig" han ville gerne havde at hun havde det sjovt og lige nu så han ikke andet end at danse for at få det sjovt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cursed ~Kani~ - Page 2 Empty Sv: Cursed ~Kani~

Indlæg af Gæst Søn 19 Maj 2013 - 10:11

Hun grinte kærligt af ham, imens han stod og hoppede som var han skør. Heldigvis bemærkede ingen andre det, hun nikkede til ham.
"Jeps, den virker." Svarede hun og tog endnu en slurk af sin drink. Hun kiggede på ham da han snakkede.
"Alle evner er specielle på hver deres måde, min kærestes søster kan for eksempel skifte til to personer. Min bedste ven kan fryse ting til is.. Der en masse muligheder." Svarede hun, Caroline ville have nævnt Nille's skammer evne. Men det var måske ikke sådan en god ide efter som der var en dusør på hende. Caroline fik et bredt smil frem på sine læber.
"Det ville være mig en fornøjelse." Svarede hun med et lille grin, den her aften skulle hun bare morer sig. Ikke sidde hjemme ved Nicolas, og tude øjnene ud fordi hun savnede ham så meget. Caroline tog ham med ud på danse gulvet, og begyndte at danse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cursed ~Kani~ - Page 2 Empty Sv: Cursed ~Kani~

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 1:24

Kani rystede let på hovedet, "Hahah barejeg kan vise dig min evne med det blievr lidt svært" Han smilede sødt til hende, hun var næsten den søster som ham aldrig fik, han hørte efetr hvad hun sagde og sine venner og en kæreste som var væk, imens hoppede han ned fra boret og tog hendes hånd og gik med hende us på danse gulvet, han lade sin enden nhånd på hendes side og den andet holdte han om hendes hånd, "Håber ikke De har noget imod at jeg holder sådan her" Han smilede bare sødt til hende og synes de havde det sjovt, og håbede jo selvfølelige at hun også havde det sjovt i hans selvskab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cursed ~Kani~ - Page 2 Empty Sv: Cursed ~Kani~

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 1:38

Caroline smilde sødt til ham, og lod ham tage hendes hånd ud på danse gulvet. Hun mærkede hans ene hånd på hendes side, det var sjovt nok. Som om hun havde kendt Kani i hele hendes liv, og vidste at han ikke ville gører hende noget. Caroline nikkede til ham.
"Det er iorden!" Svarede hun kærligt med et lille grin henover de ildrøde læber. Caroline kiggede på Kani, hun havde det sjovt, ihvertfal i hans selvskab. Caroline smilede sødt til ham imens de dansede til musikken som dunkede ud af højtalerne og fyldte rummet med de glade og mmusikalske toner. Caroline kunne mærke alkoholden i sine årer, dog uden at være fuld. Bare lettere hyper aktiv, Caroline havde ikke smilt sådan lige siden Nicolas var forsvundet. Det var underligt at smilet bredte sig på hendes læber, men blot et tegn på at hun var der. At hun havde følelser. Caroline dansede videre med Kani, natten var stadigvæk ung.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cursed ~Kani~ - Page 2 Empty Sv: Cursed ~Kani~

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 12:10

Kani kunne aldrig fine på at gøre Caroline noget, hvis han finder ud af at nogen har såret hende, ville han gå efter dem så lærer dem at man ikke skal sårer piger på den møde, for da han mødte Carline for første gang lige ude på gaden, kunne han se at hun var helt førdig og var klar tila t tage sit eget liv, hvis ikke snart der kom nogen og holde om hende og være der for hende, "Det var godt for ellers ville jeg ikke holde den" han kiggede ned og smilede svagt han gik et par skrit til siderne, ham smilede bare til hende og dansede vider med en unge Caroline som kunne leve for evigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cursed ~Kani~ - Page 2 Empty Sv: Cursed ~Kani~

Indlæg af Gæst Tors 30 Maj 2013 - 14:05

Caroline var glad for at han var der for hende, det var lige hvad hun manglede. En grund til at smile, og i hans selvskab smilede hun.. Selvom sorgen var over hende, så kunne alle have råd til lykke. Caroline dansede, ingen tvivl om at hun var glad ligenu. Hun var også glad for at han ville respektere hendes grænser, og ligenu gjorde det hende intet. Han holdt hende trods alt kun ved siden og fast i hendes hånd. Hun dansede med ham og fuldte hans trin lidt, hun havde det sjovt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Cursed ~Kani~ - Page 2 Empty Sv: Cursed ~Kani~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum