Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Remember the name. ~Dominic~ EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Remember the name. ~Dominic~ EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Remember the name. ~Dominic~ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Remember the name. ~Dominic~ EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Remember the name. ~Dominic~ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Remember the name. ~Dominic~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Remember the name. ~Dominic~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Remember the name. ~Dominic~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Remember the name. ~Dominic~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Remember the name. ~Dominic~ Voteba13Remember the name. ~Dominic~ Voteba14Remember the name. ~Dominic~ Voteba15 
Abigail
Remember the name. ~Dominic~ Voteba13Remember the name. ~Dominic~ Voteba14Remember the name. ~Dominic~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Remember the name. ~Dominic~

Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 17:00

Terrorville, Angela var taget på en lille tur rundt i de nærmeste kvatere. Det var ihvertfal hendes undskyldning hvis nogle spurgte, enlig var hun en smule ivrrig for at finde sin storebror. Dog kunne hun altid flyttte ham om bagerst i hovedet, bekymringen for ham var ikke til at se i hendes ansigt. Hun gik rundt der var forårs festival i parken, hvilket gjorde Angela gik derned. Hun var i sit blondte jeg, og havde et par jeans på og en top. Meget enkelt tøj, Angela kiggede rundt omkring sig. Hun havde været meget omkring i hendes levetid, men mange fandt sig i sinde at blandingen ikke fortjente at leve.
Angelas blondte år lod sig hvivle rundt i de lette vindbriser, imens hun kiggede nysgerrigt rundt. Hun gik hen til en lille bod og lagde hovedet lidt på skrå. Hendes humør var blandet, måske havde hun brug for en anden at tale med?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 18:08

Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Forårs festival i parken. Spændende. Den eneste grund til at Dominic gik derhen var fordi han var nysgerrig, efter at se om der var nogle interessante... Piger. Måske en interessant smuk pige som han kunne få lidt sjov ud af? Han havde brug for en anden kvindes opmærksomhed. En som kunne aflede ham fra alt det pis der lige var kommet i hans liv. Han ville bare have lov til at være som han var før i tiden! Dominic fortsatte sine rolige skridt mod festivalen i parken. Det skæve smil som kunne virke charmerende var om hans læber. HAns øjne havde et glimt af charme i sig, som altid. Han så rundt.
"Finder De noget interessant?" Spurgte han en kvinde(Angela) ved boden. Han stod lidt bag hende, og var bøjet lidt frem. Han så smilende på hende.

//Sorry for kort svar.//


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 21:06

Angela blev opmærksom da nogle snakkede til hende, og kiggede til siden. Og så på den smilende unge fyr. Angela tyggede lidt på sine næste ord.
"Næh ikke rigtigt." Svarede hun og vendede sig i front mod ham. "Hvad med dig finder du noget spændende?" Angela lagde armene overkors, imens hun lagde hovedet lidt på skrå. Det blondte hår sad perfekt med sin egen glans. Angela betragtede ham for reagtioner. Hun savnede sin bror, kun en anelse savn. Ellers var der ikke rigtig nogle følelser fremme i hende ligenu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 21:34

Savn... Hun savnede nogen. Men hvem? i hvert fald nogen der stod hende nær. Ellers var der ikke rigtig nogen andre følelser. Han smilede høfligt, og rettede sig. Han lagde hovedet lidt på skrå og kiggede på hende.
"Ja, det gør jeg." Hans stemme var mere charmerende, og varm. Han grinede lavt, og kiggede rundt. Han kiggede på hende igen og bukkede galant. "Navnet er Dominic." Han rettede sig og så spørgende på hende. "Hvad hedder De?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 16:37

Dominic.. Hhmm, det navn forekom Angela ret bekendt, mest fordi hendes svigersøster hvis man kunne kalde Caroline det, havde snakket ikke så godt om denne unge herre. Angela så på ham.
"Jeg har hørt om dig, navnet er Angela." Svarede hun og lagde hovedet lidt på skrå. Hun fnøs en enkelt gang inden hun greb hårdt om hans hals og fik ham op af en mur. Hun smilede koldt, hun savnede sin bror. Hun hadede at være alene, dog alligevel var hun så svær at læse.
"Et godt råd til dig, er at holde op med at knække Caroline. Det mit job, så hør godt efter inten lader du hende helt være. Eller jeg vil rive dine lemmer af en for en, imens du skriger når jeg flår dine nærver ud. Og der kun der, vil jeg rive dit hjerte ud, og befrie dig fra dine lidelser. Forstod du min pointe eller skal den sives ind på den hårde måde?" Angela var ikke en tøs, som man skulle undervudere. Hun mente hvad hun sagde, og hun ville elske at gøre det, men han gjorde klogt i at lade vær med at tirre hende. Ellers vil hun gøre noget som satte sig permanent på ham. Måske rive hand tunge ud eller noget.. Caroline var hendes legetøj, ingen andres.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 16:42

Hørt om ham? Han rynkede på panden. Han var da ikke så kendt.. Måske var hun en af hans gamle ofres, som han havde ladet leve, veninde? Damnit! Not good. Han måtte hellere smutte.. Men inden han kunne nå at sige han havde et mødt han skulle nå og vende ryggen til, havde hun grebet fast i hans hals og tvunget ham op af en mur. Han rørte sig ikke. Han var ikke bange for hende, uanset hvad. Han kiggede på hende med et skævt smil. Caroline... Ha!
"Mhm.. Den fine Caroline, du kender hende? Hvor kender du hende fra?" Hans stemme var stadig varm og charmerende. "Jeg har forstået din pointe. Jeg skal nok lade hende være. Hun kedede mig også." Han trak på den ene skulder. Han smilede skævt. "Vil du være sød og slippe mig nu?" Spurgte han. Han var ikke flabet... Han var bare.. Ham.

//Vær sød ikke at flå hans tunge ud, eller noget. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 16:52

Angela trak lidt på skulderen.
"Ja jeg kender hende, det ligemeget hvor jeg kender hende fra. Hun kedede dig, nå men jeg syntes nu hun er ret sjov.. Specielt når hun skriger af smerte eller noget i form af det. Rettere sagt jeg elsker at se folk lide og skrige efter hjælp." Svarede Angela og holdt stadigvæk et fast greb omkring hans hals, hun hadede det smil på hans læber. At han ikke var bange for hende, hun vrissede lidt. Og klemte kort hårde til så hun næsten kunne kvæle alt luft ud af ham. Dog slap hun, og lagde armene over kors. Hun hævede på et koldt bryn.
"Fint du fri, men tør det smil væk. Ellers skal jeg nok få det væk." Angela kørte en hånd igennem det mørke hår, men hendes øjne vat stadigvæk plantet i hans.

//hun skal nok lade hver.. Hvis han viser lidt respekt for hende ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 17:55

//Det skal du ikke regne med han gør. xD

Dominic hævede et øjnebryn.
"Aha." Sagde han blot. "Hm. Jeg mener nu ikke kedelig på den måde." Sagde han så. Han smilede skævt. "Uh, en voldelig pige. Interessant." Der kunne sikkert komme noget sjovt ud af hende. Medmindre hun skulle være sådan en lyseslukker. Han havde intet imod hun tog hårdere om hans hals. Han elskede smerte. Så hun gjorde det ikke lettere for hende selv. Han grinede lavt da hun slap ham. Han landte fint på begge fødder. Han lagde armene over kors.
"Uuuh... Kan du ikke lide at folk smiler?" Han lagde hovedet lidt på skrå. Smilet var væk men et glimt i øjnene vidste han gerne ville smile.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 19:50

Angela fnøs hånligt af ham.
"Nårh, du en af de fyrer som lader som om at dr er vild med en pige. Går i seng med hende for at prøve hende, og så smutter du når du finder det kedeligt. Jeg gætter på du aldrig har haft sex med en vampyr før så? For de aldrig kedelige." Svarede hun og så nedladende på ham.
"Jeg har intet imod smil, men folk som ikke viser lidt respekt for andre. Den har jeg intet til overs for." Svarede hun og så ham dybt i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 22:40

Dominic grinede lavt da hun fnøs hånligt af ham. Han lagde armene over kors, og hævede et øjnebryn.
"Ja, er der et problem med at jeg er sådan?" Spurgte han med et skævt smil. "Jeg har været sammen med vampyrer før. Men jeg kender bivirkningerne ved deres blod.. Jeg vil helst ikke have min hud dør." Sagde han, og smilede høfligt til hende.
"Hvorfor skule jeg vise respekt?" Spurgte han og smilede en smule forførende til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 21:42

Angela himmlede med øjnene af ham, og hævede så på et bryn.
"Jeg har ikke, for jeg vælger at ignorer folk som jeg ikke gider at bruge tid på." Svarede hun og kiggede på ham da han nævnte vampyrblod. "Hmm, en skam." Svarede hun. Hun fnøs og trådte et skridt tættere på ham.
"Fordi jeg ikke er bange for at dræbe dig på stedet. Desuden så du alene, og du hader det. Jeg kan fornemme det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 14:20

Dominic hævede et øjnebryn over hendes himlen med øjnene. Seriøst, hvis hun skulle være så sur, så kunne hun da bare bide i et surt æble? Ha.. Sjovt... Not.
"Nå, så du vil ikke snakke med en der kan ændre dit liv på en nat?" Han smilede en anelse forførende. Og dog, hvis hun blev ved med det der, var han smuttet. Det gad han ikke. "Skam.. Pas på med hvad du siger. Nogensinde hørt om Skammeren?" Og ham som havde troet hun havde været død, så levede den dumme tøs stadig. Hrmpf.
"Så du vil simpelthen slå mig ihjel? Ih, hvor fint." Han rystede lidt på hovedet og lagde armene over kors. "Nå, så jeg hader det? Hør, jeg kan fornemme dine følelser. Jeg kan både se og fornemme at du er ensom. Alene. Hadet. Folk misforstår dig. Du vil bare gerne have en der holder af dig, ikke sandt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 15:38

Angela var ikke sur, først hvis folk påstod det blev hun sur. Angela var bare ret kold i sin facade, mest fordi den blondte hende var sådan. Hvor brunetten var den søde og forstående, for det meste.
"Næh, jeg har ikke hørt om nogen skammer. Og jeg er pænt ligeglad." Svarede hun med et smil. Hun spolede lige tilbage..
"Hvad har du som lige præcis kan ændre mit liv, om jeg må spørge?" Angela så ret spørgende ud, og lagde armene overkors. Han spildte enlig blot hendes tid..
Og hun holdt sin vrede inde da han begyndte at tale om hendes følelser.Hun fnøs.
"Du tager fejl. Jeg har en som holder af mig, jeg er ikke hadet." Sagde hun og kunne få færten nogle af de dusørjægere, som gerne ville se blandingens hovede på et spyd. Dog kunne hun kende forskel på færtenen på de forskellige jægere, og vidste at disse jagede den blondte hende. Derfor ændrede Angela simpelt og smertefrit sig om til den brunhårede hende. Angela så på jægerene som gik forbi dem uden at opfange mistanke, de havde jo et billede at kigge efter. Og selvom Angela stadigvæk var blanding i denne form, så var det jo ikke noget man bemærkede når man ledte efter en anden.. som var penge på.

//Nyt udseende: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 16:05

Dominic hævede et øjnebryn. Hun virkede ret kold. Uinteressant. Hans interesse for hende faldt. Han gad sgu da ikke at blive svinet til. Han lagde armene over kors.
"Du ville ikke være så ligeglad så snart du har mødt hende. Caroline kender hende." Han huskede udmærket hvordan Nille havde hjulpet Caroline. Han lagde hovedet lidt på skrå.
"Oh.. Det vil du ikke vide, og det er lige meget nu. Du er ikke så interessant når du er så kold." Sagde han og trak på den ene skulder.
Hun var ikke det værd at bruge sin tid på.
"Ja, én. Kun en." Han lagde hovedet lidt på skrå. Færten af nogle dusørjægere ramte ham.Hans blik landede på mændene. Han lagde godt mærke til hun ændrede udseende, men han sagde intet. Da dusørjægerne gik forbi hviskede han; "Well, det ser ud til at du er ved at blive jaget. Du må hellere komme væk. Hvor længe mon der ikke går før de opdager du har skiftet udseende?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Man 13 Maj 2013 - 13:44

Angela ignorede ham.. Blot var den brunhårede hende ikke så koldt og hår, som når hun var blondt. Den blondte var jo ligesom vampyren indeni hende, og den brunhårede var mennesket. Angela rystede på hovedet af ham.
"Ved du hvad problemer med folk som dig er? At de har mistet troen, og da de mistede det, og derpå forsvandt fornuften omkring hvem man skulle være bange for også." Sagde hun stille og roligt, helt afslappet.
Jægerne var væk men hun kunne dræbe dem på 5 sek, hvis de vendede om. Hun orkede bare ikke lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 13:10

Dominic lagde armene over kors og kneb øjnene lidt sammen. Han lagde hovedet lidt på skrå og smilede kækt over hendes ord. HAn grinede lavt.
"Aha.. HVordan kan du være så sikker på at jeg har mistet troen og min fornuft?" Han hævede et øjnebryn og lænede hovedet lidt tilbage så han så lidt ned på hende.
"Hør, hvis du skal lade som om du er klogere end mig, er jeg smuttet." Han smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 13:58

Angela fnøs lidt af ham.
"Jeg har været omkring i denne verden i et godt stykke tid. Jeg kan se folk som har mistet deres fornuft når jeg møder dem." Svarede hun hånligt, og vendede sig om samt skiftede form.
"Åh, søde skat da. Jeg behøver ikke at tro, når jeg ved." Svarede hun og vendede sig om, hun reagede på en lyd af noget som kom flyvende imod hende, hun rykkede sig til siden og den lille lommekniv fløj imod Dominic. Angela vendede hovedet om i mod ham og begyndte så småt at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Fre 17 Maj 2013 - 21:19

Været omkring denne verden i et godt stykke tid? *Vor herre bevares.* Han himlede med øjnene.
"Og det betyder så at du er frøken vigtig? Hør, jeg er ligeglad med hvad du tror omkring mig. Du kender mig ikke." Sagde han og trak på den ene skulder og så på hende.
"Jeg er ikke din skat og jeg er heller ej sød." Sagde han med et snert af trussel over sig. "Jeg har svært ved at tro du overhovedet ved noget, blondie." Sagde han hånende, vendte ryggen til og begyndte at gå.
"Irriterende kvindemenneske." Mumlede han. Han vidste godt hun ike var et menneske, men ja... Dont care.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Søn 19 Maj 2013 - 12:48

Angela stoppede op, det sagde han bare ikke!? Hun vendede sig om, og susede imod ham. Hun sparkede ham ind i muren tættest på ham, og rev ham ret op med et fast greb omkring hans nakke. Hun fnøs af ham.
"Gud jeg er træt af folk som dig, tror de er så gode." Hendes stemme var vred, hun var bare vred og irriteret på ham. Hun kiggede ham i øjnene, og løftede hendes knæ så hun vil sparke ham, men hvor hun ramte på ham vidste hun ikke elelr hvor ondt det gjorde. Angela tog fast i hans hår og holdt hans baghovede lidt tilbage. Hun kastede ham hen af jorden, og fnøs.
Hun gik så hurtigt som hun havde fnøst, hun var væk.

//Out Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Gæst Søn 19 Maj 2013 - 14:14

Dominic grinede lavt over hende da hun vendede om og susede mod ham. Han mærkede kun et lille stik af smerte da hun sparkede ham ind i en mur. Han smilede blot flabet til hende da hun rev ham op af muren med et greb om hans hals.
"JEg er træt af piger som dig, der tror at de er bedre end alle andre." Fik han frem og grinede lavt, som dog blev til et host.
Han fornemmede at hun var vred og irriteret på ham. Hvilket han bare elskede. Han kunne godt lide at han havde gjort ende så irriteret. Hvor hun sparkede ham, lagde han ikke mærke til, for han kæmpede mod at sige noget flabet. Han rejste sig hurtigt op da hun kastede ham hen af jorden.
"Lille pige da." Han grinede lavt og rettede sig op. Han vendte ryggen til og gik.

//Out. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Remember the name. ~Dominic~ Empty Sv: Remember the name. ~Dominic~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum