Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
Will you really help me? //Dominic//
Side 1 af 2 • 1, 2
Will you really help me? //Dominic//
T: Nat
V: Koldt
O: Huse
P: En lilla kjole der er ødelagt, forbindinger på håndled, hoved og på anklen
Rafaela humpede hen imod sit hjem. Tårerne trillede ned af hendes kinder. Hun havde ondt i hver en del af sin krop. Hendes højre fod sad forkert og var brækket. Det eneste der var til og støtte foden var en forbinding, hendes højre hånd var forstuvet og var også forbundet ind så hun ikke kunne bevæge hånden eller fingrene. Hun havde samtidig en forbinding rundt om hovedet da hun havde slået hovedet voldsomt efter et styrt fra en trappe samme nat, hun havde dog ikke blødt der var bare kommet en virkelig stor bule. Samme nat som hun var blevet voldtaget af en fyr ved navn Chev. Hun kendte ham overhoved ikke. Det hele var næsten lige sket og Chev havde ladet hende gå. Hun var møg beskidt over det hele da hun var væltet så mange gange og samtidig var hendes muskler stadig i små kramper efter alle de stød hun fik igennem sig. Hun mærkede hvordan folk kiggede på hende hver gang hun væltede. Der var ingen der støttede hende.
Sidst rettet af Rafaela Tors 17 Jul 2014 - 22:58, rettet 1 gang
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Sv: Will you really help me? //Dominic//
Som han havde forvandlet sig tilbage til noget der lignede et normalt menneske, havde han bare gået roligt igennem parken, uden længere at tænke over disse forandringer. Han var så vant til dem, og ingen ville jo se det! Hvem var dog i parken på denne tid af døgnet, også i denne kulde?
Lyden af noget humpende fangede hans øre, og med et slog han blikket mod en ung kvinde, han lagde med det samme mærke til alle hendes skader, og noget ved hende fik ham til at stoppe op og gå over mod hende. Den slags skete normalt ikke. Men noget ved hende havde fået ham til at føle medlidenhed med hende. hurtigt stod han ved siden af hende
"Du ligner en der kunne bruge en hånd, eller en favn."Sagde han roligt og sørgede for at holde en pæn afstand til hende. Hun lignede en der var blevet gennemtæsket, og sikkert det der var værre. Han ville ikke få hende til at føle sig angrebet nu.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han rystede svagt på hovedet"Hvorfor skulle jeg række dig min hjælp hvis jeg ville dig ondt? jeg kunne lægge dig ned på to sekunder"Svarede han med et lille smil. Han tog hendes skader kort i betragtning inden han i en elegant bevægelse der dog havde været lynende hurtigt, havde båret hende op i sin favn. Forsigtigt så det ikke ville gøre for ondt på hende. hun var ikke tung for ham, faktisk var hun legende let"Hvor bor De?"spurgte han. Normalt var dette slet ikke noget Dominic gjorde, så hvorfor han gjorde det nu, vidste han ikke selv. Men han havde lidt fået en trang af at beskytte hende og sørge for at hun kom godt hjem, men også at hendes skader først blev ordnet.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han nikkede roligt"Jo det har jeg. Tør du virkelig tage med en fremmed mand hjem, lige efter det der sket med dig?"hans stemme var fyldt med forundrelse. De fleste kvinder ville være så traumatiserede at de nok aldrig ville blive gift. Det havde han da oplevet med et par af hans ofre der havde fået lov til at overleve. Han skiftede hurtigt retning til en sidegade på deres højrehånd. Vejen førte mod Terrorville District hvor hans palads lå. Dominic havde levet i næsten et årtusinde og havde derfor tjent mange penge sammen i løbet af de mange århundreder.
"Hvad hedder du?"spurgte han med et venligt smil og kiggede kort på hende som de nærmede sig hans hus.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han behøvede slet ikke at åbne døren før den blev åbnet af hans butler som hilste høfligt godaften til dem begge."Jeg håber du får lavet en arrestordre på ham"Sagde han pludseligt og kiggede endnu engang ned på hende. Han nikkede lidt"Du kan blive her til i morgen aften. Så kan jeg følge dig hjem nemlig"sagde han roligt som han bare hende videre mod sine private gemakkere hvor han opbevarede sine lægemidler.
Han smilede varmt til hende"Godaften Rafaela, Jeg hedder Dominic. Velkommen til mit hjem"Svarede han med en venlig toneleje og gengældte kort øjnkontakten inden han gik ind i et pænt udsmykket værelse. Det var let at fortælle dette ikke var hans eget værelse, for der var intet personligt over det. Han lagde hende på sengen og tog så den brækkede fod i sine hænder ganske forsigtigt. Han undersøgte den kort."vil du have smertestillende?" Han kiggede roligt på hende.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han smilede til hende og rejste sig"Mange tak. Det er en smule gammel rent modemæssigt, men det blev også indrettet for små 300 år siden"svarede han med et smil."lige et øjeblik så er jeg tilbage" Han gik ud af værelset og kom kort efter tilbage med en stor kasse. Han åbnede den og fandt medicin frem i flydende form og derefter en nål."Jeg kan ikke love at det bedøver helt, for jeg regner med at du har fået en hjernerystelse, så jeg vil holde dig vågen i nat."sagde han roligt og hentydede til bandagen om hende hoved. Han rakte hende en pille og et glas vand. Han havde taget en kande med vand med sig da han hentede kassen og glas var der altid til at finde i hans gæsteværelser."Pillen vil tage det værste"Sagde han roligt. Han fik trukket noget af bedøvelsen op i sprøjten, en lille dosis som han meget præcist lavede."Jeg håber ikke du er bange for nåle"Sagde han stille inden han stak hende i låret på det ben hvor anklen var brækket. Han ventede et par minutter før han begyndte at rykke knoglerne langsomt på plads, med stor forsigtig hed og præcision. Da han havde fået det på plads lagde han en tæt bandage og derefter træplader rundt om med mere bandage for at holde knoglerne på plads.
"Du må ikke bruge anklen overhovedet de næste 4 uger!"sagde han en smule strengt til hende.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Han nikkede lidt over hendes ryst på hovedet og hentede en flaske mørke grøn flaske der lignede en vin flaske. Dog var den fyldt med blod i stedet. Han tog et vin glas og satte sig på sengen igen imens han hældte op i glasset.
"Det vil jeg huske"Svarede han dog uden at mene det.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Måske, men hvis det skulle være, skulle du love at holde dig inden for området så jeg ville vide hvor du var og ikke kom noget til. Ellers ville jeg nok blive frustreret og irriteret på dig"Svarede han med et lille smil."Hvis jeg var din far, ville jeg låse dig inde i et værelse der havde dragesikret vægge, ingen vinduer og en stor metal dør. ikke for at straffe dig, men for at beskytte dig"Han sagde det roligt og lagde hånden mod hendes pande for at tjekke om hun skulle have en feber eller begyndende feber.
Han smilede skævt til hende"Det er jeg ked af at høre, og jeg er ikke så sindsyg at jeg gør folk ondt, Rafaela. Medmindre det er i selvforsvar."Han sagde det med et lille smil og lod de mørke blå øjne glide ind i hendes."Hvad vil du lave så du ikke falder i søvn?" hans stemme var ru og varm, og hans øjne lå stadig i hendes, de skam vældig pæne!
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Du kan love at passe bedre på dig selv, og hvis du ikke kan det, må jeg jo selv finde på en måde at holde dig sikkert" han sagde det med et lille drillende smil.
Hans øjne hvilede i hendes inden han, og uden at tænke over det plantede han roligt et kys på hendes pande. Han rejste sig roligt op fra sengen og gik mod døren for at finde noget mad og drikke til hende.
Gæst- Gæst
Da hun havde fået svaret og han var gået lagde hun sit hoved roligt ned på puden og kiggede op i loftet. Hun lukkede sine øjne for, at slappe af men endte med, at falde i en rolig og tryg søvn.
Rafaela- Evolved
Dominic satte bakken fra sig på bordet ved siden af sengen. Der var ikke gået mere end fem 10 minutter soden han gik fra værelset, så det at hun sov ville ikke skade hende." Rafaela.. Rafaela" roligt og myndigt gentog han hendes navn et par gang, lagde sin hånd på hendes kind igen og kærtegnede den blidt imens han roligt men bestemt prøvede at vugge hende ud af søvnen. Han smilede lidt over hende. På bakken med hemdes mad stod også et glas med en tyk rød væske i, og det var ikle til at tage fejl af hvad det var. Blod.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Hurtigt lod han en hånd glide over hendes pande for at tjekke hendes feber, og den var svagt begyndt at falde.
Dominic rejste sig op fra sengen og gik over til et af de store vinduer som gik fra gulv til loft, og trak kort det ene gardin let til side så han kunne kigge ud gennem en sprække. Præcis som han havde regnet med var solen svagt på vej mod horisonten, fra det ukendte. det var ikke lyst endnu, den mørkeste tid på natten lå over dem nu, det mørke der kun kunne finde lige inden solens første stråler ville komme til syne og bekæmpe mørket væk. Som vampyr kendte han natten forfærdeligt godt. Han vendte sig væk fra vinduet og gik over til hende i sengen igen, satte sig på sengekanten."Du har et par timer tilbage før du må sove"han sagde det smilende og lagde sig ned i sengen så hans ryg lå over hendes skindeben.
Gæst- Gæst
Hun kiggede stille efter ham da han gik hen til vinduet. Hun begyndte og spise maden han havde kommet med. Hun smilede stille til ham da han havde lagt sig på sengen og over hendes skindeben. "Du god til og lave mad" hendes stemme var rolig og varm. Hun spiste resten af maden og kiggede ned på ham igen. Hun kørte en hånd kærtegnene hen over hans arm og smilede sødt til ham.
Rafaela- Evolved
Side 1 af 2 • 1, 2
» Jeg er bedre end dig! Gå væk med dig! //Dominic//
» One more night ~Dominic~
» Before the storm ~Dominic~
» Åh it's nice to see you again (Dominic)
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper