Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
your guardian angel - Clary
Side 1 af 2 • 1, 2
your guardian angel - Clary
s. parken
o. natur? XD
v. lunt og rart
luften var lun, mens solen hang dovent på himlen.
Det var sjældent, at han forlod lejligheden, men når man havde brug for pengene, så havde man brug for dem...
Iført slidte jeans, ingen trøje og bare fødder, sad Alex på græsset, med en hat foran sig til småmønter - hvis folk besluttede sig for at donerer.
Han sad først bare og spillede. Stille og roligt.
Han havde lukkede øjnene, og begyndte ellers at synge i takt med at han spillede melodien til 'face down'.
Han lignede vel da han var, en tigger, der havde brug for penge til stoffer. Det var i hans sidste mangel på stofferne, at han havde råbt af Alexis, og som resultatet af hans råben var hun stukket af, landet mellem en masse vampyrer..
Sangen var til hende, og han vidste, at selvom hun lå derhjemme, bevidstløs, kunne hun hører hvert ord.
//sangen: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //
Gæst- Gæst
Sv: your guardian angel - Clary
Dog som hun ankom parken, kunne hun høre, en eller anden spille på guitar og som den musik elsker hun var fulgte hun lyden af sangen hvor hun til sidst fandt en ung mand, med slidt tøj og han lignede godt nok en eller anden der manglede et par kontanter eller to. Hun gik stille hen mod ham, knælede ned foran ham med et blit smil, for hun lagde en del små penge ned i hatten "du spiller smukt" sagde hun med et varmt smil og så på ham med blide brun, grønne øjne
Gæst- Gæst
Han var nyvasket, og lugten af den grove sæbe hang stadig ved ham.
Området lige under hans øjne var svagt violet, på grund af den manglende søvn. Flere timer, med at holde vagt ved hans søsters sygeseng, satte sine tydelige spor.
Hans øjne, virkede bare som blanke overflader, intet under dem. Ingen sjæl. Ingen følelser.
''Tak.'' svarede han, med en svagt hæs stemme, efter et par sekunders øjenkontakt.
Om det var for komplimenten, eller for pengene, var han ikke selv sikker på endnu.
Gæst- Gæst
Med hendes egen erfaring, kunne stor søvn mangel gå hen og blive direkte dødeligt, fik man ikke nok søvn, lukkede hjernen ned og man ville nojk i sidste ende komme i en langvarig koma...måske noget der minder om det
Gæst- Gæst
Det var ikke fordi han ikke ville svarer, men han kunne ikke. Det ville ikke være at holde afstand, at svare på noget så personligt.
Han mumlede den samme sang igen, selvom hans stemme igen blev mere og mere hæs.
Han rystede stille på hovedet, inden han så på hende igen.
//Sorry kort svar.//
Gæst- Gæst
//gør intet, mit var heller ikke for langt
Gæst- Gæst
Det var tydeligt at han ikke kunne lide at hun så på ham som om han var en hjælpeløs svag stakkel.
''du sidder på hug, foran en fremmed, i en park. I mine øjne, er det dig der burde have hjælp, ikke? Jeg mener, du virker som om du er fuldkommen ligeglad med at jeg er en fremmet.'' sagde han bare, inden han begyndte at spille melodien til Fix You, fra Coldplay.
Gæst- Gæst
Hun nikkede "det er jeg da også et sted, hvad skulle holde mig tilbage fra at gøre noget godt" fortsatte hun med et smil
Gæst- Gæst
Hendes stædighed, hendes venlighed...
Han rystede på hovedet og rejste sig og stille guitaren kort fra sig.
''Jeg er ikke en person, man bare rækker en hånd. Jeg er en person, som tager hele kroppen om nødvendigt.'' sagde han, inden han tog hatten og lagde småmønterne i lommen på de slidte jeans.
''jeg har ikke brug for hjælp. Jeg har brug for penge. Der er stod forskel, lille ven.'' sagde han bare, inden han tog sin guitar over skulderen
Gæst- Gæst
Hun hævede øjenbrynet "hele kroppen" spurte hun og grinede klokkeklart og smukt, sagde han at han bille have sex med hende og ikke hendes hjælp?
//ingen krea
Gæst- Gæst
Hans latter var hæs, men der var en varm undertone.
''jeg har ikke brug for hjælp.'' sagde han bare.
''ligemeget hvem der tilbyder den.'' han smilede kort til hende.
''mit navn er Alex.'' sagde han og rakte hånden frem. Det var tydeligt at han var underernæret, hans ribben var alt for fremtonede.
''det er ikke fordi jeg ikke vil have din hjælp, doll, det er fordi jeg ikke kan bruge den til noget.'' han havde brudt én facade ned. Han behøvede jo ikke være en kold skid, bare fordi hun ville hjælpe ham.
//Det går nok Kender fornemmelsen //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''og hvorfor jeg ikke tager imod din hjælp? Hvorfor skulle jeg? Kender jeg dig måske? Desuden, som sagt, jeg har ikke brug for hjælp.'' sagde han roligt.
''Men jeg kan da byde på en kop kaffe, hvis det interessere dig?''
//sorry, kreasvigt//
Gæst- Gæst
Hun trak på skulderne "nej du kender mig nok ikke, men det kunne du" hun smilede blidt og kørte noget hår om bag øret.
hans tilbud om kaffe, fik hende til at nikke "meget gerne, kaffe lyder fint" med gjorde hun og lagde hænderne i lommerne
//helt okay
Gæst- Gæst
han gjorde et slag med hovedet, inden han begyndte at gå. Et tegn til at hun skulle følge med.
Så ville han vise hen til hans lejlighed, hvor Alexis nok lå endnu og var bevidstløs.
Måske ville hun spørge ind til tigeren, der lå på en madras, i hans lejlighed. Hvordan han ville forklarer det, var endnu ikke sikkert.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''intet er foruroliget for.'' grinte han.
''der er intet i veje med at være smuk som en dukke.'' sagde han roligt mens han gik ned mod et lejlighedskompleks.
Han smilede til hende.
''Clarissa... Er du døbt det?'' spurgte han, inden han så roligt på hende
Gæst- Gæst
Hans spørgsmål fik hende til at rynke brynet "jeg ved det faktisk ikke, min far har altid kaldt mig det...så ja jeg vil tro at jeg altid har heddet det" hun trak på skulderne, sandheden var at hun ikke vidste det, men det var det hun blev kaldt fra hun var lille, så det skulle ikke ændre noget, hvis det vidste sig hun hed andet
Gæst- Gæst
''så kalder jeg dig for Doll.'' smilede han inden han prikkede hende på panden.
Han smilede venligt til hende.
''Tjaa, min storebror hed Alexander, min storesøster Alexandrine, min tvillingesøster Alexis, og så er der mig.'' grinte han. Han havde med vilje undladt at fortælle hende at han ikke bare hed Alex, men at han hed Alexej. Hans mor, havde heddet Alexis... Indtil hun døde efter at have født Alexis og Alex...
Da de nåede hen til en trappe, ned til en kælder, nikkede han derned.
''Ja, jeg bor så i kælderen. De tillader ikke dyr i de andre lejligheder.'' sagde han roligt, og rettede på guitaren, som han havde båret på skulderen hele vejen.
//Sorry, hjælper min bror med hans engelsk-opgave. -.-//
Gæst- Gæst
Hun nikkede stille "du har dyr, må jeg spørg hvilke...dyr har altid været mig en fascination, de fleste er så smukke" hun lyste næsten op i et smukt smil. Hun var englelig ligeglad med om han boede i en kælder, et hjem var et hjem, det ændrede ikke personen hvor de boede
//haha det skal man jo engang i mellem
Gæst- Gæst
Han sukkede dramatisk.
''Alexa var mine ældre søskende.'' grinte han roligt.
han så på hende.
''ikke et dyr, min søster.'' sagde han roligt. ''hun er en hvid bengalsk tiger..'' sagde han så lidt efter.
han gik ned af trappen, inden hun kunne nå at reagerer.
Han fik låst døren op, og åbnede den stille..
''Lexi? Vi har gæster.'' kunne man hører ham mumle.
''Kom bare ind, Doll.'' sagde han roligt, inden han så mumlede noget inde fra det eneste 'rum' der var i lejligheden. Køkken, soveværelse og stue i ét. Badeværelse var et rum for sig selv, og entreen også.
''Husk at lukke døren'' fik han sagt, inden han gik hen for at sætte vand over til kaffe.
''her roder lidt.'' han skyndte sig at fjerne en smadret elpære fra gaskomfuret.
Havde hun set den, havde hun nok set resterne af det hvide pulver på den.
Lejligheden var ikke rodet som sådan. Der lå lidt tøj i en pænt foldet stak, og guitaren havde han sat fra sig i entreen. Der var kun én madras - det eneste at sidde/ligge på i lejligheden, hvor den store tiger lå på. Bevidstløs...
Gæst- Gæst
hun grinede "sikke dog et kreativt valg af navne til børnene" klukkede hun blidt og fulgte med ham ned "din søster..hun er en tiger, hvilket skønhed af en skabning" hun elskede absolut tigere, de var smukke, mystiske og alligevel så farlige på samme tid. Hun smilede og lukkede døren efter sig "det er okay, rod giver også personlighed, viser her er folk som bor...hvilket jeg godt kan lide, hvis der kun er rent, viser det ingen personlighed" pointerede hun og smilede, mens hun gik rundt. Hun gik stille hen til den bevidstløse tiger "hvor er hun dog smuk" hviskede hun og knælede ned foran hende "har du noget imod jeg rør hende" spurte hun blidt og så op på ham med varme øjne
Gæst- Gæst
Alexis var på længde med en fuldvoksen mand, med isblå øjne, skinnende hvid pels og kulsorte striber. Lige som Alexej havde kridhvid hud, kulsort hår og isblå øjne.
''hvordan drikker du din kaffe?'' spurgte han
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''en teske sukker, til kære lille Doll'' smilede han roligt, og rakte hende koppen.
Den var sort, med hvide mønstre på. Noget af det han havde taget med sig, fra sit gamle hjem.
''Hun er smuk, er hun ikke?'' smilede han inden han strøg Alexis over panden.
Man kunne se det undskyldende blik han så på sin søster med. Det var hans skyld, at hun var endt sådan..
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» a angel wait you are not that angel stay away-Mia Szhirly
» you new in town? //Clary//
» I'm happy to see you again. ~ Clary.
» Guardian. (Vagt)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine