Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
your guardian angel - Clary
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: your guardian angel - Clary
Gæst- Gæst
''det hørte du ikke Doll!'' han rejste sig, og lod fingrene glide gennem hans hår, frustreret.
Han havde åbnet sig for meget, alt for meget.
Han satte sig på køkkenbordet med sin kaffekop og så ned på kaffen.
//sorry, skriver opgave, så manglede lige lidt krea..//
Gæst- Gæst
//hendes tatovering: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
helt okay, krea svigt sker...kender det alt for godt
Gæst- Gæst
''Men jeg tvivler på, at du ville skade hende. Jeg mener, en succubus-dæmon? Du er stærk, men du ville ikke gøre hende fortræd. du har for meget respekt for hende.'' sagde han stille. Han trak på skuldrene.
''jeg sover ikke, ikke særlig meget i hvert fald. Jeg passer på hende.'' sagde han stille og så hen på Alexis.
''jeg er bange for, at hun måske vågner med smerter, og er skræmt, mens jeg bare ligger et sted og sover..'' sagde han stille.
''jeg er bange for at svigte min lillesøster igen..'' sukkede han. Hans hage dirrede, og det var med nød og næppe at han fik forhindret tårerne fra hans øjne i at løbe ned af hans kinder.
Han stirrede igen ned i sin kaffe.
Gæst- Gæst
hun blev straks bekymret over det han sagde "det er okay at være bange, det er alle...men et sted ved du at der er smerter i alting" hviskede hun og smilede opmuntrende til ham "men der er smukke ting i alting også, du har en søster, en som elsker dig uanet" hviskede hun med et smil
Gæst- Gæst
''hun har smerter... Hele tiden. Hun græder... Hun beskylder ikke mig, men jeg ved at det er min skyld.'' han rystede svagt nu, klokken var ved at være omkring 13... næsten otte timer siden hans sidste fix...
Han bed sammen.
''Doll, jeg ved ikke, hvorfor du tror at hun er en fighter... Hun holder sig kun i live, på grund af mig..'' sukkede han.
''Alexis ville have slået sig selv ihjel, da hun fandt Alexander og Alexandria døde i børneværelset... Hun holdte sig i live, fordi hun vidste jeg ville dø hvis hun døde..'' sukkede han og rejste sig.
''det er det samme hun gør nu... Hun vil ikke dø, fordi hun ikke vil lade mig dø... Og jeg kan ikke dø, uden hun dør...'' sukkede han.
''jeg er ikke mere end 21... men jeg har set hvad jeg skulle, hvad jeg ville... jeg forstår hende ikke. Hun er i konstant smerte, hun lider..'' hviskede han
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rystede på hovedet, mest af sig selv. Hvad hvis det gjorde Alexis endnu mere ulykkelig, hvis han ikke selv var lykkelig?
''jeg aner intet om at være lykkelig, Doll.'' svarede han stille, inden han så kort på hende.
''Du må love mig, at du ikke viser andre herned. At du ikke fortæller andre om vores lille komsammen her. Ingen må vide det..'' han så bedende på hende.
Han havde lavet meget ballade i de sidste ti år, efter han blev frarøvet hans familie. Han havde en klan tyve efter sig, som han vidste ikke ville tøve med at gå efter Alexis først, fordi hun var den største trussel.
Hele hans liv, havde han udsat Alexis for potentielle farer.. Og da han begyndte på stoffer, begyndte Alexis at blive underlig. Hun var afstandstagende, bange. Men hun vænnede sig efterhånden til hans misbrug, og gik med på flere og flere af hans underlige ideer.
Gæst- Gæst
Hun nikkede "selvfølgelig, jeg vil ikke vise nogle dette sted, det et sikkert" hviskede hun og smilede varmt til ham. De brun, grønne øjne var fulde af varme, som var et typisk tegn på at hun fortalte sandheden, hun ville ikke fortælle nogle om dette sted, hvorfor skulle hun også?
Gæst- Gæst
At finde kærligheden, det havde aldrig været i hans lod. Kærlighed, var for ensomme mennesker.
Han så kort på Clary inden han gik hen til vasken og skyllede sin kaffe ud.
Han var ikke glad for kaffe, og lige nu havde han langt mere lyst til et fix..
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» a angel wait you are not that angel stay away-Mia Szhirly
» you new in town? //Clary//
» I'm happy to see you again. ~ Clary.
» Guardian. (Vagt)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine