Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I'm happy to see you again. ~ Clary.
Side 1 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
I'm happy to see you again. ~ Clary.
Tid ~ Nat ~ 12:52.
Vejr ~ Halvmåne ~ Kulde ~ Skyer ~ Lidt vind.
Omgivelser ~ Fulde væsner og mennesker ~ Servitricer ~ Høj musik.
Påklædning ~ [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Dominic rettede på den sorte skjortes krave, og gik ind i diskoteket. Han savnede Triana og Clary... Triana vidste han godt hvor var, men han kunne ikke bare komme vadende over til hendes herres hus, og forlange at se Triana. Det ville ikke være så smart. Clary vidste han ikke hvor var.. Og det havde nok været en uge siden de sidst havde set hinanden. Han havde ikke været hjemme hele weekenden, så.. hvis hun havde været forbi havde han ikke været til at finde. Han var efterhånden ved at blive mere og mere forvirret. Han vidste snart ikke hvor han skulle gøre af sig selv.. det hele var så kompliceret. Det mest skræmmende var at han havde set en kvinde der lignede lidt hans mor. Men det havde nok bare været noget han havde bildt sig ind. Han havde åbenbart også mødt Clarys gudfar... Han vidste bare ikke om han skulle fortælle hende det.
Dominic gik hen til baren, og satte sig ved disken. Han vred sine hænder lidt, bestilte en vodka, og så rundt. Han tog en tår af vodkaen, og sukkede lavt. Han kiggede rundt, og fik øje på en bekendt skikkelse.
Gæst- Gæst
Sv: I'm happy to see you again. ~ Clary.
Plus: De sorte stramme jeans og et par støvler
Hun gik igennem natten, skimtede få gange op mod himlen, men så ellers lige frem, som hun gik frem mod diskoteket. For en uge siden, havde hun mødt en speciel person, en der faktisk var i stand til at se igennem hende og se hvem hun i virkeligheden var. Nok havde hun i starten kun anset ham for en der flirtede med folk, men som hun mere og mere lærte ham at kende, så hun faktisk noget specielt i ham, noget hun kunne lide. Selvom hun ikke havde sagt det til ham, hvad hun rent faktisk følte for ham, ville hun vel en dag få det sagt og håbe ham følte det samme.
Hun trådte ind på diskotekets tæt befolkede gulv, ledte efter et godt sted at sidde, da en eller anden fuld, idiot slog hende på røven "uhh god røv skatter" lød det fra ham, før hun vendte sig og så vredt på ham "hvad helved skal det her forstille, du ikke så meget som rør mig" hvæsede hun og knyttede næverne, dog havde den halv fulde mand ikke tænkt sig at lade hende slippe så let, for han greb fat om hende, holdte hende fast, mens han lod sin klamme hånd glide ned over hendes krop "få dine fingre fra mig" hvislede hun og prøvede at nikke ham en skalle, samtidig med at hun prøvede på både at sparke ham og slippe ud af hans greb
Gæst- Gæst
"Slip hende inden dette bliver rigtig grimt!" Sagde han truende, og blottede tænder.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han bed sig i underlæben og så på hende. "Undskyld jeg bare skred sidst.." Han kløede sig i nakken.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det kan vi godt." Han smilede skævt, og gik mod baren. "Hvad vil du have at drikke? Jeg byder.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lyttede du overhovedet til noget af det jeg sagde sidste gang?" HAn hævede et øjnebryn. "Jalousi over at se en med en anden, er ikke noget man har hvis man kun er venner." Sagde han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nu skulle hun passe på. Han var på kanten til at råbe, og så snart han begyndte at råbe, ville han slå et eller andet i stykker, og så skride.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Fordi jeg er som jeg er." sagde han. "Og, hvis du ikke kan klare det, burde vi slet ikke mødes." Han vidste godt at det han sagde var hårdt, og ikke retfærdigt. "Jeg går ingen jeg sårer dig endnu mere." Han begyndte at gå mod udgangen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han stoppede op ved døren, og hans blik landte på en pige der dansede alene på dansegulvet. Hvem sagde at han skulle droppe sin rutine bare fordi at han og Clary var uvenner? Han smilede forførende og fik igen det charmerende glimt i øjenene. Han gik mod pigen, lagde sine hænder på hendes hofter og Hviskede ved hendes øre. Pigen grinede, og dansede op af ham. Han kørte sine hænder op langs hendes sider og nappede i hendes hals. Han skænkede ikke Clary et blik.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» A lifetime of storys ((Clary))
» your guardian angel - Clary
» Till the end of time ~Clary~
» A Nice talk.. -Clary-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine