Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
you new in town? //Clary// EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
you new in town? //Clary// EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
you new in town? //Clary// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
you new in town? //Clary// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
you new in town? //Clary// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
you new in town? //Clary// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
you new in town? //Clary// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
you new in town? //Clary// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
you new in town? //Clary// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
you new in town? //Clary// Voteba13you new in town? //Clary// Voteba14you new in town? //Clary// Voteba15 
Lori
you new in town? //Clary// Voteba13you new in town? //Clary// Voteba14you new in town? //Clary// Voteba15 
Valentine
you new in town? //Clary// Voteba13you new in town? //Clary// Voteba14you new in town? //Clary// Voteba15 
Jake
you new in town? //Clary// Voteba13you new in town? //Clary// Voteba14you new in town? //Clary// Voteba15 
Edgar
you new in town? //Clary// Voteba13you new in town? //Clary// Voteba14you new in town? //Clary// Voteba15 
Abigail
you new in town? //Clary// Voteba13you new in town? //Clary// Voteba14you new in town? //Clary// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

you new in town? //Clary//

Go down

you new in town? //Clary// Empty you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 0:02

Sted-Gågaderne
Tid-18.46
Omgivelser-Mennesker der går rundt og sådan
Påklædning-hvid t-shirt og et par hvide shorts med noget blå ned af benet og sko
V-lunt selvom solen næsten er væk.



Zankuji kom stille og roligt gående for sig selv gennem gågaderne da han ikke sådan havde det helt vilde han sådan skulle en dag som i dag, så han var bare ude og gå og havde ikke noget der hastede helt vildt og alt det.
Han gik bare der og fandt en bænk og satte sig ned på den, han var let påklædt i da så det hed en hvid t-shirt og et par shorts der var hvide med noget blå ned af det ene ben.
Han sad der i noget tid før han rejste sig igen og gik bare vider, men en tanke kørte igennem hans hovede hvorfor var det lige at han var gået den tur her hvad lavede han der og sådan.
Han var ikke helt sikker men nu var han der så hvor kunne han ikke lige så godt gå og kigge på det forskellige ting og sager som der var i vinduerne og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 17:29

Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Plus: stramme mørke jeans og et par høje sorte stiletter, som ligner lidt støvler

Lyden af de høje hæle, der ramte mod gadens hårde asfalt, som hun vandrede ned af de stille gader. Med hænderne i lommerne, hendes hår hang løst ned af skulderne, smukt og i dette skær fik det mørke hår, et næsten rødligt skær.
Som altid havde hun virkelig intet at lave, så hun var vel sat tunget til at opsøge den, med det håb om at der måske var en eller anden der var sjov, som kunne underholde hende.
Bare af ren kedsomhed, stoppede hun op og lænede sig op af en mur, lod de brun, grønne øjne glide hen over alle, mens hun lagde armene over kors.

//håber dette er godt nok

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 17:43

Han gik bare der og anede ikke hvad han endeligt skulle lave og roligt stoppede han op og kiggede rundt og fik roligt øje på en der stod op af en mur eller noget i den still der og smilte for sig selv, han satte roligt kursen den retning og kiggede på hende "hey hvordan kan der være du står op af en mur keder du dig"sagde han roligt og var den slags person der bare var lige ud når han snakkede til folk.
Han så på hende med et stille smil på sine læber og var rolig lige nu, men her på det sidste havde han trænet sin krop for at komme i form og den slags der og det kunne ses på ham, han var ikke vildt stor i musklerne men de var der og det hele.
Han slappede roligt af og så rundt og ventede på at hun måske ville sige noget til ham og sådan noget for det var det mest normale vil han mene.

//det fint Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 17:50

Hun hævede øjenbrynet og rettede sine øjne mod den nyankommen. Denne gang var hun ikke ligefrem i humør til at sætte den flirtende facade op, uagtet hvor mange muskler han måtte have "om jeg keder mig, ser det ud til jeg keder mig" spurte hun dog en anelse drillende, nok gad hun ikke være flirtende, men man kunne da altid drille dette unge menneske.
Hun vendte sig mod ham, lagde armene over kors, hoved på skrå "hvad med dig unge herre, keder man sig" spurte hun og smilede svagt skævt, hvilket man kun ville kunne se ved den svage trækning i venstre mundvige, ellers var det kun de legesyge brun, grønne øjne der talte for sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 18:33

Han kiggede på hende med et roligt smil på sine læber "nej keder ikke lige nu da jeg var ude og gå og fik øje på dig men navnet er Zankuji"sagde han roligt til hende og var bare ærlig og alt det, han så på hende og var jo bare den han var men den eneste grund til at han spurgte om hun kede sig var jo fordi hun stod op af en mur og sådan.
Han kiggede rundt også på hende igen *hun ser godt ud i det tøj men må jo vente til at jeg kender hende bedre*tænkte han bare for sig selv og slappede roligt af mens han så på hende, han var bare der og snakkede med en som han bare var gået over til og det havde han endeligt ikke noget imod, da det var på den måde man vil komme til at lære andre og kende og den slags der.
Han slappede roligt af og viste ikke om hun ikke vil snakke sådan med ham eller noget for hun havde jo kun sagt lidt efter hans mening der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 18:40

Hun nikkede stille "jamen du fik lige øje på mig, hvor fint" brummede hun og kørte hånden igennem håret, betragtede ham stille "aha jamen hyggeligt at møde dig" sagde hun stille, lagde hænderne ned i forlommen, hvad lavede hun overhoved her? hun kunne sidde der hjemme, med en god bog og en kop te, men nej nej, i stedet valgte hun at gå udenfor til dette sted! "Men nu hvor du er så "fin" at præsentere dig som et hvert andet menneske er mit navn Clarissa, men alle kalder mig Clary" brummede hun kort, ved sig svagt i den mørke røde læbe

//ingen krea

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 18:54

Han kiggede på hende "jamen det da også hyggeligt at møde dig Clary"sagde han roligt og slappede bare af og så på hende "du virker til at du ikke vil snakke med en som mig er der noget glat med mig"spurgte han roligt og så på hende.
Han var jo bare der og var som han var for hvis der var noget galt med ham så måtte hun jo sige til, for han kunne jo bare gå igen hvis det var hun ikke ville snakke med ham for hun lød lidt på en måde sur over at de snakkede og alt det.
Han stod roligt og så på hende og var jo bare venlig men han kunne da også godt blive grov selvom det ikke var det han ville men han kunne jo godt hvis det var det hun ville han skulle være og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 19:12

Hun grinede kort "som dig, så hvad er alle som dig eller er du et folkefærd" spurte hun og lagde armene over kors, hævede øjenbrynet. Tænk han rent faktisk spurte hende om sådan noget "okay lad mig se, din lille præsentation er barnlig "navnet er" sådan noget rente jeg rundt og sagde da jeg var hvad 5, man går hen til folk præsentere sig som et civiliseret menneske, siger goddag mit navn er...også videre, ikke hej navnet er" hun rullede med øjnene af ham "og jo, når går du bare hen til alle som kender du dem, eller siger du undskyld og derefter siger hvad du ønsker" spurte hun, manerer var nogle hun kendte godt af og holdte af at vedligeholde, hvilket denne mand ikke direkte gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 19:21

Han kiggede på hende "Okay du komme da vist nok fra de fine rækker af hvor man spiser en sandwich med lillefingeren oppe i vejret"sagde han og kiggede på hende da hun endeligt stod og belærte ham noget han havde lagt bag sig da han ikke selv kunne lige sin familie, han så på hende "eller er det bare sådan noget du ved selv"sagde han og ja han var godt træt af folk der gjorde sådan noget der overfor ham, prøvede på lære ham ting om manerer og den slags ting der.
Han ville ikke være grov men det kunne endeligt godt være han lød sådan på den måde han snakkede til hende på nu her, men det var jo mest fordi hun sagde sådan noget der til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 19:26

Hun grinede "nej da jeg holder ikke min lillefinger op, det er da latterligt, men jeg taler faktisk til folk med respekt" pointerede hun, hun var i sandhed virkelig vred over konstant at blive behandlet som en pæn pige, for hun kunne sgu da give ham en røvfuld som em hver anden mand kunne, om ikke andet mere "om det er noget jeg ved selv, at man ikke går hen til en kvinde og snakker ned til hende og ja måske var det at sige navnet er, din måde at være dig på. selvfølgelig er der plads til at du kan det, men tænk over hvordan du er overfor andre, det første indtrykke af folk er meget vel det vigtigste. Fra det sekund du snakker til mig, kan jeg analysere dig og komme frem til den konklusion om du rent faktisk snakker til mig fordi du er interesseret i at føre en samtale med mig eller fordi du kun er ude efter en ting" forklarede hun og slog ud med hænderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 19:31

Han kiggede på hende "ja okay det har du så ret i det kun godt være jeg snakkede ned til dig men det var endeligt ikke meningen for i mine øjne er mænd og kvinder lige stillet men sådan var det ikke hjemme det nok derfra jeg har det"sagde han roligt og kiggede lidt rundt også på hende igen.
Han slappede af "du er noget for dig selv Clary og det godt du kan sgu sætte en mand på plads og en ting er det pirre sgu en mand når det er"sagde han med et smil "eller man kunne også sige du har ben i næsen for det er der ikke mange kvinder man møde i dag der har"sagde han roligt.
Han så på hende og håbede på at hun viste hvad han endeligt mente med det men det gjorde hun jo nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 19:43

hun nikkede "ser du, vælger du at snakke til en kvinde med samme respekt som enhver anden, kommer ud meget længere, for så tror hun ikke at du kun er interesseret i at komme i hendes bukser" huskede hun ham på. Fra første gang han havde åbnet munden, havde hun taget ham for en der kun gik hen til hende på grund af hendes udseende, ikke fordi de kunne føre en interessant samtale af nogle former "jeg lader mig ikke blive slået ned fordi du er en mand, det ændre intet, jo at jeg ved hvor jeg skal sparke også er du nede" hun hævede øjenbrynet af ham. Man kunne godt kalde hende rapkæftet, det var hun også nogle gange, men andre gange var hun poetisk i sin taleform og ordvalg.
Hun rullede med øjnene "jeg var ikke ude på at pirre dig, men på at pointere mit argument overfor dig og din såkaldte måde at præsentere dig overfor andre" hun trak på skulderne og så kort på sine negle


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 19:58

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "okay men kan vi ikke snakke om andet lige nu men ellers som du siger det med at komme i bukserne på kvinder dem jeg sådan har været sammen med har jeg haft en respekt for og sådan"sagde han roligt og så på hende da hun jo ikke skulle vide alt om hans privatliv eller den slags ting der.
Han så på hende med et stille smil og slappede bare af og ventede på at se hvad hun ville sige til ham nu hvor han godt ville snakke om noget andet end bare det, de snakkede om nu her og sådan.

//sorry krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 20:05

Hun hævede øjenbrynet "så du bryder dig ikke om denne samtale, at jeg rent faktisk snakker intellektualistisk med dig" spurte hun og lagde armene over kors, hun skød den ene hofte til siden før hun trak på skulderne "jamen fair nok, hvad snakker du ellers med en kvinde om, ud over sikkert at fyre de ældste score replikker af, kalde hende vidunderlig, smuk...men er det det, eller tænker du over hvad der gemmer sig bag den kønne facade?" spurte hun og rynkede brynet. Hun har aldrig kun ville blive husket som den kønne pige, men som en der rent faktisk kunne udfordre folk, ud i argumenter, diskussioner vedrørende mange ting, som f. eks samtalen som denne

//helt okay, det kommer jo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 20:15

Han kiggede på hende "bag facaden er noget jeg meget går op i for at lære personen og kende da det dejlig og kende til personen før der sådan kommer andet mellem det"sagde han roligt og så på hende og slappede af, han sagde jo tingene som det var og hun måtte jo kunne forstå ham på en eller anden måde, men hun var lidt forvirrende med mange af de ord som hun brugte det var nogen han ikke sådan kendte til og sådan noget der.
Han så på hende "men i stedet for vi står her drikker du øl eller noget i den stil der for så vil jeg godt gi en eller to hvis du har lyst"sagde han roligt til hende og var bare venlig overfor hende og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 28 Apr 2013 - 20:26

hun nikkede kort "så du er en af dem der vil lærer folk at kende, fra deres indre, men hvorfor går du så ikke hen til en fed kvinde og lærer hende at kende, hun bær måske en smuk personlighed" sagde hun og trak ærmerene længere ned, da hendes mange mærker blev afsløret, dog var det ikke ar, men runer, som hun bar på kroppen som tatoveringer.
Hun så tænksom på ham, før hun trak på skulderne "en kop te tak" sagde hun og lagde armene om bag ryggen. Hun havde en stærk holdning, perfekt og lagde man bøger på hendes hoved, ville ikke en af dem falde mod jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 20:59

Han kiggede på hende "jamen så det jo en cafe vi skal prøve på at finde her i byen"sagde han roligt og gav sig roligt til at gå for at finde denne her cafe, hvis hun så gerne ville ha den der kop te i stedet.
Han så på hende og slappede roligt af "hvordan kan det være du ikke er som andre af de dæmonerne jeg har mødt og tro mig kun mærke det på dig selvom jeg kun er et menneske"sagde han roligt og gik vider, han slappede roligt af og var ikke den der var bange for at møde en dæmon mere som han var før i tiden da han kom her til og sådan noget der.
Han kiggede sig omkring og så en cafe og gik så roligt hen mod den og ventede på hende og sådan før han gik ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 21:08

Hun nikkede stille, hævede øjenbrynet stille "jamen okay så" sagde hun stille, fjernede sig fra muren. Huin grinede kort og tørt "fordi jeg ikke gider være som alle andre, jeg er mig og ikke andre end det" svarede hun stille, hvorfor skulle hun være som alle andre dæmoner, når hun ikke var dem. Hendes politik var hellere være sig selv, alle andre er optaget. Hun fulgte ham stille, gik ind og kørte hånden igennem håret

//har virkelig ingen krea

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 19:55

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "det skam også helt fint at du dig selv"sagde han roligt og roligt gik han ind og fik fundet et bord de kunne sidde ved og bestilte et par kopper te til dem og sådan. Han så på hende "men hvad bringer dig til et kvarter som dette her altså nu ved jeg godt det her der mange forskellige racer"sagde han roligt og så på hende med et stille smil, endeligt var det ikke her han hørte til men han kunne godt lide at være sammen med andre racer udover mennesker og sådan noget halløj.

//du ikke den eneste Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 20:02

Hun fulgte stille med ham, hvorpå hun satte sig ved det bor de havde fået "jeg kede mig og min far er sikkert ude af byen, så jeg havde intet at lave" sagde hun kort, kørte hånden igennem håret, lod blikket glide rundt på alle omgivelserne, mens hun stille sad og brummede for sig selv. Hvad lavede hun englelig her, der var da ikke fordi der var den store brug for hende, men hun kunne vel prøve at finde bare et eller andet sjovt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Søn 5 Maj 2013 - 20:58

Han kiggede på hende og slappede roligt af "okay det også så forbandet kedeligt og være hjemme når man er alene der hjemme"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber, han så på hende med et stille og roligt smil på sine læber og modtog deres te og satte den ene foran hende og den anden foran ham og så på hende "men må indrømme du er smuk hvis jeg må ha lov til at sige det"sagde han roligt og så på hende og slappede bare af mens han sad der.
Han var rolig og drak så lidt af teen og så på hende og ventede på at se hvad hun ville sige og gøre lige nu for hun bad jo om te og det fik hun skam på hans regning da han ville give og alt det.
Han så på hende "så du bor hjemme ved din far kan jeg forstå på det hele hvis du ikke havde sagt det havde jeg troet at du boede alene i dit eget"sagde han roligt og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 15:16

Hun tog sin kop te og tog en tår af den "man har altid ret til at sige hvad man ønsker, om det så er at komplmentere andre eller noget helt andet, men hav en grund bag det, som f. Eks" hun så mod et malerei på væggen med alle de apstrakte mønstre og farver "jeg synes det maleri er smukt, da jeg elsker farve sammensætningen og måden det er lavet" sagde hun før hun igen så på ham "men at sige til en kvinde er i sig selv vel sødt, men hvorfor" spurte hun og stillede sin kop fra sig.
hun rystede på hoved "han er ikke min far, jeg kender ikke mine forældre, men jeg har altid boet hos ham, så det faldt mig naturligt at kalde ham far" brummede hun og tog endnu en tår af sin te

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

you new in town? //Clary// Empty Sv: you new in town? //Clary//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum