Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
You knew her? -Christiana-
Side 1 af 2 • 1, 2
You knew her? -Christiana-
O: meget få væsner til stede, grå himmel.
V: gråt men lunt.
Han gik igennem gaden, lyttede til omgivelserne og nød at han endelig kunne slappe af, efter at han havde været i et vildrede omkring sin barndom og frygten for at blive som sin far. En voldtægtsmand uden lige. Men josh var sikker på at han ikke var som ham! Selvom han ikke havde prøvet at mærke den nydelse som hans far hungrede sig meget efter. Men det skulle han ikke tænke på nu, i dag havde han besluttet sig for at slappe af og måske møde nogen nye væsner. Måske skulle det blive en bedre dag end han troede, tankerne kørte rundt i hovedet på ham.. Det måtte han altså begynde at stoppe med! Det var en rolig dag, også skulle han også være rolig! Pga. Sin mange tanker lod han ikke mærke til at han kom til at gå ind i en anden.
"Åh, det må du undskylde," sagde han undskyldende. "Er du okay?" Han så spørgende på hende han var gået ind i.
Gæst- Gæst
Sv: You knew her? -Christiana-
Ekstra: tasken er der ikke, nederdelen er et par stramme sorte jeans
Sko: http://data.whicdn.com/images/61653221/large.jpg
Hendes sko's bankende lyde mod asfalte, gav sig genlyd i de tomme gader, næsten som et eko i hele kulden. Hendes lange røde hår var godt sat op,og hestehalen hang og dinglede ned af hendes rxg, godt lige mellem de fremtydede skulderplader. Hun var tynd, det var der intet at gemme sig over, barer hendes mave mål var tyndt, men på en eller anden måde havde hun lært at skjule det, sæ hverken hendes herre eller nogen anden vidste det.
Det var ikke fordi hun var deprisiv, men der skete meget og hun mistede bare lysten til at indtage føde af den slags. Med armene over kors gik hun videre, til hun dog ramlede ind i en ung mand "åh det gør skam intet og ja jeg har det skam helt fint" hun smilede blot til ham, som for at forsikre ham om at hun var okay
Gæst- Gæst
"Mor?" spurgte han og kiggede forvirret på hende. "Jamen, det kan ikke passe du.. du var jo død, hvordan.. jeg.. det kan ikke.." Han kunne ikke få ordene fremsagt, som havde nogen bundet knude på hans tunge.. "Jeg forstår ikke.. du var jo i kælderen, Caroline sagde at du var død.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej, undskyld, du har ret, du kan ikke være hende, hun døde for ikke så lang tid siden," mumlede han og kiggede op på hende igen. "Jeg må have forvekslet dig med min mor Lola, det beklager jeg,"
Gæst- Gæst
"hvornår blev du født" spurte hun bestemt og så direkte på ham med alvor i øjnene
Gæst- Gæst
"Jeg blev født for lidt over sytten år siden, men jeg kommer så også fra fremtiden, så det vil sige ham du spørg til nu, blev født for 8 år siden," sagde han og vidste godt at det kunne lyde forvirrende, men så måtte hun spørge lidt mere ind til det, hvis hun var meget i tvivl. "men.. Kan det virkelig passe.. kunne min mor have været din tvilling?"
//Ikke den store krea ^^ //
Gæst- Gæst
//helt okay ^^
Gæst- Gæst
"Nej ser du.. Min far var ikke hendes mand, han var en voldtægtsforbryder.. jeg er et voldtægtsbarn," mumlede han og kiggede skamfuldt ned i jorden. "Lola var fanget i en kælder af ham, sammen med en masse andre uskyldige kvinder.. manden var en dæmon og ja, lola var en god engel, hendes aura, hendes øjne, det hele var godt over hende," han kiggede hende i øjnene, for at se om det kunne passe til hendes tvilling. "Forsvandt?... Det forklarer en del,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja, mit navn er Josh og må jeg hører min mosters navn?" spurgte han hende høfligt med et varmt smil på sine læber. "Jeg har heller ikke set nogen fra min familie længe, så.. vi har noget tilfælles? og falden engel? Ha, så har vi endnu mere tilfælles," Et lille grin undslap de smalle læber.
Gæst- Gæst
hun nikkede stille "det ser ud som om du har ret" hun rystede på hoved og lod armene falde, hun vidste jo ikke hvor meget han ønskede at blive krammet af hende, folk var jo forskellige og havde det anderledes med hinanden
Gæst- Gæst
"Det var da en yderst tilfældighed, jeg har sjælendt ret," sagde han og grinte kort over sig selv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun blev med et revet ud af minderne og så halvt tænksom ud "jeg kan fortælle dig at hun var meget smuk, selvom vi lignede hinanden var jeg altid den som folk frygtede og hun var bare som en drøm...jeg ved jeg ikke gkorde det let for hende, halshukkede hendes elskede dukker, hang nogle af dem...jeg tror jeg var jaloux fordi alle elskede hende og jeg bare var den ingen elskede" sagde hun stille
Gæst- Gæst
"Det jeg ked af at det var sådan," sagde han stille. "Jeg må indrømme at lola også virkede til at være en kvinderne holdte af, men det der var dårligt ved det var at hun gjorde altid hvad de andre forventede af hende," han fik kuldegysninger ved tanken om hendes hænder der klemte om hans hals. "Men, hvad gjorde du anderledes end hvad hun gjorde?" Han så spørgende på hende.
Gæst- Gæst
hun nikkede og rullede med øjnene "jeg blev stripper som 17-årig, stjal hendes dukker, halshukkede og hang dem...jeg valgte at vende alt venlighed ryggen og slog armene om alt ondskaben...jeg ved det ikke det hele startede vel da vi var små...jeg var den mørke og dystre af os to" forklarede hun med et skuldertræk
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da han kiggede ned i jorden, rynkede hun brynet "hej det var ikke din skyld, det vil aldrig være din skyld...for at sige det ligeud, egede Lola ikke det der lignede en rygrad, for hende var verden en dans på røde roser, alt var godt. Hun så ikke virkeligheden" sagde hun stille og lagde forsigtigt armene om ham, som et blidt kram
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun nikkede "hun var den stærkeste af os to, for ligegyldig hvad der skete, så bevarede hun troen på det gode" hun lagde armene over kors, sukkede og rettede igen blikket ligefrem
Gæst- Gæst
"Min mor fortjente bedre end voldtægt, min far er heldigvis død og det samme er hun, selvom hun ikke fortjente det," han kiggede op fra jorden igen. "Jeg er glad for at have fundet dig, jeg troede ærligtalt at jeg var alene," Han smilte og nikkede høfligt til hende. "Det er nok også her at jeg heller må fortælle dig at jeg er.. jeg er leder af de gode engle," Hans ryk var rettet og hans øjne glødede af stolthed. "Så det er vel et lille bevis på at selvom man er langt nede, så kan man sagtens komme op igen eller.. ja," Han grinte kort af sig selv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» After all this time - have you forgotten me? [Christiana]
» Words do not begin to describe... /w Christiana
» ... I knew I shouldn't have gone back here. - Vetis
» I never knew(Ancalagon)
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth