Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
After all this time - have you forgotten me? [Christiana]  EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
After all this time - have you forgotten me? [Christiana]  EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
After all this time - have you forgotten me? [Christiana]  EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
After all this time - have you forgotten me? [Christiana]  EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
After all this time - have you forgotten me? [Christiana]  EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
After all this time - have you forgotten me? [Christiana]  EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
After all this time - have you forgotten me? [Christiana]  EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
After all this time - have you forgotten me? [Christiana]  EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
After all this time - have you forgotten me? [Christiana]  EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
After all this time - have you forgotten me? [Christiana]  Voteba13After all this time - have you forgotten me? [Christiana]  Voteba14After all this time - have you forgotten me? [Christiana]  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

After all this time - have you forgotten me? [Christiana]

Go down

After all this time - have you forgotten me? [Christiana]  Empty After all this time - have you forgotten me? [Christiana]

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 14:46

sted: Naughty Girls Bordel
omgivelser: læs beskrivelse
vejr: Udenfor er det køligt og klart, indendørs trykkende og svedigt.
tid: omkring kl. 01:00 om natten.

Duften af kvinder og svedige rigmænd var ikke til at glemme - ikke efter en aften på Naughty Girls.
Det var flere år siden han sidst havde sat sine ben i denne bydel. Det var svært at jage, når der blev holdt tal på kvinderne, og endnu sværere når andre incubusser også kunne lige unge og smukke kvinder.
Han var iført det man kaldte ungkarle-stilen.
En elegant hvid skjorte der ikke var knappet helt, men stoppede ved brystkassen.
Bukserne var tætte og viste med al tydelighed hans veltrænede lår, mens skoene var glatte og elegante.
Ærmerne på skjorten sad opsmurt til lige under albuerne - blot for at dække tattoveringen.
Musikken var heftig, og gjorde næsten ondt i hovedet. Han var som lav i blodsukker, enhver lyd var forstørret - kvalmende.
I et spinkelt håb på at finde en pige hurtigt, tog han imod et elegant glas, der så ud til at indeholde champagne. Ethvert sted han så, var der smukke kvinder, af enhver type. Lige til at plukke.
Han placerede blikket på scenen lidt, så på danserne. Eller... Var det strippere?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

After all this time - have you forgotten me? [Christiana]  Empty Sv: After all this time - have you forgotten me? [Christiana]

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 15:15

Pæklædning :: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] plus g-streng og hofteholler, samt et par høje sorte hæle

Hofter der stille svingede fra side til side, letpåklædte kvinder og flirtende blikke, alt sammen var blot hverdag et sted som dette. Kvinder der klædte sig af, vidste sig frem for rige mænd, som fattige. Her i blandt alle de mørkhårede kvinder, gik en, hvis udseende skilte sig ud, hendes lange røde hår, de smukke fregner der gled fra den ene kind, hen over hendes næse for så at stoppe ved den anden kind, hendes udseende var sat sammen i forskellige betydning. Hendes fregner og det røde hår vidste uskyld, samtidig vidste det ginger røde look, samt de grå øjne også en masse andet, som var i en anden retning end uskyld.
Med hænderne mod hofterne, lod hun sit blik glide over mængden, blot for at finde en med nok penge, en hun så kunne snuppe pengene fra også smutte med en håndfuld kontanter. Hun gik langsomt længere ud på gulvet, hun brummede kort og så op mod baren

//ingen krea...sorry

Gæst
Gæst

After all this time - have you forgotten me? [Christiana]  Empty Sv: After all this time - have you forgotten me? [Christiana]

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 15:20

Det røde hår... Gosh, det var længe siden han havde set en kvinde med den slags skønne hår. Det hår han kunne havde flettet sine fingre ind i mens hun sov, mens hun drømte blidt. Han sukkede. Minderne var uendeligt pinefulde. Hvordan hun var gået.
*Tag dig sammen! Det er da klart at hun ikke gad dig, din tudeprins!* han så forsat på kvinden, men fik ikke hendes ansigt at se rigtigt. Hun kunne være en hvem som helst. Men...
Han sukkede og satte sig i en lænestol lidt fra de andre.
Han osede ikke at rigmands-ungkarl, selvom han på et eller andet punkt nok var det. Med begge sine forældre døde, og som enebarn, havde han arvet det hele. Selv villaen. Et sted han aldrig mere satte sine ben.
Han så rundt, og bundede champagnen, som surt og bittert gled ned gennem spiserøret.
''Fy for pokker!'' kvækkede han, uvidende om folk hørte det eller ej. Han rystede på hovedet, og gned sine tindinger lidt.

//Det okay, kender det selv Smile //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 15:54

Hun følte en irriterende stirren, vendte nysgerrigt ansigtet mod vedkommende, men stivnede da hun fik øje på ham. Minder om den blide berøring, de blide men ferme fingre der gled ned over hendes arme, gav hende en indre kilden og en dejlig varm følelse i kroppen. Hun havde kun forladt ham fordi hun frygtede de følelser hun havde fået for ham, følelser hun var bange for og ikke turde vise frem.
Hun sukkede, vendte sig direkte mod ham og stille gik mod ham, hun satte sig på stolen ved siden af ham "jeg havde virkelig ikke regnet med at finde en som dig her" sagde hun og inderst inde gjorde det virkelig ondt at se ham igen, men det var ikke en smerte hun vidste frem. Hun ville ikke vise ham at det gjorde ondt at gense ham, han var fortid og hun havde nye forpligtigelser, overfor sin herre.
Hun passede ikke ind i hans verden, hun var ikke fin nok, en simpel stripper og slavetøs ville aldrig passe ind med en som ham...aldrig og den dag hun havde forladt ham, skreg alt i hende om at blive, men hun kunne bare ikke....hun var nød til at forlade ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 16:00

Han stirrede på hende, som om han havde fået en flad.
''en mand skal jo spise..'' svarede han, og så lidt rundt.
Hvad lavede hun dog, på et sted som dette? Hun hørte ikke til blandt disse... væsner.
Hun hørte til hos ham - i hans beskyttelse. Men hun var gået. Hun vendte ham ryggen, afviste hans kærlighed.
Han tog imod det næste glas champagne, og tømte det i én køre. Hun bragte for mange følelser frem, ting han ville gemme. Hun var den eneste han kendte, der faktisk kunne få ham til at rødme, smile og elske som en dødelig.
''Så det er det her du er endt med?'' mumlede han, sammenbidt.
Hun skulle være blevet hos ham... Så var hun ikke endt blandt disse liderlige svin... Han havde svigtet..

//Jeg går rundt og laver mad osv. Så svarer måske ikke helt prompte - men skal nok svare! Very Happy //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 16:12

Hun nikkede forstående, hun vidste jo hvad han var og derved kendte hun jo også til hans behov. Hun vendte sig mod ham, sukkede stille "tingene ender ikke altid som vi ønsker det, og tro mig når jeg siger, tingene med dig...endte ikke som jeg havde ønsket" sagde hun kryptisk, hun smilede svagt til ham og et kort øjeblik kunne man se smerte i hendes øjne.
blidt kyssede hun hans kind "jeg...bliver nød til at" hun trådte væk fra ham, bed sig hårdt i læben, mens hun gik væk fra ham. At være tæt på en man næsten kunne sige hun havde elsket, men en som hun havde været nød til at forlade gjorde ondt, hun lagde armene om sig selv, skyndte sig ind i sit omklædningsrum, hvor hun lukkede døren og lod sig glide ned af væggen. Hun kørte hånden igennem håret og sukkede, lagde hoved tilbage og stirrede op i loftet

//helt okay ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 16:15

Han rejste sig efter et par minutter og gik ned til hendes omklædningsrum. Det var ikke svært at finde, når man bare spurgte diverse om vej.
Han bankede på døren, men åbnede den kort efter.
''Det var ikke mig der gik, Chrissie.'' sagde han, og så lidt ned på hende inden han satte sig på hug foran hende.
''du gik for en grund, ikke?''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 16:21

Hun sukkede da hun hørte lyden af en kno mod døren og senere hen så ham sætte sig foran hende "nej det gjorde du ikke" hviskede hun og så væk, dog gik der lidt tid før hun satte sig foran ham igen "selvfølgelig gjorde jeg det, tror du det morede mig at skulle forlade nok det bedste det var sket mig? tror du jeg sad og grinede af det?" spurte hun og sukkede igen, hendes blik var direkte mod ham "den aften jeg forlod dig, det gjorde ondt og alt i mig skreg jeg skulle blive...men jeg kunne ikke, vi tilhører to forskellige verdner, jeg var intet andet end en slavetøs...jeg er det stadig, jeg kan ikke bare...selv hvis jeg ville" hun fjernede noget om ved sin hals og bidemærker kom til syne, ned af hendes ryg var der lange ar fra en pisk. Hun rejste sig stille op, tog en mørk slåbrok og tog den å, hvorpå hun satte sig på en stol, med fronten mod ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 16:29

Hun blev mishandlet. Noget i ham boblede, og det var langtfra glæde.
Han så væk, trak vejret dybt.
''Så du forlod mig, fordi mine forældre havde penge?'' han bed sammen.
''du skred, fordi du mente at jeg var for god til dig?'' hans kæbe spændtes.
Han havde lyst til at smadre noget - men hvad vidste han ikke.
Han rettede sig op og åbnede døren.
''du er bedre værd, end en nar der tæver dig - Chrissie. Og jeg skal nok vise ham at han har rørt den forkerte.'' mumlede han med ryggen til hende, inden han gik ud af døren - uden at lukke den efter sig.
Han skulle nok finde hendes såkaldte ejer, og vise ham hvordan rigtige mænd behandler slaver!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 16:39

Hun sukkede "tror du ikke jeg så de blikke jeg fik fra dem, jeg var intet andet end en skøge, en hore der udnyttede dig" sagde hun og rejste sig op "nej...fordi en slave ikke kan have den slags rettigheder, fordi jeg elskede dig nok til at lade dig gå, jeg fik en fin snak med din familie og jg fik af vide alle gange jeg skulle forlade dig, de sagde jeg ikke var god nok og ja ord er ord, men når man får det af vide hver dag, se det i deres blikke" hviskede hun og vendte blikket væk. Hun var hurtigt på fødderne, smed sine høje hæle og gik mod ham, hun greb fat i hans hånd for at stoppe ham "stop...han er ikke her, jeg har kun dette job for at tjene penge" sagde hun stille, forsigtigt lagde hun armene om ham, men stadig så han kunne skubbe hende væk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 16:42

''mine forældre havde intet at skulle have sagt, Chrissie...'' hviskede han mod hendes hår, aede hendes kind kort.
''om så jeg skal lede fra Herodes til Pilatus, så finder jeg ham. Om du vil have det eller ej.'' man kunne se raseriet i hans øjne, vreden i hans blik over at hun var blevet såret.
De mange år havde ikke været venlige ved ham. Ekskærester, håbløse forelskelser, mordforsøg... Han havde en del aggressioner der skulle ud. Og hendes såkaldte herre, var det perfekte mål.

Han slap hende stille.
''pas dit arbejde, og hold dig fra incubusser.'' sagde han bare, inden han igen vendte hende ryggen for at finde den lede lille snegl.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 16:57

Hun nikkede stille, lagde kinden mod hans hånd og stille lukkede hun øjnene "de tilbød mig penge for at gå....men jeg ville ikke have dem, men dig" hun lagde sin hånd mod hans hånd, hun smilede forsigtigt til ham, men det falmede da hun så hans blik, den vrede i dem, den raseri. Hun vendte blikket væk fra ham, men greb igen fat i hans arm da han forsøgte at gå "lad hver...han slår mig ihjel hvis han finder ud af det" hviskede hun og bed sig i læben, tingene gik bare ikke godt for hende, så måske skulle hun virkelig forlade denne verden, det eneste der afholdte hende fra det, var fordi hun havde fundet ud af hun var moster også havde hun en kærlighed for sin slørugle, et smukt og uskyldigt væsen hun havde navngivet Lola, efter sin tvilling som måtte lade livet til en psykopat "gå ikke...hvis du endelig skal gå, så ikke nu" hviskede hun blidt og svagt bedende, hun var ikke just typen der kunne finde på at bede, men for ham var det anderledes

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 17:01

Han bed sammen.
''han har skadet dig, mere end én gang. Med vilje. Skal jeg bare sidde og se på, mens du får flere og flere mærker? Flere og flere skader, og mindre og mindre selvværd!? For fanden Chrissie, du skulle være blevet! Jeg skulle være løbet efter dig!'' han tav og så ned.
Han ville slå ham ihjel. Bare for at røre hende. Men hun ville ikke tillade det... Følte hun noget for sin herre?
Han rystede på hovedet.
''Chrissie, jeg er nødt til at få noget at spise, inden jeg bliver for følelsesladet.'' sagde han bare inden han slap hende helt.
''pas nu på dig selv mens jeg er væk, ikke?'' han sukkede inden han begyndte at gå igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum