Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Nothing is what it was... ~ Renata
You knew her? -Christiana- - Page 2 EmptyIdag kl. 10:00 af Elizabeth

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
You knew her? -Christiana- - Page 2 EmptyIgår kl. 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
You knew her? -Christiana- - Page 2 EmptyIgår kl. 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
You knew her? -Christiana- - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
You knew her? -Christiana- - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
You knew her? -Christiana- - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
You knew her? -Christiana- - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
You knew her? -Christiana- - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
You knew her? -Christiana- - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba13You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba14You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba15 
Lori
You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba13You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba14You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba15 
Valentine
You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba13You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba14You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba15 
Natalie
You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba13You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba14You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba15 
Jake
You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba13You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba14You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba15 
Sean
You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba13You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba14You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba15 
Lenore
You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba13You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba14You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba15 
Celenia
You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba13You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba14You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba15 
Taliia
You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba13You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba14You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba15 
Edgar
You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba13You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba14You knew her? -Christiana- - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164712 indlæg i 8728 emner

You knew her? -Christiana-

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

You knew her? -Christiana- - Page 2 Empty Sv: You knew her? -Christiana-

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 7:47

Hun smilede, nikkede "det er godt, jeg kan virkelig ikke klarer dem, som tror de er en flok helte...nogle folk, kan man bare ikke redde" hun lagde hænderne i lommerne, selv om det ikke var til at høre mente hun sig selv. Hendes liv var for andre ikke just perfekt, hun var stripper, slave og blev kaldt mange grimme ting, bag sin ryg, blandt andet skøge og værre endnu. Hun nikkede og gik igen, da han gik ved siden af hende. Hun lod blikket glide omkring mængden af folk der gik forbi dem og da der gik en rig mad forbi hende, fik hun hurtigt fisket hans pung op og lagt den i sin egen lomme "ups...ser ud til jeg har for hurtige fingre" klukkede hun og rystede på hoved. For hende ville livet værre hårdt mod hende, hvis hun ikke så det hele som en joke, hun blev tæsket af sin herre, havde store ar over hele ryggen, så hvis hun ikke nød et par ting i livet, ville hun næppe klarer det godt. Hun grinede over hans sidste kommentar "vise hinanden noget? hvad mener du, jeg viser min så viser du din?" spurte hun og grinede af ham

"Hvad har du lyst til? en gå tur eller.. skal vi vise hinanden noget?"[/quote]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You knew her? -Christiana- - Page 2 Empty Sv: You knew her? -Christiana-

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 20:42

Han havde ikke noget imod at hun stjal. Det kunne hun gøre ligeså tosset hun ville, eller næsten da, hun skulle bare ikke stjæle fra ham, men det kunne hun vidst heller ikke finde på. Hvorfor skulle sin egen moster stjæle fra sin nevø? Det ville være skørt! Han smilte kækt til hende, foldede armene bag hovedet og fortsatte med at gå. Måske burde han også fortælle hende om at han snart skulle være far, men det kunne måske komme ind på banen et andet tidspunkt.. Han fortsatte med at gå med hende, lyttede til hende. Han kunne ikke være mere enig i at det med at ikke alle skulle være helte, ikke alle kunne være det, dette var den virkelige verden og ikke en eller anden fjollet film!
Han løftede blot på skulderene. "Du kunne vise din verden, jeg kunne vise min?"

// beklager, ikke den største krea :3 //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum