Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
No easy way out. - Luce og Josh -
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
No easy way out. - Luce og Josh -
O: Træer, huset, en smuk solopgang uden skyer på himlen.
P: Profil.
V: Kølligt, men en smule lunt når solens stråler rammer en..
Selvfølgelig, knægten kunne jo ikke andet end at rode sig ud i problemer! På det punkt mindede han alt for meget om ham selv. Ikke nok med at han troede lille Josh var den eventyrlysten, næh nej, den store skulle da også rode sig ud i alt muligt og behøvede derfor nu en snak med ham. Ikke at det gjorde Jacob noget, på en måde var det faktisk rart at kunne snakke med den ældre Josh, det var som om at han forstod lidt mere end den lille, men det var nu også forståeligt når den lille som sagt var lille. Ikke at han ikke elskede dem begge, for det gjorde han skam, men ja.. Tingene var en smule forvirrende, eller meget forvirrende! Han gik i skoven sammen med Josh og nød solopgangens skønhed, imens de gik under trækronerne og blev beskyttet imod de stråler der nu var. De snakkede og snakkede, om alt muligt, lige fra til ham og Nille, til at Josh åbenbart havde fået et mærke på sit bryst og mødt Luce, inden Jacob fandt hende. Det var ikke rart at fortælle ham om hvilken tilstand hun havde været i, for det så ikke ud til at Josh havde vidst alt det hun var gået igennem.. En gang imellem stoppede de dog med at snakke, bare for at nyde stilheden lidt, inden de vendte om for at gå tilbage til huset. Jacob havde bemærket at Josh tit kiggede ned i jorden og endda gemte sig bag en hætte, ligesom han selv havde gjort for 1 eller 2 år siden.. De mindede meget om hinanden, og det sjove var at de ikke engang var rigtige søskende.. Pludselig kunne Jacob høre noget rasle bag dem, så hurtigt vendte han sig om for at se hvem eller hvad det var.
Gæst- Gæst
Sv: No easy way out. - Luce og Josh -
Det var rart at kunne tale med Jacob, rart at han endelig ikke skulle skjule sig for ham mere. Han havde nemlig savnet sin bror og nu kunne han endelig snakke med ham, som han havde kunne med fremtidens Jacob. Rundt om halsen bar han stadig den halskæde, fremtidens Jacob havde givet ham og den skulle være der til evig tid, for at han aldrig skulle glemme ham. For skulle Josh være ærlig, så var han ikke helt sikker på om han skulle tage tilbage til fremtiden igen, på en måde havde han det bedre her.. Eller, det vidste han ikke helt om han havde. I hvert fald havde han mødt en masse dejlige væsner, som han ikke ønskede at rejse fra.. Lige meget hvad, så ville det blive hårdt at tage tilbage til fremtiden igen. Ingen tvivl om det. Imens de gik igennem skoven, havde han fortsat rettet blikket ned af mod jorden og Jacob fik så sandelig også at vide hvorfor.. Han fik alt at vide, lige fra til evnen der var gået amok, til at han kunne høre sin fars stemme oppe i sit hoved og til at Sheila havde placeret et slavemærke på hans bryst, så hun altid ville kunne være i stand til at finde ham. Det var nok en stor mundfuld, men ikke ligeså stor som den Jacob fortalte om Luce.. Han blev med det samme bekymret for hende og ønskede at se hende igen! Han mindes sidste gang de skiltes og fik pludselig en dårlig svag i munden over det.. Det ville vel være pinligt at se hende igen og måske ville hun slet ikke kunne genkende ham, da han var blevet større siden sidst. Hans muskler var blevet en anelse større og markeret, samt var han også blevet en anelse højere og han havde ikke rigtig nogen barnlige træk over sig mere.. Pludselig hørte de noget rasle, og som de "brødre" de nu var, reagerede de begge på det og vendte sig om imod den ny ankommende..
Gæst- Gæst
Hun havde endelig fået sine øjne igen efter et langt stykke tid uden sine øjne. Hun havde aldrig troet, at hun ville få sine øjne igen og her var de! Det var dog ikke samme øjenfarve hun havde længere hendes højre øje var mørkelilla som det gamle, men hendes venstre øje var blevet mere sandfarvet i det. Hun havde været under store forvandlinger siden hun blev forvandlet til en dragonlycan. Hendes hudfarve var anderledes, hun havde ikke har eller mærker mere. Ikke gang det slavemærke der gjorde, at hun ikke kunne tænde på andre heller. Hun lignede næsten sig selv. Dog ikke hendes hudfarve eller øjefarve det var ikke det samme. Hun havde dog nogle enkelte ar efter, men det var kommet efter hun var blevet forvandlet til dragonlycan. Der var sket meget i hendes liv. Hun var blevet slave for Rafael og det hadet hun, men hun var også blevet spion for Sean for og udspionere sin egen herre. Rafael. Det var risikabelt for hende. Det vidste hun godt, men det var det værd. Hun gik rundt i skoven og syntes hun kunne genkende lugten fra dengang Jacob bar hende hjem til sig og passede hende dengang han reddet hende væk fra Zann. Hun så nogen gå foran sig. Hun kunne ikke genkende Jacob, men fyren ved siden af ham lignede meget Josh stadig. Dog noget større. Hun gik noget hurtigere og deres lugte kom til genkendelighed. Hun begyndte og løbe imod dem. Det var dem! Det var Jacob og Josh!
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Luce!" råbte han glad og vinkede til hende. "Er det virkelig dig!"
Gæst- Gæst
"Luce," sagde han roligt. "længe siden huh? godt at se dig,"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"han klarer den skam, han er faktisk ude på et eventyr lige nu den lille knægt," gringte han og så kort kækt på Josh, inden han henvendte sig til Luce igen og smilte fortsat til hende. Han var virkelig glad for at se hende igen og det kunne man se i de lysende blå øjne. "Hvad med dig? du er jo.. helt forandret? Er du helt frisk nu? ingen form for forbandelser eller noget som helst?" han så på hende med ventende og glad smil.
Gæst- Gæst
"Jeg har også savnet dig," sagde han til hende og så på hende med et smil, men kom hurtigt i tanke om at hans evne kunne gå amok hvert øjeblik, så han kiggede hurtigt ned i jorden, men havde stadig det samme smil over læben. Det næste hun sagde til ham, fik en lille rødmen frem og han var glad for at han havde en hætte over hovedet, så hun ikke kunne se den. "Tak," Hans stemme var glad, men også en anelse flov over det pludselig kompliment. Han kiggede op fra jorden og hen på hende, men han sørgede for ikke at kigge hende i øjnene. Ud af sin øjenkrog bemærkede han Jacobs kække smil, men himlede bare med øjnene af det.. Det Jacob spurgte hende om, fik ham bare til at være nysgerrig for at høre hende svare.. Han ville gerne høre hele historien! Han smilte til hende..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
"Altså, grunden til jeg ikke vil have øjenkontakt er fordi min evne er gået lidt amok, så hvis jeg kigger nogen i øjnene, så ser de deres frygt og det ønsker jeg ikke og jeg kan høre min fars stemme i mit hoved.." Han stoppede kort sig selv i at fortælle videre, da han ikke vidste om han skulle fortælle om Sheilas mærke. "Også.. har jeg fået et mærke på brystet fra en kvinde der vil have mig som slave, det gør hende i stand til altid at finde mig og jeg.. Kom til at angribe Caroline, så nu hader hun mig," Han lagde armene på kors og kiggede flovt ned i jorden. "Det var vist alt,"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Så snart josh havde fortalt om hvordan det var sket, klappede Jacob kort i sine hænder og smilte stort til luce. "Du er velkommen her luce og som bevis må du tage med os hjem og endda sove her, hvis du ikke har noget imod at sove i stuen sammen med josh," han begyndte langsomt at gå hen imod huset og da de kom hen til det, åbnede han døren for dem begge og gik derefter selv ind. Et kort øjeblik forsvandt han ud i et lille lagerrum, hvor han derefter kom trækkende ud med en madras som han lagde ved siden af sofaen. "I bestemmer selv hvem der sover hvor,"
Gæst- Gæst
"Det ved jeg ikke, lige pludselig kunne jeg bare ikke styre den længere, folk kastede ting efter mig og kaldte mig et monster.. Men.. Jeg har på fornemmelsen at det har noget at gøre med at jeg kunne høre min fars stemme i mit hovede," han sukkede og tøvende kiggede han op på hende, men så hende ikke i øjnene, da han ikke ville skade hende. "Nej, jeg er ikke slave, mærket er blot et bevis på at hun forsøgte at få mig som slave men mislykkedes," han løftede på skuldrene og tøvende kiggede han hende i øjnene. Det var en lettelse for ham, da han kunne mærke på sig selv at evnen ikke bar fremme og at han kunne kigge hende i øjnene. "Jeg er ikke sikker på hendes navn.. Jeg ved bare hun vat en santuine," med et skævt smil på læben, fulgte han med Jacob og måtte indrømme at han ikke kunne skjule en rødmen på sine kinder, da han sagde de kunne sove i samme rum.. Det mindede ham om aften hjemme ved claire..
Han bed sig flovt i læben og inden luce kunne sige noget, smilte han drilsk og sagde at han tog madrassen.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
Et kort øjeblik kiggede han i sit eget spejlbillede, men lige da han troede at han skulle til at se sin fars lumske smil afspejle sig i det, bankede hans yngre jeg på døren og fik ham til at spjætte at forskrækkelse.
"Kom så ud!" hvæste den lille mand. Josh åndede lettet ud, inden han åbnede døren og skyndte sig ud til de andre igen, imens den yngre ham bare løb derind og lukkede døren efter sig.. Han løftede på skulderene og gik hen til Luce, med et smil på læben. "bare føl dig hjemme og ignorere min storebrors barnlige opførsel," han kiggede drilsk hen på Jacob, inden han smilte kærligt til Luce og et kort øjeblik stod han bare og smilte sådan til hende. Til sidst rystede han bare på hovedet, skyndte sig at gå hen til sofaen og sætte sig, i håb om at de ikke havde set den rødmen der var vokset på hans kinder!
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
"Nej, jeg har intet hørt fra hende og undskyld sidste gang.. det var ikke min mening bare sådan at smutte fra dig," hviskede han blidt og så på hende med sin chokoladebrune øjne. "Det må du undskylde Luce, det skal aldrig ske igen, det lover jeg," han ville aldrig forlade hende sådan igen! aldrig!
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Der er noget udenfor, bliv bare her, jeg undersøger det," sagde han til dem og inden de kunne nå at stoppe ham, var han løbet udenfor for at undersøge hvad det var. Han vidste godt at en som Josh sikkert ville følge efter, derfor håbede han lidt at Luce ville holde ham tilbage, medmindre hun selvfølgelig også selv ville se hvad det var.. Da han kom ud, spærrede han straks sine øjne op og måtte lukke munden helt sammen for ikke at gispe. Ikke så langt fra ham, stod der en sølvmare.. en kødædende hest..
Gæst- Gæst
"Du kan tro nej," hviskede han for sig selv og med et var han oppe at stå, kiggede kort ud af vinduet, inden han gik udenfor og synet af hesten fik ham til at stoppe op og stirre.. Aldrig havde han set en sølvmare, men den var virkelig noget af det smukkeste man kunne se! Dets manke skinnede i solens stråler og dets muskulatur afslørede et stræk dyr, som man ikke skulle lægge sig ud med.. Sølvmaren kiggede hen på dem, i dets øjne skinnede vreden som en flamme og da den vrinskede op imod himlen, kunne man ane de spidse tænder. Josh mærkede hvordan hans hjerte slog af sted.. Sølvmaren stejlede kort, inden den løb hen imod dem med fuld fart, men stoppede op inden den ramte dem.. Nu stod den bare og stirrede på dem med flammen i dets øjne.. Den ønskede et eller andet.. Ikke så langt derfra kunne man høre en anden vrinsken.. Det lød mere som et råb om hjælp, end som et advarsels kald.. Sølvmaren kiggede hen imod den anden vrinsken og besvarede det ved at vrinske tilbage.. Hvad var der dog i vejen med denne søvmare?..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Luce havde gjort klogt i at holde øje med fjender, for lige pludselig sprang der en jæger frem og gjorde sig klar til at bore en dolk igennem Luces ryg.
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» No easy way out.
» Out of the Easy - Reign
» Easy kid ~ Rollo
» G! Take it easy!//Aliyah//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine