Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
No easy way out. - Luce og Josh -
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: No easy way out. - Luce og Josh -
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Gæst- Gæst
"jeg smutter i bad," sagde han imens han strakte sig og gik derefter ud på badeværelset for at lade dejlig varmt vand omringe ham.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Luce, bare skift skikkelse og tag kjolen på her i gangen, jeg lukker døren her indtil," sagde han til hende og smilte venligt. "Så kommer du bare ind når du har fået tøj på igen," Inden han lukkede døren ud til gangen, kiggede han kort til Choice, der havde valgt at lægge sig under et træ i nærheden af hytten. Et smil voksede og han lukkede døren ud til gangen, så Luce kunne klæde om i fred. Imellem tiden var den store Josh gået i bad og den lille sad inde på værelset, legede tydeligvis med noget legetøj. Jacob åndede lettet ud over at han havde overblik over hvor de alle var.. Sådan skulle det være.. Han satte sig ned i sofaen og lænede sig tilbage.
Gæst- Gæst
Med et smil på læben kom han ud igen og kiggede nysgerrigt rundt efter de andre.. Eller, mest Luce, men ja, det ville han ikke indrømme overfor sig selv.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Det var da så lidt, du skal endelig bare sige til, jeg har beholdt min mors kjoler til nødstilfælde eller hvis jeg vil klæde Josh ud i dem," sagde han og kiggede drillende hen på Josh. Han havde nu ikke tænkt sig at klæde Josh ud, men som en hver anden bror så kom han med et par drilske kommentarer engang imellem og han elskede det! Et enkelt smil bredte sig på de smalle læber og han henvendte igen sit blik hen imod luften, stirrede på en vase der stod på et bord for sig selv. Lyset ramte den perfekt, hvilket hypnotiserede Jacob på en underlig måde han ikke kunne forklare..
Dagen fløj af sted. Den unge Josh tumlede rundt udenfor, betragtede den smukke Choice, alt imens han havde tid til at løbe rundt ude i skoven og jagte det han nu jagtede. Jacob havde selv været ude at kigge til Choice, endda fået bygget et lille halvtag til den ved hjælp af grene og blade. Nu var solen gået ned og trætheden havde overmandet ham. Han undslap et gab og vinkede kort til Luce og Josh, der sad i stuen. De alle havde siddet i stuen og snakket, men nu var tiden inde til at sove. Den unge Josh var selv gået i seng for noget tid siden. "Godnat i to, ses i morgen," Det var det sidste han sagde, inden han gik ind på sit værelse og lukkede døren.
Gæst- Gæst
Dagen gik godt. Alle snakkede med alle, de grinte, fjollede rundt og Josh tog endda sig selv i at fjolle med sit yngre jeg engang imellem. Det føltes ikke engang mærkeligt at fjolle med sig selv, for han havde det ikke engang som om at det var ham, men det var en helt anden følelse som han ikke orkede at dykke ned i nu! Pludselig var solen bare forsvundet og månen havde overtaget himlen med dets pragtige lys. Josh sad i vindueskarmen og betragtede månen kort.. Den var meget smuk.. Den mindede ham om så meget.. Ting han ønskede at glemme. Han vinkede godnat til Jacob og kiggede med et smil hen på Luce, inden han kiggede op på månen igen. "Har du nogensinde bemærket hvor smuk den er?" Han satte hovedet på skrå og tog sig selv i at stille det spørgsmål, så han rystede på hovedet og gik hen til den madras der lå ved siden af sofaen. Som var han en kludedukke, lod han sig falde ned på den og slappede af i hver en muskel. Han lå et kort øjeblik med hovedet ned i puden og slappede af, inden han tog sig sammen og satte sig op. Hurtigt krøb han under dynen og lod dets varme omringe ham. Han orkede ikke at skifte til nattøj, en smule doven havde man vel lov til at være! Nysgerrigt kiggede han hen på Luce og sendte hende et stort smil, stadig begravet under sin dyne. Endnu engang kom han til at betragte hende.. Hendes læber og øjne, så hurtigt kiggede han væk og mumlede et eller andet uforståeligt. "Du siger bare til hvis du mangler noget, så finder jeg det til dig," Han kiggede igen op på hende og smilede til hende.
Gæst- Gæst
Dagen havde fløjet afsted. Hun havde prøvet og lade være med og være flov af og se på Josh. Der var hele tiden nogle sommerfugle der fløj rundt i maven på hende hvergang hun så på ham. Hvad skete der med hende? Hun havde siddet og snakket med Josh og Jacob det meste af dagen og bare sludret med dem begge om hvad der var sket imellem tiden og hvordan Rafael var og være slave for. Hun havde godt lagt mærke til, at Josh og Jacob ikke var særlig glad for og høre på hvordan hun blev behandlet, men sådan var livet endnu en gang. Hun kiggede hen imod vinduet, hvor Josh sad og så på månen som var fuld. Hun gik stille og roligt hen til ham og lænede sig op af vindueskarmen og kiggede på den. Den mindede hende om den aften, hvor Caire havde taget dem i og kysse, hvor hun havde sidder på hans skød. Hun rødmede lidt ved tanken. Hun kiggede hen imod Jacob der sagde godnat til dem. Hun nikkede kort til ham og kiggede endnu en gang ud mod månen. Den lyste så kraftigt så skoven blev lys. Hun smilede stille og kiggede på Josh da han snakkede. Hun smilede stille og nikkede "Jo den er meget smuk i aften ligesom den aften..." hun nåede lige og stoppe sig selv inden hun begyndte og snakke om det der skete den aften de var sammen. Hun kiggede hen på ham da han gik hen og lagde sig på madrassen han skulle sove på. Hun havde på en måde ondt af, at han skulle sove på madrassen når han normalt sov på sofaen, men det var nu også sødt af ham. Hun gik hen og lagde sig på sofaen under den dyne hun havde fået og sove med. Hun lagde sit hoved på puden og kiggede på ham. Hun kiggede stille og roligt på ham og nærmest stirrede på hans ansigt. Hun fangede sig selv i det og rødmede fuldstændig og kiggede flovt væk. Hun vidste ikke hvad der var gået af hende. Hun tog sig sammen og kiggede på ham igen og nikkede "Skal jeg nok"
Hun kiggede op i loftet og begyndte og spekulerede på, hvorfor det var han var stukket af fra hende dengang. Havde hun gjort noget forkert? Hun mærkede tårene presse sig på. Hvorfor rørte det hende nu? Det havde ikke ramt hende før og han havde sagt undskyld. Hun kiggede ind mod ryglændet og valgte ikke og kigge på ham. Han skulle ikke se hende tåre. Det ville hun ikke! Hun ville ikke være svag!
Rafaela- Evolved
"Er du okay Luce?" Da hun ikke svarede ham, blev han en anelse bekymret og forsigtigt rejste han sig op, hvor han derefter lagde sig ved siden af hende og måtte være meget tæt på hende, for ikke at falde ned af sofaen igen. Forsigtigt lagde han armene om hende og trak hende ind i et kram. Han havde ingen perverse hensigter, han ønskede blot at trøste hende og vise hende at han var der og at hun sagtens kunne snakke med ham. "Hvad er der i vejen?" Endnu engang hviskede han imod hendes øre med sin varme ånde. "Du kan sagtens snakke med mig omkring det, jeg lover at jeg ikke dømmer eller bider for den sags skyld," Han grinte kort over den sidste sætning. En af hans hænder strøg forsigtigt op og ned af hendes ryg med en rolig bevægelse. De lå bare der i mørket, lyttede til hinandens vejtrækninger og hvad Josh angik, så ventede han også på at lyden af Luces stemme skulle indramme stuen og sive ind igennem hans øre..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg forsvandt fordi jeg skammede mig og jeg troede også at du skammede dig over at have kysset mig," hviskede han. Hans hjerte pumpede af sted som vilde heste der galoperede af sted. "Jeg ved godt at det var en ondsvag beslutning og hvis du vidste hvor mange gange jeg har fortrudt at jeg bare sådan forsvandt," Ordene bandt knuder på hans tunge, men alligevel lykkedes det ham at sige noget. "Du må undskylde Luce, jeg skulle have sagt farvel,"
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg savnede også dine kys Luce," hviskede han og følte en trang til at kysse hende igen, men holdte styr på sig selv. "Faktisk savnede jeg bare dig," Han kyssede hende forsigtigt ved mundvigen og trak sig derefter væk igen.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
// ikke bedste krea -.- beklager :i //
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Det kunne umuligt betyde andet, han ønskede at beskytte hende og være der for hende, det måtte betyde at han elskede hende. Han smilte skævt til hende, inden han forsigtigt gav sig til at kysse hende ned af kindbenene.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Hvis du er min, så er jeg din," hviskede han imod hendes øre og kyssede hende endnu engang på læberne. Forsigtigt udviklede han kysset til at være dybt og lidenskabeligt.
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» No easy way out.
» Out of the Easy - Reign
» Easy kid ~ Rollo
» G! Take it easy!//Aliyah//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine