Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
well funny to meet a person here, ( Alex )
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: well funny to meet a person here, ( Alex )
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede i chok op på ham af det han sagde, han ville da aldrig havde ladet hende dø ude i den skov, hun stod og kiggede direkte ud i luften, reagerede ikke på at han råbte af hende, hun kiggede ned på hendes handske beklædte hænder, (Undskyld jeg ikke lige sagde hun ogs havde dem på) ville han virkelig have at hun skulle dø? Hun rykkede i sin handske, jamen hvis det virkelig var det han ville have... Hun tog sin handske af og holdt sin ligblege hånd mod sin lige så blege kind, akurat lige uden at røre hendes kind, "vil du virkelig have jeg dør Oli!!" hun kiggede på ham med tåre i øjne, hendes stemme var i gråd, hun råbte af ham med lungens kraft, "tænk dig godt om før du svare!" hun turde egentlig ikke at dræbe sig selv, men hvis han virkelig ville have hun skulle dø, så ville hun dø, for hun kunne ikke leve med andre end ham, hun elskede ham, og hvis han virkelig kiggede godt efter, var der ikke andet end kærlighed hos hende når han var i nærheden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kunne ikke nå at reagere da Kuuma ramlede med stor kraft ind mod Oli og pressede ham mod træet, hun kiggede op og begyndte at råbe "Lad ham være! Lad være med det der, slip ham så!!!" råbte hun af Kuuma, da han pressede ham op af træet, hun kiggede vredt på Kuuma og såret men blidt på Oli, for pokker, hvor hun elskede ham. Hun gik over mod Kuuma men da hun ikke var så langt væk så hun Oli stikke sin kniv i Kuumas arm, hun tav og gik i chok, tåre væltede ned af hendes kinder mens hun ikke vidste hvad hun skulle gøre, "Stop, jeg ber jer" sagde hun lavt. Mere kunne hun ikke sige, hun blev ved med at gentage det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Oliver havde stukket kniven ned i Manden arm og hørte hvad Alex råbte, passede det virkelig var hun bange for at han skulle død i kamp for at passe på hende, nej det kunne ikke passe, det var ham manden hun ville passe på hun viste hvor stæk Oliver var når han var sur han kunne næmt slå denne mand ihjel men kunne ikke hvis Alex havde følelser for mandne kunne han ikke få sig selv til det, hun havde følelser for manden og oliver kunne ikke finde på at sårer Alex så meget ved at slå en mand ihjel som hun har følelser for.
Da Olievr var kommet fri har manden grib mærkede han hurtig en fod i sin mavn og blev kastede flere meter hen af jorden, Oliver kom hurtig på op benne og prøvede at på efter mandens knå med sin kvin men missede voldsomt ved siden af, der for valgte han at sparke manden på ydre siden på hans knæ, og ramte godt.
//alt der her men kampen har vi af talt på for hånd//
Gæst- Gæst
Hun gik i chok af det han fortalte hende, om hendes familie, men lige nu, for første gang var hun så ligeglad med hendes familie, at hun faktisk var glad for at de var døde... Eller det var løgn for det var hun ikke, men det kunne ikke rage hende mere, Oli var hendes familie nu, ham hun holde mest af, ham hun ville tilbringe sit liv med, der var ingen anden, "Oli... Du er blevet min familie, det er dig jeg vil tilbringe resten af mit liv med" sagde hun trist og så på ham, med overbevisende øjne, hun elskede ham mere end noget andet, højere end livet selv, der var simpelthen ikke andre end ham.
Alex begyndte at blive mere rasende og mere såret så længe de kæmpede mod hinanden, hun kunne ikke klare det, men da Kuuma sparkede Oli i maven og han fløj et stykke tilbage vidste hun hvad hun nok skulle gøre for at få dette stoppet. Så da Oli lige havde sparket Kuuma på knæet stilede Alex sig imellem dem for at spærre for hinanden, hun holde armene ud til siderne og kiggede skiftevis på dem, "nu tager i jer sammen, Oli for pokker, kan du ikke se hvor dumt det lyder, skulle jeg virkelig havde haft sex med en fyr jeg dårligt nok kender når det er dig jeg elsker af hele mit hjerte, og ikke vil miste." hun kiggede på Oli med kærlige øjne, strøg hans kind og kiggede så på Kuuma, hun vidste ikke hvad hun skulle sige til ham, så hun tav bare og kiggede tilbage på Oli. "Jeg ville sådan ønske at du troede på mig" hviskede hun.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da Oliver havde sprket til mandens knæ så han hvordan han sank sammen på jorden med stilede sig stille op, Oliver viste at han havde vundet men så alligevel ikke, han så at Alex havde stillede sig imellem dem og talte til han, hvad var det hun sagde han kunne ikke rigtig hører det på grund af det hårder slag han havde fået i ryggen lige så kort øjeblik siden, kort tid efter hun havde sagt nogen ord kom de ind i hans hovede, men han svarede ikke han ville ikke se på hende han ville ike så hvor såret hun var blevet af det han havde gjort idag, han hørte bare hvad hun sagde men svarede ikke, det eneste han sådan rigtig hørte var at hun ville ønske at han kunne tror på hende, men han kunne ikke, dæmonen kunne ikke tror på hende, han åbnede munden og sagde med en trist og færdig stemme, "Alex, du må vælge ham eller mig, jeg stopper ikke før du har valgt en af os" Han viste godt at hun ville vælge ham, slev om han ville blive glad for det ville han ikke havde det, han viste at hun ville blivet såret i hans nærværd, han ville sige at hun skulle tage med manden og blive hos ham, også bare gå sin vej unden at se sig tilbage.
Gæst- Gæst
Hun så Kuuma var faldet til jorden og hun skulle til at hjælpe ham da han selv rejste sig op, han så ud til at klare sig fint selv. Hun kiggede på Oli, forventede et svar, men der kom intet, han elskede hende måske ikke alligevel, hun kiggede ned i jorden, tåre trillede ned af hendes kinder, indtil Oli åbnede munden og sagde noget, noget som hun ikke lige havde forventet, men hun vidste svaret i forvejen, hvem ville hun vælge af de to, ja selvfølgelig Oli, "Oli... Dig, jeg kan ikke elske andre end dig, uden dig, mangler der en stor del af mig." hun kiggede trist på ham men kærligt. Hun elskede ham så meget.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Oliver så hvordan manden så ud, det var som om ham havde fået en kniv i hjertet, han var såret på samme møde som Oliver slev var blevet såret på for nogen uger siden, og måsek endda år, han kunen selv huske hvordan det var at miske en som ham holdte af, Oliver hørte hvad Alex sagde at hun ville være hos ham, men Oliver var værken glad eller ked, han rystede bare på hovedet og sagde med en ligeglad stemme, "Nej Alex du bliver hos ham, min vrede har taget over og jeg ved ikke om jeg kan holde den tilbage, blev hos ham, gør det for at beskytte sig selv imod mig" han så ikke på hende han tog nogen skrigt væk fra hende og smilede for sig selv uden de kunen se det og sagde med en halv høj stemme, "ALex ved ike om du kan huske det, men den aften ved koren, sagde jeg at jeg sldrig ville give slip på dig, jeg giver ikke slip på dig uden kæmp" Hvor efetr han forsvandt ind i skoven hvor han var kommet fra.
Gæst- Gæst
Hun rystede på hovedet "Nej for sidste gang, jeg vil bare gerne have at du viser bare en lille smule mere kærlighed til mig, som at stole på mig, tro på mig og have tillid" hun kiggede væk, tårene strømmende ned af hendes kinder.
Hun rystede på hovedet af ham, hun ville ønske han kunne se hvad der foregik op i hendes hoved lige nu, alle de følelser for ham som strømmede igennem hendes hjerne, han ville få et chok uden lige, der ville være nogen følelser som ikke engang verden kende til endnu. Alle sammen kærligheds følelser, "jeg ville bare ønske du kunne se ind i mit hoved nogle gange, jeg har så mange følelser for dig som jeg gerne vil dele med dig" Der var virkelig meget hun ville dele med ham, hun ville dele sit liv med ham, hele hendes fucked up liv, hun hadet det, men hvergang han kom ind i billedet af hendes liv, var det som om hun havde lyst til at leve forevigt.
Alex kiggede tilbage på Kuuma, som var lige så stille ved at gå sin vej, hun sukkede og vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, men hun hørte sammen med Oli og det skulle nok gå mellem de to, de skulle bare lige snakke ud og så var den ged... Hun vende sig mod Oli, kunne ikke helt forstå hvad det var han sagde til hende, sagde han virkelig at hun skulle gå over og være sammen med Kuuma i stedet, efter alt hvad han lige havde skældt hende ud for. Men det var ikke det der mest rørte hende, det der mest rørte hende var at nu vidste hun at han ikke ville have hende, Oli ville ikke have hende, han elskede hende ikke, hun gik i panik da han vende sig om og begyndte at gå, hun løb hen til ham og tog fast i hans arm, men hun slap lidt efter hun havde hørt hvad han sagde, ville han komme tilbage efter hende? Nej hun måtte havde hørt forkert.
Hun var gået i stå men da hun endelig kom ud af trancen begyndte hun at græde, hun begyndte at skrige efter Oli, bad ham om at komme tilbage til hende, holde om hende, hun kunne ikke klare det her. Hun skulle til at løbe efter ham da hun kunne mærke noget gribe fat om hende.
Gæst- Gæst
''Alex, rolig.. det forbi.. det jeg ked af..''
han tog hende stille med sig, mest for at beskytte hende imod oli.
Gæst- Gæst
Da han var kommet et godt stykke væk så han sig tilbage, og så bare en mørk skov, han åbnede munden og sagde til sig selv, "Jeg skal nok komme og hente dig Alex" Hvor efter han lukkede øjne og faldt ned på jorden i en dyb søvn.
//Out for Oliver mener at Baloo og Alex ville give et indlæg mere også starter vi på et nyt hvor det færst er Baloo og Alex sender kommer Oliver for han leder efetr sin elskede Alex//
Gæst- Gæst
Hun kunne mærke hun blev hævet fra jorden og havde derfor svære med at sparke og vride sig, så hun skreg bare efter Oli mens Kuuma bar hende afsted, hun græd og græd efter Oli, bede ham om at komme tilbage, hun ville ikke høre på Kuuma, det var ikke slut, hun ville have Oli tilbage. OLI!
//Out//
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Funny we should meet like this - Azanroc
» Meet-up og Corona: Meet-up aflyst!
» Slettelse af Person.
» So you are the person - Zero Bang
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth