Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
my coin says you are unlucky too bad //Bethany//
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: my coin says you are unlucky too bad //Bethany//
Hun blev trukket over sidde på jack´s skød, det var nu ikke fordi hun havde lyst, hun havde lige sagt Farvel til hendes eneste familie. Hun bed svagt læben og kyssede ham ikke igen da han kyssede hende, hun blik stift rettet imod jorden. Hun følte sig trist og fortabt. Hun bed sig hårdt læben for ikke komme til græde, hun følte det næsten som et tab, hun havde mistet alt på denne uge hvad var der at kæmpe for. Hun kunne jo lige så godt blive hans slave og leve fangeskab resten af sit liv. Hun var nedbrudt. Hun trak kort på skulderen da Jack spurgte hvad kapperne til. Desuden havde hun ikke lyst til fortælle ham det, men skulle snart finde ud af det for lige pludselig begyndte folk myldre ud for lavede det de skulle lave. Bethany gispede af smerte, ikke nok med at nu skulle kæmpe med sine engene tanker hun skulle også kæmpe med andres. Det varede ikke længe før det første billed kom det var fra kvinde som drømte om den eneste ene, hun havde i Bethany´s øjne fundet ham og de lykkelige.
Hun sank svagt klump, hun kunne ikke styrre evnen og den gav hende en kæmpe hovedpine. Hun lod svagt hænder glide henover hendes pand i et forsøg på lindre smerten, men hjalp ikke og de næste billeder kørte henover hendes øjne. Hun kaldte sin evne for genspejling, men sikker på det rigtige navn at kalde den for, men folk kunne ser billeder og små film af folks tanker igemmen hendes øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Verden udenfor havde forandret, men hun vidste ikke hvorfor, hun kiggede ud af vinduet og så at det var, det var ikke kun Jack der ændrede, men hele byen. Hun undrede sig hvad var der sket, hun vendte og kiggede igen på hans arm og hun sukkede trist, hun ville næsten ønske hun havde været der, men alligevel havde hun ikke været til ret meget hjælp. Hun stirrede længe ud af vinduet inden Jack igen snakkede og hun vendte sig for se på ham. Og igen løb hun hen imod ham og omfavnede ham i et kram. Hun kunne vel lige så godt vænne sig til det, men verden havde forandret sig og der var ingenting kunne gøre. Bethany kiggede tænksomt da han sagde zombie. Hun havde hørt om den slags før og det gjorde mere bange end hans arm ” tror du de kommer her?” spurgte hun med her, mente hun byen.
Bethany grinede svagt da spurgte hvad han gået glip af, ikke rigtigt meget, Bethany stadig ked af den situation hun var, men hun kunne lige godt lærer leve med det. Hun smilede igen, det godt at god behold og det mente hun, selvom hun ikke så meget brød sig Jack måde at være på kunne man godt ønske det bedste for hinanden . Hun var jo noget naiv og på en måde også lidt dum.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Drømen handlede om fødselen, barnet var lang tid om at komme ud og da den endelig kom levede hun ikke mere, hun væmmes ved sin døde krop billedet af den havde hærget hendes hele den uge, men hun ville ikke sige noget, måske det var for det bedste vis døde, men det var jo bare en drøm og hun anede ikke om de drømme kunne blive virkelige. Hun kom tilbage til virkeligheden da han rakte en hånd imod hende, havde hun stået stille? Jack rakte hende hans hånd og hun trak kort på skulderen inden hun tog hans hånd, hun følt at det forkert da starte, men da løftede hende op lagde hun svagt sine arme omkring ham imens trængte op i denne var det anderlede, ja han mere blid, men det hendes krop, hun følte en varme bred sig i hele krop det havde hun gjort før og vidste ikke hvad det skulle kaldes, men hun begyndte at stønne, mere og mere kraftigt, men fornemmelsen stoppe til sidst i højt nydende skrig, han havde sit svar han omvendt hende, mon hun nu var kvinde? En rigtig kvinde, hun vidste ikke hvorfor, men hun følt at skulle spare sig selv til den eneste, men mand hvor havde hun gået glip af noget, hun smilede nikkede hun kunne rent faktisk lide det, hun kunne ikke skjule det mere.
Ville gerne spørge om hende evner og hun smilede ” tror du at du kan hjælpe mig med mine evner?” spurgte hun og hendes stemme lyste op. Hun søgt en løsning så længe hun kunne ikke tilbage. Hun bed svagt i læben, hun trak sig smule sammen fordi hun bange for at hun havde gjort noget forkert. Hun kunne ikke lide at gøre ham vred. Bare tanken om at han ville staffe hende vis hun gjorde noget han ikke kunne lide, som dengang prøve på stikke af og han havde slået hende. Hun var bange for ham og hans vrede at hun ikke turdte at væære ulyddig
Gæst- Gæst
han smilede til hende "hvor meget kan jeg stole på dig" han smilede til hende og kyssede hende "jeg tænkte at løfte en af mine regler, du kan få lov til at gå ud så længe du er hjemme inden sol nedgang" han gik hen til et tegner bord og satte sig med en pensel i en hånd og vandmaling i den anden. han tegnede en halv engel og halv dæmon "hvad tror du barnet skal hedde" han så på hende "jeg mener det er da noget man tænker på ikke? jeg er ny til alt den her at være en forældre, du ved hvor jeg bor med den der har barnet" han tog billedet og satte det op over hans tegne bord "mig og min bror har altid været gode med at male" han vendte sig rundt med et lille smil "så du er begyndt at forstå hvad du er gået glip af med alt det her" han smilede til hende og gik hen og lod hans arme glide rundt om hendes krop.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Unlucky (Alane)
» Unlucky night (Razor)
» Lucky or unlucky? (Melisandre)
» So what are you doing here? ~Bethany~
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata